Preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
uhm, gewoon door klikken, is alleen waarschuwing dat je systeem niet optimaal is ofzo.
Maak dan wel een alliance charquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef Naschtokh het volgende:
Wyri, ik maak zo een char op jouw server en dan geef jij mij gold, ok?
En dan kom ik ook bij je guild 14.gif
En misschien maak ik er ook eentje op die server met onze Fok!guild 14.gif
Niet optimaal lolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
uhm, gewoon door klikken, is alleen waarschuwing dat je systeem niet optimaal is ofzo.
Waarom moet ik dan alliance makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit op Skullcrusher, heet daar Wyrihaximus (de troll rogue) en zit in Legion Inc;
Kijk tonks snapt hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Zodat je hem niet kunt lastig vallen medunkt
Haha, vriend van me is net weer begonnen met WoW, heeft een Draenei Shaman op Skullcrusher. Weet zijn naam alleen niet, maar gank alle low lvl Draenei Shamans maar ffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit op Skullcrusher, heet daar Wyrihaximus (de troll rogue) en zit in Legion Inc;
Met beetje Arena/pvp epics heb je dat zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef tonks het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer alleen nog pvpen. Nu maar wat gear aan het verzamelen voor pve (gems,enchants etc) ik wil in prince 8500health unbuffed hebben met 700 frostdmg, dat moet wel lukken.
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Haha, vriend van me is net weer begonnen met WoW, heeft een Draenei Shaman op Skullcrusher. Weet zijn naam alleen niet, maar gank alle low lvl Draenei Shamans maar ff![]()
Ik bedoel geen pve meer niet dat ik non stop ga pvpenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer op vakantie. alleen maar meiden versieren, en leuke gadgets verzamelen.
Ook wil ik een gebruinde huid (zonder tanning-buff), en bij de fitness me skills omhoog gooien.hihi
PvPsequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga denk ik de hele zomer op vakantie. alleen maar meiden versieren, en leuke gadgets verzamelen.
Ook wil ik een gebruinde huid (zonder tanning-buff), en bij de fitness me skills omhoog gooien.hihi
Nee nog iemand de heletijd aan me hoofd tijdens het spelen daar zit ik op te wachtenquote:
ZG is toch. Wel grappig is om te zien hoe de ZG subzone in STV er uit zien i.v.m. Zg de instancequote:Op zondag 29 juli 2007 10:10 schreef Evertjan het volgende:
gisteren voor de gein ZG in geweest met de guild nog nooit zo veel lol gehad![]()
ik vind hem zelf de mooiste ook als je de Ghostlands mee rekentquote:Op zondag 29 juli 2007 12:16 schreef Black-Hole het volgende:
Ik kon het niet laten en ben maar weer eens begonnen met WoW. Had nog nooit een Blood Elf gehad en ben maar een BE mage gestart. Wat een ontzettend tof startersgebied is dat zeg![]()
ik krijg echt de creeps van Ghostlands. Kwam als level 9 bloodelf hunter ineens dat elite megabeest tegen, schrok me een hoedje en rende snel wegquote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vind hem zelf de mooiste ook als je de Ghostlands mee rekent
Elke weekquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef tonks het volgende:
Kom je hier nu voortaan gewoon elke week janken over dat je gestopt bent met WoW?
De zoveelste keerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef tonks het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat je komt met " WoWblablabla.. ik mis het totaal niet hoor.. blablabla.. zou ik weer beginnen... p.s ik heb een duur apparaat om wow te vergeten gekocht"
OMG ANDERHALVE MAAND GEKquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr kutspel heeft me nog steeds in de greep, maar ik geef me echt niet gewonnen!! no WOW anymore![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef tonks het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr kutspel heeft me nog steeds in de greep, maar ik geef me echt niet gewonnen!! no WOW anymore
quote:OMG ANDERHALVE MAAND GEK![]()
Zoals ik al zei, lezen is zeer moeilijk voor mongolen zoals jijquote:Dit is al de zoveelste keer dat je komt met " WoW blablabla.. ik mis het totaal niet hoor..
Was er al mee bezig pootquote:
Mee gedachte, ga op MSN/IRC ff lopen bek vechten. Offtopic/slowchat ok maar niet te verquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef tonks het volgende:
Mister J.Lo het spijt me.
En ik zeg dit niet omdat ik een bodybuilders topic in je AT zag staan en nu bang ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |