quote:Walter Godefroot, voormalig ploegleider van Vinokourov en sportief adviseur van Astana is niet in de Tour aanwezig, maar wilde wel regaeren: 'Als we dit moeten geloven is het een catastrofe voor het wielrennen, ik dacht dat iedereen de boodschap nu wel begrepen had', aldus een verraste Godefroot.
Dat zou me nog niet eens verbazen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Die Gio Lippens heeft het idee dat de tour morgen niet start.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Maar Vino ging toch alleen naar hem toe voor trainingen? Dat zei Vino zelf!![]()
Nouja, zo'n sponsor in zo'n sportwereld,, want de sport zelf IS gewoon prachtig. Vind ik danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sport![]()
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien heeft Ferrari zich doodgewoon van bloedzakje vergist ? Dat was uiteindelijk bij Fuentes & Hamilton ook het geval ...
Op zich ook spannend, kunnen ze in de tour ook een Darwinklassement opstellenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan gaan er doden vallen ...
Kazakhstan Railways derailedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Ericr het volgende:
De Astanatrein is ontspoord![]()
Jammer dat de sport weer een douw krijgt maar verder kan ik er niet om treuren.
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal. Hamilton ging ook alleen bij Cecchini op de koffie
![]()
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproductquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Ericr het volgende:
Mogelijke afweerreacties van je lichaam en mogelijk een anafylactische shock.
Dat "verraste" doet 't 'mquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Blawh het volgende:
Wat een aap, en dan nog durven te schreeuwen dat Rasmussen uit de tour moet. Bah
Dat heeft alleen de oma van Simoni.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.quote:
Alleen is dit wel een keuze om beter te worden, dus vrij dom om je leven op het spel te zetten. Allergene reacties door voeding zijn te voorkomen en als je het eenmaal weet neem je die voeding niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproduct![]()
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregen![]()
epo en consoorten zijn veel schadelijker hoor
ja. Anders neem je godie niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |