abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:26:52 #26
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51826312
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.
(...)
Omdat het een Nederlands team is dat, mede door Boogerd, geweldig presteert.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:27:02 #27
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51826320
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.

Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.

En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, contador die doet geen dingen die boven zn kunnen liggen. Man lul toch niet... Rasmussen heeft de tour gedirigeerd, naar zijn hand gezet. Daar valt helemaal niks op af te dingen.. zoals hij koerst is pure regie. Contador kan hem (tot nu toe) gewoon niet aan.. maatje te klein. Ben het met je eens dat Contador wel voor actie zorgde, waar de rest van de top er steeds alleen maar afgereden werd.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:28:13 #28
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51826352
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Je kan dus niet zeggen dat het hetzelfde verhaal is als bij Pereiro vorig jaar.
+ bolletjestrui.

Ik denk dat Rasmussen echt wel bewezen heeft dat ie wat kan én vergeet het team om hem heen niet.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:30:03 #29
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_51826394
Held!

Dekker
Boogerd
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_51826481
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Je kan dus niet zeggen dat het hetzelfde verhaal is als bij Pereiro vorig jaar.
Hij werd vorig jaar geen 4e maar 17e ofzo hoor.

Het is trouwens geen Pereiro'tje, want die situatie was wel anders. Landis heeft Pereiro toen opzettelijk laten rijden en hem het geel laten pakken, zodat hij zelf van de last af was. Het is wel vergelijkbaar in de zin van dat de gele trui Pereiro tot hele grote hoogten heeft doen stijgen, en de gele trui Rasmussen dat ook heeft laten doen.

Ze hebben hem laten rijden naar Tignes inderdaad. Rasmussen heeft daar geprofiteerd van het feit dat er niet echt een ploeg was die hem wilde gaan halen. Achteraf is Discovery toch de sterkste ploeg geweest die daar het initiatief had moeten nemen, en zichzelf nu gezien het klassement ook in de vingers heeft gesneden.

Tactiek hoort gewoon bij de sport. Je tegenstanders te slim af zijn door iets te doen wat ze niet van je verwachten (een sublieme tijdrit rijden), is juist iets wat deze sport mooi maakt. Rasmussen heeft geweldig gefietst in de situaties waar hij elke dag weer in terecht kwam, en daarom verdient hij wat mij betreft deze zege.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51826494
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, contador die doet geen dingen die boven zn kunnen liggen. Man lul toch niet... Rasmussen heeft de tour gedirigeerd, naar zijn hand gezet. Daar valt helemaal niks op af te dingen.. zoals hij koerst is pure regie. Contador kan hem (tot nu toe) gewoon niet aan.. maatje te klein. Ben het met je eens dat Contador wel voor actie zorgde, waar de rest van de top er steeds alleen maar afgereden werd.
Hij heeft een kleine 4 minuten cadeau gekregen, waardoor ie nu aan de leiding gaat, zo liggen de feiten gewoon. Het was echt niet gepland dat hij de kopman zou worden hoor, hij zou z'n klassement niet laten lopen zoals vorig jaar om als back-up te dienen mocht Menchov door het ijs zakken. Dat is in principe bij Contador ook het geval, maar goed, daar ging het me in feite niet om. Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
pi_51826559
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij heeft een kleine 4 minuten cadeau gekregen, waardoor ie nu aan de leiding gaat, zo liggen de feiten gewoon. Het was echt niet gepland dat hij de kopman zou worden hoor, hij zou z'n klassement niet laten lopen zoals vorig jaar om als back-up te dienen mocht Menchov door het ijs zakken. Dat is in principe bij Contador ook het geval, maar goed, daar ging het me in feite niet om. Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
Volgens mij pakte Rasmussen maar 2.30 op Mayo die de 1ste achtervolger was, dan had Rasmussen nu nog aan de leiding gestaan
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51826616
Hij is een held
pi_51826634
Het gaat ook om het collectief. Boogerd en Dekker hebben als Nederlanders goed gereden en Menchov heeft ook heel wat werk opgeknapt vandaag.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 juli 2007 @ 18:40:38 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51826697
De Held
met een paar goede nederlandse helpers en een rus
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:42:43 #36
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51826767
quote:

[..]

Toevallig bij Rabo? Rabo is Nederlands in hart en nieren.. dat is niet zomaar een ploeg. Net als dat Spyker in de F1 iets zou presteren of de ABN boten bij die tocht rond de wereld. Daar zitten ook niet enkel Nederlanders, maar die hebben wel een sterke band met Nederland.

En ik ben al jaren fan van Rasmussen.. prachtig zoals hij het ieder jaar weer weet te flikken een bergrit solo te winnen, mee te strijden voor de bolletjestrui en nu de gele trui. En dat allemaal in het shirt van Rabo.

Overigens vind ik Menchov geen kopman, Menchov kan te weinig, kan geen leiding geven... eigenlijk kan hij vrij weinig. Ik vind het een niet complete kopman.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51826793
Hij zit opzich maar 10 punten van de bollen af, er zijn nog 36 punten te verdelen....
pi_51826855
quote:
Ik begrijp niet dat mensen voor een Deen die toevallig bij Rabo rijdt juichen alsof Nederland op het punt staat het WK voetbal te winnen.
Kom op man, het is sport, geen exacte wetenschap

Gewoon lekker zonder echte reden vóór of tégen iemand zijn. Rabobank is, zoals gezegd een typisch Nederlands product. Als je om die reden vóór die ploeg bent, is dat gewoon je goed recht. Ik snap ook iets niet, maar dat is waarom je er zo op loopt te zeiken.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:46:50 #39
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51826896
Wat een zure, lelijke zeiksnorren in dit topic zeg. We kijken naar een Nederlands team met daarin een een sympathieke "chicken". Prachtige sportman
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:49:35 #40
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51826969
Niet bepaald charismatisch, maar wel dik verdiend.
pi_51827040
spijtig dat contador nog niet mature genoeg is om heel de tour op niveau te presteren.

desalnietemin heeft rasmussen vandaag (voor de eerste keer in mijn ogen) bewezen dat hij de gele trui echt wel waardig is in deze tour.

trouwens mooi gereden van rabo (knap). Hoop nu alleen dat rasmussen geen snoepjes geslikt is wat we achteraf weer te weten moeten komen.

Dit zal waarschijnlijk rasmussen zijn enigste tourzege worden (beetje alla pantani) als hij de TT doorkomt. wat wel moet lukken.

dsc heeft zoals heel het jaar eigenlijk al de koers gemaakt. gelukkig waar zij er voor de animatie.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:49 #42
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51827103
De man die van deze Tour de mooiste Tour in jaren maakt
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51827196
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:52 schreef flyck het volgende:
spijtig dat contador nog niet mature genoeg is om heel de tour op niveau te presteren.

desalnietemin heeft rasmussen vandaag (voor de eerste keer in mijn ogen) bewezen dat hij de gele trui echt wel waardig is in deze tour.

trouwens mooi gereden van rabo (knap).

Mooie sportieve woorden van een DSC - fan.
pi_51827232
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Hij zit opzich maar 10 punten van de bollen af, er zijn nog 36 punten te verdelen....
Zowel Rasmussen als Soler hebben waarschijnlijk nog maar maximaal de mogelijkheid om 5 puntjes te scoren ofzo. Het worden toch allemaal ontsnappingen de komende dagen. Daargelaten dat hij het ook Soler best wel zal gunnen, verwacht ik.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51827236
Wel leuk dat als rasmussen de tour wint hij de 1ste pure klimmer na pantani is die em gaat winnen. En ook de tours die ze dan gewonnen hebben, hebben beide een overeenkomst......
pi_51827391
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Cootz het volgende:

[..]

Zowel Rasmussen als Soler hebben waarschijnlijk nog maar maximaal de mogelijkheid om 5 puntjes te scoren ofzo. Het worden toch allemaal ontsnappingen de komende dagen. Daargelaten dat hij het ook Soler best wel zal gunnen, verwacht ik.
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel, boeit ook niet zoveel Rasmussen heeft er al 2. Maar toch ik had geadacht dat het verschil wat groter was.
pi_51827432
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Dennism het volgende:
Wel leuk dat als rasmussen de tour wint hij de 1ste pure klimmer na pantani is die em gaat winnen. En ook de tours die ze dan gewonnen hebben, hebben beide een overeenkomst......
Ja, gaat Rasmussen dan ook over zes jaar dood?
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:07:40 #48
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51827509
Hij heeft het vandaag zelf laten zien, hij is de sterkste. Prachtige prestatie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:09:47 #49
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51827584
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef knnth het volgende:

[..]

Ja, gaat Rasmussen dan ook over zes jaar dood?
Aan zijn kop te zien veel eerder.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51827602
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef LENUS het volgende:
Wat een zure, lelijke zeiksnorren in dit topic zeg. We kijken naar een Nederlands team met daarin een een sympathieke "chicken". Prachtige sportman
Mag ik zelf uitmaken of ik hem sympathiek en een prachtige sportman vind?

Als hij bij eender welk ander team had gereden was hij hier net zo hard aangepakt als Armstrong en was de meerderheid op zeker op de hand van Contador geweest.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Volgens mij pakte Rasmussen maar 2.30 op Mayo die de 1ste achtervolger was, dan had Rasmussen nu nog aan de leiding gestaan
Hij pakte 3:31+ 20 seconde bonificatie op Contador (3:33 op Evans, 4:19 op Leipheimer), die in de laatste kilometers nog lek reed ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')