Eigen Realmquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef tonks het volgende:
Ah schattig glider
Feliquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
Erg he, volgens mij is JC het makkelijkst en goedkoopst om te levellen van 300 -> 375, het heeft mij althans niet zo heel veel gekost en als ik de kosten van mijn huisgenoot zie met zijn tailoring...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef tonks het volgende:
O ik heb 350 engineering. maar wat zijn die teringmats duur
Netjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, PvP items zijn om te PvPen, vandaar de hoge Stamina en de stat Resilience.
Die 2 stats zorgen er vaak voor dat bv. spelldamage of spellcrit minder is op die items.
Aangezien hij een OOMkin druid is, zal ie toch echt bakken met spelldamage moeten verzamelen om goed mee te komen in raids, dus kun je beter items gaan halen in PvE instances.
atm aan het werk dus kan niet posten maar zoek phoonie of hedera of flibble eens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Netjesheb jij een linkje naar je armory?
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef heijnen het volgende:
www.union.ipcare.nl
nawien dit is me guild:D
voor echte pro shit
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Merciless spellcaster dagger is wel goed hoor, pre-black temple krijg je geen betere. Rest van de gear ben ik het met je eens, pvp stats. Er zit zelfs iets minder damage op dan de reguliere epics+craftables.
hahahaha wij zijn maar arme studenten die in onze vakanties werken:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:48 schreef werkeend het volgende:
[..]
zo ver in BT en MH en dan nog zo'n kut url hebben... 30euro per jaar te duur?
Waarom zie je dat niet snel gebeuren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar een OOMkin Druid met een dagger zie ik niet snel gebeuren
Kunnen Druids daggers dragen ?quote:
neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kunnen Druids daggers dragen ?![]()
dat heb ik nooit geweten dan...
@ jullie shamanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Gijsje het volgende:
Curator neereerste try 20% tweede ging hij neer. Op naar Chess en Illihoof.
[afbeelding]
healadin abuse als tank bij tidewalker was fun voordat ze hem nerfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
Healadin FTW. Ze zuigen alleen in levelen.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Zenobixquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef heijnen het volgende:
[..]
@ jullie shaman
GOD pauldrons of surging mana zuigen voor een resto shaman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |