Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nouquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Die hebben zich eraf laten rijden door Mayo???![]()
![]()
en dan nog stond hij dan minstens 2de, maar dan was het ook heel anders verlopen
Dan hadden Evans, leipo , contador hun ploeg maar op kop moeten zetten, Rasmussen heeft deze tour niets gestolen vind ik. Die rit reed ie gewoon net zo sterk als de rest van de tour solo van rond de 100 kilometer en dan op de finish nog tijd overhouden is ook niet niets. Sastre, Mayo en Soler probeerden vandaag hetzelfde en die redden het ook niet. het is makkelijk om te zeggen dat rasmussen die tijd gekregen heeft, maar misschien konden de rest van favorieten gewoon niet beter die rit zoals de rest van de tour. Als ze Rasmussen er ooit afgereden hadden, ok dan kon ik erin komen dat ie misschien wat gekregen heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nou![]()
Als die ontsnapping niet tot het eind gereikt had was Menchov gewoon kopman gebleven en had Rasmussen lekker mogen knechten en zijn ritje uitkiezen![]()
Zonder die tijd voorsprong stond hij nu ook 1ste of 2de, Hij heeft laten zien dat hij bij de beste 2 klimmers in de tour hoort, dus wat is jouw puntquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze tijd heeft hij gewoon cadeau gekregen, zonder had hij geen eerste gestaan, dus wat is je punt nou![]()
Als die ontsnapping niet tot het eind gereikt had was Menchov gewoon kopman gebleven en had Rasmussen lekker mogen knechten en zijn ritje uitkiezen![]()
Sorry hoor maar aanvallende renners worden op deze manier beloond.Het is toch nou juist mooi dat aanvallers in de bergen de tourzege naar zich toe kunnen trekken? Beter als zon troosteloze rekenaar als winnar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die ontsnapping en het geel zou hij inderdaad de Tour waarschijnlijk niet gaan winnen. Zal ik er nog een andere draai aan geven? Als Rogers niet gevallen was die dag, dan had hij waarschijnlijk het geel gepakt. Ook dan had Rasmussen het geel nu niet gehad en had hij nooit zo'n tijdrit gereden, nooit zo'n strijd gevoerd op Plateau-de-Beille, de Peyresourde en de Aubisque.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was inderdaad ook schitterend vandaag om de top 5 van het klassement (Rasmussen, Contador, Evans, Leipheimer, Sastre) ook vooraan te zien op de laatste klim. Ze reden eerst met de top 4 bij elkaar, toen met de top 3, toen alleen nog de top 2 en uiteindelijk kwam de leider van het klassement als eerste boven. Als dat geen bewijs is van de krachtverhoudingen in deze sport?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef Ericr het volgende:
Wees blij dat eindelijk weer eens een klimmer de Tour wint, het is niks mooier dan dat een Tour wordt beslist in de bergen?
Maar uiteindelijk werd de nummer 4 tweede en de nummer 2 derde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Cootz het volgende:
Het was inderdaad ook schitterend vandaag om de top 5 van het klassement (Rasmussen, Contador, Evans, Leipheimer, Sastre) ook vooraan te zien op de laatste klim. Ze reden eerst met de top 4 bij elkaar, toen met de top 3, toen alleen nog de top 2 en uiteindelijk kwam de leider van het klassement als eerste boven. Als dat geen bewijs is van de krachtverhoudingen in deze sport?
Tja daar ga je alquote:
Dat komt natuurlijk ook door de hele "waarde" die er aan de Tour word gegeven. Die ronde is gewoon alles. Je kunt die tendens alleen doorbreken als andere dagwedstrijden en grote rondes meer gewaardeerd worden door het publiek/media/sponsors, want het blijft een pure geldkwestie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Dat is toch ook al jaren zo, Indurain ging op het laatst ook steeds minder rijden. Denk dat iedere Tour kandidaat op den duur de keuze moet maken, ook al is dat vaak niet al te slim. Renners met klassieker kwaliteiten vergooien zo de kans op een mooie erelijst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Na al die jaren Armstrong, en laat ons voorlopig ook nog Landis nemen, weer een winnaar die je het hele jaar niet ziet.
Is dit een goede zaak? Stel dat Contador, Schleck, Dekker in de toekomst ook gaan denken "Fuck die Parijs-Nice, Ronde van Romandie,..., mij zie je daar niet meer, alleen de Tour."
Hij zou anders wat graag naar het WK gaan en naar de OSquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Na al die jaren Armstrong, en laat ons voorlopig ook nog Landis nemen, weer een winnaar die je het hele jaar niet ziet.
Is dit een goede zaak? Stel dat Contador, Schleck, Dekker in de toekomst ook gaan denken "Fuck die Parijs-Nice, Ronde van Romandie,..., mij zie je daar niet meer, alleen de Tour."
Is het gat dan gewoon niet te groot tussen tdf en andere koersen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets anders dan.
Dat klopt, maar het ging wel even zoals ik beschreef. Mijn punt is dat de top van vandaag ook de top van de Tour is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk werd de nummer 4 tweede en de nummer 2 derde.
Rasmussen gaf zelf aan aan waarschijnlijk veel aanbiedingen te blijven maar dat hij het liefste tot het einde van zijn carriere bij Rabo blijftquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Volgend jaar bij een andere ploeg denk ik, de Rooy was volgens mij wel duidelijk dat een Tourwinnaar behouden vrij lastig zou zijn. Zeker omdat zijn contract afloopt, hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil.
OS kan trouwens nog best gewoon door gaan hoor. Daar heeft de Deense wielerbond niks over te zeggen, zoals ze van de week even fijntjes uitgelegd is door het Deense Olympisch comite.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij zou anders wat graag naar het WK gaan en naar de OS![]()
Waarom op het 2e plan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Ericr het volgende:
Voor de Tour wel, maar zijn kostje lijkt nu toch wel gekocht. Rabo moet met de buidel schudden voor een renner die volgend jaar waarschijnlijk weer op het tweede plan kan gaan strijden.
Inderdaad, was mooi om te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Cootz het volgende:
Dat klopt, maar het ging wel even zoals ik beschreef. Mijn punt is dat de top van vandaag ook de top van de Tour is.
tijdens de tour is er op de eerste rustdag een gepland gesprek geweest en vlak daarvoor terwijl hij al in het geel was heeft hij het nog een keer aangegeven dat hij wilde blijven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef zjroentje het volgende:
Hij wilde voor de Tour idd verlengen.
Volgens mij gaan de franse teams nu smeken om zijn dienstenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef Cootz het volgende:
Ik ben inderdaad wel benieuwd waar Rasmussen dan heen gaat. Ik zie hem nog niet echt in een ander team passen eigenlijk, maar ze zullen hem ongetwijfeld ergens anders willen hebben.
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.quote:
Dit jaar kreeg hij anders ook maar iets meer dan 4 minuten geloof ik ....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.
Beetje raar, alle andere Rabo-renners gebruiken net zoveel of weinig doping als Rasmussen. Als ze daar geen gedoe mee willen, moeten ze stoppen met wielrennen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ze hem stiekem liever kwijt zijn, ook al door hun vage uitlatingen omtrent contracten en vertrouwen en dergelijke.
een ploeg die voor de tour maar met 1 kopman wil werken en geen dure menchov, freire en dekker (met zn nieuwe contract) heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabo is wel één van de rijkste ploegen, als die hem niet kunnen betalen, wie dan wel?
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Omdat hij nooit meer zoveel ruimte gaat krijgen en hij in dat geval in de bergen iedereen echt zwaar er af moet rijden.
nadeel is wel dat in een normale Tour een tijdrit voor de bergen is, maar Rasmussen zullen ze in ieder geval niet meer laten knechten zoals vorig jaar werd gedaan voor menchovquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?
Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit jaar kreeg hij anders ook maar iets meer dan 4 minuten geloof ik ....
dat zei hij niet, hij kan Contador alleen niet zo snel parreren en meteen in het wiel zitten. Contador hefet een hele sterke demarrage, maar daarna valt ie vaak wat stil. rasmussen kan het wat langer doortrekken omdat hij wat groter traptquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.
Zoveel heeft dit dus niet gescheeld vandaag maar uiterst slim gereden en een beetje geluk zoals je dat moet hebben.
Het is dan ook verdiend he. (ik probeer zo objectief mogelijk te zijn).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooie sportieve woorden van een DSC - fan.
Dat is voor volgend jaar he. Is goede leerschool geweest voor contador. Vandaag heeft de man met meeste ervaring gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.
Dat snap ik dus ook niet, je mag dus 2x missen zonder gevolgen, 3x = 3 maanden schorsing.. maar over welke periode? 3x in 10 jaar is iets anders dan 3x in 1 jaar.. toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
De ASO heeft gezegd dat ze hem niet hadden laten starten als ze iets hadden geweten over die waarschuwingen.
Goed, ze wisten het niet, hij is gestart, case closed.
Die waarschuwingen vervallen niet, volgend jaar heeft hij die nog en nu weten ze 't wel.
Wat gaan ze dan doen?
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blablaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
Maar nu je het zegt, ik zie die stinkfransen er wel voor in hem volgend jaar te weigeren, ook al wint hij nu.
Amen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |