Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reden, maar alle plezier is weg. Voorlopig even geen Tour kijken voor mij.
dat verklaart meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen heeft dus toegegeven niet in Mexico te zijn geweest![]()
volgens Ducrot die een mail heeft gehad:{
IK ben er nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Waar moet ik NU in geloven, zeg het mij.
Volgens mij is er meer aan de hand en maken ze er dit maar vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef maniack28 het volgende:
WAT IS DIT VOR FUCKING ONZIN!!!!!!!! WAT DOE JE... WAT DOE JE?
OMG....
Vanwege een leugentje de nummer 1 uit de tour, rij hem dan uit.. godverde... woorden schieten tekort jongens, echt niet te geloven. 1 grote soap...
Wordt gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat ie dus niet in Mexico was, maar in de Dolomieten
en daarover heeft ie gelogenen das de druppel voor de RABO directie
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
even voor de duidelijkheid:
het gaat niet om doping.....
maar om vertrouwen
Idd, je zegt dat je in Mexico bent, je bent in italie, daar is dan toch een reden voor jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Voorlopig, maar er zal wel meer achter zitten me dunkt, anders neemt nota bene de directie van de Rabobank niet deze beslissing.
ja, op zich wel. Alleen het idee van "eigen straatje schoonvegen" kan ik ook niet helemaal van me afschuddenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Light het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef nostra het volgende:
fuck de hele tour wat mij betreft nu
Ik denk dat Rasmussen intern een gesprek met Rabo heeft gehad en zich daarin heeft klemgeluld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
"Hij heeft meerdere malen gezegd waar
hij aan het trainen was en dat bleek
niet te kloppen",zei een aangeslagen
directeur Theo de Rooy woensdag in het
hotel van de Raboploeg."Die informatie
heeft de ploegleiding diverse malen
gekregen.Vandaag hebben we nog nieuwe
informatie gekregen",aldus De Rooij.
NOS tt.
Het gaat dus inderdaad om het verhaal van Cassani.
Dan bedankt voor al je caps van de afgelopen weken... ik doe precies tzelfde, ik zal mss op teletekst nog wel kijken, maar de etappe zal niet meer opstaan hoor, heb dr genoeg van. Ik vertrouw t niet meer... en goed van Rabo dat ze dit doen, een stap in de goeie richting iig....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here. Ik kijk, op de Avondetappe van nu, niks meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef FredWielergek het volgende:
de ploegleiding moet wel weten waar zijn renners zijn
de leiding heeft daarin gefaald
Hij zag er gisteren tijdens d avondetappe al zo slecht uit. (De Rooy), die man heeft t niet makkelijk nu. Dan word je ook in een week 10 jaar ouder zeg. Goed dat hij de beslissing heeft genomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy. Dit kun je niet tolereren, omdat alles toch nu uitkomt, en onder een vergrootglas wordt gelegd.
Rasmussen heeft de boel flink belazerd, terechte vertrouwensbreuk.
Mja, ik ook wel. Maar of het genoeg is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy.
dat is die niet maar rasmussen heeft gelogen en moet nu op de blaren zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Slaughter het volgende:
Wat een enorme eikel die De Rooij, alsof hij zelf zo zuiver op de graat is.
Kun je daar eens wat specifieker over zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Slaughter het volgende:
Wat een enorme eikel die De Rooij, alsof hij zelf zo zuiver op de graat is.
Contador, Leipheimer en Evans ben er zeker vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ook wel. Maar of het genoeg is....
Sowieso, wie zal er nog blij zijn om deze Tour te winnen?
Zeker, die jongen... het was mn idool.. wat doet ie.. echt wat een debiel. Dit vergeef ik hem niet.. echt niet, wat een vieze leugenaar. De hele week neem ik het voor hem op en nu ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb veel respect en begrip voor De Rooy. Dit kun je niet tolereren, omdat alles toch nu uitkomt, en onder een vergrootglas wordt gelegd.
Rasmussen heeft de boel flink belazerd, terechte vertrouwensbreuk.
hij is dus ontslagen, benieuwd wat Rasmussen aan de pers gaat uitleggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef DarkShine het volgende:
Contractverlenging met Rabobank zit er dus niet meer in.![]()
Geen dank, ik deed het met veel plezier. Maar het plezier is wegquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dan bedankt voor al je caps van de afgelopen weken...
contador is ook in opspraak, dus het gaat maar doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador, Leipheimer en Evans ben er zeker van![]()
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar eens wat specifieker over zijn?
Ik moet in 1 keer aan die 2 Rabohaters in de Rabo reclame denken.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik kan het me ook wel voorstellen van de Rabo-directie eigenlijk.
150. VANSEVENANT Wim 49 PREDICTOR - LOTTO 80h 02' 22" + 3h 47' 07"quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?
Discoveryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
Rasmussen vindt wel een nieuwe ploeg ben er zeker van. Barloworld zal hem wel opvissen
Neuh, die is gewoon dom en slikt de verkeerde dopingquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
150. VANSEVENANT Wim 49 PREDICTOR - LOTTO 80h 02' 22" + 3h 47' 07"![]()
ik vind het gewoon te ver gaan om maar gewoon te gaan blèren "ze zullen wel allemaal gedoped en vuil en vies en smerig en fout zijn". Feiten zijn primaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Geloof je nu dan nog dat er ook maar 1 renner van boven de 20 schoon is. Voor wie steek jij je hand dan nog in het vuur?
ja, ik kan lezen, dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
RABOBANK BLIJFT SPONSOR VAN DE WIELERPLOEG
graag gedaanquote:
Daar heb ik dus ook mijn twijfels over, zo nu.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Slaughter het volgende:
Zou er morgen uberhaupt nog gestart worden?
Dat is alleen zo als je Fransman bent. Zo niet dan ben je schuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er over van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"?
Oh ja, vergeten sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als je Fransman bent. Zo niet dan ben je schuldig tot het tegendeel bewezen is
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Vino kan weer lachen, relatief gezien dan
ja, ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordt
Vino heeft gebruiktquote:
hij was een god in kazachstan.. ben benieuwd hoe die zich hier uit gaat lulllenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Vino die pleegt nog zelfmoord als die in eigen land kapot gemaakt wordt
Ja, daar stond-ie al.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mag die in het topic van Legendarische 101s?
De Tour stopt voor niemand.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook mijn twijfels over, zo nu.
Oh, dit topic gaat niet over Rasmussen?quote:
Ik zou het graag met je eens willen zijn maar dit is zo langzamerhand een naieve gedachte aan het worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind het gewoon te ver gaan om maar gewoon te gaan blèren "ze zullen wel allemaal gedoped en vuil en vies en smerig en fout zijn". Feiten zijn primaVerdachtmakingen niet zomaar, vertrouwensbreuken ernstig, en in het licht van de rest van de ontwikkelingen kon dat dus niet. Maar wat is er over van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"?
niet te veel vino héquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Plaas het volgende:
*heeft weer eens een reden gevonden fles drank te openen*
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die gaan morgen niet meer starten.
Ach komquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.
ouzoquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef DarkShine het volgende:
En jij moet het als echte Belg zijnde meteen weer naar doping draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |