Waarom hebben ze niet zoiets van: Als ik dit programma kut vind dan zet ik een andere zender aan. Ik ga toch ook geen actie beginnen omdat ik GTST een slechte soap vind.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef Yollie het volgende:
Op google nieuws:
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1481
Your signature number for this petition is 19939quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Een groot deel zou vast wel geen vaste streamkijker zijn.
top op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Dennis zou niet weten waar hij met Amanda oorlog over moet maken en heeft een vrij amicaal gesprek in de slaapkamer terwijl hij op het bed van Natasia ligt, als hij iets roept over een plan wat hij had maar wat werd tegengehouden door achter dan hebben we gelijk een stream op de voordeur..
Nog steeds het plan met het horloge waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ben jij voor of tegen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Tegen dgkquote:
Meneer peppel aan de F5 geslagen denk ik. Wat een hoax.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Scan, waarom verdwijnen jouw caps altijd
Kun je niet tinypic nemen?
Nou kan ik niet na genieten van dit topic [DGK COS #11] De date met Lesley
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie). Teminste dat denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Ah. Aha. Ja. Natuurlijk. Makes perfect sense. Dank!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie).
Een hoop geklets en gegiebel, vooral van Huub en Lieke. Brian en Amanda hebben liggen murmelen. Nadia en Dennis zijn ook wakker, maar er zit geen (verstaanbaar) geluid onder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Maak je toch gewoon een photobucket account aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Ha. Ik mis 'fuck me, fuck jesus'quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Dt is de film die Huub bedoelt uitgebeeld in 30 seconden door konijnen:
http://www.angryalien.com/0204/exorcistbunnies.html
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woeste terror aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Nadia is weer op Dennis gekropen, zie ik.
Tja weten we ook weer hoe geloofwaardig haar verhalen zijn....NOTquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wouquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woest terror aan![]()
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom isquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Niet in de onderste maar ze heeft er nog 3 waar hij wel inpastquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wou![]()
Bovendien mag hij er toch niet in. Misschien wel als Nadia nog jaloerser wordt op het daten via Mundo, maar nu vast nog niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijf ik net nog een antwoordpostSlaap lekker
![]()
trustequote:
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Wat heb ik genoten van dat topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitiequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGK![]()
Ach... Natasia zou nog een nachtje slapen over haar vraag of ze haar oppervlakkig vindt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom is![]()
Nou ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitie![]()
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deedquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Dat bedoel ik, stelletje freaksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
Weltrustequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
Daarom heb ik dus op STOP gestemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig hoe de uitzending in elkaar is gezet. Alle aktie worden erin gebaggetaliseerd! Je hoort Tas niet eens: die bh moet uit! Allemaal wordt er een hand boven het hoofd gehouden. Van blauwe plekken is geen sprake. Zelfs Tilly zei irl dat Lieke vantevoren heeft gebeld tegen Amanda! WTF!!!!! Wat schandalig!
welterustenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
ik vond dat stukje met Fries wel grappigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ja!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RLS! Ik wil dat het blijft voortbestaan!quote:
Trustequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Ik zal er geen traan om laten, maar hoop wel dat het een vervelend staartje krijgt voor dees en gene.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RL! Ik wil dat het blijft voortbestaan!![]()
wel een hilarische proloogquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Wat heb ik genoten van dat topicis er ook een date 2?
![]()
Voor jezelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.
Keur je deze cap dan goed voor je topic?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijd![]()
Nee die gaf ik hem toen. Afijn tis weer aan, maar hij heeft een mooi plekje op het venster gekregen.quote:
Ik blijf erbij dat de moeder van Beyonce op Brians moeder lijkt. Allebei even lelijk:quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
De moeder van Brian doet een imitatie van Jabba the Hutt (Starwars).quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
Open een topic dan. Wij zijn iig benieuwd..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijd![]()
Dat was toen nog toen ze door een gangetje moesten, niemand tegen kwamen en wel eens uren tegen een camera moesten praten tegen iemand die in de schaduw verscholen was? (aldus Huub toenertijd)quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef farceman het volgende:
Weet je wat we eigenlijk nooit meer in de uitzendigen zien?
Testimonials....wie kent ze nog?
Morgequote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef DrsH het volgende:
En nog even op de valreep niet te vergeten de bos bloemen die Huub besteld heeft voor Dennix met daarop de exuses van Naadje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moggu je bent er al weer vroeg bijquote:
Nou he, morgen naar de Marktquote:
ja ook ik ben in diepe rustequote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef noekje het volgende:
Morning! Weinig leven te bekennen op de streams. Het is ook uitslaapdag vandaag.
Goedemorgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef DrsH het volgende:
En nog even op de valreep niet te vergeten de bos bloemen die Huub besteld heeft voor Dennix met daarop de exuses van Naadje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef DrsH het volgende:
De gehele crew ontslaan en nieuw vers fruit er in![]()
![]()
![]()
De bedoeling is Natasja unaniem weg te stemmen dus geen nieuwe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
Hopelijk komt er donderdag een plaatsje vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is Natasja unaniem weg te stemmen dus geen nieuwe.![]()
Ik hoop dat Lieke ze allemaal laat barsten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou dat is mij ook om het even, zal wel een aardige taakverzwaring voor Lieke worden want buiten die twee doen de andere dames en heren weinig dus dat wordt een hongerwinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:11 schreef DrsH het volgende:
Zij is niet lekker en mag blijven liggen
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.quote:
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUTquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.
fysiek en geestelijk geweld , alles tegen haar, gaat haar opbreken! en Readactie maarquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.
Lieke is absoluut niet kinderachtig, maar hier is een grens overschreden.
Voor een simpele procedure om DNA vast te stellen is - bij weigeing vrijwillige medewerking - een gerechtelijk bevel nodig i.v.m. de lichamelijke integrieit.
Bij Lieke werden de kleren kapotgetrokken en de slip naar beneden getrokken.
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef DrsH het volgende:
De gehele crew ontslaan en nieuw vers fruit er in![]()
![]()
![]()
Ik vind haar meer een KLAAS, ze heeft echt de bouw van een man, breed bovenlijf en geen kont of heupen. Ik vroeg gisteren al om dat stuk over die stewardess die ooit geplaatst is. Ik begin steeds meer te twijfelen of ze wel een vrouw is/was. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n aanstellerig 'wijf' tegen gekomen, dit is overcompensatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUT
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedurequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?![]()
Nee ik ben scoftig aan de reet weestquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaan jij en je verloofde ook mee in de optocht?![]()
We moeten natuurlijk vooraf het totale grondig te wijzigen concept bespreken met 10/RTL alvorens profielen te maken voor de nieuwe crew. Hoop werk in landsbelang, mjaquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rohrschach, Dr., Rohrschach...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.
Brian zou bijvoorbeeld in iedere vlek een flamoes zien maar deze dichterlijk omschrijven als vlinder, bloem etc.![]()
Daaruit kwam duidelijk de zieke geest van Brian naar boven...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Je bent laat... Stijltang stuk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:41 schreef DrsH het volgende:
Dat komt omdat wij hem op de faculteit altijd Rohrshaggie noemde
Klopt hij had vlekken op zijn longenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.![]()
DGK wordt geschrapt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:45 schreef FdW het volgende:
Morgen mogen we medelingen verwachten van RTL betreffende de overname van 10 en hoe men verder wil. Spannend...
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Vandaag start de keiharde Dennis campagne, gesteund door de Febo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef DrsH het volgende:
Zachtgekookt ei pelt hardgekookt ei
Domme opmerking. Het boeket rozen was alleen voor Lieke bestemd, de mooiste vrouw van Nedrland.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef Sammy-S het volgende:
Sharon over de rozen van Huub en Lieke: Mooie rozen voor de verkeerde mensen.
Heel goede opmerking. Top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?
Plannen voor de gewenste modificaties aan het programma z.s.m. indienen.![]()
Het lijkt me dat de productiekosten van het huidige format daarvoor veel te hoog zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat ze teruggaan naar 1 uitzending per week (van zaterdag t/m zaterdag)
Shit, weer te laat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:13 schreef DrsH het volgende:
...ha... kont van Nadia
Doe je dat niet zelf danquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Mijn pennenvruchten zijn copywrite protectedquote:
iddquote:
Uiteraard, ieder levert zijn bijdrage met z'n specifieke ervaring en kennis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Leuke woordspeling!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn pennenvruchten zijn copywrite protected![]()
![]()
![]()
![]()
Je schreef laten onderzoeken dan ga ik ervan uit dat je het niet zelf doet, terwijl jij mij zeer deskundig lijktquote:
Dan mag ik daar vast wel mee helpenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Laten onderzoeken, als in taakverdeling binnen ons team, zoals FdW zeer wel begreep...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je schreef laten onderzoeken dan ga ik ervan uitdat je het niet zelf doet, terwijl jij mij zeer deskundig lijkt![]()
![]()
![]()
Hij is even van de leg omdat hij jouw onderdeel van al het zware werk ( beoordeling vrouwen ) aan zichzelf had toegedacht.....quote:
Wat is jouw deskundigheid in deze Liessquote:
Details?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat is jouw deskundigheid in deze Liess![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef demins het volgende:
[..]
Dat onderzoek ik liever even van tevoren...![]()
Dan moet ze wéér naar de tandarts?? Zal Wilgo wel in de wachtkamer zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Natasja heeft haar kies gebroken door een kipsalade
Nee ik beperk mij tot de geestesgesteldheid en heb een sterke voorkeur voor Nyphomanenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij is even van de leg omdat hij jouw onderdeel van al het zware werk ( beoordeling vrouwen ) aan zichzelf had toegedacht.....
Ik heb hem ff gewijzigd hoor, Dr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn pennenvruchten zijn copywrite protected![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nu nog verbaasd ook ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Doen de zwabbers nog iets aan het huishouden of blijft het vandaag bij gezellig keuvelen en wandelen in de tuin.![]()
Goedemorgen allenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:13 schreef DrsH het volgende:
(...)Hopelijk biedt de dag van vandaag wat meer afwisseling en kijken wij allen uit naar de POPUPOLL van hedenavond. Ik wens jullie allemaal een prettige dag toe met naar ik hoop veel afwisseling, spanning en sensatie.
Mooie ava Noekjequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Vanavond de popo en morgen de ontslagronde. Ben wel heel erg benieuwd.
Yep.. ik denk dat ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vind haar meer een KLAAS, ze heeft echt de bouw van een man, breed bovenlijf en geen kont of heupen. Ik vroeg gisteren al om dat stuk over die stewardess die ooit geplaatst is. Ik begin steeds meer te twijfelen of ze wel een vrouw iswas. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n aanstellerig 'wijf' tegen gekomen, dit is overcompensatie.
Ja want als Dennis straks de villa verlaat kan ze weer zeggen daar lag ik altijd met mijn vriendje..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft een nieuw vriendje?
Thanks! De ava die jij hebt, daar ben ik ooit mee begonnen op Fok! Blijf hem tof vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie ava Noekje![]()
morning( aan de bewoners natuurlijk
)
Dennis heeft geen aansluiting met de rest en Natasia ontfermt zich over hem, lief hequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft een nieuw vriendje?
Aaah, en je had van de week nog zon grote mond over dat mensen die zeiden dat ze geen streams hadden, ze gewoon stiekem bekeken.... en jij druipt na 4 dagen zonder streams al af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Alleen omdat ik het hier gezellig vind zal ik toch maar is een week abbootje nemen...langer heeft toch geen nut...lijkt me...
Shit !!! Echt Noekje ??? Dat wist ik niet , sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks! De ava die jij hebt, daar ben ik ooit mee begonnen op Fok! Blijf hem tof vinden.
Natasia en Dennis liggen sprakeloos op de Japen buiten.![]()
KleinGupje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie ava Noekje![]()
morning( aan de bewoners natuurlijk
)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef demins het volgende:
[..]
KleinGupje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
vergeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben weer weg
sorry voor mn off topic![]()
Morguh...jong ach...29...lui zeker wel...na dat ik mijn verplichtingen ben nagekomen...tip !!quote:
Sorry voor wat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit !!! Echt Noekje ??? Dat wist ik niet , sorry![]()
Dat komt vast door de rozen van FdW die het zonder mijn "Ode aan Lieke" moesten stellen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Ik heb het idee dat Lieke het allemaal niet meer zo trekt.
Had ze ook al tegen Huub gezegd toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Hebben ze nu met elkaar afgesproken om beneden zoveel mogelijk kabaal te maken om Lieke te pesten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Gisteren heeft ze wel gezegd dat ze graag iets voor zichzelf wilde hebben, een activiteit ofzo maar een uurtje per week gaat dit gevoel niet wegnemen denk ik. Ik denk dat er meer aan de hand is.quote:
Ja, daar hadden ze gisteravond een heel gesprek over. Lieke gaf toe dat het indirect te maken had met de aanranding en daardoor het besef tussen welke mensen ze zat.quote:
Oh dat heb ik dan niet meegekregen. Ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden dan want het zal niet makkelijk zijn tussen dat uitschot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze gisteravond een heel gesprek over. Lieke gaf toe dat het indirect te maken had met de aanranding en daardoor het besef tussen welke mensen ze zat.
Ik heb zo de pest aan dat stel aso's, ik krijg bijna geen post uit mijn toetsenbord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Olga en Herma liggen helemaal in een deuk terwijl Palma luidruchtig met de stofzuiger rond het bed van Lieke gaat zuigen![]()
En dan ook daarvoor nog even de strijkplank inklappen en op de grond laten kletteren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Olga en Herma liggen helemaal in een deuk terwijl Palma luidruchtig met de stofzuiger rond het bed van Lieke gaat zuigen![]()
lachen tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De twee stelletjes gaat bootracen morgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:53 schreef Yollie het volgende:
Nadia zegt "het is vet rustig hier morgen, iedereen is weg". Waar gaan ze heen dan?
Alleen Brian en Lieke zouden toch gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De twee stelletjes gaat bootracen morgen.
Ze mochten later allebei iemand meenemen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen Brian en Lieke zouden toch gaan![]()
je hoeft niet te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
zE MOCHTEN LATER ALLEBEI IEMAND MEENEMEN.
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:![]()
Wel 10 posts in 50 minuten
Er is wel ERG veel te beleven op de streams heh
Ja Ik nu ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Ik denk dat Amanda Brian nooit laat gaan hoor, ze vertelde gisteren al tegen Herma over het bij Nadia slapen dat ze dat toch maar niet ging doen want: " ik dacht als ik nu iets ga flikken dan neemt hij me nooit meer terug". Dus ze doet precies waar ze Lieke van beschuldigd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
ZOuden Nadia en Nix nu echt niet beseffen dat als ze Amanda en brian uit elkaar willen , dat dan vandaag echt de laatste kans is?
Ze moeten dan echt snel aktie ondernemen , anders is dat boring stel weer samen
tis al duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Brian en Natasia weer goeie vriendjes?
Ik vind die avater van jou schitterend..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?
Ze doet van alles, maar geen tae bo, en voor Amanda is dit veeeeel te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef wolferl het volgende:
Nadia doet weer als enige helemaal niks.
En Carlos bevestigd nogmaals dat hij Lieke geen Slieko noemde, de leugenaar.
ah ja, we koersen al!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik nu ook.![]()
Ik ga maar weer naar het TdF forum.![]()
Boeffie!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
iddmoguh
drs h puik ochtend verhaaltje
En dat gezonde (quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Je weet toch dat dat niet staat?? Alles voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
En het probleem is??quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%![]()
ik heb dat alleen met stream 3 en 4quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef elcastel het volgende:
Die streams haperen hier nu al een paardagen, is dat iets van mij, of hebben meer mensen daar last van ?
Bijm ij zijn dus 1 en 2 erg slecht, die staat vooral stil. 3 Is de beste en meest constante.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:50 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb dat alleen met stream 3 en 4, stream 1 en 2 werken prima
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef elcastel het volgende:
Die streams haperen hier nu al een paardagen, is dat iets van mij, of hebben meer mensen daar last van ?
Die had ze allang gehad behoren te hebben...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het erg ziek om te hopen dat Natasia na de gouden kooi eens een flink paar klappen krijgt als ze een grote bek opzet tegen iemand?
Dat is wel eens gebeurd maar waarschijnlijk min of meer onbewust na het herhaald gehoord te hebben van de bende van zes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:58 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Carlos wel of niet Lieke voor Slieko uitgemaakt?
Oh ik hoop uit de grond van mijn hart dat iemand dat gore zwarte monster goed te pakken neemtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het erg ziek om te hopen dat Natasia na de gouden kooi eens een flink paar klappen krijgt als ze een grote bek opzet tegen iemand?
Relax man, iedereen komt zichzelf wel eens tegen. Maar hopen op geweld is ziekquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Daarnaast is ze ook retesaai en toch regelmatig stomvervelendquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Lieke is zich ongetwijfeld bewust van het feit dat de beelden van haar aanranding en dus vernedering veelvoudig vertoond zijn via de media. Waarschijnlijk zit dit haar enorm dwars.
Lieke is weliswaar een sportieve stoere meid, maar ook een gevoelige sociale 100% vrouw.
Een mooie combinatie die weinig voorkomt.![]()
Het lijkt me ook nogal een opgave om 24/7 bij mensen te zitten die je dat aandeden/toewensten, er vervolgens geen spijt van hebben en gewoon op de oude voet doorgaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Lieke is zich ongetwijfeld bewust van het feit dat de beelden van haar aanranding en dus vernedering veelvoudig vertoond zijn via de media. Waarschijnlijk zit dit haar enorm dwars.
Lieke is weliswaar een sportieve stoere meid, maar ook een gevoelige sociale 100% vrouw.
Heb je niet de behoefte om je daar op de één of andere manier naar binnen te werken, om haar te steunen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Ben ik ook, is dus normaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarnaast is ze ook retesaai en toch regelmatig stomvervelend![]()
Zelf vind ik dat oeverloze dramagedoe van Nadia vele malen saaierquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Alle2 mee eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat kan een intelligent sociaal mens met een stel aso tuig en daarnaast een waardeloze redactie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, dat dramagedoe is bedroevend, maar ze speelt het, hoe lastig het ook is om te zien, redelijk spannendquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat oeverloze dramagedoe van Nadia vele malen saaier![]()
Wat ik er alleen als 'positief' kan uithalen, is hoe megadom die anderen zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, dat dramagedoe is bedroevend, maar ze speelt het, hoe lastig het ook is om te zien, redelijk spannend
Absoluut niet. Ik ben veel nuchterder dan het hier in het kader van ''het spel'' overkomtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je niet de behoefte om je daar op de één of andere manier naar binnen te werken, om haar te steunen?
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat kan een intelligent sociaal mens met een stel aso tuig en daarnaast een waardeloze redactie?
Maandenlang huppeltje overeind houden en opvoeden met alle daarbij behorende gesprekken is wat anders dan stomvervelend zijn.
Tuurlijk niet, Nada ook niet. Even met deo spuiten, tangen en klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda hoeft niet te douchen na het sporten?
Vliegenprobleem ook weer verklaard....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Nada ook niet. Even met deo spuiten, tangen en klaar.
Lieke gaat voor 2 x goud ( hoofdprijs en Huub ) en weet in het spel het tuig over de rooie te krijgen op een wijze die ergernis, woede en wanhoop oproept.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te worden![]()
Amanda is echt goor nu, Brian vond der vannacht al stinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die niet geïmponeerd raakt door aso tuig zal al snel uitgekotst worden door datzelfde aso tuig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te worden![]()
Als Brian en Amanda geen anale relatie hadden waren al die stront vliegen er ook niet geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vliegenprobleem ook weer verklaard....
Lieke zal dus nooit het spel winnen, ik denk dat dat Huub of Brian zal worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke gaat voor 2 x goud ( hoofdprijs en Huub ) en weet in het spel het tuig over de rooie te krijgen op een wijze die ergernis, woede en wanhoop oproept.
Zij is tot dusverre de enige die dit op een fatsoenlijke en nette wijze kan.
Jaloezie en bij het tuig daarbij behorende agressie is een logisch gevolg.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda geen anale relatie hadden waren al die stront vliegen er ook niet geweest.
Amanda heeft net gedoucht in de andere douche, ik zag haar uit de douche komen met een handdoek om haar middel en haar in een staart dus niet meteen conclusies trekkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amanda is echt goor nu, Brian vond der vannacht al stinken.
Dat weet je nooit, er kan ook nog een vervanger komen en de kant van Lieke kiezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke zal dus nooit het spel winnen, ik denk dat dat Huub of Brian zal worden.
En ze eet al haaaaaaarstikke veel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
Carlos zegt tegen Nadia dat ze goed moet eten...
3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes.
Nadia zegt braaf ja en dat het duidelijk is
Sorry, dan neem ik mijn woorden terug maar het zou niet de eerste keer zijn, vandaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Amanda heeft net gedoucht in de andere douche, ik zag haar uit de douche komen met een handdoek om haar middel en haar in een staart dus niet meteen conclusies trekken![]()
Ik heb niet zoals jij een glazen bol.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft niet een persoonlijkheid die bij heel veel mensen zal aanslaan. Ze heeft niet echt humor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Er komt toch alleen maar bagger uit die muil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef Zora01 het volgende:
moet Natas geen zender om. dat mens is niet te verstaan
Een genot voor velenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef Zora01 het volgende:
moet Natas geen zender om. dat mens is niet te verstaan
Nadia vroeg zich toch af hoe ze aan zo'n zweetlucht kwam van de week?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post en van Scofield.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:42 schreef wolferl het volgende:
En wie loopt er ongewassen aangekleed met een stijltang in de rondte.
AMANDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |