Class/race ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben het ook weer aan het spelen
Lvl 38 slechts
Ga eens ontopic? Dankjewel!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef _evenstar_ het volgende:
God o god tonks de almachtige![]()
wat ben je toch gewledig goed![]()
kneus man wat zou het als Mr. Jlo het hier elke dag postzieligerd
ik ging net zo offtopic als jijquote:
lol... zo makkelijk?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
Gewoon op wow-europe.com en dan in het menu staat er Ptr ergens en dan Copy Char en dan kan je kiezen of je een pre-made wilt of dat je je eigen char wilt kopiėren
Ja idd wil ik ook wel eens weten..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je charsquote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Zapp_B het volgende:
Een klein vraag:
Hoe lang kan je je account niet gebruiken (en dus ook niet betalen). En je account nog behouden? Zijn daar regels voor of laat Blizzard jou account altijd staan?
Ik dacht altijd van wel maar een paar op het wow forum zeiden van niet....
Groetjes.
dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt er niks gewist en kan je na bijv een jaar gewoon je oude account weer activeren met behoudt van je chars
Voidie is leukquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens wat progress gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |