Deze quote verdient het om gequote te wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
Rabo is wat slimmer, dat blijkt wel weer. Of ze zijn schoner, maar dat gelooft niemand meer nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo ga ook ik vele topics hier met veel genot herlezen als rasmussen wordt geklist![]()
Jij bent wel erg goed op de hoogte hmmmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
bloeddoping is vaak heel 'dik' bloed en het risico op stollingen en bv specifiek een herseninfarct is erg hoog... daarbij maakt het overigens weinig uit of het gaat om 'vreemdbloeddoping' of 'eigen bloed'.
dat is toch standaard zijn uitdrukking?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In zijn live-interview op de VRT gisterenavond zag hij er ook al zo gelaten en triest uit.
Dat zeker niet. Er komt namelijk minstens een gewillige arts met beroeps-ethiek bij kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Peterke het volgende:
Denken jullie dat Vino er 100% zelf voor gekozen heeft om doping te nemen?
Het is niet meteen een lachebekje zoals Rebellin of Savoldelli, dat klopt welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is toch standaard zijn uitdrukking?
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Belgische commerciele zender VTM verliet Vino de Tourkaravaan al vannamiddag en zou hij nu al onderweg zijn naar een onbekende bestemming buiten Frankrijk (Kazachstan?)
De kruik gaat net zo lang te water tot hij barstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo is wat slimmer, dat blijkt wel weer. Of ze zijn schoner, maar dat gelooft niemand meer nu.
quote:Kazakhstan greatest country in the world.
All other countries are run by little girls.
Kazakhstan number one exporter of potassium.
Other countries have inferior potassium.
Kazakhstan home of Tinshein swimming pool.
It’s length thirty meter and width six meter.
Filtration system a marvel to behold.
It remove 80 percent of human solid waste.
Jammer, van mij had 'ie wel wat ondervragingsuurtjes en wat vingers in de kont van Franse onderzoekers mogen krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Belgische commerciele zender VTM verliet Vino de Tourkaravaan al vannamiddag en zou hij nu al onderweg zijn naar een onbekende bestemming buiten Frankrijk (Kazachstan?)
Daar horen we nooit meer iets van...zoutmijnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Slaw het volgende:
Einde tour dit.
met al het volk dat komt kijken enzo? denk het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Slaw het volgende:
Einde tour dit.
als b-staal positief is zullen Evans en Kirchen hun etappe wel winnen. Maar bonificatie e.d zullen niet meer veranderd worden lijkt mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef xienix84 het volgende:
Weet iemand wat er in zo'n geval wordt gedaan met de winst van de etappe? Wordt die gewoon gewist of gaat t naar de nummer twee van de etappe?
Ondanks al dit gelazer kijk ik ook al uit naar de rit van morgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef Burghardt het volgende:
Dat ze morgen maar wel weer zorgen voor een puike etappe, ik wil vermaakt worden.
Oostblok en dopingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanje
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Daardoor wordt sport geloofwaardig: door mensen die onmogelijke prestaties leveren." - Maarten Ducrot.
van R(apid) E(po) M(edication)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Ericr het volgende:
'It's the end of cyclingworld as we know it'
Dat was inderdaad een erg stomme opmerking van Maartenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeker na z'n reacties op Rasmussenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jammer, van mij had 'ie wel wat ondervragingsuurtjes en wat vingers in de kont van Franse onderzoekers mogen krijgen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Er komt namelijk minstens een gewillige arts met een gebrek aan beroeps-ethiek bij kijken.
Tis wel waar, het zgn 'nieuwe wielrennen', met Big Brother (UCI) die altijd waakt over hun renners. Helaas kan t niet langer anders....quote:
Achteraf is alles makkelijk te beoordelen. Op dat moment was nog niet bekend dat hij doping had gebruikt. Dus niets mis mee met deze opmerking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg stomme opmerking van Maarten
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij af of de druk op Rasmussen nu ook niet nog groter zal worden. De ene 'man in black' waar men op doelde voor de Tour hangt al , nu nog de andere ...
Ned 3 / 19h30quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer is het volgende sportjournaal?
Ik snap niet dat hij het gedaan heeft of als hij het al gedaan heeft gewonnen heeft. Je weet toch dat je als winnaar gecontroleerd wordt? Lompe lul.
Denk aan Manzano , de Kelmerenner die tijdens de wedstrijd in coma van z'n fiets viel ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef northernlight81 het volgende:
Maar of dat zo gevaarlijk is betwijfel ik. In het ziekenhuis doen ze van tevoren een kruisproef waarmee ze kunnen zien of het afgestoten wordt. Als die goed gaat, gaat een bloedtransfusie volgens mij altijd wel goed.
19:30 NED 3quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer is het volgende sportjournaal?
Ik snap niet dat hij het gedaan heeft of als hij het al gedaan heeft gewonnen heeft. Je weet toch dat je als winnaar gecontroleerd wordt? Lompe lul.
Of " Joepie, Sovjet-tijden terug!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oostblok en dopingDat boeit ze daar geen ene fuck,
Hij za wel naar de bank zijn om een jaarsalaris over te maken. (dat zal in zijn geval trouwens best nog een duur geintje zijn)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Denk niet dat hij in Kazachstan hartelijk onthaald wordt. Denk dat hij naar Zwitserland oid is of naar Spanje
Ik vraag mij af wat erger is eigenlijk , het eerste of het tweede ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemen
Ga maar teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Achteraf is alles makkelijk te beoordelen. Op dat moment was nog niet bekend dat hij doping had gebruikt. Dus niets mis mee met deze opmerking.
Ja, hoe dat Fuentesvriendje van een Contador wegreed dat kan ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Morgen de uitslag van de dopingcontrole van de zondagetappe.![]()
It is the Jew, the Jew that obstruct Kazakstani Glorious Victorie over other Men in Thight Pantiehoses on Mechanical Women.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, de druk moet enorm zijn: gesponsored door de overheid, Kloden die gaat knechten voor Vino omdat El Presidente er achter rijdt...er is waarschijnlijk gedreigd met een vuurpeloton als hij geen ritten zou winnen.![]()
schopje ---> TRU![]()
Dat is een andere discussie. Ik ontkracht alleen maar het verband tussen een zwarte trui en dit nieuws, wat jij lijkt te suggereren. Maar correct me if I'm wrongquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat erger is eigenlijk , het eerste of het tweede ...
Bij verschuilen ben je wel ernstig dopingverdacht hoor. Kijk maar naar Kenteris en Thanouquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat staat er los van op zich. Je verschuilen voor dopingcontroleurs out of comp. versus een uurtje voor de start uit wanhoop een transfusie nemen
want?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een mooie sport is het toch! Let maar op; rasmussen is ook positief.
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een mooie sport is het toch! Let maar op; rasmussen is ook positief.
maandagetappequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef APK het volgende:
Morgen de uitslag van de dopingcontrole van de zondagetappe.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rasmussen nu top 10 in de tijdrit op anderhalf minuutje van de winnaar. Zonder Astana's verwacht ik een overwinning in Angoulême en een aanval op het werelduurrecord.
Hoe Rasmussen reageerde op de aanvallen van Contador dan? En Boogerd die zo'n beulswerk verricht in de bergen? Jongens, wat hebben die een flink bord pasta gegeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hoe dat Fuentesvriendje van een Contador wegreed dat kan ook niet natuurlijk
Ik wou er al over beginnen. Net als die 139 andere Fuentesklanten die nog vrolijk hun balletjes slaan of hun baantjes trekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staat![]()
ja uitsluiting van de ProTour volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Het is voor Astana toch al het zoveelste gevalletje na Kessler en Mazzoleni? Bij 2 positieve renners kreeg je toch automatisch al een straf?
prolly daarmee dat ze weg zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Het is voor Astana toch al het zoveelste gevalletje na Kessler en Mazzoleni? Bij 2 positieve renners kreeg je toch automatisch al een straf?
Net als Hamiltonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey jou nken ik nog, degene die maar niet wil geloven dat ene Fernando Alonso ook op de lijst staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |