Liever een linksback, want Bahia is stront, een spits zou inderdaad welkom zijn en verd. middenvelder hoeft imo niet perséquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik was er vanmiddag bij.... wat een saaie pot zeg. Er moet zeker nog een centrale verdediger, een spits en een verdedigende middenvelder bij!
We hebben al een linksback hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Liever een linksback, want Bahia is stront, een spits zou inderdaad welkom zijn en verd. middenvelder hoeft imo niet persé
Ook wel een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben al een linksback hoor.
Wel mooi trouwens dat de talent pool meteen resultaat levert, dat geeft de investeerders wel vertrouwen.
Bahía is bagger, hij mag sowieso wieberen. In geval van nood kan Van Bronckhorst linksback. We hebben eerder een centrale verdediger nodig, aangezien we er daar maar twee van hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook wel een centrale verdediger.
Bahia stond vandaag linksback en werd telkens overlopen
Vlaar, Hofland én J. Buijs..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía is bagger, hij mag sowieso wieberen. In geval van nood kan Van Bronckhorst linksback. We hebben eerder een centrale verdediger nodig, aangezien we er daar maar twee van hebben.
En hij gaf geen strafschop toen Hofland in de 16 een bal met beide handen vastpaktequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mols stond inderdaad kantje boord bij die 3e goal
Oké, maar dat is een talent die zich nog moet bewijzen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vlaar, Hofland én J. Buijs..
dat zijn er 3
quote:Romeo Castelen vier jaar naar HSV
door onze Telesportredactie
Hamburg - Romeo Castelen (24) zet zijn loopbaan voort bij HSV. De aanvaller van Feyenoord bereikte gisteren een principeakkoord over een contract tot 2011. Volgens diverse Duitse media betaalt de club van Rafael van der Vaart en Nigel de Jong een afkoopsom van 2,5 miljoen euro aan Feyenoord en gaat de international 1,6 miljoen euro per jaar verdienen. Castelen reisde gisteren naar Nederland en meldt zich vandaag - als de laatste details zijn besproken - weer in Hamburg.
De Jong, die al telefonisch contact had met zijn kersverse ploeggenoot, is blij met de komst van Castelen. ,,Deze transfer is een enorme kwaliteitsimpuls voor ons elftal. Vooral offensief konden we nog wel een goede speler gebruiken." De Amsterdammer was al een tijdje op de hoogte van de interesse van HSV in Castelen. ,,Romeo belde me een tijd geleden om te vragen wat voor een club HSV was. Ik heb hem die informatie gegeven en ben ervan overtuigd dat hij gelukkig zal worden in Hamburg."
klopt, maar het lijkt me opzich wel een redelijke stand in voor Vlaar of Hofland. Talent heeft ie zeker en ik denk dat het best een redelijke speler kan worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, maar dat is een talent die zich nog moet bewijzen.
heb hem laatste seizoen niet meer zien spelen omdat ik talpa niet aanzette en Feyenoord toch al had zien spelen. Weet wel dat ik 'm daarvoor altijd wel prima vond, misschien wel een goede voor als royston weg gaat of gio geblesseerd raakt.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen mag weg bij PSV, ik vind het wel een prima speler.
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen mag weg bij PSV, ik vind het wel een prima speler.
hoeren, i demand an answer!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef Erasmusch het volgende:
Is er 1 of andere manier om te checken of je scc aanvraag is geaccepteerd zonder inlogcode/relatienr ofzo?
Ja idd, maar die wordt dan naar je huisadres opgestuurd per post en daar ben ik de komende 2mnd niet... En op de FKS hoef je ook al niet te rekenenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef ruud_fr het volgende:
geen idee, maar die code kun je zo opvragen
nee joh, krijg je via e-mail. of ben je je klantnummer kwijt? kijk dan ff op een brief als je die nog hebtquote:Op zondag 29 juli 2007 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja idd, maar die wordt dan naar je huisadres opgestuurd per post en daar ben ik de komende 2mnd niet... En op de FKS hoef je ook al niet te rekenen![]()
Mja, zit hier midden in de rimboe en heb scc en brievenzooi thuisgelaten. Heb ook pas net verlengd want ze accepteerden dat form niet per fax. Zal maar eens de buren bellen ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee joh, krijg je via e-mail. of ben je je klantnummer kwijt? kijk dan ff op een brief als je die nog hebt
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja.
Hij heeft onterecht weinig gespeeld bij PSV.
quote:Feyenoorder El Kabir heeft nog steeds een Ajax-hart 29 juli 2007
Jeugdspeler Moustafa El Kabir maakte enkele maanden geleden de overstap van Ajax naar Feyenoord. De Marokkaanse aanvaller vertrok uit Amsterdam omdat hij daar als lastige jongen werd gezien. Bij de aartsrivaal hoopt hij op sportieve revanche, al blijft hij warme gevoelens koesteren voor Ajax. "Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor", zegt El Kabir op de website Highlow.nl.
Bij Ajax speelde de spits in de A1. De bedoeling was dat hij doorgeschoven zou worden naar het beloftenelftal. Volgens El Kabir had trainer Sonny Silooy veel moeite met zijn gedrag. "Ik werd niet serieus genomen. Als ik iets vond, draaide de trainer er net zo lang omheen tot hij zich die mening eigen maakte en mij negeerde. Ik werd gewoon getreiterd."
Het talent baalt ervan dat hij noodgedwongen moest vertrekken uit de Ajax-jeugd. Hij koestert echter geen rancune tegen de Amsterdamse club, alleen tegen Silooy. "Ik blijf Ajacied. Wie weet kom ik ooit nog terug."
optyfe met die jood!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef ruud_fr het volgende:
een marokkaan met een ajax hart, verotter kan niet![]()
Ik hoop wel dat er iets voor in de plaats komt...quote:
Zoek een plaatsje in de zonquote:Feyenoord verwacht woensdag een massale toeloop bij de jaarlijkse open dag. De gunstige weersvoorspelling en de vele aankopen die gepresenteerd zullen worden zullen mogelijk tot record drukte gaan leiden. Supporters doen er verstandig aan zo vroeg mogelijk af te reizen en bij voorkeur met openbaar vervoer te reizen.
De poorten gaan open om 11:00 uur. Als het stadion vol zit zullen er geen supporters meer toegelaten worden. Naar verwachting zullen tussen de 60.000 en 80.000 mensen de open dag bezoeken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, zijn allemaal successupporters. Ze zijn allemaal weg na Emmen-uit.
Hoezo? We hebben toch gewoon gewonnen?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, zijn allemaal successupporters. Ze zijn allemaal weg na Emmen-uit.
Dat er een speler bij ons is uitgefloten wil ik niet ontkennen, maar je wou zeggen dat het in de kuip nooit gebeurt is?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Sloggi het volgende:
Wij willen natuurlijk mooi voetbal zien. En 4-3-3. Anders gaan we de spelers uitfluiten en worden we ontevreden.
Nee hoor, het viel me alleen op die dag.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat er een speler bij ons is uitgefloten wil ik niet ontkennen, maar je wou zeggen dat het in de kuip nooit gebeurt is?
Uitfluiten van je eigen speler is hoe dan ook triestquote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Sloggi het volgende:
Nee hoor, Huysegems werd vorig seizoen regelmatig uitgefloten geloof ik. Charisteas ook, maar da's logies.
Dat Boukhari indertijd bij jullie werd uitgefloten was ook vrij belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |