Nou ja, na zo'n seizoen als het vorige onder Koeman ben je al snel enthousiast zodra er weer eens enige lijn in het spel te herkennen isquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef snabbi het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar dezelfde wedstrijd heb zitten kijken wanneer mensen zeggen dat ze naar een goeie pot hebben zitten kijken. De eerste helft was echt saai. Alleen de tweede helft had leuke momenten maar was ook in het midden niet echt imposant.
Van Marwijk had al eerder gezegd dat Timmer en Ekramy beiden in ieder geval een hele wedstrijd zouden keepen.
1-1 tegen Chelsea is gewoon een zeer goed resultaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Rekkie het volgende:
Nette uitslag tegen Chelsea imo
idd.. als je ziet dat Ajax tegen rangers gelijk speelt en PSV tegen VVV allemaal 1-1 <quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1-1 tegen Chelsea is gewoon een zeer goed resultaat.
Beetje een lullige goal tegen en die pingel had erin gemoeten.
Had dus ook gewonnen kunnen worden.
Dat lijkt me nou eigenlijk logischer dan na 10 wedstrijden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
kramp krijgen in de eerste (min of meer) serieuze wedstrijd van het seizoen.....![]()
Inderdaad. Ik vind het niet zo gek dat de conditie nog niet top is in deze fase van de voorbereiding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eigenlijk logischer dan na 10 wedstrijden...
Goh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:45 schreef ruud_fr het volgende:
maar de samenwerking tussen Makaay en Slory liep niet echt, moet misschien nog groeien
Die huftertjes uti Londen liepen ook aardig te kutten bij die penaltyquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vind het maar een kutuitslag, als Lucius niet zo dom was geweest en Makaay ze gewoon neemt zoals hij ze altijd neemt win je gewoon met 2-0 van Chelsea.
Tuurlijk,maar Makaay is een killer normaal.Die is zo stoicijns dat hem dat niets uitmaakt.Uiteindelijk schoot hij de bal te zwak en te laag in,dus een makkie voor de keeper.Jammer dat degene die doorliep net te laat was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die huftertjes uti Londen liepen ook aardig te kutten bij die penalty
inderdaad, hij had beter gaan huilenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook hoe Makaay reageerde: niemand wou hem nemen, dus neem ik een maar. Ik neem nooit penalty's in oefenwedstrijden, allleen in officiele wedstrijden. Nu mis ik er één, dat doet me niet zoveel.
Of zulkiets. Dit is toch een beetje een rare houding.
Dat denk ik niet eigenlijk.. Gezien het stuk van Koevermans in de telegraaf...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Italiaan schijnt bijna rond te zijn bij AZ, is de kans groter dat Koevermans naar Zuid komt lijkt me...
Eensch, maar een spits erbij voor de breedte zou geen gek idee zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Happel het volgende:
Ik hoop het niet. Zes miljoen is ook belachelijk veel geld.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef Happel het volgende:
Ik vond het maar een saaie kutpot.
Makaay onzichtbaar, Slory snel, Drenthe actief maar kwam weinig uit, Sahin technisch zeer goed, van bronckhorst een verademing op het middenveld.
Zat me wel weer te ergeren aan de manier, waarop de verdediging zat te spelen. Constant weer dat balletje naar achteren en een trage Timmer, totaal geen snelheid in het spel.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Ekramy in de basis zou staan, zal wel weer betekenen dat ie tweede keus is... jammer! Ondanks dat Timmer een paar prima reddingen had, vind ik het tijd voor verjonging op doel!
Een spits van ¤ 6.000.000 voor in de breedte lijkt me overdreven, en samen met Makaay in de spits lijkt me niet zo'n sterk plan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch, maar een spits erbij voor de breedte zou geen gek idee zijn.
Een club als Barcelona heeft tegen Chelsea al moeite om op het middenveld te komen, dan hoef je je daar als Feyenoord helemaal niet voor te schamen. Loopt er in de jeugd geen talentvolle spits bij Feyenoord rond trouwens? D'r lopen nou wel een paar ideale leermeesters voor jong talent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef Happel het volgende:
Ik vond het maar een saaie kutpot.
Makaay onzichtbaar, Slory snel, Drenthe actief maar kwam weinig uit, Sahin technisch zeer goed, van bronckhorst een verademing op het middenveld.
Zat me wel weer te ergeren aan de manier, waarop de verdediging zat te spelen. Constant weer dat balletje breed, totaal geen snelheid in het spel.
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
Een club als Barcelona heeft tegen Chelsea al moeite om op het middenveld te komen, dan hoef je je daar als Feyenoord helemaal niet voor te schamen. Loopt er in de jeugd geen talentvolle spits bij Feyenoord rond trouwens? D'r lopen nou wel een paar ideale leermeesters voor jong talent.
Dat bleek wel uit het rondspelen na de penalty. Feyenoord wilde nog snel even jagen met de steun van het publiek er achter, maar ze konden prima rondtikken zonder dat we er bij konden. Goed het afwachtende past ook in het spel van Chelsea natuurlijk. We hebben een verdienstelijke pot gespeeld, maar was niet leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Happel het volgende:
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Chelsea speelde met 10 man achter de bal en daarom was het onmogelijk om fatsoenlijk kansen te creeren.
Wanneer Feyenoord achterin in balbezit was, stond Chelsea met 10 man op eigen helft hoor. Daarom konden Vlaar, Hofland enzo de bal niet kwijt aan het middenveld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
De gehele eerste helft speelde Chelsea op de helft van Feyenoord. Pas in de tweede helft deed Feyenoord meer dan alleen wat counteren.
Das sowieso niet waar, want ik vond dat Lampard veel te diep stond de eerste helft, en ik heb echt meerdere fases in die helft gezien dat alleen Cech en 1 verdediger op de helft van Chelsea stonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord achterin in balbezit was, stond Chelsea met 10 man op eigen helft hoor. Daarom konden Vlaar, Hofland enzo de bal niet kwijt aan het middenveld.
In balbezit vielen ze aan, bij balverlies zakten ze in. Had ie wel goed gezien hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Das sowieso niet waar, want ik vond dat Lampard veel te diep stond de eerste helft, en ik heb echt meerdere fases in die helft gezien dat alleen Cech en 1 verdediger op de helft van Chelsea stonden.
In de tweede helft veranderde dat beeld, en kwam Feyenoord meer van hun helft af, waarop Chelsea reageerde door nog wat meer aanvallers in te brengen. Op een gegeven moment stonden er 5 aanvallers (Wright-Phillips, Drogba, Malouda, Pizarro, Sinclair), plus Lampard als aanvallende middenvelder. Nu was deze situatie slechts in de laatste kwartier van de wedstrijd, maar de intentie was er.
Tja, zo gaat dat meestal he. Je gaat niet met zn zessen voorin blijven als de tegenstander de bal heeft. Ik bestrijd alleen het beeld dat Chelsea de ploeg was die constant achterin zat te hangen, en dat Feyenoord daardoor geen kansen kon creeeren. Terwijl al hun gevaarlijkste kansen uit de eerste helft, nota bene uit counters kwamen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Solstice het volgende:
[..]
In balbezit vielen ze aan, bij balverlies zakten ze in. Had ie wel goed gezien hoor.
Je kent het pricipe 'counter', waar er sprake is van heel veel ruimte is achter de verdediging? Nou, dat was dus een aantal keren het geval gister bij Chelsea.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:59 schreef Solstice het volgende:
Dat was het punt ook helemaal niet. D'r werd gezegd dat Feyenoord moeilijk kon opbouwen van achteruit, omdat als ze de bal achterin Chelsea goed gegroepeerd op hun eigen helft stonden. D'r zegt niemand dat Chelsea niet de dominante ploeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |