quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Gloeidoos het volgende:
tvp
Je kunt het beste beginnen met de class en het race die je het leukste lijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Naschtokh het volgende:
Ik ben net begonnen met spelen, heb een Orc Warrior gemaakt, is nu volgens mij lvl 3 (en jezus wat is dat startgebied saai).
Wie wil me zoal vertellen waar ik het beste mee kan beginnen, qua class en race? Alvast bedankt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt het beste beginnen met de class en het race die je het leukste lijken.
Wat? Dat ik liever iemand op ze bek sla dan laf van een afstandje ga lopen pesten (digitaal telefoon etc)? ja dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef tonks het volgende:
Hmm wyr is er iets wat je ons wilt vertellen meneertje rogue?
Enhancement is Shaman he? Wouter (mn maat) raakt altijd uitgekeken op een shaman als ie rond de lvl 20 zitquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Melee ftwBen nu enhancement specc, vanavond ff de dmg meters ownen
Ja heb ik ook veel last van, vooral als Marksman hunter. De mail items hebben allemaal meer stamina dan agilityquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef vogelkooi het volgende:
Roestende lawaai struisvogels.
vond eerst zangermarsh maar niks, maar nu ik die kleine poppetje moet helpen met hun ''natuurlijke'' vijand, word het ineens leuk, en ook die naga's te killen.
alleen dat die q rewards zo lame zijn, bijna alle mail items zijn voor shaman's, en alle leather, is voor hunters lijkt wel.
bijna alle healers bij ons in de guild zijn dr00ds en palas. zelf ook pala. en ik ben echt geen supprt healer classquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:10 schreef kovenant het volgende:
ach ja het is wel tof dat wow nu weer in het nieuws is geweest met 9 miljoen gebruikers !
maar paladin is en blijft toch support healers class![]()
Ik denk dat je wel 2gig ram kan gebruiken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef BroesWillems het volgende:
ff een vraagje,
ik heb hier een PC staan met een:
P4 2,53Ghz CPU
1Gb Ram DDR
en een Geforce 7900GS 256MB videokaart.
en ik haal in een Raid amper 15 fps op 1280 x 1024
dat moet bij zo'n configuratie toch normaal wel hoger zijn??
iemand ervaring hier mee? hoe ik de FPS omhoog kan krijgen?
Denk niet dat het daaraan ligt, heb je de goede videokaart drivers geinstalleerd en zit je pc misschien niet vol met geheugenvretende virussen. En hoe hoob je de settings van wow staan. Van 24 bit naar 16 bit zetten helpt meestal al heel erg veel in de fps. 24 bit heb ik 15-18 fps standaard, 16 bit 25-40quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 2gig ram kan gebruiken.
Denk het toch wel hoor, toen ik een gig erbij kocht liep ook alles een stuk soepeler, en had alles best laag staan. WoW vreet ramquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt, heb je de goede videokaart drivers geinstalleerd en zit je pc misschien niet vol met geheugenvretende virussen. En hoe hoob je de settings van wow staan. Van 24 bit naar 16 bit zetten helpt meestal al heel erg veel in de fps. 24 bit heb ik 15-18 fps standaard, 16 bit 25-40
Zet je resolutie eens lager. En hoe zit het met de rest van je settings? Maak anders ff een screenie dan kunnen wij wel wat tips geven over wat je moet veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef BroesWillems het volgende:
ff een vraagje,
ik heb hier een PC staan met een:
P4 2,53Ghz CPU
1Gb Ram DDR
en een Geforce 7900GS 256MB videokaart.
en ik haal in een Raid amper 15 fps op 1280 x 1024
dat moet bij zo'n configuratie toch normaal wel hoger zijn??
iemand ervaring hier mee? hoe ik de FPS omhoog kan krijgen?
Gratz && toffe avatarquote:
Speel zelf met 12FPS gemiddeld en weet toch andere in elkaar te beuken. Het maakt je niet een goeie speler maar het word toch een verdomde partij makkelijkerquote:
Moet je de naam onderin de OP PMe die weet het wel (hij heeft ze ook gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:09 schreef Cid het volgende:
Welke font wordt er in de OP gebruikt voor het maken van de titels? Ben bezig met een guild website en ben op zoek naar dat font
Als iemand een linkje heeft, graag!![]()
iemand?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Ericjuh het volgende:
TVPtje,
Ik heb zojuist die titan panel geinstalleerd, maar ff 2 vragen:
nu staat mijn tekst achter de spells! heeft iemand daar ook last van? en hoe los ik dat op?
eeeeennn hoe kan ik een coordinaat invoeren?
ff rechts klikken op je chat window tab dan kun je het venster iets naar boven verplaatjesquote:
Kaats de bal terug door te vragen wat het minimum isquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ze zeggen dat mn armor te kut is om mee te mogen raidenDaarom ga ik via honor voor dit:
Pants
Chest
Wrist
Head
Waist
Boots
Hands
Shoulders (Heb ik al)
Back
Is dit eigenlijk wel een goede armor? Want ik kan alleen BG doen
Balance Druid btw
Wat ik nu heb staat hier:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Persie
Hmmm hoezo zijn PvP items niet goed voor raiden? * WyriHaximus heeft nergens last vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
BG/PvP Items zijn niet goed voor raiden nee.
Verder zie ik aan je huidige armor en reputation dat je amper lvl 70 5-man instances hebt gedaan, wil je gaan raiden, ga dan eerst eens 5-10 keer al die instances doen voor betere gear.
Kan je dat om wat voor reden dan ook niet, dan zou ik lekker gaan PvPen en raiden vergeten, is toch geen reet aan na de eerste kill van een boss.
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm hoezo zijn PvP items niet goed voor raiden? * WyriHaximus heeft nergens last van
Owja caster ff vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.
Die 2 stats zorgen er vaak voor dat bv. spelldamage of spellcrit minder is op die items.
Aangezien hij een OOMkin druid is, zal ie toch echt bakken met spelldamage moeten verzamelen om goed mee te komen in raids, dus kun je beter items gaan halen in PvE instances.
Eigen Realmquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef tonks het volgende:
Ah schattig glider
Feliquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
Erg he, volgens mij is JC het makkelijkst en goedkoopst om te levellen van 300 -> 375, het heeft mij althans niet zo heel veel gekost en als ik de kosten van mijn huisgenoot zie met zijn tailoring...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef tonks het volgende:
O ik heb 350 engineering. maar wat zijn die teringmats duur
Netjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.
Die 2 stats zorgen er vaak voor dat bv. spelldamage of spellcrit minder is op die items.
Aangezien hij een OOMkin druid is, zal ie toch echt bakken met spelldamage moeten verzamelen om goed mee te komen in raids, dus kun je beter items gaan halen in PvE instances.
atm aan het werk dus kan niet posten maar zoek phoonie of hedera of flibble eens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Netjesheb jij een linkje naar je armory?
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.
hahahaha wij zijn maar arme studenten die in onze vakanties werken:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:48 schreef werkeend het volgende:
[..]
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?
Waarom zie je dat niet snel gebeuren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeuren
Kunnen Druids daggers dragen ?quote:
neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kunnen Druids daggers dragen ?![]()
dat heb ik nooit geweten dan...
@ jullie shamanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
[afbeelding]
healadin abuse als tank bij tidewalker was fun voordat ze hem nerfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
Healadin FTW. Ze zuigen alleen in levelen.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Zenobixquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef heijnen het volgende:
[..]
@ jullie shaman
GOD pauldrons of surging mana zuigen voor een resto shaman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |