nogal chance dat ik maar half frans ben danquote:
Komt door al die dopetoeristen uit Frankrijk .quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
Het is geen insinuatie, het is een logisch gevolg. Als ze nu vinden dat ze hem dit jaar niet hadden moeten toelaten, waarom zouden ze het volgend jaar dan wel doen? Maar je hebt gelijk, speculatie.. mag niet, zal het niet meer doen (K)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jaja, en die stinkfranse ploeg cofidis zou ook de tour niet verlaten, en moest er iemand op doping betrapt worden van een stinkfranse ploeg zou stinkkrant l'équipe er niets over zeggen... blabla
jezus, als je niet tegen insinuaties en vermoedens kan, doe er dan zelf ook niet aan. Als ik hier lees kan ik alleen maar besluiten dat de Fransen een PAK minder chauvinistisch zijn dan de Nederlanders. het nationalistisch gedoe hier op fok! loopt de spuigaten uit.
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
ik wist echt niet nederlanders zo neerkeken op de fransen, dat is omgekeerd niet het geval![]()
cepries, mooie conclusie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef Shakes het volgende:
De Belgen had vanmiddag een goede analyse. In 2005 verloor Rasmussen slechts 1m04 op Armstrong in de bergen. Dus als Rasmussen beter is geworden zijn de huidige prestaties helemaal niet zo gek. Alleen de tijdrit was beter maar dit was heuvelachtig gebied. Niet vlak. Dus dan is het weer te verklaren. Dus die fransen mogen stil zijn. Laat ze zich maar druk maken om Cofidis.
*een enorme berg shag onder de armpjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef knnth het volgende:
[..]
zolang je niet om alles staakt, en niet ieder willekeurig woord vertaalt omdat buitenlands enge is, klaagt om subsidie in plaats van betere/goedkopere producten te maken, vind ik je ok, Frans of niet![]()
En Franse vrouwen hebben vaak een aparte, mooie uitstraling
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef maniack28 het volgende:
En dat van de ASO slaat gewoon nergens op, hij is niet schuldig, dus waarom wil je hem niet laten starten?
Met Contador in je wiel kijk je wel uit. Rasmussen had misschien iets eerder aan kunnen gaan maar het was voor hem duidelijk dat het beste moment gewoon dat gekozen moment was. Ik vond het sympathiek dat hij Leipie aanmaande om door te rijden. Leipie kan zo toch een podiumplaats halen als hij zn best doet, vergeet niet dat Leipie een vroegere teammaat was - Raboquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik had toch liever gehad dat hij een kilometer eerder was aangegaan.
Dan had hij nog meer tijd overgehouden op Evans.
Nu moet hij zaterdag nog vol aan de bak, en je weet nooit wat je tegenkomt, een lekkeband heb je zo.![]()
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ASO heeft steeds minder met de UCI te maken, de UCI heeft het over 3 keer, ASO vindt 2 keer blijkbaar al meer dan genoeg.
Zie ook Petacchi, renners in opspraak starten niet.
inderdaad. Millar met zijn hypocriete uitspraken zou nooit meer mogen starten van mij. Net als hamilton, perez en iedereen die met bloeddoping, epo en of gendoping wordt betrapt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
vind je dan dat alle wielrenners die ooit doping hebben gebruikt gewoon voor eeuwig moeten geband worden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef maniack28 het volgende:
Doe dan consequent, alle renners in opspraak en alle ex-dopinggebruikers...
Erik Breukink, ploegleider van Rabobank, stond vanmiddag op de Col d'Aubisque na te genieten van de dagzege van Michael Rasmussen, toen hij werd ingehaald door een Franse politieauto. Als een misdadiger werd de op doping betrapte Cristian Moreni door de gendarmes met zwaailicht en sirene afgevoerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Vooral die laatste zinquote:'Rasmussen moet uit Tour worden gezet'
door onze Telesportredactie
PAU - Als het aan Vincent Lavenu ligt dan moet Michael Rasmussen per direct de Ronde van Frankrijk verlaten. De algemeen manager van het Franse team AG2R heeft woensdag bij de Tour-organisatie een verzoek ingediend om de geletruidrager uit koers te halen. "Het lijkt me geen buitensporig verzoek dat men aan hem vraagt om de Tour te verlaten", verklaarde Lavenu.
"Ik geloof dat Rasmussen niets heeft te zoeken in de Ronde van Frankrijk", vervolgde Lavenu zijn pleidooi. "Het gaat zeker niet alleen om hem als je ziet aan welke snelheid de cols beklommen worden", wees de manager, zonder namen te noemen, echter ook naar andere renners.
En dan wordt morgen Goubert of Turpin betrapt op 't een of 't anderquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Ereinion het volgende:
De franse ploegleiders struikelen tegenwoordig over elkaar heen om zichzelf belachelijk te maken, nu de beste man van AG2R:
[..]
... welke tour keken die dan ? want dat getal klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef Shakes het volgende:
De Belgen had vanmiddag een goede analyse. In 2005 verloor Rasmussen slechts 1m04 op Armstrong in de bergen. Dus als Rasmussen beter is geworden zijn de huidige prestaties helemaal niet zo gek. Alleen de tijdrit was beter maar dit was heuvelachtig gebied. Niet vlak. Dus dan is het weer te verklaren. Dus die fransen mogen stil zijn. Laat ze zich maar druk maken om Cofidis.
Ach Armstong heeft het gehad en landis overduidelijk ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef Mr_Memory het volgende:
Rasmussen zal de tour wel winnen, maar of hij er veel plezier aan beleefd waag ik te betwijfelen.
Als hij Parijs (al) haalt, ze blijven maar zoeken en zeiken om hem uit de tour te halen, cq zijn overwinning af tenemen.![]()
Ja hij is mischien verdacht, dat is deels zijn eigen schuld, maar dit verdiend hij niet als sportman!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi. Laat die tering fransen er maar in stikken.
En er heeft waarschijnlijk nog nooit een dopingvrije tour plaatsgevonden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
Minimaal 5 doping vrije rondes voor nodig om dit een beetje te vergeten.
Zonder dat iemand betrapt is danquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef knep het volgende:
[..]
En er heeft waarschijnlijk nog nooit een dopingvrije tour plaatsgevonden.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef flyck het volgende:
Weet je wat ik het leukste vind van heel deze tour?
Dat doordat rasmussen in opspraak komt meer en meer mensen beseffen wat armstrong meegemaakt heeft. Dat meer en meer mensen terug opkjken naar armstrong en terug zeggen onschuldig tot tegendeel bewezen is.
Dat is voor mij het mooiste op fok dat uit deze tour is voortgekomen
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Omdat ik Eddy Merckx niet meegemaakt heb, is Armstrong voor mij de grootste renner ooit. En dat respect is tijdens deze tour dankzij de Franse rioolpers nog maar eens gegroeid, ja.
Da's logisch, gij zijt Belg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.![]()
Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.
En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
He Wimmie! En wat nou als dit de waarheid is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rasmussen leeft 2 / 3 jaar naar de Tourwinst toe met medeweten van Rabo.
Roepen dit jaar weer: Rasmussen voor de bollen, Menchov op en top voor de tour en eventueel iemand voor een dagzege.
Iedereen met de neus dezelfde kant op en mondje dicht. Rasmussen in die 1e rit proberen zoveel mogelijk tijd te pakken en dicht naar geel te gaan (erover dus in dit geval) en nog steeds roepen: we gaan voor de bollen terwijl de hele ploeg weet wat ze moeten doen en waarvoor ze een heel jaar getraind hebben.
Kan toch zo maar eens zijn, niet? Iedereen gefopt en de beste ploegentactiek ever, van Nederlandse makeladij. SCHITTEREND! En net zoveel pluimen voor Dekker en Boogerd (en Mechov) als aan Ras"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ieder zo zijn mening.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Eddy niet meegemaakt en toch komt Lance niet in de buurt.
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lancequote:
geen Rabo-liefhebber maar Rasmussen is gewoon de beste, de tour wordt meestal beslist in de bergen en hij heeft ruime voorsprong, tactisch zal hij dus echt moeten falen wil hij deze Tour gaan verliezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar voordat sommige Rabobank-liefhebbers zich al rijk rekenen.
Hoe sterk is Contador intrinsiek nu echt in het tijdrijden?
Hij reed een sterke tijdrit in albi, maar heeft iemand meer referenties over zijn tijdrit-capaciteiten?
lance was volgens mij nog steeds een rijdende pharmaciequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef flyck het volgende:
Weet je wat ik het leukste vind van heel deze tour?
Dat doordat rasmussen in opspraak komt meer en meer mensen beseffen wat armstrong meegemaakt heeft. Dat meer en meer mensen terug opkjken naar armstrong en terug zeggen onschuldig tot tegendeel bewezen is.
Dat is voor mij het mooiste op fok dat uit deze tour is voortgekomen
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar voordat sommige Rabobank-liefhebbers zich al rijk rekenen.
Hoe sterk is Contador intrinsiek nu echt in het tijdrijden?
Hij reed een sterke tijdrit in albi, maar heeft iemand meer referenties over zijn tijdrit-capaciteiten?
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ook als niet belg blijft Eddy de beste wielrenner en tour renner aller tijden. Heeft veel meer gewonnen dan Lance
Ik erger me gewoon aan de geweldige hypocrisie van de Fransoos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:30 schreef petitlapin2 het volgende:
Vreemd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.
Ja, hij rijdt natuurlijk wel voor Discovery.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador heb ik nooit echt een goede tijdrit zien rijden in het verleden als de druk er echt op staat. En 3.00 op 55 km dat is 1.00 per 18,5 km , wordt lastig maar niks is onmogelijk.
vertel ? wat weet jij meer dan wij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
lance was volgens mij nog steeds een rijdende pharmacie, als ik met iemand geen medelijden heb is het met lance
![]()
indeed...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef knep het volgende:
Tja en ook de meester zelf werd betrapt op doping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |