Weegt maar 60 kiloquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef Bayswater het volgende:
En dat allemaal terwijl hij vreselijk ziek is, of ziet hij er altijd zo uit?
46 seconden zelfs, met (20 - 8 = 12) bonificatieseconden, als ik goed reken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef scarefreak het volgende:
Heel netjes gedaan, en gewoon 34 seconde uitlopen
Hij heeft denk ik liever Fatimaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:58 schreef knnth het volgende:
Staat Jochem de Bruin 'm op te wachten op de Champs Elysées?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pereiro had ook al 2x top-10 gereden hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Je kan dus niet zeggen dat het hetzelfde verhaal is als bij Pereiro vorig jaar.
Omdat het een Nederlands team is dat, mede door Boogerd, geweldig presteert.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.![]()
(...)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef wimderon het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.![]()
Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.
En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
Nee, contador die doet geen dingen die boven zn kunnen liggen. Man lul toch niet... Rasmussen heeft de tour gedirigeerd, naar zijn hand gezet. Daar valt helemaal niks op af te dingen.. zoals hij koerst is pure regie. Contador kan hem (tot nu toe) gewoon niet aan.. maatje te klein. Ben het met je eens dat Contador wel voor actie zorgde, waar de rest van de top er steeds alleen maar afgereden werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
+ bolletjestrui.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Eigen fout van Discovery door hem weg te laten rijden. Hij is vorig jaar ook al 4e geworden en in 2005 7e ( wat eigenlijk 3e moest zijn )
Hij werd vorig jaar geen 4e maar 17e ofzo hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |