Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook 3 minuten kunnen pakken, zo te zien. Hij is met afstand de beste deze tour, de vraag is meer of hij die tijdrit kan herhalen. Ik zie hem dit kunststukje nog wel eens herhalen. Wie zal het zeggen?
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit jaar kreeg hij anders ook maar iets meer dan 4 minuten geloof ik ....
dat zei hij niet, hij kan Contador alleen niet zo snel parreren en meteen in het wiel zitten. Contador hefet een hele sterke demarrage, maar daarna valt ie vaak wat stil. rasmussen kan het wat langer doortrekken omdat hij wat groter traptquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaf toch echt aan het eind aan dat hij de versnellingen niet kon volgen.
Zoveel heeft dit dus niet gescheeld vandaag maar uiterst slim gereden en een beetje geluk zoals je dat moet hebben.
Het is dan ook verdiend he. (ik probeer zo objectief mogelijk te zijn).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooie sportieve woorden van een DSC - fan.
Dat is voor volgend jaar he. Is goede leerschool geweest voor contador. Vandaag heeft de man met meeste ervaring gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Genoeg om de Tour te winnen. Het wordt toch wel anders als je iedere dag aan de bak moet tegen Contador en zo de strijd 1 op 1 beslissen. Vandaag slaagde hij daarvoor maar hij heeft wel de moraal van het geel natuurlijk.
Dat snap ik dus ook niet, je mag dus 2x missen zonder gevolgen, 3x = 3 maanden schorsing.. maar over welke periode? 3x in 10 jaar is iets anders dan 3x in 1 jaar.. toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
De ASO heeft gezegd dat ze hem niet hadden laten starten als ze iets hadden geweten over die waarschuwingen.
Goed, ze wisten het niet, hij is gestart, case closed.
Die waarschuwingen vervallen niet, volgend jaar heeft hij die nog en nu weten ze 't wel.
Wat gaan ze dan doen?
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blablaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
Maar nu je het zegt, ik zie die stinkfransen er wel voor in hem volgend jaar te weigeren, ook al wint hij nu.
Amen!quote:
nogal chance dat ik maar half frans ben danquote:
Komt door al die dopetoeristen uit Frankrijk .quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
Het is geen insinuatie, het is een logisch gevolg. Als ze nu vinden dat ze hem dit jaar niet hadden moeten toelaten, waarom zouden ze het volgend jaar dan wel doen? Maar je hebt gelijk, speculatie.. mag niet, zal het niet meer doen (K)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blabla
jezus, als je niet tegen insinuaties en vermoedens kan, doe er dan zelf ook niet aan. Als ik hier lees kan ik alleen maar besluiten dat de Fransen een PAK minder chauvinistisch zijn dan de Nederlanders. het nationalistisch gedoe hier op fok! loopt de spuigaten uit.
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
cepries, mooie conclusie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef Shakes het volgende:
De Belgen had vanmiddag een goede analyse. In 2005 verloor Rasmussen slechts 1m04 op Armstrong in de bergen. Dus als Rasmussen beter is geworden zijn de huidige prestaties helemaal niet zo gek. Alleen de tijdrit was beter maar dit was heuvelachtig gebied. Niet vlak. Dus dan is het weer te verklaren. Dus die fransen mogen stil zijn. Laat ze zich maar druk maken om Cofidis.
*een enorme berg shag onder de armpjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef knnth het volgende:
[..]
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of niet![]()
En Franse vrouwen hebben vaak een aparte, mooie uitstraling
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
En dat van de ASO slaat gewoon nergens op, hij is niet schuldig, dus waarom wil je hem niet laten starten?
Met Contador in je wiel kijk je wel uit. Rasmussen had misschien iets eerder aan kunnen gaan maar het was voor hem duidelijk dat het beste moment gewoon dat gekozen moment was. Ik vond het sympathiek dat hij Leipie aanmaande om door te rijden. Leipie kan zo toch een podiumplaats halen als hij zn best doet, vergeet niet dat Leipie een vroegere teammaat was - Raboquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik had toch liever gehad dat hij een kilometer eerder was aangegaan.
Dan had hij nog meer tijd overgehouden op Evans.
Nu moet hij zaterdag nog vol aan de bak, en je weet nooit wat je tegenkomt, een lekkeband heb je zo.![]()
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.
Zie ook Petacchi, renners in opspraak starten niet.
inderdaad. Millar met zijn hypocriete uitspraken zou nooit meer mogen starten van mij. Net als hamilton, perez en iedereen die met bloeddoping, epo en of gendoping wordt betrapt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
vind je dan dat alle wielrenners die ooit doping hebben gebruikt gewoon voor eeuwig moeten geband worden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
Erik Breukink, ploegleider van Rabobank, stond vanmiddag op de Col d'Aubisque na te genieten van de dagzege van Michael Rasmussen, toen hij werd ingehaald door een Franse politieauto. Als een misdadiger werd de op doping betrapte Cristian Moreni door de gendarmes met zwaailicht en sirene afgevoerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |