ik heb die mace van vashj en 3/5 tier 5 in healing gear maar doe nu meer pvp:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&n=Zenobix
Niet alleen die items zuigen
Zit met mijn resto shaman nu in SSC en The Eye en heb 1700 healing unbuffed op het moment en dan moet ik echt nog een hoop gear en enchants
Ja, druids kunnen daggers. Volgens mij kan elke class daggers maar echt zeker weet ik het niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kunnen Druids daggers dragen ?![]()
dat heb ik nooit geweten dan...
paladins niet volgens mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, druids kunnen daggers. Volgens mij kan elke class daggers maar echt zeker weet ik het niet.
die kunnen dat inderdaag nietquote:
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.quote:
maar nu gaan wij DE SHAMANS whinin dat wij geen zwaarden kunnen usen:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.
Was "vroeger" () nog zo'n ophef over met Finkle's Skinner, dat alle paladins die skinning gekozen hadden onder andere geen Core Hounds of The Beast konden skinnen.
Vandaar dat ook de Zulian Slicer (http://www.wowhead.com/?item=19901) bij de release van Zul'Gurub zat
Stelletje whiners die paladins imo![]()
Zijn het altijd al geweest. Maar ja je moet wat als de helft van de spelers je haatequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup, paladins zijn de enige die geen daggers kunnen dragen.
Was "vroeger" () nog zo'n ophef over met Finkle's Skinner, dat alle paladins die skinning gekozen hadden onder andere geen Core Hounds of The Beast konden skinnen.
Vandaar dat ook de Zulian Slicer (http://www.wowhead.com/?item=19901) bij de release van Zul'Gurub zat
Stelletje whiners die paladins imo![]()
Paladin (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef tonks het volgende:
Palawatte?!
gast je kan lulluh wat je wilt met je hybrids zuigenquote:
Wegwezen kuthybridquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef heijnen het volgende:
[..]
gast je kan lulluh wat je wilt met je hybrids zuigen
maar shamans hebben voor alliance de dps wel zo hard geboost met de totems en HEROISM.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
Gister was ik aan het vissen in nagrand probeerde zo'n resto shaman mij dood te maken
jij mag gerust proberen mij dood te krijgen als mage zijnde lukt je toch nietquote:
toch grappig dat je dat duel niet aangaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef tonks het volgende:
hij deed chain lightning ik deed resist toen deed hij nog earth shock ofzo toen heb ik em maar gesheept en ben ik weggelopen
een mage krijgt een decent skilled resto shaman niet dood orquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]Hoeveel schade heeft ie op je gedaan? 3k voordat ie dood was?
Mij krijg je makkelijk dood, heb alles puur op pve ingesteld met shorcuts dus moet met mijn muis mijn dmg spells aan gaan klikkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
een mage krijgt een decent skilled resto shaman niet dood or
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |