Natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
het is bloed van een ander!
Waarom zou Rabo ermee kappen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of topic maar ik heb het gevoel dat dit de laatste tour voor RABObank is.
Zware negatieveling...................als zovelen die nieuws horen en dan alles overdreven maken....quote:
Oh oops volgensmij heb ik iets gemist!quote:
Kom op Roel, duits, dat ga ik toch niet lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik postte hierboven ook al de ZDF waarin een woordvoerder van Astana wordt gequote.
Dat boeit niemand iets, net als afgekochte wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Gitanki het volgende:
Ik heb af en toe de neiging te roepen: Wat een kutsport
Maar als ze op zo'n manier op doping zouden jagen in andere sporten zou het net zo rampzalig zijn....
Uit een schoenendoos zeker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
Dat zou toch heel dom zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef FredWielergek het volgende:
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.quote:
Duhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Ik heb begrepen dat het om twee verschillende types bloed ging. Niet lichaamseigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Zou dokter Ferrari nog rustig slapen nu ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef Ericr het volgende:
Een homologe bloedtransfusie, er gaan in ieder geval wat koppen rollen in Kazachstan.
Net wakker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou Rabo ermee kappen?
Hun renners zijn negatief getest. Alleen administratief zat er iets niet goed en Rabo heeft daar achter de schermen op gereageerd.
Volgens Hamilton was het toch het bloed van zijn in de baarmoeder gestorven siamese tweelingsbroer dat door zijn aderen liep ? (die hij niet eens had maar kom)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hond
Die komt ook nog wel aan de beurtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Ericr het volgende:
Ach Michael Boogerd stijgt weer wat plaatsjes.
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef xienix84 het volgende:
Dat is het ook, en ontiegelijk gevaarlijk ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |