Dat komt vast door de rozen van FdW die het zonder mijn "Ode aan Lieke" moesten stellen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Ik heb het idee dat Lieke het allemaal niet meer zo trekt.
Had ze ook al tegen Huub gezegd toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Hebben ze nu met elkaar afgesproken om beneden zoveel mogelijk kabaal te maken om Lieke te pesten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Gisteren heeft ze wel gezegd dat ze graag iets voor zichzelf wilde hebben, een activiteit ofzo maar een uurtje per week gaat dit gevoel niet wegnemen denk ik. Ik denk dat er meer aan de hand is.quote:
Ja, daar hadden ze gisteravond een heel gesprek over. Lieke gaf toe dat het indirect te maken had met de aanranding en daardoor het besef tussen welke mensen ze zat.quote:
Oh dat heb ik dan niet meegekregen. Ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden dan want het zal niet makkelijk zijn tussen dat uitschot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze gisteravond een heel gesprek over. Lieke gaf toe dat het indirect te maken had met de aanranding en daardoor het besef tussen welke mensen ze zat.
Ik heb zo de pest aan dat stel aso's, ik krijg bijna geen post uit mijn toetsenbord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Olga en Herma liggen helemaal in een deuk terwijl Palma luidruchtig met de stofzuiger rond het bed van Lieke gaat zuigen![]()
En dan ook daarvoor nog even de strijkplank inklappen en op de grond laten kletteren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Olga en Herma liggen helemaal in een deuk terwijl Palma luidruchtig met de stofzuiger rond het bed van Lieke gaat zuigen![]()
lachen tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De twee stelletjes gaat bootracen morgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:53 schreef Yollie het volgende:
Nadia zegt "het is vet rustig hier morgen, iedereen is weg". Waar gaan ze heen dan?
Alleen Brian en Lieke zouden toch gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De twee stelletjes gaat bootracen morgen.
Ze mochten later allebei iemand meenemen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen Brian en Lieke zouden toch gaan![]()
je hoeft niet te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
zE MOCHTEN LATER ALLEBEI IEMAND MEENEMEN.
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:![]()
Wel 10 posts in 50 minuten
Er is wel ERG veel te beleven op de streams heh
Ja Ik nu ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Ik denk dat Amanda Brian nooit laat gaan hoor, ze vertelde gisteren al tegen Herma over het bij Nadia slapen dat ze dat toch maar niet ging doen want: " ik dacht als ik nu iets ga flikken dan neemt hij me nooit meer terug". Dus ze doet precies waar ze Lieke van beschuldigd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
ZOuden Nadia en Nix nu echt niet beseffen dat als ze Amanda en brian uit elkaar willen , dat dan vandaag echt de laatste kans is?
Ze moeten dan echt snel aktie ondernemen , anders is dat boring stel weer samen
tis al duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Brian en Natasia weer goeie vriendjes?
Ik vind die avater van jou schitterend..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?
Ze doet van alles, maar geen tae bo, en voor Amanda is dit veeeeel te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef wolferl het volgende:
Nadia doet weer als enige helemaal niks.
En Carlos bevestigd nogmaals dat hij Lieke geen Slieko noemde, de leugenaar.
ah ja, we koersen al!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik nu ook.![]()
Ik ga maar weer naar het TdF forum.![]()
Boeffie!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
iddmoguh
drs h puik ochtend verhaaltje
En dat gezonde (quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Je weet toch dat dat niet staat?? Alles voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
En het probleem is??quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%![]()
ik heb dat alleen met stream 3 en 4quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef elcastel het volgende:
Die streams haperen hier nu al een paardagen, is dat iets van mij, of hebben meer mensen daar last van ?
Bijm ij zijn dus 1 en 2 erg slecht, die staat vooral stil. 3 Is de beste en meest constante.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:50 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb dat alleen met stream 3 en 4, stream 1 en 2 werken prima
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef elcastel het volgende:
Die streams haperen hier nu al een paardagen, is dat iets van mij, of hebben meer mensen daar last van ?
Die had ze allang gehad behoren te hebben...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het erg ziek om te hopen dat Natasia na de gouden kooi eens een flink paar klappen krijgt als ze een grote bek opzet tegen iemand?
Dat is wel eens gebeurd maar waarschijnlijk min of meer onbewust na het herhaald gehoord te hebben van de bende van zes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:58 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Carlos wel of niet Lieke voor Slieko uitgemaakt?
Oh ik hoop uit de grond van mijn hart dat iemand dat gore zwarte monster goed te pakken neemtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het erg ziek om te hopen dat Natasia na de gouden kooi eens een flink paar klappen krijgt als ze een grote bek opzet tegen iemand?
Relax man, iedereen komt zichzelf wel eens tegen. Maar hopen op geweld is ziekquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Daarnaast is ze ook retesaai en toch regelmatig stomvervelendquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Lieke is zich ongetwijfeld bewust van het feit dat de beelden van haar aanranding en dus vernedering veelvoudig vertoond zijn via de media. Waarschijnlijk zit dit haar enorm dwars.
Lieke is weliswaar een sportieve stoere meid, maar ook een gevoelige sociale 100% vrouw.
Een mooie combinatie die weinig voorkomt.![]()
Het lijkt me ook nogal een opgave om 24/7 bij mensen te zitten die je dat aandeden/toewensten, er vervolgens geen spijt van hebben en gewoon op de oude voet doorgaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Lieke is zich ongetwijfeld bewust van het feit dat de beelden van haar aanranding en dus vernedering veelvoudig vertoond zijn via de media. Waarschijnlijk zit dit haar enorm dwars.
Lieke is weliswaar een sportieve stoere meid, maar ook een gevoelige sociale 100% vrouw.
Heb je niet de behoefte om je daar op de één of andere manier naar binnen te werken, om haar te steunen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Ben ik ook, is dus normaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarnaast is ze ook retesaai en toch regelmatig stomvervelend![]()
Zelf vind ik dat oeverloze dramagedoe van Nadia vele malen saaierquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef FdW het volgende:
Alle2 mee eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat kan een intelligent sociaal mens met een stel aso tuig en daarnaast een waardeloze redactie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, dat dramagedoe is bedroevend, maar ze speelt het, hoe lastig het ook is om te zien, redelijk spannendquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat oeverloze dramagedoe van Nadia vele malen saaier![]()
Wat ik er alleen als 'positief' kan uithalen, is hoe megadom die anderen zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, dat dramagedoe is bedroevend, maar ze speelt het, hoe lastig het ook is om te zien, redelijk spannend
Absoluut niet. Ik ben veel nuchterder dan het hier in het kader van ''het spel'' overkomtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je niet de behoefte om je daar op de één of andere manier naar binnen te werken, om haar te steunen?
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat kan een intelligent sociaal mens met een stel aso tuig en daarnaast een waardeloze redactie?
Maandenlang huppeltje overeind houden en opvoeden met alle daarbij behorende gesprekken is wat anders dan stomvervelend zijn.
Tuurlijk niet, Nada ook niet. Even met deo spuiten, tangen en klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda hoeft niet te douchen na het sporten?
Vliegenprobleem ook weer verklaard....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Nada ook niet. Even met deo spuiten, tangen en klaar.
Lieke gaat voor 2 x goud ( hoofdprijs en Huub ) en weet in het spel het tuig over de rooie te krijgen op een wijze die ergernis, woede en wanhoop oproept.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te worden![]()
Amanda is echt goor nu, Brian vond der vannacht al stinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die niet geïmponeerd raakt door aso tuig zal al snel uitgekotst worden door datzelfde aso tuig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zie ik anders, huppeltje overeind houden en opvoeden is JUIST stomvervelend. Een intelligent sociaal mens had het echt niet voor elkaar gekregen om zo gemakkelijk door aso tuig uitgekotst te worden![]()
Als Brian en Amanda geen anale relatie hadden waren al die stront vliegen er ook niet geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vliegenprobleem ook weer verklaard....
Lieke zal dus nooit het spel winnen, ik denk dat dat Huub of Brian zal worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke gaat voor 2 x goud ( hoofdprijs en Huub ) en weet in het spel het tuig over de rooie te krijgen op een wijze die ergernis, woede en wanhoop oproept.
Zij is tot dusverre de enige die dit op een fatsoenlijke en nette wijze kan.
Jaloezie en bij het tuig daarbij behorende agressie is een logisch gevolg.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda geen anale relatie hadden waren al die stront vliegen er ook niet geweest.
Amanda heeft net gedoucht in de andere douche, ik zag haar uit de douche komen met een handdoek om haar middel en haar in een staart dus niet meteen conclusies trekkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amanda is echt goor nu, Brian vond der vannacht al stinken.
Dat weet je nooit, er kan ook nog een vervanger komen en de kant van Lieke kiezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke zal dus nooit het spel winnen, ik denk dat dat Huub of Brian zal worden.
En ze eet al haaaaaaarstikke veel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
Carlos zegt tegen Nadia dat ze goed moet eten...
3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes.
Nadia zegt braaf ja en dat het duidelijk is
Sorry, dan neem ik mijn woorden terug maar het zou niet de eerste keer zijn, vandaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Amanda heeft net gedoucht in de andere douche, ik zag haar uit de douche komen met een handdoek om haar middel en haar in een staart dus niet meteen conclusies trekken![]()
Ik heb niet zoals jij een glazen bol.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft niet een persoonlijkheid die bij heel veel mensen zal aanslaan. Ze heeft niet echt humor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Er komt toch alleen maar bagger uit die muil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef Zora01 het volgende:
moet Natas geen zender om. dat mens is niet te verstaan
Een genot voor velenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef Zora01 het volgende:
moet Natas geen zender om. dat mens is niet te verstaan
Nadia vroeg zich toch af hoe ze aan zo'n zweetlucht kwam van de week?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post en van Scofield.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:42 schreef wolferl het volgende:
En wie loopt er ongewassen aangekleed met een stijltang in de rondte.
AMANDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |