quote:Aleksandr Vinokoerov testte positief
di 24/07/07 - Aleksandr Vinokoerov is zaterdag, na zijn zege in de tijdrit van de Tour, positief bevonden op het gebruik van doping. Zijn ploeg Astana bevestigt het nieuws en trekt zijn conclusies. Het team verlaat de Tour. Zaterdag maakte Aleksandr Vinokoerov (foto) een verpletterende indruk in de tijdrit van de Tour de France. Hij blies de concurrentie weg. Net voor die etappe zou hij een bloedtransfusie gekregen hebben.
Het bloedstaal van Vinokoerov na de tijdrit bevatte twee verschillende soorten rode bloedcellen. Dit wijst erop dat de Kazach kort daarvoor vreemd bloed toegediend heeft gekregen.
Het laboratorium van Châtenay-Malabry gaat nu het eerste staal van Vinokoerov vergelijken met het bloedstaal dat werd afgenomen na zijn tweede ritzege, de bergrit van maandag naar Loudenvielle.
Zijn ploeg stapt uit de Tour
Astana heeft de daad bij het woord gevoegd. De ploeg stapt meteen uit de Ronde van Frankrijk, na het nieuws over de positieve test van Vinokoerov. Astana had met Andreas Klöden en Andrej Kasjetsjkin nog twee renners in de toptien. Vinokoerov stond na een val in de eerste week en een offday in de bergen op de 23e plaats.
UCI-voorzitter: "Geen commentaar"
De Internationale Wielerunie (UCI) houdt de lippen voorlopig op elkaar. "Ik kan geen commentaar geven, tot ook het B-staal onderzocht is", zei voorzitter Pat McQuaid.
quote:Winokurow mit Fremdblut gedopt
Team Astana steigt aus der Tour de France aus
Radprofi Alexander Winokurow ist bei einer Dopingprobe während der laufenden Tour de France am 21. Juli Doping durch eine Fremdbluttransfusion nachgewiesen worden. Dies bestätigte Astana-Sprecherin Corinne Druey. Als Konsequenz hat sich Astana mit sofortiger Wirkung von der Tour zurückgezogen. Damit ist auch für Andreas Klöden die Tour de France beendet.
Maandag weer wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:30 schreef FredWielergek het volgende:
als je bloeddoping hebt gerbuikt, hoe lang werkt die? 1 dag maar? want zondag was hij nergens meer
hmmmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.zdf.de/ZDFsport/inhalt/0/0,5676,5577184,00.html :
[..]
De werking is volgens mij niet zo groot als EPO, maar het kan wel meerdere dagen effect hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:30 schreef FredWielergek het volgende:
als je bloeddoping hebt gerbuikt, hoe lang werkt die? 1 dag maar? want zondag was hij nergens meer
bloeddoping werkt normaal gezien langer maar misschien was dat half uur juist wel opzet. Ze zijn zijn bloed van zaterdag nu met dat van gisteren aan het vergelijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:30 schreef FredWielergek het volgende:
En die Sidkewidz mocht wel gelijk veroordeeld worden? Is toch ook te debiel voor woordenquote:UCI-voorzitter: "Geen commentaar"
De Internationale Wielerunie (UCI) houdt de lippen voorlopig op elkaar. "Ik kan geen commentaar geven, tot ook het B-staal onderzocht is", zei voorzitter Pat McQuaid.
Ga je huiswerk eens doen dan weet je het antwoord. Dan weet je ook of die had mogen starten of niet!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Onschuldig of schuldig, daar is het al te laat voor, hij zal altijd die ene blijven die normaal niet had mogen starten.
Ligt eraan wat voor bloed je binnenkrijgt. Als dat bloed behandelt is met EPO werkt het aardig. Homologe bloedtransfusie, hoe wanhopige ben je...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
De werking is volgens mij niet zo groot als EPO, maar het kan wel meerdere dagen effect hebben
Pat McQuaid is gewoon hypocriet, gister ook weer dat aardige interview met Mart Smeetsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En die Sidkewidz mocht wel gelijk veroordeeld worden? Is toch ook te debiel voor woorden!
Wat? Bloeddoping gebruiken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef Damzkieee het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat in hemelsnaam hebben klaargespeeld.
Sinkewitz is ook niet veroordeeld nog, wordt ook pas geschorst na de b-staalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En die Sidkewidz mocht wel gelijk veroordeeld worden? Is toch ook te debiel voor woorden!
De UCI ziet nu het grote geld uit het Oostblok vertrekken hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt, rode bloedlichaampjes zorgen voor transport van zuurstof, maar als je 2 verschillende hebt is er 1 soort lichaamsvreemd. Die zullen aangevallen worden door de witte bloedcellen die we hebben. Je zou zeggen dat, dat ook energie en kracht kost en de kans op ziek worden vergroot (door verlaagde weerstand).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mijn broertje zei dat je met meer rode bloedlichaampjes meer zuurstof in je longen kan opnemen (en dus minder snel verzuurd). Hij doet Geneeskunde...
En met de hematocrietwaarde kunnen ze de rode bloedlichaampjes meten in je lichaam als ik me niet vergis, zal straks even verder met hem praten.
Nou alles meekrijgen terwijl alle bussen zijn gecontroleerd, inspuiten terwijl de complete pers het hele rennersdorp belegert e.d.quote:
Dat zijn formaliteiten, dat zeggen zei zelfs de ploegleider of mechanicien... (weet niet meer precies)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]wordt ook pas geschorst na de b-staal
Ik postte hierboven ook al de ZDF waarin een woordvoerder van Astana wordt gequote.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef Toad het volgende:
NOS meldt dat Astana uit de tour stapt.
Kennelijk hebben ze nu wel de bevestiging gekregen.
die heeft toch ook recht op een b-staal, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Kazakstani television, na Borat en Azamat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef nostra het volgende:
Damn....
Komt die persconferentie van astana ergens live?
19.30 uur is tourjournaal, zal vast wel hier over gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef nostra het volgende:
Damn....
Komt die persconferentie van astana ergens live?
Gewoon simpel. De gok wagen..............!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef Damzkieee het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat in hemelsnaam hebben klaargespeeld.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op Kazakstani television, na Borat en Azamat.
Ik ook niet!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uitgerekend Vino.
Ik kan en wil het niet geloven
Lees eens terugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Gewoon simpel. De gok wagen..............!!!
Verstand op nul.
Is die live op internet te zien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
19.30 uur is tourjournaal, zal vast wel hier over gaan
Mwa, alles is mogelijk hoor. Hotel heeft genoeg privacy en je hoeft meer een stroman te hebben, die geen connecties heeft met de ploeg/arts/renner en bingo...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou alles meekrijgen terwijl alle bussen zijn gecontroleerd, inspuiten terwijl de complete pers het hele rennersdorp belegert e.d.
EPO en bloeddoping hebben hetzelfde effect, ze zorgen beide voor een verhoging van het hematocriet, dus meer rode bloedlichaampjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mijn broertje zei dat je met meer rode bloedlichaampjes meer zuurstof in je longen kan opnemen (en dus minder snel verzuurd). Hij doet Geneeskunde...
En met de hematocrietwaarde kunnen ze de rode bloedlichaampjes meten in je lichaam als ik me niet vergis, zal straks even verder met hem praten.
Die Duitser is wel al compleet veroordeeld en als schuldig gezien voor de b-staal. Nu wil het UCI geen commentaar geven en afwachten wat er gebeurd. Beetje een groot verschil he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die heeft toch ook recht op een b-staal, wat is het verschil?
dus vino heeft zondag express slecht gefiets voor de schijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
EPO en bloeddoping hebben hetzelfde effect, ze zorgen beide voor een verhoging van het hematocriet, dus meer rode bloedlichaampjes.
Meer rode bloedlichaampjes zorgt ervoor dat je longen meer zuurstof naar je spieren kunnen vervoeren, wat voor een betere prestatie zorgt.
De positieve effecten van bloeddoping werken ongeveer een maand (hoewel de effecten met de tijd natuurlijk afnemen).
De media heeft Sinkewitz en Rasmussen veroordeeld, niet de UCI.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Duitser is wel al compleet veroordeeld en als schuldig gezien voor de b-staal. Nu wil het UCI geen commentaar geven en afwachten wat er gebeurd. Beetje een groot verschil he?
Zelfde met Rasmussen, die nog niet eens positief is getest, maar die is ook al veroordeeld.
een landisjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo wisselvallig als ie was.
Wilde ik net vragen. Typisch dat ie toen door 't ijs zakte.......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
dus vino heeft zondag express slecht gefiets voor de schijn?
De discussie inzake Rasmussen gaat niet over DOPING maar over of die had mogen starten of niet. Hij heeft vandaag een persconferentie gegeven. Het antwoord was al duidelijk maar na deze persconferentie is die misschien duidelijk geworden voor mensen die het nog niet snappen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Duitser is wel al compleet veroordeeld en als schuldig gezien voor de b-staal. Nu wil het UCI geen commentaar geven en afwachten wat er gebeurd. Beetje een groot verschil he?
Zelfde met Rasmussen, die nog niet eens positief is getest, maar die is ook al veroordeeld.
die kans bestaat natuurlijk wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen. Typisch dat ie toen door 't ijs zakte.......
het UCI reageert juist hetzelfde hoor, heeft ook gezegd dat er nog een b-staal moet komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Eduard37 het volgende:
Met Rasmussen is er niets aan de hand. Gewoon een goede cleane wielrenner.
Dat hopen wijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op Kazakstani television, na Borat en Azamat.
Nee. De meeste klassementsmannen zullen de tijdrit niet volledig op 100% gereden hebben, omdat je dan niet op tijd kan herstellen voor de volgende etappe. Vino, die toch geen rol in het klassement meer speelde, is waarschijnlijk wel helemaal voluit gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
dus vino heeft zondag express slecht gefiets voor de schijn?
de komende vier zelfsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef scarefreak het volgende:
Die zien we de komende paar jaar niet meer terug
Doping gebruiken als je de tour al verloren hebt, heel handig zo verlies je gelijk de komende 2 tour edities.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef maril het volgende:
Weer een mooie renner die van zijn sokkel valt. ik was fan verdomme.
Die ploeg maakt zichzelf enorm ongeloofwaardig door meteen op te stappen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Ericr het volgende:
Astana gelijk maar opheffen, die zooi stinkt.
PT licentie wordt ze toch ontnomen en de sponsor zal wel stoppenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Ericr het volgende:
Astana gelijk maar opheffen, die zooi stinkt.
het heeft nog minder zin om doping te nemen als je aan het winnen bent hé, dan kan je blijkbaar wel zonder.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef scarefreak het volgende:
Die zien we de komende paar jaar niet meer terug
Doping gebruiken als je de tour al verloren hebt, heel handig zo verlies je gelijk de komende 2 tour edities.
Da's wel weer humorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Maybach het volgende:
Wel even onthouden he; Walter Godefroot wist hier helemaal niets van af!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gezien zijn leeftijd denk ik helemaal niet meer.quote:
Mijn idee ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo wisselvallig als ie was.
Aub, doe dit jezelf niet aan en vertrouw op de contoles. Blijkt dat die goed zijn anders was Vino er met een leugen van afgekomen. Je ziet dat het effect heeft want er zijn steeds minder rijders die gepakt worden. De oorlog is bijna gewonnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hopen wij![]()
Sorry ik vertrouw niemand meer maar de 14 testen deze tour zijn een goed teken
Klödenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Door die semi-spleetoog wordt Klöden ook uit de tour geknikkerd. En bedankt, klootzak![]()
Vino vertelde na de tijdrit ook dat hij mentale problemen had, hij had gewoon problemen met het feit dat hij met dopin gewonnen hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee. De meeste klassementsmannen zullen de tijdrit niet volledig op 100% gereden hebben, omdat je dan niet op tijd kan herstellen voor de volgende etappe. Vino, die toch geen rol in het klassement meer speelde, is waarschijnlijk wel helemaal voluit gegaan.
Tel daarbij op dat hij nooit goed is geweest in steile cols, en hij ook nog viel op de laatste klim, dan is zijn mindere prestatie van maandag goed te verklaren
Zijn wederopstanding kwam waarschijnlijk door doping, zijn terugval heeft andere redenen.
Tja, de Fuentesrenners en alle Festinas waren ook elke keer opnieuw negatief.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Sorry ik vertrouw niemand meer maar de 14 testen deze tour zijn een goed teken
Wat moeten ze dan doen? Doorrijden alsof niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die ploeg maakt zichzelf enorm ongeloofwaardig door meteen op te stappen.
Er rijden daar nog wel mee jongens rond die compleet onschuldig zijn maar wel hun seizoen vaarwel kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
PT licentie wordt ze toch ontnomen en de sponsor zal wel stoppen
jammer voor Koen![]()
Dat kun je inderdaad beter met een arts doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg maar hoe zit dat? Een bloedtransfusie. Daar moet een medicus van de ploeg bij betrokken zijn, dat is niet iets wat je in je uppie doet, of kan. Toch?
Ik heb het vermoeden dat het meestal per ploeg gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Door die semi-spleetoog wordt Klöden ook uit de tour geknikkerd. En bedankt, klootzak![]()
dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Wat een wackoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Hoe kom je uberhaubt op de gedachte dat Godefroot iets van doping zou wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Maybach het volgende:
Wel even onthouden he; Walter Godefroot wist hier helemaal niets van af!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
dat moet dus in een hotel zijn gebeurd, dus de astana weet hier waarschijnlijk ook van afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg maar hoe zit dat? Een bloedtransfusie. Daar moet een medicus van de ploeg bij betrokken zijn, dat is niet iets wat je in je uppie doet, of kan. Toch?
Ik hoop dat hij wint en clean isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef DarkShine het volgende:
Rasmussen is nog nooit betrapt, dus hij is tot op heden nog altijd clean idd...
Tsjah, dat is nog erger.quote:Zelfde met Rasmussen, die nog niet eens positief is getest, maar die is ook al veroordeeld.
Klöden was de enige die mijn weddenschap om een kratje kon redden, en nou is 'ie wegquote:
inderdaad, die dopingcontroles zijn allesbehalve waterdicht...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, de Fuentesrenners en alle Festinas waren ook elke keer opnieuw negatief.
Nope, een homologe bloedtransfusie vereist toch wel enige medische kennis. Treffend dat juist een Astanarenner gepakt en dat het een oude Libertyrenner is. Die hele ploeg had nooit opgericht mogen worden, maar goed nu is het al te laat. Damage done, wielrennen zal nu helemaal niet meer serieus worden genomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Vino een hond?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik dacht dat Vino wel te slim was om betrapt te worden. Vermoedelijk is het een noodgreep geweest om nog een kans te maken, misschien heeft hij wel bloed gekregen van een ploegmakker of een ploegdokter.
Als je ooit iets gaat snappen van wielrennen, ga daarna dan eens beginnen met leren over doping en dopingcontroles.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Aub, doe dit jezelf niet aan en vertrouw op de contoles. Blijkt dat die goed zijn anders was Vino er met een leugen van afgekomen. Je ziet dat het effect heeft want er zijn steeds minder rijders die gepakt worden. De oorlog is bijna gewonnen.
De pot verwijt de ketel dat die zwart zietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Ericr het volgende:
Hoe kan die kerel het in zijn hoofd halen om dan toch nog even Rasmussen aan te vallen in de pers? Einde carriere in ieder geval, zal hem niet missen.
Zover wil ik niet gaan. Hij is echter nooit betrapt, en daardoor is hij voor mij niet schuldig aan doping. Of hij het daadwerkelijk niet gebruikt weet waarschijnlijk alleen hijzelf.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Eduard37 het volgende:
kan wel. Bloed laten aftappen en dan voor de tijdrit zelf weer inspuitenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
In zijn persconferentie had die aangegeven dat die al 14 keer getest is. Resultaat van alle testen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef DarkShine het volgende:
Rasmussen is nog nooit betrapt, dus hij is tot op heden nog altijd clean idd...
Dus jij vind ze nu nog geloofwaardig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Doorrijden alsof niets aan de hand is?
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
In zijn persconferentie had die aangegeven dat die al 14 keer getest is. Resultaat van alle testen.
NEGATIEF.
Nou precies. Dan zou je denken dat het een besluit van de ploegleiding geweest is. Om dan de volledige schuld op vino zelf neer te leggen vind ik ook weer wat ver gaan dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad beter met een arts doen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die dopingscontroles afschaffen?
Dat hele peleton zit aan de dope, gewoon toestaan die handel..
![]()
Ben tenministe niet zon figuur die alles over één kam scheert. Ben je bij Vino in de les geweest met je mooie praatjes? Lullo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je ooit iets gaat snappen van wielrennen, ga daarna dan eens beginnen met leren over doping en dopingcontroles.
De Tour wacht op niemand en in dit geval terecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef FredWielergek het volgende:
morgen gaat de tour niet door, heb ik het gevoel
De tour gaat altijd door!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef FredWielergek het volgende:
Vanwege 1 doping gevalletje?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef FredWielergek het volgende:
Ja maar niet alle resultaten van die testen zijn nog bekend zie bij Landis. Die was ook positief terwijl het resultaat pas een maand later bekend was gewordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
In zijn persconferentie had die aangegeven dat die al 14 keer getest is. Resultaat van alle testen.
NEGATIEF.
Wel joh! Steeds minder concurrentie voor de falende Fransenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef FredWielergek het volgende:
ben beneiuwd wat astana zal zeggen straks op de persconferentiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Dan zou je denken dat het een besluit van de ploegleiding geweest is. Om dan de volledige schuld op vino zelf neer te leggen vind ik ook weer wat ver gaan dus
Was Vino trouwens niet ook een "man in black" vlak voor de tour? of is mijn fantasie op hol geslagen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nope, een homologe bloedtransfusie vereist toch wel enige medische kennis. Treffend dat juist een Astanarenner gepakt en dat het een oude Libertyrenner is. Die hele ploeg had nooit opgericht mogen worden, maar goed nu is het al te laat. Damage done, wielrennen zal nu helemaal niet meer serieus worden genomen.
Uhhh? Dat ze zo'n grote renner als Vinokourov, met bijna onbeperkte financiele middelen kunnen pakken, lijkt me dat het juist de conclusie moet zijn dat ze met de dopingcontrole juist op de goede weg zijn, en de valsspelers steeds dichter op de hielen zitten. De dopingcontrole afschaffen net nadat gebleken is dat ze succesvol zijn lijkt mij tamelijk vreemd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef venomsnake het volgende:
![]()
hij zou dom zijn om deze twee weken nog verboden producten genomen te hebben nu zijn fysiek blijkbaar goed zit héquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef Eduard37 het volgende:
NEGATIEF.
Ja, ok maar als je veertien keer getest bent en bij Vino weten ze het meteen dan is de kans niet groot dat je alsnog positief bevonden wordt. Geloof niet dat Rasmussen doping gebruikt daar is die veel te intelligent voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja maar niet alle resultaten van die testen zijn nog bekend zie bij Landis. Die was ook positief terwijl het resultaat pas een maand later bekend was geworden
hij werd eraan gelinkt maar niks bewezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:49 schreef Maybach het volgende:
[..]
Was Vino trouwens niet ook een "man in black" vlak voor de tour? of is mijn fantasie op hol geslagen?
sensatiezoekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wel mooi, ik de hele dag op het forum kijken, nieuwssites afgaan en sportnieuws kijken.
Dan ga ik even etenen na het eten is de bom gebarsten
Waarop baseer je dit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of topic maar ik heb het gevoel dat dit de laatste tour voor RABObank is.
de vraag is, zijn ze succesvol? volgens mij bestaat er heel veel onopspoorbare bucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:49 schreef Ereinion het volgende:
Uhhh? Dat ze zo'n grote renner als Vinokourov, met bijna onbeperkte financiele middelen kunnen pakken, lijkt me dat het juist de conclusie moet zijn dat ze met de dopingcontrole juist op de goede weg zijn, en de valsspelers steeds dichter op de hielen zitten. De dopingcontrole afschaffen net nadat gebleken is dat ze succesvol zijn lijkt mij tamelijk vreemd?![]()
Op zijn gevoel. Staat er toch...quote:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
het is bloed van een ander!
Waarom zou Rabo ermee kappen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of topic maar ik heb het gevoel dat dit de laatste tour voor RABObank is.
Zware negatieveling...................als zovelen die nieuws horen en dan alles overdreven maken....quote:
Oh oops volgensmij heb ik iets gemist!quote:
Kom op Roel, duits, dat ga ik toch niet lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik postte hierboven ook al de ZDF waarin een woordvoerder van Astana wordt gequote.
Dat boeit niemand iets, net als afgekochte wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Gitanki het volgende:
Ik heb af en toe de neiging te roepen: Wat een kutsport
Maar als ze op zo'n manier op doping zouden jagen in andere sporten zou het net zo rampzalig zijn....
Uit een schoenendoos zeker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
Dat zou toch heel dom zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.quote:
Duhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Ik heb begrepen dat het om twee verschillende types bloed ging. Niet lichaamseigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Zou dokter Ferrari nog rustig slapen nu ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef Ericr het volgende:
Een homologe bloedtransfusie, er gaan in ieder geval wat koppen rollen in Kazachstan.
Net wakker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou Rabo ermee kappen?
Hun renners zijn negatief getest. Alleen administratief zat er iets niet goed en Rabo heeft daar achter de schermen op gereageerd.
Volgens Hamilton was het toch het bloed van zijn in de baarmoeder gestorven siamese tweelingsbroer dat door zijn aderen liep ? (die hij niet eens had maar kom)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hond
Die komt ook nog wel aan de beurtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Ericr het volgende:
Ach Michael Boogerd stijgt weer wat plaatsjes.
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef xienix84 het volgende:
Dat is het ook, en ontiegelijk gevaarlijk ook nog.
Deed jij dat al niet dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Je kunt van een mug een olifant maken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.
Denk je nou werkelijk dat er nog renners zijn die een flink bord pasta eten en daarna klaar zijn voor een etappe? Die dopingcontroles zijn net zo'n farce als dat antidopingcharter, leuk voor de buitenwereld. Renners weten wel beter. De beste renners worden nooit betrapt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ben tenministe niet zon figuur die alles over één kam scheert. Ben je bij Vino in de les geweest met je mooie praatjes? Lullo.
Ben soms naief en dat wil ik ook zijn anders vind ik het wielrennen niet leuk meer.quote:
Al vraag ik me af welke dood er na de dood van het profwielrennen het nieuwe zondehondje is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat boeit niemand iets, net als afgekochte wedstrijden.
Te veel geld weet je wel![]()
Vind je? Die prutser laat zn klanten bijna net zo vaak tegen de lamp lopen als Fuentes. Nee, dan Geert Leindersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ferrari is z'n loon wel waard!
Benieuwd of hij morgen die fles rode wijn alweer kwijt isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Ericr het volgende:
Ach Michael Boogerd stijgt weer wat plaatsjes.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou dokter Ferrari nog rustig slapen nu ?
zou kunnen anyway het ging niet om zijn eigen bloedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens Hamilton was het toch het bloed van zijn in de baarmoeder gestorven siamese tweelingsbroer dat door zijn aderen liep ? (die hij niet eens had maar kom)![]()
Als je vaker andermans groep krijgt kan er een bepaalde intolerantie ontstaan. Mijn opa had een aplastysche anemie, dit houdt in dat er niks meer aangemaakt wordt. Na tig transfusies red je dat ook niet meer.,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregen![]()
epo en consoorten zijn veel schadelijker hoor
Je weet niet hoe hij het toegekregen heeft, het kan heel erg gevaarlijk zijn bedoel ik dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregen![]()
Dan gaan er doden vallen ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Maar Vino ging toch alleen naar hem toe voor trainingen? Dat zei Vino zelf!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ferrari is z'n loon wel waard!
als ik rabobank zie of hoor, denk ik altijd aan die hockeyster, de mereiro :pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.
Zak popcorn erbij, ofniet dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wel mooi, ik de hele dag op het forum kijken, nieuwssites afgaan en sportnieuws kijken.
Dan ga ik even etenen na het eten is de bom gebarsten
Mogelijke afweerreacties van je lichaam en mogelijk een anafylactische shock.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Mooie televisie, dat zag je gisteren bij de Avondetappe weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan gaan er doden vallen ...
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sportquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
waar het gaat om 'eigen-bloed-doping' is het de truc dat en renner een bepaalde tijd wel verboden middelen kan nemen en volop trainen en het bloed gedurende die periode laat afpompen en opslaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
NEGATIEF.
Ja, hij heeft op eigen initiatief de ploegleiding vanstgebonden en de teamarts gedwongen hem bloed in te spuiten, nou goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef du_ke het volgende:Wat een ontiegelijke klootzak die Vino
. Je gaat bijna denken dat hij de sport gewoon naar de kloten wil helpen.
Misschien heeft Ferrari zich doodgewoon van bloedzakje vergist ? Dat was uiteindelijk bij Fuentes & Hamilton ook het geval ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Toch is dat wel verbazingwekkend, de renners van Ferrari werden zelden betrapt. Ik kan me niet voorstellen dat dit stomme idee van hem afkomstig was, ik schat Ferrari hoger in (daarnaast, er moet met al die ex T-Mobile en Liberty mensen in die ploeg genoeg dopingexpertise zijn).
Goed voor je naamsbekendheid. Er was laatst ook een onderzoek waar uit kwam dat doping de naam van de sponsor niet zwart maakte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sport![]()
quote:Walter Godefroot, voormalig ploegleider van Vinokourov en sportief adviseur van Astana is niet in de Tour aanwezig, maar wilde wel regaeren: 'Als we dit moeten geloven is het een catastrofe voor het wielrennen, ik dacht dat iedereen de boodschap nu wel begrepen had', aldus een verraste Godefroot.
Dat zou me nog niet eens verbazen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Die Gio Lippens heeft het idee dat de tour morgen niet start.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Maar Vino ging toch alleen naar hem toe voor trainingen? Dat zei Vino zelf!![]()
Nouja, zo'n sponsor in zo'n sportwereld,, want de sport zelf IS gewoon prachtig. Vind ik danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sport![]()
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien heeft Ferrari zich doodgewoon van bloedzakje vergist ? Dat was uiteindelijk bij Fuentes & Hamilton ook het geval ...
Op zich ook spannend, kunnen ze in de tour ook een Darwinklassement opstellenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan gaan er doden vallen ...
Kazakhstan Railways derailedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Ericr het volgende:
De Astanatrein is ontspoord![]()
Jammer dat de sport weer een douw krijgt maar verder kan ik er niet om treuren.
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal. Hamilton ging ook alleen bij Cecchini op de koffie
![]()
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproductquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Ericr het volgende:
Mogelijke afweerreacties van je lichaam en mogelijk een anafylactische shock.
Dat "verraste" doet 't 'mquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Blawh het volgende:
Wat een aap, en dan nog durven te schreeuwen dat Rasmussen uit de tour moet. Bah
Dat heeft alleen de oma van Simoni.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.quote:
Alleen is dit wel een keuze om beter te worden, dus vrij dom om je leven op het spel te zetten. Allergene reacties door voeding zijn te voorkomen en als je het eenmaal weet neem je die voeding niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproduct![]()
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja. Anders neem je godie niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
Who fuckin' cares?!quote:
Nee, ik denk dat er een enorme druk vanuit de overheid van Kazachstan was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
een volle week ernaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien heeft ie dat bloed gekregen omdat hij zo veel was verloren tijdens die valpartijen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
quote:di 24/07/07 - De reacties na de positieve test van Vinokoerov spreken voor zich: walging, onmacht, woede... "De Tour incasseert weer."
Jean-François Pescheux (organisatie): "De Tour is nog maar eens het grootste slachtoffer. Over 5 jaar zal iedereen zich herinneren dat Vinokoerov zich in de Tour gedopeerd heeft. Het is nog maar eens de Tour de France die de slag incasseert. Maar dit bewijst ook dat de controles werken en dat er geen plaats meer is voor valsspelers."
Theo de Rooij (ploegleider Rabobank): "Ik ben sprakeloos. Er zijn krachten losgekomen die boven onze hoofden uitstijgen. Het is bizar hoeveel uitslagen van dopingcontroles via de pers naar buiten komen. Dat was ook al zo tijdens de Ronde van Italië. Het gaat maar door. Vooral de Franse pers neemt in de Tour een zeer agressieve houding aan."
David Millar (Saunier Duval, werd zelf ooit voor twee jaar geschorst): "Jezus Christus, ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit maakt me zo triest. Ik denk dat ze het nooit zullen begrijpen. En dan nog een van mijn favoriete renners. Dit mag je het wielrennen, de propere renners en de Tour niet aandoen. Ik wil dat de mensen geloven in de Tour."
Eric Boyer (manager Cofidis): "Dit is gewoon walgelijk. Ik hoop niet dat hij zo laf is om te ontkennen. Ik hoop dat hij zegt wie hem geholpen heeft, wie meegewerkt heeft aan deze smerigheid. Want dit kan hij nooit alleen gedaan hebben. Ik hoop ook dat Astana zo snel mogelijk het peloton verlaat."
Roger Legeay (manager Crédit Agricole): "Dit is gewoon afschuwelijk! Hoe ver zijn ze bereid te gaan? Nu moeten al die charters, al die ethische codes, die de laatste jaren opgesteld zijn, toegepast worden. Nu moeten we hard optreden. Buiten met die smeerlappen!"
Marc Madiot (manager Française): "Dit is niet eens een verrassing voor mij."
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Gitanki het volgende:
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Nee, de druk moet enorm zijn: gesponsored door de overheid, Kloden die gaat knechten voor Vino omdat El Presidente er achter rijdt...er is waarschijnlijk gedreigd met een vuurpeloton als hij geen ritten zou winnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Deze quote verdient het om gequote te wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Rabo is wat slimmer, dat blijkt wel weer. Of ze zijn schoner, maar dat gelooft niemand meer nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklist![]()
Jij bent wel erg goed op de hoogte hmmmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.
dat is toch standaard zijn uitdrukking?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In zijn live-interview op de VRT gisterenavond zag hij er ook al zo gelaten en triest uit.
Dat zeker niet. Er komt namelijk minstens een gewillige arts met beroeps-ethiek bij kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Het is niet meteen een lachebekje zoals Rebellin of Savoldelli, dat klopt welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is toch standaard zijn uitdrukking?
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Belgische commerciele zender VTM verliet Vino de Tourkaravaan al vannamiddag en zou hij nu al onderweg zijn naar een onbekende bestemming buiten Frankrijk (Kazachstan?)
De kruik gaat net zo lang te water tot hij barstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo is wat slimmer, dat blijkt wel weer. Of ze zijn schoner, maar dat gelooft niemand meer nu.
quote:Kazakhstan greatest country in the world.
All other countries are run by little girls.
Kazakhstan number one exporter of potassium.
Other countries have inferior potassium.
Kazakhstan home of Tinshein swimming pool.
It’s length thirty meter and width six meter.
Filtration system a marvel to behold.
It remove 80 percent of human solid waste.
Jammer, van mij had 'ie wel wat ondervragingsuurtjes en wat vingers in de kont van Franse onderzoekers mogen krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Belgische commerciele zender VTM verliet Vino de Tourkaravaan al vannamiddag en zou hij nu al onderweg zijn naar een onbekende bestemming buiten Frankrijk (Kazachstan?)
Daar horen we nooit meer iets van...zoutmijnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Slaw het volgende:
Einde tour dit.
met al het volk dat komt kijken enzo? denk het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Slaw het volgende:
Einde tour dit.
als b-staal positief is zullen Evans en Kirchen hun etappe wel winnen. Maar bonificatie e.d zullen niet meer veranderd worden lijkt mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef xienix84 het volgende:
Weet iemand wat er in zo'n geval wordt gedaan met de winst van de etappe? Wordt die gewoon gewist of gaat t naar de nummer twee van de etappe?
Ondanks al dit gelazer kijk ik ook al uit naar de rit van morgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef Burghardt het volgende:
Dat ze morgen maar wel weer zorgen voor een puike etappe, ik wil vermaakt worden.
Oostblok en dopingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanje
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
van R(apid) E(po) M(edication)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Ericr het volgende:
'It's the end of cyclingworld as we know it'
Dat was inderdaad een erg stomme opmerking van Maartenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeker na z'n reacties op Rasmussenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jammer, van mij had 'ie wel wat ondervragingsuurtjes en wat vingers in de kont van Franse onderzoekers mogen krijgen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Er komt namelijk minstens een gewillige arts met een gebrek aan beroeps-ethiek bij kijken.
Tis wel waar, het zgn 'nieuwe wielrennen', met Big Brother (UCI) die altijd waakt over hun renners. Helaas kan t niet langer anders....quote:
Achteraf is alles makkelijk te beoordelen. Op dat moment was nog niet bekend dat hij doping had gebruikt. Dus niets mis mee met deze opmerking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg stomme opmerking van Maarten
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij af of de druk op Rasmussen nu ook niet nog groter zal worden. De ene 'man in black' waar men op doelde voor de Tour hangt al , nu nog de andere ...
Ned 3 / 19h30quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer is het volgende sportjournaal?
Ik snap niet dat hij het gedaan heeft of als hij het al gedaan heeft gewonnen heeft. Je weet toch dat je als winnaar gecontroleerd wordt? Lompe lul.
Denk aan Manzano , de Kelmerenner die tijdens de wedstrijd in coma van z'n fiets viel ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef northernlight81 het volgende:
Maar of dat zo gevaarlijk is betwijfel ik. In het ziekenhuis doen ze van tevoren een kruisproef waarmee ze kunnen zien of het afgestoten wordt. Als die goed gaat, gaat een bloedtransfusie volgens mij altijd wel goed.
19:30 NED 3quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer is het volgende sportjournaal?
Ik snap niet dat hij het gedaan heeft of als hij het al gedaan heeft gewonnen heeft. Je weet toch dat je als winnaar gecontroleerd wordt? Lompe lul.
Of " Joepie, Sovjet-tijden terug!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oostblok en dopingDat boeit ze daar geen ene fuck,
Hij za wel naar de bank zijn om een jaarsalaris over te maken. (dat zal in zijn geval trouwens best nog een duur geintje zijn)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanje
Ik vraag mij af wat erger is eigenlijk , het eerste of het tweede ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemen
Ga maar teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Achteraf is alles makkelijk te beoordelen. Op dat moment was nog niet bekend dat hij doping had gebruikt. Dus niets mis mee met deze opmerking.
Ja, hoe dat Fuentesvriendje van een Contador wegreed dat kan ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Morgen de uitslag van de dopingcontrole van de zondagetappe.![]()
It is the Jew, the Jew that obstruct Kazakstani Glorious Victorie over other Men in Thight Pantiehoses on Mechanical Women.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, de druk moet enorm zijn: gesponsored door de overheid, Kloden die gaat knechten voor Vino omdat El Presidente er achter rijdt...er is waarschijnlijk gedreigd met een vuurpeloton als hij geen ritten zou winnen.![]()
schopje ---> TRU![]()
Dat is een andere discussie. Ik ontkracht alleen maar het verband tussen een zwarte trui en dit nieuws, wat jij lijkt te suggereren. Maar correct me if I'm wrongquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat erger is eigenlijk , het eerste of het tweede ...
Bij verschuilen ben je wel ernstig dopingverdacht hoor. Kijk maar naar Kenteris en Thanouquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemen
want?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een mooie sport is het toch! Let maar op; rasmussen is ook positief.
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een mooie sport is het toch! Let maar op; rasmussen is ook positief.
maandagetappequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Morgen de uitslag van de dopingcontrole van de zondagetappe.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rasmussen nu top 10 in de tijdrit op anderhalf minuutje van de winnaar. Zonder Astana's verwacht ik een overwinning in Angoulême en een aanval op het werelduurrecord.
Hoe Rasmussen reageerde op de aanvallen van Contador dan? En Boogerd die zo'n beulswerk verricht in de bergen? Jongens, wat hebben die een flink bord pasta gegeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hoe dat Fuentesvriendje van een Contador wegreed dat kan ook niet natuurlijk
Ik wou er al over beginnen. Net als die 139 andere Fuentesklanten die nog vrolijk hun balletjes slaan of hun baantjes trekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staat![]()
ja uitsluiting van de ProTour volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Het is voor Astana toch al het zoveelste gevalletje na Kessler en Mazzoleni? Bij 2 positieve renners kreeg je toch automatisch al een straf?
prolly daarmee dat ze weg zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Het is voor Astana toch al het zoveelste gevalletje na Kessler en Mazzoleni? Bij 2 positieve renners kreeg je toch automatisch al een straf?
Net als Hamiltonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |