PT licentie wordt ze toch ontnomen en de sponsor zal wel stoppenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Ericr het volgende:
Astana gelijk maar opheffen, die zooi stinkt.
het heeft nog minder zin om doping te nemen als je aan het winnen bent hé, dan kan je blijkbaar wel zonder.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef scarefreak het volgende:
Die zien we de komende paar jaar niet meer terug
Doping gebruiken als je de tour al verloren hebt, heel handig zo verlies je gelijk de komende 2 tour edities.
Da's wel weer humorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Maybach het volgende:
Wel even onthouden he; Walter Godefroot wist hier helemaal niets van af!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gezien zijn leeftijd denk ik helemaal niet meer.quote:
Mijn idee ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo wisselvallig als ie was.
Aub, doe dit jezelf niet aan en vertrouw op de contoles. Blijkt dat die goed zijn anders was Vino er met een leugen van afgekomen. Je ziet dat het effect heeft want er zijn steeds minder rijders die gepakt worden. De oorlog is bijna gewonnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hopen wij![]()
Sorry ik vertrouw niemand meer maar de 14 testen deze tour zijn een goed teken
Klödenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Door die semi-spleetoog wordt Klöden ook uit de tour geknikkerd. En bedankt, klootzak![]()
Vino vertelde na de tijdrit ook dat hij mentale problemen had, hij had gewoon problemen met het feit dat hij met dopin gewonnen hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee. De meeste klassementsmannen zullen de tijdrit niet volledig op 100% gereden hebben, omdat je dan niet op tijd kan herstellen voor de volgende etappe. Vino, die toch geen rol in het klassement meer speelde, is waarschijnlijk wel helemaal voluit gegaan.
Tel daarbij op dat hij nooit goed is geweest in steile cols, en hij ook nog viel op de laatste klim, dan is zijn mindere prestatie van maandag goed te verklaren
Zijn wederopstanding kwam waarschijnlijk door doping, zijn terugval heeft andere redenen.
Tja, de Fuentesrenners en alle Festinas waren ook elke keer opnieuw negatief.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Sorry ik vertrouw niemand meer maar de 14 testen deze tour zijn een goed teken
Wat moeten ze dan doen? Doorrijden alsof niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die ploeg maakt zichzelf enorm ongeloofwaardig door meteen op te stappen.
Er rijden daar nog wel mee jongens rond die compleet onschuldig zijn maar wel hun seizoen vaarwel kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
PT licentie wordt ze toch ontnomen en de sponsor zal wel stoppen
jammer voor Koen![]()
Dat kun je inderdaad beter met een arts doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg maar hoe zit dat? Een bloedtransfusie. Daar moet een medicus van de ploeg bij betrokken zijn, dat is niet iets wat je in je uppie doet, of kan. Toch?
Ik heb het vermoeden dat het meestal per ploeg gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Door die semi-spleetoog wordt Klöden ook uit de tour geknikkerd. En bedankt, klootzak![]()
dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef icebliss het volgende:
Wat een wackoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En die Sidkewidz mocht wel gelijk veroordeeld worden? Is toch ook te debiel voor woorden!
Uiteraard niet. Hoe kom je uberhaubt op de gedachte dat Godefroot iets van doping zou wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Maybach het volgende:
Wel even onthouden he; Walter Godefroot wist hier helemaal niets van af!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
dat moet dus in een hotel zijn gebeurd, dus de astana weet hier waarschijnlijk ook van afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg maar hoe zit dat? Een bloedtransfusie. Daar moet een medicus van de ploeg bij betrokken zijn, dat is niet iets wat je in je uppie doet, of kan. Toch?
Ik hoop dat hij wint en clean isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef DarkShine het volgende:
Rasmussen is nog nooit betrapt, dus hij is tot op heden nog altijd clean idd...
Tsjah, dat is nog erger.quote:Zelfde met Rasmussen, die nog niet eens positief is getest, maar die is ook al veroordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |