quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Gloeidoos het volgende:
tvp
Je kunt het beste beginnen met de class en het race die je het leukste lijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Naschtokh het volgende:
Ik ben net begonnen met spelen, heb een Orc Warrior gemaakt, is nu volgens mij lvl 3 (en jezus wat is dat startgebied saai).
Wie wil me zoal vertellen waar ik het beste mee kan beginnen, qua class en race? Alvast bedankt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt het beste beginnen met de class en het race die je het leukste lijken.
Wat? Dat ik liever iemand op ze bek sla dan laf van een afstandje ga lopen pesten (digitaal telefoon etc)? ja dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef tonks het volgende:
Hmm wyr is er iets wat je ons wilt vertellen meneertje rogue?
Enhancement is Shaman he? Wouter (mn maat) raakt altijd uitgekeken op een shaman als ie rond de lvl 20 zitquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Melee ftwBen nu enhancement specc, vanavond ff de dmg meters ownen
Ja heb ik ook veel last van, vooral als Marksman hunter. De mail items hebben allemaal meer stamina dan agilityquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef vogelkooi het volgende:
Roestende lawaai struisvogels.
vond eerst zangermarsh maar niks, maar nu ik die kleine poppetje moet helpen met hun ''natuurlijke'' vijand, word het ineens leuk, en ook die naga's te killen.
alleen dat die q rewards zo lame zijn, bijna alle mail items zijn voor shaman's, en alle leather, is voor hunters lijkt wel.
bijna alle healers bij ons in de guild zijn dr00ds en palas. zelf ook pala. en ik ben echt geen supprt healer classquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:10 schreef kovenant het volgende:
ach ja het is wel tof dat wow nu weer in het nieuws is geweest met 9 miljoen gebruikers !
maar paladin is en blijft toch support healers class![]()
Ik denk dat je wel 2gig ram kan gebruiken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef BroesWillems het volgende:
ff een vraagje,
ik heb hier een PC staan met een:
P4 2,53Ghz CPU
1Gb Ram DDR
en een Geforce 7900GS 256MB videokaart.
en ik haal in een Raid amper 15 fps op 1280 x 1024
dat moet bij zo'n configuratie toch normaal wel hoger zijn??
iemand ervaring hier mee? hoe ik de FPS omhoog kan krijgen?
Denk niet dat het daaraan ligt, heb je de goede videokaart drivers geinstalleerd en zit je pc misschien niet vol met geheugenvretende virussen. En hoe hoob je de settings van wow staan. Van 24 bit naar 16 bit zetten helpt meestal al heel erg veel in de fps. 24 bit heb ik 15-18 fps standaard, 16 bit 25-40quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 2gig ram kan gebruiken.
Denk het toch wel hoor, toen ik een gig erbij kocht liep ook alles een stuk soepeler, en had alles best laag staan. WoW vreet ramquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt, heb je de goede videokaart drivers geinstalleerd en zit je pc misschien niet vol met geheugenvretende virussen. En hoe hoob je de settings van wow staan. Van 24 bit naar 16 bit zetten helpt meestal al heel erg veel in de fps. 24 bit heb ik 15-18 fps standaard, 16 bit 25-40
Zet je resolutie eens lager. En hoe zit het met de rest van je settings? Maak anders ff een screenie dan kunnen wij wel wat tips geven over wat je moet veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef BroesWillems het volgende:
ff een vraagje,
ik heb hier een PC staan met een:
P4 2,53Ghz CPU
1Gb Ram DDR
en een Geforce 7900GS 256MB videokaart.
en ik haal in een Raid amper 15 fps op 1280 x 1024
dat moet bij zo'n configuratie toch normaal wel hoger zijn??
iemand ervaring hier mee? hoe ik de FPS omhoog kan krijgen?
Gratz && toffe avatarquote:
Speel zelf met 12FPS gemiddeld en weet toch andere in elkaar te beuken. Het maakt je niet een goeie speler maar het word toch een verdomde partij makkelijkerquote:
Moet je de naam onderin de OP PMe die weet het wel (hij heeft ze ook gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:09 schreef Cid het volgende:
Welke font wordt er in de OP gebruikt voor het maken van de titels? Ben bezig met een guild website en ben op zoek naar dat font
Als iemand een linkje heeft, graag!![]()
iemand?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Ericjuh het volgende:
TVPtje,
Ik heb zojuist die titan panel geinstalleerd, maar ff 2 vragen:
nu staat mijn tekst achter de spells! heeft iemand daar ook last van? en hoe los ik dat op?
eeeeennn hoe kan ik een coordinaat invoeren?
ff rechts klikken op je chat window tab dan kun je het venster iets naar boven verplaatjesquote:
Kaats de bal terug door te vragen wat het minimum isquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ze zeggen dat mn armor te kut is om mee te mogen raidenDaarom ga ik via honor voor dit:
Pants
Chest
Wrist
Head
Waist
Boots
Hands
Shoulders (Heb ik al)
Back
Is dit eigenlijk wel een goede armor? Want ik kan alleen BG doen
Balance Druid btw
Wat ik nu heb staat hier:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Persie
Hmmm hoezo zijn PvP items niet goed voor raiden? * WyriHaximus heeft nergens last vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
BG/PvP Items zijn niet goed voor raiden nee.
Verder zie ik aan je huidige armor en reputation dat je amper lvl 70 5-man instances hebt gedaan, wil je gaan raiden, ga dan eerst eens 5-10 keer al die instances doen voor betere gear.
Kan je dat om wat voor reden dan ook niet, dan zou ik lekker gaan PvPen en raiden vergeten, is toch geen reet aan na de eerste kill van een boss.
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm hoezo zijn PvP items niet goed voor raiden? * WyriHaximus heeft nergens last van
Owja caster ff vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.
Die 2 stats zorgen er vaak voor dat bv. spelldamage of spellcrit minder is op die items.
Aangezien hij een OOMkin druid is, zal ie toch echt bakken met spelldamage moeten verzamelen om goed mee te komen in raids, dus kun je beter items gaan halen in PvE instances.
Eigen Realmquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef tonks het volgende:
Ah schattig glider
Feliquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
Erg he, volgens mij is JC het makkelijkst en goedkoopst om te levellen van 300 -> 375, het heeft mij althans niet zo heel veel gekost en als ik de kosten van mijn huisgenoot zie met zijn tailoring...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef tonks het volgende:
O ik heb 350 engineering. maar wat zijn die teringmats duur
Netjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.
Die 2 stats zorgen er vaak voor dat bv. spelldamage of spellcrit minder is op die items.
Aangezien hij een OOMkin druid is, zal ie toch echt bakken met spelldamage moeten verzamelen om goed mee te komen in raids, dus kun je beter items gaan halen in PvE instances.
atm aan het werk dus kan niet posten maar zoek phoonie of hedera of flibble eens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Netjesheb jij een linkje naar je armory?
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.
hahahaha wij zijn maar arme studenten die in onze vakanties werken:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:48 schreef werkeend het volgende:
[..]
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?
Waarom zie je dat niet snel gebeuren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeuren
Kunnen Druids daggers dragen ?quote:
neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kunnen Druids daggers dragen ?![]()
dat heb ik nooit geweten dan...
@ jullie shamanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
[afbeelding]
healadin abuse als tank bij tidewalker was fun voordat ze hem nerfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
Healadin FTW. Ze zuigen alleen in levelen.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Zenobixquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef heijnen het volgende:
[..]
@ jullie shaman
GOD pauldrons of surging mana zuigen voor een resto shaman
ik heb die mace van vashj en 3/5 tier 5 in healing gear maar doe nu meer pvp:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Zenobix
Niet alleen die items zuigen
Zit met mijn resto shaman nu in SSC en The Eye en heb 1700 healing unbuffed op het moment en dan moet ik echt nog een hoop gear en enchants
Ja, druids kunnen daggers. Volgens mij kan elke class daggers maar echt zeker weet ik het niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kunnen Druids daggers dragen ?![]()
dat heb ik nooit geweten dan...
paladins niet volgens mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, druids kunnen daggers. Volgens mij kan elke class daggers maar echt zeker weet ik het niet.
die kunnen dat inderdaag nietquote:
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.quote:
maar nu gaan wij DE SHAMANS whinin dat wij geen zwaarden kunnen usen:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.
Was "vroeger" () nog zo'n ophef over met Finkle's Skinner, dat alle paladins die skinning gekozen hadden onder andere geen Core Hounds of The Beast konden skinnen.
Vandaar dat ook de Zulian Slicer (http://www.wowhead.com/?item=19901) bij de release van Zul'Gurub zat
Stelletje whiners die paladins imo![]()
Zijn het altijd al geweest. Maar ja je moet wat als de helft van de spelers je haatequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.
Was "vroeger" () nog zo'n ophef over met Finkle's Skinner, dat alle paladins die skinning gekozen hadden onder andere geen Core Hounds of The Beast konden skinnen.
Vandaar dat ook de Zulian Slicer (http://www.wowhead.com/?item=19901) bij de release van Zul'Gurub zat
Stelletje whiners die paladins imo![]()
Paladin (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef tonks het volgende:
Palawatte?!
gast je kan lulluh wat je wilt met je hybrids zuigenquote:
Wegwezen kuthybridquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef heijnen het volgende:
[..]
gast je kan lulluh wat je wilt met je hybrids zuigen
maar shamans hebben voor alliance de dps wel zo hard geboost met de totems en HEROISM.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
Gister was ik aan het vissen in nagrand probeerde zo'n resto shaman mij dood te maken
jij mag gerust proberen mij dood te krijgen als mage zijnde lukt je toch nietquote:
toch grappig dat je dat duel niet aangaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef tonks het volgende:
hij deed chain lightning ik deed resist toen deed hij nog earth shock ofzo toen heb ik em maar gesheept en ben ik weggelopen
een mage krijgt een decent skilled resto shaman niet dood orquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]Hoeveel schade heeft ie op je gedaan? 3k voordat ie dood was?
Mij krijg je makkelijk dood, heb alles puur op pve ingesteld met shorcuts dus moet met mijn muis mijn dmg spells aan gaan klikkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
een mage krijgt een decent skilled resto shaman niet dood or
Tsja het is wat je zelf van je UI maaktquote:
nee wat ik bedoel, caster is super simpel voor een shaman te killen en al helemaal als je resto bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Mij krijg je makkelijk dood, heb alles puur op pve ingesteld met shorcuts dus moet met mijn muis mijn dmg spells aan gaan klikken
hou www.union.ipcare.nl in de gaten voor leukere shit:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef tonks het volgende:
Ja super jammer zeg!
okee:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
hou www.union.ipcare.nl in de gaten voor leukere shit:D
Ja snap ik, speel zelf een resto shaman maar heb al mijn keyboard shortcuts alleen voor healing ingesteld en ik weet niet wat voor mages jij tegenkomt, maar ik overleef pompyro hoeren nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
nee wat ik bedoel, caster is super simpel voor een shaman te killen en al helemaal als je resto bent.
earthshock CD is met 1 seconde verlaagd dan en kost nog minder ook,
totems kosten ook minder.
en je hebt meer mana om eartshock te doen.
EN earthshield werkt ook op spells.
ben jij zo een pompyro hoer of ben je decent frost?
ik heb 9k hp unbuffed dusjahquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja snap ik, speel zelf een resto shaman maar heb al mijn keyboard shortcuts alleen voor healing ingesteld en ik weet niet wat voor mages jij tegenkomt, maar ik overleef pompyro hoeren niet
Juist niet, mijn eerste Lucifron kill staat toch zeker in mijn top-3 boss-kills allertijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef heijnen het volgende:
toch wel jammer dat het maar lucifron is op de MC pic
bij mij de eerste kill van ragna wij waren server firstquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, mijn eerste Lucifron kill staat toch zeker in mijn top-3 boss-kills allertijden.
Die staat ook in de top-3 ja, maar Lucifron was onze eerste raid-kill, dus die blijft me wel bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
bij mij de eerste kill van ragna wij waren server first
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
jij mag gerust proberen mij dood te krijgen als mage zijnde lukt je toch niet
quote:
Best makkelijk eingelijk, moet je wel veel te veel geld hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef tonks het volgende:
Wat is engineering een lastige profession om te levellen. niet dat je eigenlijk hoger moet zijn dan 350 de rest is allemaal useless maar toch wil ik al mijn professions op 375.
Preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
uhm, gewoon door klikken, is alleen waarschuwing dat je systeem niet optimaal is ofzo.
Maak dan wel een alliance charquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef Naschtokh het volgende:
Wyri, ik maak zo een char op jouw server en dan geef jij mij gold, ok?
En dan kom ik ook bij je guild 14.gif
En misschien maak ik er ook eentje op die server met onze Fok!guild 14.gif
Niet optimaal lolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
uhm, gewoon door klikken, is alleen waarschuwing dat je systeem niet optimaal is ofzo.
Waarom moet ik dan alliance makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit op Skullcrusher, heet daar Wyrihaximus (de troll rogue) en zit in Legion Inc;
Kijk tonks snapt hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat je hem niet kunt lastig vallen medunkt
Haha, vriend van me is net weer begonnen met WoW, heeft een Draenei Shaman op Skullcrusher. Weet zijn naam alleen niet, maar gank alle low lvl Draenei Shamans maar ffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit op Skullcrusher, heet daar Wyrihaximus (de troll rogue) en zit in Legion Inc;
Met beetje Arena/pvp epics heb je dat zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef tonks het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer alleen nog pvpen. Nu maar wat gear aan het verzamelen voor pve (gems,enchants etc) ik wil in prince 8500health unbuffed hebben met 700 frostdmg, dat moet wel lukken.
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Haha, vriend van me is net weer begonnen met WoW, heeft een Draenei Shaman op Skullcrusher. Weet zijn naam alleen niet, maar gank alle low lvl Draenei Shamans maar ff![]()
Ik bedoel geen pve meer niet dat ik non stop ga pvpenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer op vakantie. alleen maar meiden versieren, en leuke gadgets verzamelen.
Ook wil ik een gebruinde huid (zonder tanning-buff), en bij de fitness me skills omhoog gooien.hihi
PvPsequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer op vakantie. alleen maar meiden versieren, en leuke gadgets verzamelen.
Ook wil ik een gebruinde huid (zonder tanning-buff), en bij de fitness me skills omhoog gooien.hihi
Nee nog iemand de heletijd aan me hoofd tijdens het spelen daar zit ik op te wachtenquote:
ZG is toch. Wel grappig is om te zien hoe de ZG subzone in STV er uit zien i.v.m. Zg de instancequote:Op zondag 29 juli 2007 10:10 schreef Evertjan het volgende:
gisteren voor de gein ZG in geweest met de guild nog nooit zo veel lol gehad![]()
ik vind hem zelf de mooiste ook als je de Ghostlands mee rekentquote:Op zondag 29 juli 2007 12:16 schreef Black-Hole het volgende:
Ik kon het niet laten en ben maar weer eens begonnen met WoW. Had nog nooit een Blood Elf gehad en ben maar een BE mage gestart. Wat een ontzettend tof startersgebied is dat zeg![]()
ik krijg echt de creeps van Ghostlands. Kwam als level 9 bloodelf hunter ineens dat elite megabeest tegen, schrok me een hoedje en rende snel wegquote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vind hem zelf de mooiste ook als je de Ghostlands mee rekent
Elke weekquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef tonks het volgende:
Kom je hier nu voortaan gewoon elke week janken over dat je gestopt bent met WoW?
De zoveelste keerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef tonks het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat je komt met " WoWblablabla.. ik mis het totaal niet hoor.. blablabla.. zou ik weer beginnen... p.s ik heb een duur apparaat om wow te vergeten gekocht"
OMG ANDERHALVE MAAND GEKquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr kutspel heeft me nog steeds in de greep, maar ik geef me echt niet gewonnen!! no WOW anymore![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef tonks het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr kutspel heeft me nog steeds in de greep, maar ik geef me echt niet gewonnen!! no WOW anymore
quote:OMG ANDERHALVE MAAND GEK![]()
Zoals ik al zei, lezen is zeer moeilijk voor mongolen zoals jijquote:Dit is al de zoveelste keer dat je komt met " WoW blablabla.. ik mis het totaal niet hoor..
Was er al mee bezig pootquote:
Mee gedachte, ga op MSN/IRC ff lopen bek vechten. Offtopic/slowchat ok maar niet te verquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef tonks het volgende:
Mister J.Lo het spijt me.
En ik zeg dit niet omdat ik een bodybuilders topic in je AT zag staan en nu bang ben
Class/race ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben het ook weer aan het spelen
Lvl 38 slechts
Ga eens ontopic? Dankjewel!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef _evenstar_ het volgende:
God o god tonks de almachtige![]()
wat ben je toch gewledig goed![]()
kneus man wat zou het als Mr. Jlo het hier elke dag postzieligerd
ik ging net zo offtopic als jijquote:
lol... zo makkelijk?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
Gewoon op wow-europe.com en dan in het menu staat er Ptr ergens en dan Copy Char en dan kan je kiezen of je een pre-made wilt of dat je je eigen char wilt kopiëren
Ja idd wil ik ook wel eens weten..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je charsquote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je chars
Voidie is leukquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens wat progress gehad
Dacht een half jaar. Tenminste dat was het in het beginquote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je chars
Nee nee ik hou me mond te makkelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol... zo makkelijk?
hahahahahha....
Mauro = nub
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Mauro het volgende:
Zo,
premade warlock, priest, mage en druid
En natuurlijk Alliance. Niet van die stinkend horde
Wij zijn pas 1 keer bij void geweest (3 weken terug) en hadden totaal geen moeite met de trash.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht een half jaar. Tenminste dat was het in het begin.
Voor minstens 6 maanden ieder geval, maar ik ken mensen die al een jaar gestopt waren en gewoon verder konden gaan met hun charsquote:How long do you keep my characters and items when I cancel my subscription?
The current policy is that we will keep frozen accounts and all characters for at least 6 months. It is quite likely that they will be kept for much longer, but at this time we guarantee 6 months.
Before we do decide to remove any details or characters we will send out a warning to the account owners giving them a chance to briefly reactivate their account if they wish to maintain their characters.
Ah nicequote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Voor minstens 6 maanden ieder geval, maar ik ken mensen die al een jaar gestopt waren en gewoon verder konden gaan met hun chars
Mooie interface!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens wat progress gehad
nee, maar dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah nice. Toffe avatar of had ik dat al gezegt?
OMG 0.oquote:
Ik sta trouwens helemaal links op de screen, je ziet nog net de gloed van mijn chain healquote:Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gtraz.
[..]
Hoezo warlocks zijn niet overpowerd.
nope.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef tonks het volgende:
Zijn dat niet gewoon 2 dots tegelijk?
En nog is Incinerate gewoon slechter dan Shadowbolt, scaled nml. niet zo goed met +dmg gear als SB.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
nope.
incinerate heeft wel de kans dat hij tyfushoog crit als je target onder invloed is van immolate
Hoogste crit van d'r gisteren: Highest Crit was 11107quote:Op maandag 30 juli 2007 16:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
OMG 0.o
10k crit....
En ik was gisteren (waarschijnlijk op dezelfde mob) al tyfusblij met een 8k crit (ook vuur en hij was beneden de 20%)
8k crit + 40% = 11,2k
Ah zie je net nietquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik sta trouwens helemaal links op de screen, je ziet nog net de gloed van mijn chain heal
en het moeilijkste (op pvp server dan).quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef tonks het volgende:
Het leukste is natuurlijk Mage. en het leukste start gebied is natuurlijk van de blood elfs.
Ach ja, het komt er zeker weten een keerquote:Op maandag 30 juli 2007 18:40 schreef tonks het volgende:
Beginnen ze nou weer met die Northrend geruchten
Hoezoooquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
en het moeilijkste (op pvp server dan).
Ben benieuwt zal wel ergens volgend jaar worden dat expension 2 uitkomt voor WoW. Northred zal er idd wel in gaan zitten net als de emerald dreamquote:Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef kovenant het volgende:
voor de wow lovers die t nog niet weten
Volgens geruchten zal Blizzard op het volgende BlizzCon event (volgende maand) een tweede expansie voor World of Warcraft aankondigen. Deze expansie zou het continent Northrend speelbaar moeten maken. De geruchten zijn gebaseerd op een uitgelekt muziekblaadje waarop te lezen is welke nummers er gespeeld gaan worden tijdens BlizzCon door het Video Games Live orkest. Drie van de nummers hebben de naam Northrend 1, 2 en 3. WoWInsider.com zegt dat de drie nummers niet in het spel te beluisteren zijn op dit moment. De nummers zitten ook niet verwerkt in Warcraft III of de The Burning Crusade.
De provincie Northrend verscheen eerder al in Warcraft III en de expansie voor die game: The Frozen Throne. BlizzCon vindt plaats op 3 en 4 augustus, dus we zullen even moeten afwachten of de geruchten daar tot waarheid gedoopt kunnen worden.
alinea recta gecopied van het fokgames gedeelte :p
Ik ben nog niet eens 70quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef tonks het volgende:
Ik heb echt geen zin om naar 80 te levellen
Ik ook niet, en ik speel het al 2 jaarquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef tonks het volgende:
Veel plezier op vakantie Baret
jup. kun je wel zıen aan de kut ı.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Zit je in Turkije?
Ja had ik toen ook last vanquote:
Eerste keer deed ık een uurtje om ın te loggen op msn. kwam ık later achter dat de ı puntloos ıs.quote:
euhm nee. pure stront toetsenbord dıt.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef Naschtokh het volgende:
Ik doe een gokje op een azerty keyboard
yo. allesgoed tonks. trouwens had 2 dagen voordat ık weggıng een drudje aangemaakt. had hem voordat ık weggıng nog op lvl 30 gedınged. ben nu echt een master reroller geworden.quote:
20>. wacht maar. als ık ın nl ben koop ık tbc. dan word het nog erger.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil niet eens weten hoevaak je al gererolled hebt
meesten heb ık verwıjderd. allesonder de level 25 ıs weg. behalve me ımbahunter.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef tonks het volgende:
haha echt insaneik hooop dat je al je chars in een major city hebt staan nu je op vakantie bent
nıet voor mıj. maar dat wıst je al. nouja ık ben weer weg en mısschıen kom ık later weer eens on. spreek jullıelaterrrrquote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef tonks het volgende:
de eerste 30 levels zijn wel het saaist ja dat klopt
tutorial voor fok makenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Baret het volgende:
[..]
nıet voor mıj. maar dat wıst je al. nouja ık ben weer weg en mısschıen kom ık later weer eens on. spreek jullıelaterrrr![]()
Gz! Ben nu bijna 65quote:
ben nu ook pas in nagradquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gz! Ben nu bijna 65. Nagrand is tof.
Goeie ben wel benieuwt hoe een gnome met vleugels er vliegend uit zietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:56 schreef Mauro het volgende:
Hahahahaha...
Arme paladins met hun nepvleugels:
Aanschouw hier mijn nieuwe pre-made t6 warlock
[afbeelding]
* WyriHaximus eens isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:02 schreef tonks het volgende:
warlocks moeten helemaal doodgenerfed worden. 1100 spelldamage en 11000 health
![]()
Dan kunnen ze in-flight een rogue die sprint aanzet makkelijk bijhouden, rondjes eromheen vliegen en tegelijkertijd die rogue voldotten met wat affliction dotsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goeie ben wel benieuwt hoe een gnome met vleugels er vliegend uit ziet.
[..]
* WyriHaximus eens is
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan kunnen ze in-flight een rogue die sprint aanzet makkelijk bijhouden, rondjes eromheen vliegen en tegelijkertijd die rogue voldotten met wat affliction dots![]()
en dat alles zonder dat de rogue ook maar iets terug kan doen omdat de warlock in de lucht hangt![]()
en dat als magequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
Ik zit op 9700 unbuffed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |