Who fuckin' cares?!quote:
Nee, ik denk dat er een enorme druk vanuit de overheid van Kazachstan was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
een volle week ernaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien heeft ie dat bloed gekregen omdat hij zo veel was verloren tijdens die valpartijen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vandaag dat Leipheimer zich zo snel bedacht na zijn eerste aanval. Zou hij al geweten hebben met ander bloed rond te rijden![]()
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Moeten we nu alle sensationele aktie(Vino in tijdrit en die rit van gisteren) wantrouwen.
quote:di 24/07/07 - De reacties na de positieve test van Vinokoerov spreken voor zich: walging, onmacht, woede... "De Tour incasseert weer."
Jean-François Pescheux (organisatie): "De Tour is nog maar eens het grootste slachtoffer. Over 5 jaar zal iedereen zich herinneren dat Vinokoerov zich in de Tour gedopeerd heeft. Het is nog maar eens de Tour de France die de slag incasseert. Maar dit bewijst ook dat de controles werken en dat er geen plaats meer is voor valsspelers."
Theo de Rooij (ploegleider Rabobank): "Ik ben sprakeloos. Er zijn krachten losgekomen die boven onze hoofden uitstijgen. Het is bizar hoeveel uitslagen van dopingcontroles via de pers naar buiten komen. Dat was ook al zo tijdens de Ronde van Italië. Het gaat maar door. Vooral de Franse pers neemt in de Tour een zeer agressieve houding aan."
David Millar (Saunier Duval, werd zelf ooit voor twee jaar geschorst): "Jezus Christus, ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit maakt me zo triest. Ik denk dat ze het nooit zullen begrijpen. En dan nog een van mijn favoriete renners. Dit mag je het wielrennen, de propere renners en de Tour niet aandoen. Ik wil dat de mensen geloven in de Tour."
Eric Boyer (manager Cofidis): "Dit is gewoon walgelijk. Ik hoop niet dat hij zo laf is om te ontkennen. Ik hoop dat hij zegt wie hem geholpen heeft, wie meegewerkt heeft aan deze smerigheid. Want dit kan hij nooit alleen gedaan hebben. Ik hoop ook dat Astana zo snel mogelijk het peloton verlaat."
Roger Legeay (manager Crédit Agricole): "Dit is gewoon afschuwelijk! Hoe ver zijn ze bereid te gaan? Nu moeten al die charters, al die ethische codes, die de laatste jaren opgesteld zijn, toegepast worden. Nu moeten we hard optreden. Buiten met die smeerlappen!"
Marc Madiot (manager Française): "Dit is niet eens een verrassing voor mij."
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Gitanki het volgende:
Wat een dweep, net als Lefevre, waarvan ik het stukje waarin hij zei dat zijn ploeg clean is heb opgenomen en bewaar tot die beerput (verstopt onder net laminaat) openligt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Nee, de druk moet enorm zijn: gesponsored door de overheid, Kloden die gaat knechten voor Vino omdat El Presidente er achter rijdt...er is waarschijnlijk gedreigd met een vuurpeloton als hij geen ritten zou winnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
Deze quote verdient het om gequote te wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Rabo is wat slimmer, dat blijkt wel weer. Of ze zijn schoner, maar dat gelooft niemand meer nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklist![]()
Jij bent wel erg goed op de hoogte hmmmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.
dat is toch standaard zijn uitdrukking?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In zijn live-interview op de VRT gisterenavond zag hij er ook al zo gelaten en triest uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |