Class/race ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben het ook weer aan het spelen
Lvl 38 slechts
Ga eens ontopic? Dankjewel!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef _evenstar_ het volgende:
God o god tonks de almachtige![]()
wat ben je toch gewledig goed![]()
kneus man wat zou het als Mr. Jlo het hier elke dag postzieligerd
ik ging net zo offtopic als jijquote:
lol... zo makkelijk?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
Gewoon op wow-europe.com en dan in het menu staat er Ptr ergens en dan Copy Char en dan kan je kiezen of je een pre-made wilt of dat je je eigen char wilt kopiëren
Ja idd wil ik ook wel eens weten..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je charsquote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je chars
Voidie is leukquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens wat progress gehad
Dacht een half jaar. Tenminste dat was het in het beginquote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je chars
Nee nee ik hou me mond te makkelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol... zo makkelijk?
hahahahahha....
Mauro = nub
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Mauro het volgende:
Zo,
premade warlock, priest, mage en druid
En natuurlijk Alliance. Niet van die stinkend horde
Wij zijn pas 1 keer bij void geweest (3 weken terug) en hadden totaal geen moeite met de trash.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht een half jaar. Tenminste dat was het in het begin.
Voor minstens 6 maanden ieder geval, maar ik ken mensen die al een jaar gestopt waren en gewoon verder konden gaan met hun charsquote:How long do you keep my characters and items when I cancel my subscription?
The current policy is that we will keep frozen accounts and all characters for at least 6 months. It is quite likely that they will be kept for much longer, but at this time we guarantee 6 months.
Before we do decide to remove any details or characters we will send out a warning to the account owners giving them a chance to briefly reactivate their account if they wish to maintain their characters.
Ah nicequote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Voor minstens 6 maanden ieder geval, maar ik ken mensen die al een jaar gestopt waren en gewoon verder konden gaan met hun chars
Mooie interface!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens wat progress gehad
nee, maar dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah nice. Toffe avatar of had ik dat al gezegt?
OMG 0.oquote:
Ik sta trouwens helemaal links op de screen, je ziet nog net de gloed van mijn chain healquote:Op maandag 30 juli 2007 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gtraz.
[..]
Hoezo warlocks zijn niet overpowerd.
nope.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef tonks het volgende:
Zijn dat niet gewoon 2 dots tegelijk?
En nog is Incinerate gewoon slechter dan Shadowbolt, scaled nml. niet zo goed met +dmg gear als SB.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
nope.
incinerate heeft wel de kans dat hij tyfushoog crit als je target onder invloed is van immolate
Hoogste crit van d'r gisteren: Highest Crit was 11107quote:Op maandag 30 juli 2007 16:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
OMG 0.o
10k crit....
En ik was gisteren (waarschijnlijk op dezelfde mob) al tyfusblij met een 8k crit (ook vuur en hij was beneden de 20%)
8k crit + 40% = 11,2k
Ah zie je net nietquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik sta trouwens helemaal links op de screen, je ziet nog net de gloed van mijn chain heal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |