Weegt maar 60 kiloquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef Bayswater het volgende:
En dat allemaal terwijl hij vreselijk ziek is, of ziet hij er altijd zo uit?
46 seconden zelfs, met (20 - 8 = 12) bonificatieseconden, als ik goed reken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef scarefreak het volgende:
Heel netjes gedaan, en gewoon 34 seconde uitlopen
Hij heeft denk ik liever Fatimaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:58 schreef knnth het volgende:
Staat Jochem de Bruin 'm op te wachten op de Champs Elysées?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pereiro had ook al 2x top-10 gereden hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Je kan dus niet zeggen dat het hetzelfde verhaal is als bij Pereiro vorig jaar.
Omdat het een Nederlands team is dat, mede door Boogerd, geweldig presteert.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.![]()
(...)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.![]()
Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.
En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
Nee, contador die doet geen dingen die boven zn kunnen liggen. Man lul toch niet... Rasmussen heeft de tour gedirigeerd, naar zijn hand gezet. Daar valt helemaal niks op af te dingen.. zoals hij koerst is pure regie. Contador kan hem (tot nu toe) gewoon niet aan.. maatje te klein. Ben het met je eens dat Contador wel voor actie zorgde, waar de rest van de top er steeds alleen maar afgereden werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
+ bolletjestrui.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Hij werd vorig jaar geen 4e maar 17e ofzo hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Hij heeft een kleine 4 minuten cadeau gekregen, waardoor ie nu aan de leiding gaat, zo liggen de feiten gewoon. Het was echt niet gepland dat hij de kopman zou worden hoor, hij zou z'n klassement niet laten lopen zoals vorig jaar om als back-up te dienen mocht Menchov door het ijs zakken. Dat is in principe bij Contador ook het geval, maar goed, daar ging het me in feite niet om. Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, contador die doet geen dingen die boven zn kunnen liggen. Man lul toch niet... Rasmussen heeft de tour gedirigeerd, naar zijn hand gezet. Daar valt helemaal niks op af te dingen.. zoals hij koerst is pure regie. Contador kan hem (tot nu toe) gewoon niet aan.. maatje te klein. Ben het met je eens dat Contador wel voor actie zorgde, waar de rest van de top er steeds alleen maar afgereden werd.
Volgens mij pakte Rasmussen maar 2.30 op Mayo die de 1ste achtervolger was, dan had Rasmussen nu nog aan de leiding gestaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine 4 minuten cadeau gekregen, waardoor ie nu aan de leiding gaat, zo liggen de feiten gewoon. Het was echt niet gepland dat hij de kopman zou worden hoor, hij zou z'n klassement niet laten lopen zoals vorig jaar om als back-up te dienen mocht Menchov door het ijs zakken. Dat is in principe bij Contador ook het geval, maar goed, daar ging het me in feite niet om. Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
Toevallig bij Rabo? Rabo is Nederlands in hart en nieren.. dat is niet zomaar een ploeg. Net als dat Spyker in de F1 iets zou presteren of de ABN boten bij die tocht rond de wereld. Daar zitten ook niet enkel Nederlanders, maar die hebben wel een sterke band met Nederland.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine 4 minuten cadeau gekregen, waardoor ie nu aan de leiding gaat, zo liggen de feiten gewoon. Het was echt niet gepland dat hij de kopman zou worden hoor, hij zou z'n klassement niet laten lopen zoals vorig jaar om als back-up te dienen mocht Menchov door het ijs zakken. Dat is in principe bij Contador ook het geval, maar goed, daar ging het me in feite niet om. Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
Kom op man, het is sport, geen exacte wetenschapquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef wimderon het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:52 schreef flyck het volgende:
spijtig dat contador nog niet mature genoeg is om heel de tour op niveau te presteren.
desalnietemin heeft rasmussen vandaag (voor de eerste keer in mijn ogen) bewezen dat hij de gele trui echt wel waardig is in deze tour.
trouwens mooi gereden van rabo (knap).
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Hij zit opzich maar 10 punten van de bollen af, er zijn nog 36 punten te verdelen....
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel, boeit ook niet zoveel Rasmussen heeft er al 2. Maar toch ik had geadacht dat het verschil wat groter was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Cootz het volgende:
[..]Zowel Rasmussen als Soler hebben waarschijnlijk nog maar maximaal de mogelijkheid om 5 puntjes te scoren ofzo. Het worden toch allemaal ontsnappingen de komende dagen. Daargelaten dat hij het ook Soler best wel zal gunnen, verwacht ik.
Ja, gaat Rasmussen dan ook over zes jaar dood?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Dennism het volgende:
Wel leuk dat als rasmussen de tour wint hij de 1ste pure klimmer na pantani is die em gaat winnen. En ook de tours die ze dan gewonnen hebben, hebben beide een overeenkomst......
Aan zijn kop te zien veel eerder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, gaat Rasmussen dan ook over zes jaar dood?
Mag ik zelf uitmaken of ik hem sympathiek en een prachtige sportman vind?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef LENUS het volgende:
Wat een zure, lelijke zeiksnorren in dit topic zeg. We kijken naar een Nederlands team met daarin een een sympathieke "chicken". Prachtige sportman![]()
Hij pakte 3:31+ 20 seconde bonificatie op Contador (3:33 op Evans, 4:19 op Leipheimer), die in de laatste kilometers nog lek reed ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Volgens mij pakte Rasmussen maar 2.30 op Mayo die de 1ste achtervolger was, dan had Rasmussen nu nog aan de leiding gestaan![]()
Die hebben zich eraf laten rijden door Mayo???quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag ik zelf uitmaken of ik hem sympathiek en een prachtige sportman vind?
Als hij bij eender welk ander team had gereden was hij hier net zo hard aangepakt als Armstrong en was de meerderheid op zeker op de hand van Contador geweest.
[..]
Hij pakte 3:31+ 20 seconde bonificatie op Contador (3:33 op Evans, 4:19 op Leipheimer), die in de laatste kilometers nog lek reed ook![]()
Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nouquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Die hebben zich eraf laten rijden door Mayo???![]()
![]()
en dan nog stond hij dan minstens 2de, maar dan was het ook heel anders verlopen
Dan hadden Evans, leipo , contador hun ploeg maar op kop moeten zetten, Rasmussen heeft deze tour niets gestolen vind ik. Die rit reed ie gewoon net zo sterk als de rest van de tour solo van rond de 100 kilometer en dan op de finish nog tijd overhouden is ook niet niets. Sastre, Mayo en Soler probeerden vandaag hetzelfde en die redden het ook niet. het is makkelijk om te zeggen dat rasmussen die tijd gekregen heeft, maar misschien konden de rest van favorieten gewoon niet beter die rit zoals de rest van de tour. Als ze Rasmussen er ooit afgereden hadden, ok dan kon ik erin komen dat ie misschien wat gekregen heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nou![]()
Als die ontsnapping niet tot het eind gereikt had was Menchov gewoon kopman gebleven en had Rasmussen lekker mogen knechten en zijn ritje uitkiezen![]()
Zonder die tijd voorsprong stond hij nu ook 1ste of 2de, Hij heeft laten zien dat hij bij de beste 2 klimmers in de tour hoort, dus wat is jouw puntquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nou![]()
Als die ontsnapping niet tot het eind gereikt had was Menchov gewoon kopman gebleven en had Rasmussen lekker mogen knechten en zijn ritje uitkiezen![]()
Sorry hoor maar aanvallende renners worden op deze manier beloond.Het is toch nou juist mooi dat aanvallers in de bergen de tourzege naar zich toe kunnen trekken? Beter als zon troosteloze rekenaar als winnar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die ontsnapping en het geel zou hij inderdaad de Tour waarschijnlijk niet gaan winnen. Zal ik er nog een andere draai aan geven? Als Rogers niet gevallen was die dag, dan had hij waarschijnlijk het geel gepakt. Ook dan had Rasmussen het geel nu niet gehad en had hij nooit zo'n tijdrit gereden, nooit zo'n strijd gevoerd op Plateau-de-Beille, de Peyresourde en de Aubisque.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was inderdaad ook schitterend vandaag om de top 5 van het klassement (Rasmussen, Contador, Evans, Leipheimer, Sastre) ook vooraan te zien op de laatste klim. Ze reden eerst met de top 4 bij elkaar, toen met de top 3, toen alleen nog de top 2 en uiteindelijk kwam de leider van het klassement als eerste boven. Als dat geen bewijs is van de krachtverhoudingen in deze sport?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef Ericr het volgende:
Wees blij dat eindelijk weer eens een klimmer de Tour wint, het is niks mooier dan dat een Tour wordt beslist in de bergen?
Maar uiteindelijk werd de nummer 4 tweede en de nummer 2 derde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Cootz het volgende:
Het was inderdaad ook schitterend vandaag om de top 5 van het klassement (Rasmussen, Contador, Evans, Leipheimer, Sastre) ook vooraan te zien op de laatste klim. Ze reden eerst met de top 4 bij elkaar, toen met de top 3, toen alleen nog de top 2 en uiteindelijk kwam de leider van het klassement als eerste boven. Als dat geen bewijs is van de krachtverhoudingen in deze sport?
Tja daar ga je alquote:
Dat komt natuurlijk ook door de hele "waarde" die er aan de Tour word gegeven. Die ronde is gewoon alles. Je kunt die tendens alleen doorbreken als andere dagwedstrijden en grote rondes meer gewaardeerd worden door het publiek/media/sponsors, want het blijft een pure geldkwestie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Dat is toch ook al jaren zo, Indurain ging op het laatst ook steeds minder rijden. Denk dat iedere Tour kandidaat op den duur de keuze moet maken, ook al is dat vaak niet al te slim. Renners met klassieker kwaliteiten vergooien zo de kans op een mooie erelijst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Na al die jaren Armstrong, en laat ons voorlopig ook nog Landis nemen, weer een winnaar die je het hele jaar niet ziet.
Is dit een goede zaak? Stel dat Contador, Schleck, Dekker in de toekomst ook gaan denken "Fuck die Parijs-Nice, Ronde van Romandie,..., mij zie je daar niet meer, alleen de Tour."
Hij zou anders wat graag naar het WK gaan en naar de OSquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Na al die jaren Armstrong, en laat ons voorlopig ook nog Landis nemen, weer een winnaar die je het hele jaar niet ziet.
Is dit een goede zaak? Stel dat Contador, Schleck, Dekker in de toekomst ook gaan denken "Fuck die Parijs-Nice, Ronde van Romandie,..., mij zie je daar niet meer, alleen de Tour."
Is het gat dan gewoon niet te groot tussen tdf en andere koersen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Dat klopt, maar het ging wel even zoals ik beschreef. Mijn punt is dat de top van vandaag ook de top van de Tour is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk werd de nummer 4 tweede en de nummer 2 derde.
Rasmussen gaf zelf aan aan waarschijnlijk veel aanbiedingen te blijven maar dat hij het liefste tot het einde van zijn carriere bij Rabo blijftquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Volgend jaar bij een andere ploeg denk ik, de Rooy was volgens mij wel duidelijk dat een Tourwinnaar behouden vrij lastig zou zijn. Zeker omdat zijn contract afloopt, hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil.
OS kan trouwens nog best gewoon door gaan hoor. Daar heeft de Deense wielerbond niks over te zeggen, zoals ze van de week even fijntjes uitgelegd is door het Deense Olympisch comite.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij zou anders wat graag naar het WK gaan en naar de OS![]()
Waarom op het 2e plan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Ericr het volgende:
Voor de Tour wel, maar zijn kostje lijkt nu toch wel gekocht. Rabo moet met de buidel schudden voor een renner die volgend jaar waarschijnlijk weer op het tweede plan kan gaan strijden.
Inderdaad, was mooi om te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Cootz het volgende:
Dat klopt, maar het ging wel even zoals ik beschreef. Mijn punt is dat de top van vandaag ook de top van de Tour is.
tijdens de tour is er op de eerste rustdag een gepland gesprek geweest en vlak daarvoor terwijl hij al in het geel was heeft hij het nog een keer aangegeven dat hij wilde blijven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef zjroentje het volgende:
Hij wilde voor de Tour idd verlengen.
Volgens mij gaan de franse teams nu smeken om zijn dienstenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef Cootz het volgende:
Ik ben inderdaad wel benieuwd waar Rasmussen dan heen gaat. Ik zie hem nog niet echt in een ander team passen eigenlijk, maar ze zullen hem ongetwijfeld ergens anders willen hebben.
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.quote:
Dit jaar kreeg hij anders ook maar iets meer dan 4 minuten geloof ik ....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.
Beetje raar, alle andere Rabo-renners gebruiken net zoveel of weinig doping als Rasmussen. Als ze daar geen gedoe mee willen, moeten ze stoppen met wielrennen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ze hem stiekem liever kwijt zijn, ook al door hun vage uitlatingen omtrent contracten en vertrouwen en dergelijke.
een ploeg die voor de tour maar met 1 kopman wil werken en geen dure menchov, freire en dekker (met zn nieuwe contract) heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabo is wel één van de rijkste ploegen, als die hem niet kunnen betalen, wie dan wel?
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.
nadeel is wel dat in een normale Tour een tijdrit voor de bergen is, maar Rasmussen zullen ze in ieder geval niet meer laten knechten zoals vorig jaar werd gedaan voor menchovquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?
Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit jaar kreeg hij anders ook maar iets meer dan 4 minuten geloof ik ....
dat zei hij niet, hij kan Contador alleen niet zo snel parreren en meteen in het wiel zitten. Contador hefet een hele sterke demarrage, maar daarna valt ie vaak wat stil. rasmussen kan het wat langer doortrekken omdat hij wat groter traptquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.
Zoveel heeft dit dus niet gescheeld vandaag maar uiterst slim gereden en een beetje geluk zoals je dat moet hebben.
Het is dan ook verdiend he. (ik probeer zo objectief mogelijk te zijn).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooie sportieve woorden van een DSC - fan.
Dat is voor volgend jaar he. Is goede leerschool geweest voor contador. Vandaag heeft de man met meeste ervaring gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.
Dat snap ik dus ook niet, je mag dus 2x missen zonder gevolgen, 3x = 3 maanden schorsing.. maar over welke periode? 3x in 10 jaar is iets anders dan 3x in 1 jaar.. toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
De ASO heeft gezegd dat ze hem niet hadden laten starten als ze iets hadden geweten over die waarschuwingen.
Goed, ze wisten het niet, hij is gestart, case closed.
Die waarschuwingen vervallen niet, volgend jaar heeft hij die nog en nu weten ze 't wel.
Wat gaan ze dan doen?
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blablaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
Maar nu je het zegt, ik zie die stinkfransen er wel voor in hem volgend jaar te weigeren, ook al wint hij nu.
Amen!quote:
nogal chance dat ik maar half frans ben danquote:
Komt door al die dopetoeristen uit Frankrijk .quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
Het is geen insinuatie, het is een logisch gevolg. Als ze nu vinden dat ze hem dit jaar niet hadden moeten toelaten, waarom zouden ze het volgend jaar dan wel doen? Maar je hebt gelijk, speculatie.. mag niet, zal het niet meer doen (K)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blabla
jezus, als je niet tegen insinuaties en vermoedens kan, doe er dan zelf ook niet aan. Als ik hier lees kan ik alleen maar besluiten dat de Fransen een PAK minder chauvinistisch zijn dan de Nederlanders. het nationalistisch gedoe hier op fok! loopt de spuigaten uit.
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
cepries, mooie conclusie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef Shakes het volgende:
De Belgen had vanmiddag een goede analyse. In 2005 verloor Rasmussen slechts 1m04 op Armstrong in de bergen. Dus als Rasmussen beter is geworden zijn de huidige prestaties helemaal niet zo gek. Alleen de tijdrit was beter maar dit was heuvelachtig gebied. Niet vlak. Dus dan is het weer te verklaren. Dus die fransen mogen stil zijn. Laat ze zich maar druk maken om Cofidis.
*een enorme berg shag onder de armpjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef knnth het volgende:
[..]
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of niet![]()
En Franse vrouwen hebben vaak een aparte, mooie uitstraling
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
En dat van de ASO slaat gewoon nergens op, hij is niet schuldig, dus waarom wil je hem niet laten starten?
Met Contador in je wiel kijk je wel uit. Rasmussen had misschien iets eerder aan kunnen gaan maar het was voor hem duidelijk dat het beste moment gewoon dat gekozen moment was. Ik vond het sympathiek dat hij Leipie aanmaande om door te rijden. Leipie kan zo toch een podiumplaats halen als hij zn best doet, vergeet niet dat Leipie een vroegere teammaat was - Raboquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik had toch liever gehad dat hij een kilometer eerder was aangegaan.
Dan had hij nog meer tijd overgehouden op Evans.
Nu moet hij zaterdag nog vol aan de bak, en je weet nooit wat je tegenkomt, een lekkeband heb je zo.![]()
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.
Zie ook Petacchi, renners in opspraak starten niet.
inderdaad. Millar met zijn hypocriete uitspraken zou nooit meer mogen starten van mij. Net als hamilton, perez en iedereen die met bloeddoping, epo en of gendoping wordt betrapt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
vind je dan dat alle wielrenners die ooit doping hebben gebruikt gewoon voor eeuwig moeten geband worden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
Erik Breukink, ploegleider van Rabobank, stond vanmiddag op de Col d'Aubisque na te genieten van de dagzege van Michael Rasmussen, toen hij werd ingehaald door een Franse politieauto. Als een misdadiger werd de op doping betrapte Cristian Moreni door de gendarmes met zwaailicht en sirene afgevoerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Vooral die laatste zinquote:'Rasmussen moet uit Tour worden gezet'
door onze Telesportredactie
PAU - Als het aan Vincent Lavenu ligt dan moet Michael Rasmussen per direct de Ronde van Frankrijk verlaten. De algemeen manager van het Franse team AG2R heeft woensdag bij de Tour-organisatie een verzoek ingediend om de geletruidrager uit koers te halen. "Het lijkt me geen buitensporig verzoek dat men aan hem vraagt om de Tour te verlaten", verklaarde Lavenu.
"Ik geloof dat Rasmussen niets heeft te zoeken in de Ronde van Frankrijk", vervolgde Lavenu zijn pleidooi. "Het gaat zeker niet alleen om hem als je ziet aan welke snelheid de cols beklommen worden", wees de manager, zonder namen te noemen, echter ook naar andere renners.
En dan wordt morgen Goubert of Turpin betrapt op 't een of 't anderquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Ereinion het volgende:
De franse ploegleiders struikelen tegenwoordig over elkaar heen om zichzelf belachelijk te maken, nu de beste man van AG2R:
[..]
... welke tour keken die dan ? want dat getal klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef Shakes het volgende:
De Belgen had vanmiddag een goede analyse. In 2005 verloor Rasmussen slechts 1m04 op Armstrong in de bergen. Dus als Rasmussen beter is geworden zijn de huidige prestaties helemaal niet zo gek. Alleen de tijdrit was beter maar dit was heuvelachtig gebied. Niet vlak. Dus dan is het weer te verklaren. Dus die fransen mogen stil zijn. Laat ze zich maar druk maken om Cofidis.
Ach Armstong heeft het gehad en landis overduidelijk ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef Mr_Memory het volgende:
Rasmussen zal de tour wel winnen, maar of hij er veel plezier aan beleefd waag ik te betwijfelen.
Als hij Parijs (al) haalt, ze blijven maar zoeken en zeiken om hem uit de tour te halen, cq zijn overwinning af tenemen.![]()
Ja hij is mischien verdacht, dat is deels zijn eigen schuld, maar dit verdiend hij niet als sportman!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi. Laat die tering fransen er maar in stikken.
En er heeft waarschijnlijk nog nooit een dopingvrije tour plaatsgevonden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
Minimaal 5 doping vrije rondes voor nodig om dit een beetje te vergeten.
Zonder dat iemand betrapt is danquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef knep het volgende:
[..]
En er heeft waarschijnlijk nog nooit een dopingvrije tour plaatsgevonden.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef flyck het volgende:
Weet je wat ik het leukste vind van heel deze tour?
Dat doordat rasmussen in opspraak komt meer en meer mensen beseffen wat armstrong meegemaakt heeft. Dat meer en meer mensen terug opkjken naar armstrong en terug zeggen onschuldig tot tegendeel bewezen is.
Dat is voor mij het mooiste op fok dat uit deze tour is voortgekomen
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Omdat ik Eddy Merckx niet meegemaakt heb, is Armstrong voor mij de grootste renner ooit. En dat respect is tijdens deze tour dankzij de Franse rioolpers nog maar eens gegroeid, ja.
Da's logisch, gij zijt Belg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.
En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
He Wimmie! En wat nou als dit de waarheid is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rasmussen leeft 2 / 3 jaar naar de Tourwinst toe met medeweten van Rabo.
Roepen dit jaar weer: Rasmussen voor de bollen, Menchov op en top voor de tour en eventueel iemand voor een dagzege.
Iedereen met de neus dezelfde kant op en mondje dicht. Rasmussen in die 1e rit proberen zoveel mogelijk tijd te pakken en dicht naar geel te gaan (erover dus in dit geval) en nog steeds roepen: we gaan voor de bollen terwijl de hele ploeg weet wat ze moeten doen en waarvoor ze een heel jaar getraind hebben.
Kan toch zo maar eens zijn, niet? Iedereen gefopt en de beste ploegentactiek ever, van Nederlandse makeladij. SCHITTEREND! En net zoveel pluimen voor Dekker en Boogerd (en Mechov) als aan Ras"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ieder zo zijn mening.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lancequote:
geen Rabo-liefhebber maar Rasmussen is gewoon de beste, de tour wordt meestal beslist in de bergen en hij heeft ruime voorsprong, tactisch zal hij dus echt moeten falen wil hij deze Tour gaan verliezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar voordat sommige Rabobank-liefhebbers zich al rijk rekenen.
Hoe sterk is Contador intrinsiek nu echt in het tijdrijden?
Hij reed een sterke tijdrit in albi, maar heeft iemand meer referenties over zijn tijdrit-capaciteiten?
lance was volgens mij nog steeds een rijdende pharmaciequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef flyck het volgende:
Weet je wat ik het leukste vind van heel deze tour?
Dat doordat rasmussen in opspraak komt meer en meer mensen beseffen wat armstrong meegemaakt heeft. Dat meer en meer mensen terug opkjken naar armstrong en terug zeggen onschuldig tot tegendeel bewezen is.
Dat is voor mij het mooiste op fok dat uit deze tour is voortgekomen
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar voordat sommige Rabobank-liefhebbers zich al rijk rekenen.
Hoe sterk is Contador intrinsiek nu echt in het tijdrijden?
Hij reed een sterke tijdrit in albi, maar heeft iemand meer referenties over zijn tijdrit-capaciteiten?
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lance
Ik erger me gewoon aan de geweldige hypocrisie van de Fransoos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
Vreemd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.
Ja, hij rijdt natuurlijk wel voor Discovery.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.
vertel ? wat weet jij meer dan wij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
lance was volgens mij nog steeds een rijdende pharmacie, als ik met iemand geen medelijden heb is het met lance
![]()
indeed...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef knep het volgende:
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.
ik zegt toch volgens mij, het is MIJN MENING, MIJN GEVOEL, ok, en er bestaat nog steeds een recht op vrije meningsuitingquote:
Lance is een ex-kankerpatient. Die had een heel boekwerk aan dokters-attesten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
vertel ? wat weet jij meer dan wij?
(dom l*llen is ook een vak), zo heb ik ook nog wel een mening, maar die moet wel ergens op gebaseerd zijn. Verdiep je eens in meerdere renners dan kijk je nooit meer naar wielersport.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zegt toch volgens mij, het is MIJN MENING, MIJN GEVOEL, ok, en er bestaat nog steeds een recht op vrije meningsuiting![]()
ja maar leipheimer rijdt ook nooit een fatsoenlijke tijdritquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hij rijdt natuurlijk wel voor Discovery.......
sinds wanneer moet een mening ergens op gebaseerd zijn, maar ok, als dit op fok! nodig is, zal ik in het vervolg bij elk statement waar ik het niet mee eens ben vragen: WAAROM MEEN JIJ DAT,HOE WEET JIJ DAT, WAAROP BASEER JE DATquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef kawotski het volgende:
(dom l*llen is ook een vak), zo heb ik ook nog wel een mening, maar die moet wel ergens op gebaseerd zijn. Verdiep je eens in meerdere renners dan kijk je nooit meer naar wielersport.
moeilijk discussieren met iemand die z'n mening nergens op baseerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een mening ergens op gebaseerd zijn, maar ok, als dit op fok! nodig is, zal ik in het vervolg bij elk statement waar ik het niet mee eens ben vragen: WAAROM MEEN JIJ DAT,HOE WEET JIJ DAT, WAAROP BASEER JE DAT, djeezes
Het enige wat Leipheimer kan, is "redelijk" tijdrijden, en behoorlijk aanklampen in de bergen. Levert hem meestal best een redelijk klassement op......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja maar leipheimer rijdt ook nooit een fatsoenlijke tijdrit
Sanchez werd wel tweede in de lange tijdrit van de ronde van spanje en die was ook niet echt op Sammie zijn lijf geschreven. Conditie zal ook de doorslag gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ow, nu weet ik hoe dat komt.
Contador won twee jaar geleden de afsluitende tijdrit in de Ronde van het Baskenland.
Maar dat was een korte tijdrit over 9,3 km op geaccidenteerd terrein, zoals meestal in het Baskenland.
Dus of dat een referentiekader is? Samuel Sanchez en Gomez Marchante wonnen immers ook de laatste tijdrit in het Baskenland en dat zijn ook geen uitgesproken hardrijders.
Leipo is overal redelijk en constant in daarom komt hij ook zo hoog te staan, maar uitblinken doet die nergens inquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Het enige wat Leipheimer kan, is "redelijk" tijdrijden, en behoorlijk aanklampen in de bergen. Levert hem meestal best een redelijk klassement op......
Yep, ook Heras steeg wel eens enorm boven zichzelf uit contre la montre.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sanchez werd wel tweede in de lange tijdrit van de ronde van spanje en die was ook niet echt op Sammie zijn lijf geschreven. Conditie zal ook de doorslag geven
Welliswaar een hele andere tijd, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lance
ik heb al gezegd dat ik het baseer op mjin GEVOEL, zo simpel als dat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef kawotski het volgende:
moeilijk discussieren met iemand die z'n mening nergens op baseerd.
Ik had zelf mijn woorden niet beter kunnen samenvattenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Leipo is overal redelijk en constant in daarom komt hij ook zo hoog te staan, maar uitblinken doet die nergens in
gelukkig maar, mijn gevoel zegt dat Fransen arrogant zijn en hypocrietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik het baseer op mjin GEVOEL, zo simpel als dat.
als ik stel dat ik rood een mooie kleur vind, ga je dan ook vragen waarop ik baseer dat ik rood mooi vind![]()
Roche won niet de drie grote rondes in één jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
De laaste renner die al de drie grote rondes in jaar won, was Stephen Roche.
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef knep het volgende:
[..]
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.
Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.
dat verklaart meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen heeft dus toegegeven niet in Mexico te zijn geweest![]()
volgens Ducrot die een mail heeft gehad:{
IK ben er nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Volgens mij is er meer aan de hand en maken ze er dit maar vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef maniack28 het volgende:
WAT IS DIT VOR FUCKING ONZIN!!!!!!!! WAT DOE JE... WAT DOE JE?
OMG....
Vanwege een leugentje de nummer 1 uit de tour, rij hem dan uit.. godverde... woorden schieten tekort jongens, echt niet te geloven. 1 grote soap...
Wordt gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomieten
en daarover heeft ie gelogenen das de druppel voor de RABO directie
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Idd, je zegt dat je in Mexico bent, je bent in italie, daar is dan toch een reden voor jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.
ja, op zich wel. Alleen het idee van "eigen straatje schoonvegen" kan ik ook niet helemaal van me afschuddenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Light het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef nostra het volgende:
fuck de hele tour wat mij betreft nu
Ik denk dat Rasmussen intern een gesprek met Rabo heeft gehad en zich daarin heeft klemgeluld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
"Hij heeft meerdere malen gezegd waar
hij aan het trainen was en dat bleek
niet te kloppen",zei een aangeslagen
directeur Theo de Rooy woensdag in het
hotel van de Raboploeg."Die informatie
heeft de ploegleiding diverse malen
gekregen.Vandaag hebben we nog nieuwe
informatie gekregen",aldus De Rooij.
NOS tt.
Het gaat dus inderdaad om het verhaal van Cassani.
Dan bedankt voor al je caps van de afgelopen weken... ik doe precies tzelfde, ik zal mss op teletekst nog wel kijken, maar de etappe zal niet meer opstaan hoor, heb dr genoeg van. Ik vertrouw t niet meer... en goed van Rabo dat ze dit doen, een stap in de goeie richting iig....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef FredWielergek het volgende:
de ploegleiding moet wel weten waar zijn renners zijn
de leiding heeft daarin gefaald
Hij zag er gisteren tijdens d avondetappe al zo slecht uit. (De Rooy), die man heeft t niet makkelijk nu. Dan word je ook in een week 10 jaar ouder zeg. Goed dat hij de beslissing heeft genomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy. Dit kun je niet tolereren, omdat alles toch nu uitkomt, en onder een vergrootglas wordt gelegd.
Rasmussen heeft de boel flink belazerd, terechte vertrouwensbreuk.
Mja, ik ook wel. Maar of het genoeg is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy.
dat is die niet maar rasmussen heeft gelogen en moet nu op de blaren zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Slaughter het volgende:
Wat een enorme eikel die De Rooij, alsof hij zelf zo zuiver op de graat is.
Kun je daar eens wat specifieker over zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Slaughter het volgende:
Wat een enorme eikel die De Rooij, alsof hij zelf zo zuiver op de graat is.
Contador, Leipheimer en Evans ben er zeker vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ook wel. Maar of het genoeg is....
Sowieso, wie zal er nog blij zijn om deze Tour te winnen?
Zeker, die jongen... het was mn idool.. wat doet ie.. echt wat een debiel. Dit vergeef ik hem niet.. echt niet, wat een vieze leugenaar. De hele week neem ik het voor hem op en nu ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy. Dit kun je niet tolereren, omdat alles toch nu uitkomt, en onder een vergrootglas wordt gelegd.
Rasmussen heeft de boel flink belazerd, terechte vertrouwensbreuk.
hij is dus ontslagen, benieuwd wat Rasmussen aan de pers gaat uitleggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef DarkShine het volgende:
Contractverlenging met Rabobank zit er dus niet meer in.![]()
Geen dank, ik deed het met veel plezier. Maar het plezier is wegquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dan bedankt voor al je caps van de afgelopen weken...
contador is ook in opspraak, dus het gaat maar doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador, Leipheimer en Evans ben er zeker van![]()
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar eens wat specifieker over zijn?
Ik moet in 1 keer aan die 2 Rabohaters in de Rabo reclame denken.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.
150. VANSEVENANT Wim 49 PREDICTOR - LOTTO 80h 02' 22" + 3h 47' 07"quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?
Discoveryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
Rasmussen vindt wel een nieuwe ploeg ben er zeker van. Barloworld zal hem wel opvissen
Neuh, die is gewoon dom en slikt de verkeerde dopingquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
150. VANSEVENANT Wim 49 PREDICTOR - LOTTO 80h 02' 22" + 3h 47' 07"![]()
ik vind het gewoon te ver gaan om maar gewoon te gaan blèren "ze zullen wel allemaal gedoped en vuil en vies en smerig en fout zijn". Feiten zijn primaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?
ja, ik kan lezen, dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
RABOBANK BLIJFT SPONSOR VAN DE WIELERPLOEG
graag gedaanquote:
Daar heb ik dus ook mijn twijfels over, zo nu.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Slaughter het volgende:
Zou er morgen uberhaupt nog gestart worden?
Dat is alleen zo als je Fransman bent. Zo niet dan ben je schuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er over van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"?
Oh ja, vergeten sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als je Fransman bent. Zo niet dan ben je schuldig tot het tegendeel bewezen is
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Vino kan weer lachen, relatief gezien dan
ja, ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordt
Vino heeft gebruiktquote:
hij was een god in kazachstan.. ben benieuwd hoe die zich hier uit gaat lulllenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordt
Ja, daar stond-ie al.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mag die in het topic van Legendarische 101s?
De Tour stopt voor niemand.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook mijn twijfels over, zo nu.
Oh, dit topic gaat niet over Rasmussen?quote:
Ik zou het graag met je eens willen zijn maar dit is zo langzamerhand een naieve gedachte aan het worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind het gewoon te ver gaan om maar gewoon te gaan blèren "ze zullen wel allemaal gedoped en vuil en vies en smerig en fout zijn". Feiten zijn primaVerdachtmakingen niet zomaar, vertrouwensbreuken ernstig, en in het licht van de rest van de ontwikkelingen kon dat dus niet. Maar wat is er over van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"?
niet te veel vino héquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Plaas het volgende:
*heeft weer eens een reden gevonden fles drank te openen*
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die gaan morgen niet meer starten.
Ach komquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.
ouzoquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef DarkShine het volgende:
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.
Omdat ie iets te verbergen heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een vraag als Tour de France leek...
Waarom zou hij over zijn verblijfplaats liegen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |