Dan nog is Chelsea gewoon een goeie ploeg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...
Ik denk dat ze het toch nog zullen afleggen tegen PSV en Ajax. Een goeie derde denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:35 schreef Bernard0s het volgende:
Zal Feijenoord kampioen worden dit jaar?
Oh oke dan weet ik dat alvast.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het toch nog zullen afleggen tegen PSV en Ajax. Een goeie derde denk ik.
Inderdaad. Fijn om te weten, hoef ik niet meer die twee wekelijkse gang naar de Kuip te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik dat alvast.
Feyenoord gelukkig welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Yaye, wat een euforie na een gelijkspel in een oefenpot tegen een team dat niet eens op volle sterkte speelde.
dan hoef je maar tot Varkenoordquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Fijn om te weten, hoef ik niet meer die twee wekelijkse gang naar de Kuip te maken.
Sinds wanneer is er euforie wanneer er gezegd wordt dat we waarschijnlijk GEEN kampioen worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Yaye, wat een euforie na een gelijkspel in een oefenpot tegen een team dat niet eens op volle sterkte speelde.
Geef dan ook eens je mening in plaats van zo dom op elke reactie te reageren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik dat alvast.
Van de officiele website.quote:27-07-2007 CASTELEN VERTREKT MOGELIJK BIJ FEYENOORD
Romeo Castelen is met toestemming van Feyenoord in gesprek met een andere club. De rechtsbuiten ontbrak daarom op de vrijdagtraining en bij de aansluitende fotosessie voor de jaarlijkse elftalfoto. Feyenoord bood Castelen onlangs contractverlenging aan. De rechtsbuiten gaf te kennen eerst te willen proberen om overeenstemming te bereiken met een nieuwe club. Feyenoord gaf Castelen, van wie het contract komende zomer afloopt, daar vervolgens toestemming voor.
sinds vorig seizoen, toen zeiden we dat we zeker weten geen kampioen werdenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er euforie wanneer er gezegd wordt dat we waarschijnlijk GEEN kampioen worden?![]()
Welke club?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van de officiele website.
Castelen
Hamburg zeg je? Dan gattie naar FC St. Pauli, cultclub van het eerste uur. Mooie club voor Castelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Lurtt1 het volgende:
Rijnmond zegt dattie in Duitsland - Hamburg = HSV is
quote:Wijnaldum verlengt bij Feyenoord
Georginio Wijnaldum heeft zijn contract bij Feyenoord met één jaar verlengd tot medio 2010. In de verbintenis is tevens een optie voor nog eens twee seizoenen opgenomen, zo meldt de officiële clubsite.
De pas zestienjarige Wijnaldum debuteerde afgelopen seizoen in het eerste van Feyenoord en maakte direct indruk. Het talent is erg blij met zijn nieuwe contract. "Dit zegt veel over het vertrouwen dat de club in mij heeft. Ik ben hier heel blij mee."
Omdat de jeugdinternational nog geen achttien is, kan hij niet langer dan voor drie seizoenen vastgelegd worden. Mede daarom is er een optie van twee jaar in zijn contract opgenomen. Technisch manager Peter Bosz reageert zeer veheugd op het langere verblijf van de groeibriljant.
"We hopen dat Georginio in die tijd ontzettend zijn best gaat doen voor Feyenoord. Hij heeft heel veel talent, maar zal hard moeten werken om een heel goede voetballer te worden. Die kans krijgt hij bij Feyenoord. Ik denk dat beide partijen heel erg blij zijn met deze nieuwe verbintenis", aldus Bosz.
midden in de hoerenbuurtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hamburg zeg je? Dan gattie naar FC St. Pauli, cultclub van het eerste uur. Mooie club voor Castelen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |