Duhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Ik heb begrepen dat het om twee verschillende types bloed ging. Niet lichaamseigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Het is juist superdom. Bij Fuentes enzo ging het juist om je eigen bloed.
Zou dokter Ferrari nog rustig slapen nu ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef Ericr het volgende:
Een homologe bloedtransfusie, er gaan in ieder geval wat koppen rollen in Kazachstan.
Net wakker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou Rabo ermee kappen?
Hun renners zijn negatief getest. Alleen administratief zat er iets niet goed en Rabo heeft daar achter de schermen op gereageerd.
Volgens Hamilton was het toch het bloed van zijn in de baarmoeder gestorven siamese tweelingsbroer dat door zijn aderen liep ? (die hij niet eens had maar kom)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bij Hamilton niet. dat was bloed van zijn hond
Die komt ook nog wel aan de beurtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Ericr het volgende:
Ach Michael Boogerd stijgt weer wat plaatsjes.
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef xienix84 het volgende:
Dat is het ook, en ontiegelijk gevaarlijk ook nog.
Deed jij dat al niet dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Je kunt van een mug een olifant maken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.
Denk je nou werkelijk dat er nog renners zijn die een flink bord pasta eten en daarna klaar zijn voor een etappe? Die dopingcontroles zijn net zo'n farce als dat antidopingcharter, leuk voor de buitenwereld. Renners weten wel beter. De beste renners worden nooit betrapt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ben tenministe niet zon figuur die alles over één kam scheert. Ben je bij Vino in de les geweest met je mooie praatjes? Lullo.
Ben soms naief en dat wil ik ook zijn anders vind ik het wielrennen niet leuk meer.quote:
Al vraag ik me af welke dood er na de dood van het profwielrennen het nieuwe zondehondje is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat boeit niemand iets, net als afgekochte wedstrijden.
Te veel geld weet je wel![]()
Vind je? Die prutser laat zn klanten bijna net zo vaak tegen de lamp lopen als Fuentes. Nee, dan Geert Leindersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ferrari is z'n loon wel waard!
Benieuwd of hij morgen die fles rode wijn alweer kwijt isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Ericr het volgende:
Ach Michael Boogerd stijgt weer wat plaatsjes.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou dokter Ferrari nog rustig slapen nu ?
zou kunnen anyway het ging niet om zijn eigen bloedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens Hamilton was het toch het bloed van zijn in de baarmoeder gestorven siamese tweelingsbroer dat door zijn aderen liep ? (die hij niet eens had maar kom)![]()
Als je vaker andermans groep krijgt kan er een bepaalde intolerantie ontstaan. Mijn opa had een aplastysche anemie, dit houdt in dat er niks meer aangemaakt wordt. Na tig transfusies red je dat ook niet meer.,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregen![]()
epo en consoorten zijn veel schadelijker hoor
Je weet niet hoe hij het toegekregen heeft, het kan heel erg gevaarlijk zijn bedoel ik dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan als je bij dezelfde bloedgroep blijft? ik heb bij operaties ook al zoveel andermans bloed gekregen![]()
Dan gaan er doden vallen ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen ze niet gewoon die dopingscontroles afschaffen?
Dat hele peleton zit aan de dope, gewoon toestaan die handel..
![]()
Maar Vino ging toch alleen naar hem toe voor trainingen? Dat zei Vino zelf!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ferrari is z'n loon wel waard!
als ik rabobank zie of hoor, denk ik altijd aan die hockeyster, de mereiro :pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze worden bang voor negatieve reklame. Zeker als ze dit jaar de tour winnen zullen ze denken, mission acomplished, snel weg vooradt het een keer echt fout gaat.
Zak popcorn erbij, ofniet dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wel mooi, ik de hele dag op het forum kijken, nieuwssites afgaan en sportnieuws kijken.
Dan ga ik even etenen na het eten is de bom gebarsten
Mogelijke afweerreacties van je lichaam en mogelijk een anafylactische shock.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Mooie televisie, dat zag je gisteren bij de Avondetappe weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan gaan er doden vallen ...
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sportquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
waar het gaat om 'eigen-bloed-doping' is het de truc dat en renner een bepaalde tijd wel verboden middelen kan nemen en volop trainen en het bloed gedurende die periode laat afpompen en opslaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
In zijn persconferentie had die aangegeven dat die al 14 keer getest is. Resultaat van alle testen.
NEGATIEF.
Ja, hij heeft op eigen initiatief de ploegleiding vanstgebonden en de teamarts gedwongen hem bloed in te spuiten, nou goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef du_ke het volgende:Wat een ontiegelijke klootzak die Vino
. Je gaat bijna denken dat hij de sport gewoon naar de kloten wil helpen.
Misschien heeft Ferrari zich doodgewoon van bloedzakje vergist ? Dat was uiteindelijk bij Fuentes & Hamilton ook het geval ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Toch is dat wel verbazingwekkend, de renners van Ferrari werden zelden betrapt. Ik kan me niet voorstellen dat dit stomme idee van hem afkomstig was, ik schat Ferrari hoger in (daarnaast, er moet met al die ex T-Mobile en Liberty mensen in die ploeg genoeg dopingexpertise zijn).
Goed voor je naamsbekendheid. Er was laatst ook een onderzoek waar uit kwam dat doping de naam van de sponsor niet zwart maakte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sport![]()
quote:Walter Godefroot, voormalig ploegleider van Vinokourov en sportief adviseur van Astana is niet in de Tour aanwezig, maar wilde wel regaeren: 'Als we dit moeten geloven is het een catastrofe voor het wielrennen, ik dacht dat iedereen de boodschap nu wel begrepen had', aldus een verraste Godefroot.
Dat zou me nog niet eens verbazen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Die Gio Lippens heeft het idee dat de tour morgen niet start.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Maar Vino ging toch alleen naar hem toe voor trainingen? Dat zei Vino zelf!![]()
Nouja, zo'n sponsor in zo'n sportwereld,, want de sport zelf IS gewoon prachtig. Vind ik danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en je zou ze geen ongelijk kunnen geven, wie wil er nog sponsor zjin voor zo'n sport![]()
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien heeft Ferrari zich doodgewoon van bloedzakje vergist ? Dat was uiteindelijk bij Fuentes & Hamilton ook het geval ...
Op zich ook spannend, kunnen ze in de tour ook een Darwinklassement opstellenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan gaan er doden vallen ...
Kazakhstan Railways derailedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Ericr het volgende:
De Astanatrein is ontspoord![]()
Jammer dat de sport weer een douw krijgt maar verder kan ik er niet om treuren.
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal. Hamilton ging ook alleen bij Cecchini op de koffie
![]()
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproductquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Ericr het volgende:
Mogelijke afweerreacties van je lichaam en mogelijk een anafylactische shock.
Dat "verraste" doet 't 'mquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Blawh het volgende:
Wat een aap, en dan nog durven te schreeuwen dat Rasmussen uit de tour moet. Bah
Dat heeft alleen de oma van Simoni.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Misschien had Ferarri ook wel goede koffie.
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.quote:
Alleen is dit wel een keuze om beter te worden, dus vrij dom om je leven op het spel te zetten. Allergene reacties door voeding zijn te voorkomen en als je het eenmaal weet neem je die voeding niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die dingen kan je wel van meer krijgen, van zowat elk zuivelproduct![]()
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja. Anders neem je godie niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
Who fuckin' cares?!quote:
Nee, ik denk dat er een enorme druk vanuit de overheid van Kazachstan was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
een volle week ernaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien heeft ie dat bloed gekregen omdat hij zo veel was verloren tijdens die valpartijen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
quote:di 24/07/07 - De reacties na de positieve test van Vinokoerov spreken voor zich: walging, onmacht, woede... "De Tour incasseert weer."
Jean-François Pescheux (organisatie): "De Tour is nog maar eens het grootste slachtoffer. Over 5 jaar zal iedereen zich herinneren dat Vinokoerov zich in de Tour gedopeerd heeft. Het is nog maar eens de Tour de France die de slag incasseert. Maar dit bewijst ook dat de controles werken en dat er geen plaats meer is voor valsspelers."
Theo de Rooij (ploegleider Rabobank): "Ik ben sprakeloos. Er zijn krachten losgekomen die boven onze hoofden uitstijgen. Het is bizar hoeveel uitslagen van dopingcontroles via de pers naar buiten komen. Dat was ook al zo tijdens de Ronde van Italië. Het gaat maar door. Vooral de Franse pers neemt in de Tour een zeer agressieve houding aan."
David Millar (Saunier Duval, werd zelf ooit voor twee jaar geschorst): "Jezus Christus, ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit maakt me zo triest. Ik denk dat ze het nooit zullen begrijpen. En dan nog een van mijn favoriete renners. Dit mag je het wielrennen, de propere renners en de Tour niet aandoen. Ik wil dat de mensen geloven in de Tour."
Eric Boyer (manager Cofidis): "Dit is gewoon walgelijk. Ik hoop niet dat hij zo laf is om te ontkennen. Ik hoop dat hij zegt wie hem geholpen heeft, wie meegewerkt heeft aan deze smerigheid. Want dit kan hij nooit alleen gedaan hebben. Ik hoop ook dat Astana zo snel mogelijk het peloton verlaat."
Roger Legeay (manager Crédit Agricole): "Dit is gewoon afschuwelijk! Hoe ver zijn ze bereid te gaan? Nu moeten al die charters, al die ethische codes, die de laatste jaren opgesteld zijn, toegepast worden. Nu moeten we hard optreden. Buiten met die smeerlappen!"
Marc Madiot (manager Française): "Dit is niet eens een verrassing voor mij."
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Gitanki het volgende:
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Nee, de druk moet enorm zijn: gesponsored door de overheid, Kloden die gaat knechten voor Vino omdat El Presidente er achter rijdt...er is waarschijnlijk gedreigd met een vuurpeloton als hij geen ritten zou winnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |