Het enige wat Leipheimer kan, is "redelijk" tijdrijden, en behoorlijk aanklampen in de bergen. Levert hem meestal best een redelijk klassement op......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja maar leipheimer rijdt ook nooit een fatsoenlijke tijdrit
Sanchez werd wel tweede in de lange tijdrit van de ronde van spanje en die was ook niet echt op Sammie zijn lijf geschreven. Conditie zal ook de doorslag gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ow, nu weet ik hoe dat komt.
Contador won twee jaar geleden de afsluitende tijdrit in de Ronde van het Baskenland.
Maar dat was een korte tijdrit over 9,3 km op geaccidenteerd terrein, zoals meestal in het Baskenland.
Dus of dat een referentiekader is? Samuel Sanchez en Gomez Marchante wonnen immers ook de laatste tijdrit in het Baskenland en dat zijn ook geen uitgesproken hardrijders.
Leipo is overal redelijk en constant in daarom komt hij ook zo hoog te staan, maar uitblinken doet die nergens inquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Het enige wat Leipheimer kan, is "redelijk" tijdrijden, en behoorlijk aanklampen in de bergen. Levert hem meestal best een redelijk klassement op......
Yep, ook Heras steeg wel eens enorm boven zichzelf uit contre la montre.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sanchez werd wel tweede in de lange tijdrit van de ronde van spanje en die was ook niet echt op Sammie zijn lijf geschreven. Conditie zal ook de doorslag geven
Welliswaar een hele andere tijd, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lance
ik heb al gezegd dat ik het baseer op mjin GEVOEL, zo simpel als dat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef kawotski het volgende:
moeilijk discussieren met iemand die z'n mening nergens op baseerd.
Ik had zelf mijn woorden niet beter kunnen samenvattenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Leipo is overal redelijk en constant in daarom komt hij ook zo hoog te staan, maar uitblinken doet die nergens in
gelukkig maar, mijn gevoel zegt dat Fransen arrogant zijn en hypocrietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik het baseer op mjin GEVOEL, zo simpel als dat.
als ik stel dat ik rood een mooie kleur vind, ga je dan ook vragen waarop ik baseer dat ik rood mooi vind![]()
Roche won niet de drie grote rondes in één jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
De laaste renner die al de drie grote rondes in jaar won, was Stephen Roche.
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef knep het volgende:
[..]
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.
Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.
dat verklaart meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen heeft dus toegegeven niet in Mexico te zijn geweest![]()
volgens Ducrot die een mail heeft gehad:{
IK ben er nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Volgens mij is er meer aan de hand en maken ze er dit maar vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef maniack28 het volgende:
WAT IS DIT VOR FUCKING ONZIN!!!!!!!! WAT DOE JE... WAT DOE JE?
OMG....
Vanwege een leugentje de nummer 1 uit de tour, rij hem dan uit.. godverde... woorden schieten tekort jongens, echt niet te geloven. 1 grote soap...
Wordt gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomieten
en daarover heeft ie gelogenen das de druppel voor de RABO directie
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Idd, je zegt dat je in Mexico bent, je bent in italie, daar is dan toch een reden voor jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.
ja, op zich wel. Alleen het idee van "eigen straatje schoonvegen" kan ik ook niet helemaal van me afschuddenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Light het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef nostra het volgende:
fuck de hele tour wat mij betreft nu
Ik denk dat Rasmussen intern een gesprek met Rabo heeft gehad en zich daarin heeft klemgeluld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
"Hij heeft meerdere malen gezegd waar
hij aan het trainen was en dat bleek
niet te kloppen",zei een aangeslagen
directeur Theo de Rooy woensdag in het
hotel van de Raboploeg."Die informatie
heeft de ploegleiding diverse malen
gekregen.Vandaag hebben we nog nieuwe
informatie gekregen",aldus De Rooij.
NOS tt.
Het gaat dus inderdaad om het verhaal van Cassani.
Dan bedankt voor al je caps van de afgelopen weken... ik doe precies tzelfde, ik zal mss op teletekst nog wel kijken, maar de etappe zal niet meer opstaan hoor, heb dr genoeg van. Ik vertrouw t niet meer... en goed van Rabo dat ze dit doen, een stap in de goeie richting iig....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef FredWielergek het volgende:
de ploegleiding moet wel weten waar zijn renners zijn
de leiding heeft daarin gefaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |