Wat maakt dat nou uit in de voetbalwereld, waar men zo vaak voorschotten neemt op geld wat pas over 20 lichtjaar binnenkomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.
Amen! En lens is een tyfusjoodquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Sterker nog , hij heeft pasgeleden bijgetekent dus wat zeur je dan als speler/zaakwaarnemer..
oke , hij (Lens) was er zelf niet bij betrokken , maar ziet nu ook de euries aan zijn neus voorbij gaan.![]()
Als Real hem echt wil hebben dan betalen ze dat gewoon punt. (want ze hebben centen zat)
zo heel erg willen ze hem dus niet hebben, dan ben je dus gewoon uitgeluld als zaakwaarnemer of speler met een pas velengd doorlopend contract ..
Leren leven met de beslissingen die je maakt in je leven... Life's a bitch![]()
Ajax wacht nog steeds op de miljoenen van Juventus voor Zlatan als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit in de voetbalwereld, waar men zo vaak voorschotten neemt op geld wat pas over 20 lichtjaar binnenkomt.
bronquote:Kuip bijna uitverkocht
Feyenoord heeft enkele weken voor het begin van het nieuwe voetbaljaar al bijna alle beschikbare seizoenskaarten verkocht.
"We hebben nu ongeveer 40.000 kaarten verkocht", aldus Woerts tijdens de open dag. "Als we op 42.000 zitten, zijn we uitverkocht. Dat betekent dat de Kuip tijdens alle topduels dit seizoen vol zit. Alleen voor de kleinere wedstrijden zullen er in de losse verkoop dan nog kaarten beschikbaar zijn."
Het is in de geschiedenis van Feyenoord niet eerder voorgekomen dat er voor topwedstrijden geen kaarten in de vrije verkoop beschikbaar waren.
Dat is heel normaal hoor. Jij betaalt je huis toch ook niet in één keer afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.
Als mijn huis 12,5 miljoen kost en ik bezit 150 miljoen, dan zou ik dat wel doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Sloggi het volgende:
Dat is heel normaal hoor. Jij betaalt je huis toch ook niet in één keer af.
quote:Renate Verbaan wordt komend seizoen de nieuwe ambassadeur van Feyenoord. De 27-jarige Rotterdamse presentatrice van Rtl 5 volgt daarmee honkbalcoach Robert Eenhoorn op, die Feyenoord afgelopen seizoen heeft gepromoot.
Verbaan was tussen 2004 en 2006 werkzaam voor Tmf en stapte daarna over naar Rtl. Op vrijdag 1 april 2005 presenteerde ze voor het eerst de TMF Awards.
Ik had het ook gedaan, je moet nog maar zien of hij echt zo goed is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Real biedt 12.5 miljoen voor Drenthe. Zou ik echt meteen doen.
inderdaad, die muts is zelfs verhuisd naar jaja 020... Pleur toch op zeg.quote:
Dat in termijnen betalen moet Feyenoord sowieso niet pikken. Krijg je alleen maar gedonder mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een leukere stad om te wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
inderdaad, die muts is zelfs verhuisd naar jaja 020... Pleur toch op zeg.
Er zitten tieten opquote:
Ach, een grapje tussendoor, zolang jullie het maar leuk gehad hebben toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een BH kan geen kwaad denk ik.
Voor de rest een beetje lullg dit.![]()
Niet als Groningen wint.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat ie zich de kop niet laat gek maken en een arbitragezaak begint. (gaat de nieuwe mode worden)
Mja daadkrachtig? Zoiets hebben ze toen toch ook met van Gastel proberen te doen? Konden ze voor een aantal miljoen verkopen maar toen vroeg Feyenoord ook veel meer. Het seizoen daarna was het over met Van Gastel en dag dag centjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Aan de ene kant hulde dat Feyenoord zich eens daadkrachtig opstelt, aan de andere kant 10+ miljoen voor Drenthe is toch echt een prima bedrag lijkt me zo....
Maar goed, we shall see!
Klopt. Misschien is het wachten wel op die uitspraak voordat Drenthe en Koevermans een poging wagen.quote:
Jonge...dat gevoel als je thuiskomt en dan al die foto's ziet op sites alsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal wat zeg, poeh poeh.
Ophoeren Jorienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef feyenoordsjoerd het volgende:
Wat een dag zeg, ben er speciaal 6 uur vanochtend voor vertrokken vanuit limburg. Maar goed
En dan thuis komen en al die fotos zien op sites als
www.fr-fans.nl
www.fr12.nl
www.fr-fotopage.nl
geweldig.
Tis maar wat je leuk vindquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef feyenoordsjoerd het volgende:
Wat een dag zeg, ben er speciaal 6 uur vanochtend voor vertrokken vanuit limburg. Maar goed
En dan thuis komen en al die fotos zien op sites als
www.fr-fans.nl
www.fr12.nl
www.fr-fotopage.nl
geweldig.
quote:Feyenoord wilde Drenthe nog een jaar huren
1/8/2007 17:10
Real Madrid is niet alleen afgehaakt omdat Feyenoord te veel zou vragen voor Royston Drenthe. De Rotterdammers hadden meer eisen waaraan de Spaanse landskampioen niet kon voldoen. Op de Open Dag van Feyenoord legde interim-directeur Peter Vogelzang uit op welke drie zaken het misliep.
'De eerste reden is dat we hem graag willen behouden. De tweede is dat hij bij een eventuele verkoop het liefst nog één jaar in De Kuip blijft en de derde is dat áls we hem verkopen dat voor een dusdanig bedrag moet zijn dat iedereen snapt waarom hij weg mag', aldus Vogelzang tegenover het ANP.
Drenthe staat nog tot medio 2011 onder contract bij Feyenoord. De twintigjarige linkspoot brak afgelopen seizoen door en speelde zich op het EK Onder-21 echt in de kijker. Real Madrid en Chelsea toonden serieuze belangstelling.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:23 schreef TC03 het volgende:
Volgens RTL Nieuws had Feyenoord tientallen miljoenen aan aankopen gedaan.![]()
O.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:18 schreef Knoekie het volgende:
Die man die voor Verbaan rijd is mijn buurman![]()
[afbeelding]
Ik heb je anders gisteren niet gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister ook de open dag bezocht, leuk om eens mee te maken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal wat zeg, poeh poeh.
Er zijn weer een hoop Feyenoordsupporters bijgekomen zie ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Ippon het volgende:
Als engelen des hoops kwamen de nieuwe spelers van Feyenoord aanvliegen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |