en het moeilijkste (op pvp server dan).quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef tonks het volgende:
Het leukste is natuurlijk Mage. en het leukste start gebied is natuurlijk van de blood elfs.
Ach ja, het komt er zeker weten een keerquote:Op maandag 30 juli 2007 18:40 schreef tonks het volgende:
Beginnen ze nou weer met die Northrend geruchten
Hoezoooquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
en het moeilijkste (op pvp server dan).
Ben benieuwt zal wel ergens volgend jaar worden dat expension 2 uitkomt voor WoW. Northred zal er idd wel in gaan zitten net als de emerald dreamquote:Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef kovenant het volgende:
voor de wow lovers die t nog niet weten
Volgens geruchten zal Blizzard op het volgende BlizzCon event (volgende maand) een tweede expansie voor World of Warcraft aankondigen. Deze expansie zou het continent Northrend speelbaar moeten maken. De geruchten zijn gebaseerd op een uitgelekt muziekblaadje waarop te lezen is welke nummers er gespeeld gaan worden tijdens BlizzCon door het Video Games Live orkest. Drie van de nummers hebben de naam Northrend 1, 2 en 3. WoWInsider.com zegt dat de drie nummers niet in het spel te beluisteren zijn op dit moment. De nummers zitten ook niet verwerkt in Warcraft III of de The Burning Crusade.
De provincie Northrend verscheen eerder al in Warcraft III en de expansie voor die game: The Frozen Throne. BlizzCon vindt plaats op 3 en 4 augustus, dus we zullen even moeten afwachten of de geruchten daar tot waarheid gedoopt kunnen worden.
alinea recta gecopied van het fokgames gedeelte :p
Ik ben nog niet eens 70quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef tonks het volgende:
Ik heb echt geen zin om naar 80 te levellen
Ik ook niet, en ik speel het al 2 jaarquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef tonks het volgende:
Veel plezier op vakantie Baret
jup. kun je wel zıen aan de kut ı.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Zit je in Turkije?
Ja had ik toen ook last vanquote:
Eerste keer deed ık een uurtje om ın te loggen op msn. kwam ık later achter dat de ı puntloos ıs.quote:
euhm nee. pure stront toetsenbord dıt.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef Naschtokh het volgende:
Ik doe een gokje op een azerty keyboard
yo. allesgoed tonks. trouwens had 2 dagen voordat ık weggıng een drudje aangemaakt. had hem voordat ık weggıng nog op lvl 30 gedınged. ben nu echt een master reroller geworden.quote:
20>. wacht maar. als ık ın nl ben koop ık tbc. dan word het nog erger.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil niet eens weten hoevaak je al gererolled hebt
meesten heb ık verwıjderd. allesonder de level 25 ıs weg. behalve me ımbahunter.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef tonks het volgende:
haha echt insaneik hooop dat je al je chars in een major city hebt staan nu je op vakantie bent
nıet voor mıj. maar dat wıst je al. nouja ık ben weer weg en mısschıen kom ık later weer eens on. spreek jullıelaterrrrquote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef tonks het volgende:
de eerste 30 levels zijn wel het saaist ja dat klopt
tutorial voor fok makenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Baret het volgende:
[..]
nıet voor mıj. maar dat wıst je al. nouja ık ben weer weg en mısschıen kom ık later weer eens on. spreek jullıelaterrrr![]()
Gz! Ben nu bijna 65quote:
ben nu ook pas in nagradquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gz! Ben nu bijna 65. Nagrand is tof.
Goeie ben wel benieuwt hoe een gnome met vleugels er vliegend uit zietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:56 schreef Mauro het volgende:
Hahahahaha...
Arme paladins met hun nepvleugels:
Aanschouw hier mijn nieuwe pre-made t6 warlock
[afbeelding]
* WyriHaximus eens isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:02 schreef tonks het volgende:
warlocks moeten helemaal doodgenerfed worden. 1100 spelldamage en 11000 health
![]()
Dan kunnen ze in-flight een rogue die sprint aanzet makkelijk bijhouden, rondjes eromheen vliegen en tegelijkertijd die rogue voldotten met wat affliction dotsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goeie ben wel benieuwt hoe een gnome met vleugels er vliegend uit ziet.
[..]
* WyriHaximus eens is
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan kunnen ze in-flight een rogue die sprint aanzet makkelijk bijhouden, rondjes eromheen vliegen en tegelijkertijd die rogue voldotten met wat affliction dots![]()
en dat alles zonder dat de rogue ook maar iets terug kan doen omdat de warlock in de lucht hangt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |