Leg eens uit? Joop den Uyl is juist het toonbeeld van politieke superieuriteit.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Joop den Uyl aanhangen is in ieder geval niet erg intelligent Floris.
ok ok, vind overigens ook dat sommigen vreselijk doorslaan wbt enerzijds kritiek op Nederland, en tegelijkertijd gedweep met de VS. Heb het niet voor niets over Canada, de VS hoeft van mij ook niet zo, die maatschappij is weer te extreem.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef floris.exe het volgende:
Je maakt één grote fundamentele fout, Godslasteraar, ik ben geen mulikulti. Integendeel, wat mij betreft schaffen we dat onhaalbare ideaal af.
Jij wil segregatie of alle culturen afschaffen?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef floris.exe het volgende:
Je maakt één grote fundamentele fout, Godslasteraar, ik ben geen mulikulti. Integendeel, wat mij betreft schaffen we dat onhaalbare ideaal af.
Vermenging van rassen is niet tegen te houden, het is begonnen met de slaventransporten uit afrika en ging harder met de komst van modern vliegverkeer en zal nog harder gaan door het internet.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij wil segregatie of alle culturen afschaffen?
Hoe weet je dat het om allochtonen gaat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Leve de multiculturele samenleving en hypotheekrenteaftrek.
De hypotheekrenteaftrek wordt al afgeschaft door het vrijgeven van de WOZ en het gelijktijdig vervallen van overheidsteun aan de gemeenten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Proberen ze daar nu alweer aan te komen dan?
het afterkken van de rente op een lening van een bruto inkomen is een normale zaak.
Prima als ze het afschaffen maar dan dus ook de huursubsidie....
Je wordt als eigenaar namelijk genaaid zodra je huis afbetaald is.
Zoals in KAA al gezegd an sich geen reden om te vertrekken, maar wel een van de redenen niet terug te keren
er is niets mis met mijn logisch nadenken, jij bestempeld de minder bedeelden als asociaal tuig, dat is jouw beperking want dat is maar een klein percentage van de bevolking en nee die willen niet de zelfde standaard als dat ik heb maar gewoon een beetje leven kunnen hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:54 schreef StefanP het volgende:
[..]
Meer heb je niet in te brengen? Geef niet hoor - niet iedereen is goed in logisch nadenken. Sommigen denken zelfs dat geld aan de bomen groeit, en dat anderen wel een verplichting hebben om al vrijwel hun geld af te staan opdat de zogenaamd 'minder bedeelden' (lees: voor het overgrote deel profiteurs en luilakken) dezelfde levensstandaard kunnen hebben als mensen die wel iets van hun leven willen maken.
hihi je blijft gewoon beperkt in je tunnelvisie... alleen maar afgeven op de anderen en natuurlijk voornamelijk de moslims...quote:Dat NL maar verlaten mag worden door iedereen met fatsoen en initiatief. Over twintig jaar, wanneer Nederland een islamitisch land is waar criminaliteit en profiteren hoogtij vieren, zul je nog wel eens nadenken over wat er in hemelsnaam mis is gegaan.
dat je een materalistische lul bent weet ik ook wel, wat moet jij balen dat je ouders in nederland zijn geborenquote:Aaah.. het is hier lekker 32 graden vandaag, voor de verandering een beetje bewolkt... gisteren m'n riante salaris gehad, waar slechts 25% van ingehouden werd, en over twee uur wordt m'n nieuwe auto -die de helft kost van in NL- bezorgd, in m'n schone en veilige wijkje vol fatsoenlijke mensen (want: criminaliteit wordt hier wel bestraft) waar ik voor 110000 euro een prachtig vrijstaand huis kocht. Veel plezier nog in je natte, koude en criminele landje waar plebejers het voor het zeggen hebben.
ik heb geen greintje jaloersie in jouw beperkte levenvisie van een vette auto, ik hou van Amerika, maar vooralsnog ligt de afgunst bij jezelfquote:Maar ach, ik snap het wel hoor. Zoals Pietverdriet al zegt: het is vooral afgunst. Ze zijn stiekem toch jaloers op mensen die NL verlaten hebben en het nu beter hebben (typisch toch, dat iedereen die hier vanuit het buitenland post, het daar beter naar z'n zin heeft?), waarna ze zichzelf wijs proberen te maken dat het buitenland kut is en dat ze zich allemaal in slaap huilen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd alleen over geld en aanverwanten praten, maar heb je ook wel vrienden daar?
Dat er hier een paar relifreaks zitten, doet niets af aan het feit dat mensen vriendelijk en aardig zijn. Asociaal gedrag kom je hier bijna niet tegen. als je tegen iemand aan loopt, bieden zij hun excuses aan. Daar gaat het om wanneer ik het woordje 'fatsoen' noem - dat mensen je groeten, aardig en behulpzaam zijn, en niet chagrijnig, bot en lomp.quote:Dat fatsoengeneuzel van je, dat is lekker in usa. Remember nippelgate? Of dat gelul over abortus. Of dat hypocriete gedoe over een jointje? Of de opkomst van conservatief rechts olv de kerk. Over te ver doorslaan gesprokenIk zie nog eerder in de usa een compleet achterlijk en uberconservatief gristelijk systeem ontstaan dan dat nederland islamitisch wordt.
Oh, dat weet een kind? Bron? Zelfs al is dat in de statistieken zo, dan betekent dat nog niets - ik durf te beweren dat de overgrote meerderheid van die criminaliteit beperkt blijft tot bepaalde, kleine gebieden. En de rest van het land, daar is het veel en veel veiliger dan in Nederland. Je hebt hier nog nooit gewoond, dus je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar het is op veel plaatsen inderdaad alsof het nog de jaren 50 is. Geen verloedering, geen viezigheid en een slot is niet nodig. Het is hier vele malen veiliger.quote:Verder is de us of a uiteraard crimineler dan Nederland, dat weet nog een kind. Dat zou dus echt geen reden moeten zijn om te vertrekken, of om af te geven op nederland.
Onzin. Wel willen maar niet kunnen? Schaf die uitkeringen eens af voor iedereen met twee gezonde handen; dan hebben ze zo een baan. Ze worden alleen niet geprikkeld, want die uitkering is toch lekker hoog en er horen allerlei voordeeltjes bij zoals huursubsidie, subsidies van de gemeente, kwijtschelding van van alles,..quote:Overigens kan je inderdaad stellen dat er teveel geld van werkende mensen in NL naar mensen gaat die niet werken, maar daartussen zitten ook veel mensen die het wel verdienen, en die wel willen werken maar gewoon niet kunnen.
Onzin. Dat percentage is niet noemenswaardig hoger dan de meeste landen in de EU. Bovendien is armoede een keuze, omdat je hier gratis naar school kunt tot en met high school aan toe. Armoede komt vooral door drugsmisbruik, wat ook weer een keuze is. Daar kiezen ze zelf voor, en de gevolgen zijn ook voor hen.quote:Niet voor niets leeft in de vs een ontzettend groot deel van de inwoners onder de armoedegrens (absoluut en procentueel),
Dat was ik niet van plan. Zoals ik al zei: keuzes en gevolgen. Ik kies ervoor om me goed te verzekeren.quote:en dat jij daar gelukkig niet toebehoort is fijn voor jou, maar als jij ooit arbeidsongeschikt raakt kom niet terug naar NL met hangende pootje (letterlijk en figuurlijk...)
Voor die zogenaamd armen ja. Wederom, zoals ik al zei, die positieve effecten zijn er enkel voor alle zielepietjes en aso's. Wat zijn de positieve effecten voor mij? Wat zijn de positieve effecten voor de samenleving? Iedereen mag doodbloeden om allerlei buitenlanders, criminelen, luilakken en het bijbehorende subsidiecircus te betalen. Werken wordt niet beloond, mensen zijn chagrijnig, huizen zijn niet te betalen, iedereen is opgefokt... nou, prachtig!quote:Nee, al-met-al vind ik jou maar een narrow-minded mannetje dat veel teveel naar alleen materialistisch gewin kijkt en nul oog heeft voor de medemens, en sowieso niet schijnt te snappen dat een maatschappij zonder armoede ontzettend veel positieve effecten heeft voor iedereen in diezelfde maatschappij.
Ja hallo. Zo lust ik er ook nog wel een paar. In kleine Zeeuwse of Groningse dorpjes is het ook veilig.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh, dat weet een kind? Bron? Zelfs al is dat in de statistieken zo, dan betekent dat nog niets - ik durf te beweren dat de overgrote meerderheid van die criminaliteit beperkt blijft tot bepaalde, kleine gebieden. En de rest van het land, daar is het veel en veel veiliger dan in Nederland. Je hebt hier nog nooit gewoond, dus je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar het is op veel plaatsen inderdaad alsof het nog de jaren 50 is. Geen verloedering, geen viezigheid en een slot is niet nodig. Het is hier vele malen veiliger.
Ja, het is wel een beetje vreemd dat ie z'n eigen suffe buitenwijk vergelijkt met een willekeurige stad in de randstad. Volgens mij is ie in Nederland ook nog nooit buiten de randstad geweest. In oost-groningen zijn de huizen ook betaalbaar en hoef je je deur ook niet op slot te doen. Er gebeurt verder ook geen klap en er is ook weinig criminaliteit.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja hallo. Zo lust ik er ook nog wel een paar. In kleine Zeeuwse of Groningse dorpjes is het ook veilig.
Dat je daar in sommige gebieden je deur open kan laten staan, komt doordat Amerika gebieden heeft waar uberhaupt niemand komt.
En werk is er ook niet en je moet de inteeld eens zien die daar de inlanders zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje vreemd dat ie z'n eigen suffe buitenwijk vergelijkt met een willekeurige stad in de randstad. Volgens mij is ie in Nederland ook nog nooit buiten de randstad geweest. In oost-groningen zijn de huizen ook betaalbaar en hoef je je deur ook niet op slot te doen. Er gebeurt verder ook geen klap en er is ook weinig criminaliteit.
Je zit binnen 20 minuten in groningen stad. Nogal logisch dat er in dunbevolkte gebieden weinig werk is. Ik zou er ook niet willen wonen maar ik loop dan ook niet te huilebalken.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En werk is er ook niet en je moet de inteeld eens zien die daar de inlanders zijn
genoeg gemeenschappen in de VS die teren op inteeltquote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En werk is er ook niet en je moet de inteeld eens zien die daar de inlanders zijn
Alsof daar veel werk is.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zit binnen 20 minuten in groningen stad.
Je doet niet anders als gillen over mensen die weg zijn gegaan of zaken anders zien als jij.quote:Nogal logisch dat er in dunbevolkte gebieden weinig werk is. Ik zou er ook niet willen wonen maar ik loop dan ook niet te huilebalken.
flame - note++quote:Op zondag 29 juli 2007 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Je doet niet anders als gillen over mensen die weg zijn gegaan of zaken anders zien als jij.
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zit binnen 20 minuten in groningen stad. Nogal logisch dat er in dunbevolkte gebieden weinig werk is. Ik zou er ook niet willen wonen maar ik loop dan ook niet te huilebalken.
Een paar relifreaks? Zelfs op de Amerikaanse universiteiten ben je in het nadeel voor wat betreft je academische carriere, wanneer je openlijk te kennen geeft atheïst te zijn! En dat aanbieden van excuses, wanneer men tegen je aanloopt... laat me niet lachen. Een studiegenoot van me viel dat destijds inderdaad ook op, maar dat heeft niets met fatsoen te maken. Het heeft alles te maken met angst voor claims, omdat de VS één grote dwaze claimcultuur is. Alles in de VS is één neppe zooi. Vriendelijk en aardig? Welnee. Puur acteerwerk.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef StefanP het volgende:
Dat er hier een paar relifreaks zitten, doet niets af aan het feit dat mensen vriendelijk en aardig zijn. Asociaal gedrag kom je hier bijna niet tegen. als je tegen iemand aan loopt, bieden zij hun excuses aan. Daar gaat het om wanneer ik het woordje 'fatsoen' noem - dat mensen je groeten, aardig en behulpzaam zijn, en niet chagrijnig, bot en lomp.
Ben je nu echt zo dom, of doe je slechts alsof? Er is werk zat in Groningen, man! Relatief goedkoop wonen en goed verdienen. Beter dan in dat suffige westen, waar je zwart voor de ogen ziet. In Groningen is het tenminste volop rood en dat doet een mens goed.quote:
nou ja zeg!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen we ook nog normaal reageren ?
Ja, vast. Iedereen is vriendelijk omdat ze als de dood zijn dat je ze suet. Ik ga inderdaad iedereen die chagrijnig of onbehulpzaam is suen, zelfs al loop ik niet tegen ze aan. Het is goed hoor. Geloof je het zelf?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:47 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een paar relifreaks? Zelfs op de Amerikaanse universiteiten ben je in het nadeel voor wat betreft je academische carriere, wanneer je openlijk te kennen geeft atheïst te zijn! En dat aanbieden van excuses, wanneer men tegen je aanloopt... laat me niet lachen. Een studiegenoot van me viel dat destijds inderdaad ook op, maar dat heeft niets met fatsoen te maken. Het heeft alles te maken met angst voor claims, omdat de VS één grote dwaze claimcultuur is. Alles in de VS is één neppe zooi. Vriendelijk en aardig? Welnee. Puur acteerwerk.
Ik ben zelf in de VS geweest en ik heb met eigen ogen gezien wat voor een kutland het is. Natuurlijk, er zijn ook hele mooie kanten en ik heb er een leuke vakantie gehad, maar als je daar niet mee kunt komen, dan heb je een groot probleem. Dat jij succesvol bent in dat land is mooi voor jou, maar je had wel anders gepiept als je in de goot zou zijn beland. En buiten dit alles, he StefanP, het valt mij op dat je toch ontzettend vaak op Fok! rondhangt... volgens mij mis jij Nederland ontzettend.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, vast. Iedereen is vriendelijk omdat ze als de dood zijn dat je ze suet. Ik ga inderdaad iedereen die chagrijnig of onbehulpzaam is suen, zelfs al loop ik niet tegen ze aan. Het is goed hoor. Geloof je het zelf?Ik blijf verbaasd zijn over de hoeveelheid boter op het hoofd van sommigen. Zijn mensen vriendelijk? Dan komt dat omdat ze als de dood zijn voor een rechtszaak. Beweert iemand het beter te hebben in de VS? Dan is dat maar een schijnvertoning, en in werkelijkheid huilt hij zich elke avond in slaap. Is de belasting in de VS vele malen lager, dan is het gevolg daarvan zogenaamd enorme armoede en criminaliteit. Whatever. Alles om hun linkse waanbeelden maar niet te hoeven corrigeren.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik ben zelf in de VS geweest en ik heb met eigen ogen gezien wat voor een kutland het is. Natuurlijk, er zijn ook hele mooie kanten en ik heb er een leuke vakantie gehad, maar als je daar niet mee kunt komen, dan heb je een groot probleem. Dat jij succesvol bent in dat land is mooi voor jou, maar je had wel anders gepiept als je in de goot zou zijn beland. En buiten dit alles, he StefanP, het valt mij op dat je toch ontzettend vaak op Fok! rondhangt... volgens mij mis jij Nederland ontzettend.
Mensen die schermen met hun vermeende intelligente superieuriteit zijn zelf de domsten er domsten.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo ken ik wel meer mensen die een land menen te kennen van een enkele vakantie ervaring en die behoren bepaald niet tot de intelligentste.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:49 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mensen die schermen met hun vermeende intelligente superieuriteit zijn zelf de domsten er domsten.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]Wind je niet zo op, joh. Is slecht voor je hart. Ik ben bepaald niet dom. Wat zeg ik, ik ben zeer intelligent. Is dat intimiderend voor je?
StefanP is op geen enkele andere manier te benaderen dan met de harde aanpak. Die jongen zit vol frustraties en zijn Amerikaliefde neigt naar het pathologische. Ik kan mij daar erg aan storen.
Jij kunt kennelijk niet lezen: ik had het in jouw geval over vermeende intelligentie. Dat is heel wat anders dan feitelijke intelligentie.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
![]()
Man, je weet niet eens van voren dat je van achteren leeft!
Over lezen gesproken............... Ik claim nergens dat ik intelligent ben. Jij bent écht intelligent en de rest is dom.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:12 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij kunt kennelijk niet lezen: ik had het in jouw geval over vermeende intelligentie. Dat is heel wat anders dan feitelijke intelligentie.
Niet iedereen van de rest is dom hoor, daar kan ik niet over oordelen. Maar op Fok! zijn de intelligente mensen niet bepaald in de meerderheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over lezen gesproken............... Ik claim nergens dat ik intelligent ben. Jij bent écht intelligent en de rest is dom.
ik heb er gewerkt, en nu?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo ken ik wel meer mensen die een land menen te kennen van een enkele vakantie ervaring en die behoren bepaald niet tot de intelligentste.
afkraken ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb er gewerkt, en nu?
Amerika is een tof land maar dat ophemelen ervan is zo onzettend suf...
niet als je je ogen sluit voor dezelfde onzin die in de VS gebeurt... of wilde je zeggen dat daar geen criminaliteit is en dat het systeem perfect werkt?quote:
De meeste hoogopgeleiden hebben door dat er in het buitenland ook moslims wonen. Het gaat echt moeilijk voor je worden een land te vinden dat zo rijk is als Nederland, zonder moslims.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de meeste hoogopgeleiden met een instroom van moslims kunnen leven omdat ze inzien dat dit geen onoverkomelijke problemen oplevert zo lang iedereen maar wat water bij de wijn doet?
godsamme................. van de ene uiterste in het andere..........quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef Re het volgende:
[..]
niet als je je ogen sluit voor dezelfde onzin die in de VS gebeurt... of wilde je zeggen dat daar geen criminaliteit is en dat het systeem perfect werkt?
Godsamme, dit klinkt me zo bekend in de oren. Is er niet een scoutingsclubje met van die kekke witte puntmutsjes bij jou in de buurt die precies dezelfde huillie retoriek uitkramen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:13 schreef StefanP het volgende:
Als je blank, man, gezond en werkend bent dan ben je gewoon de lul. Iedereen krijgt geld en speciale aandacht, en jij mag het allemaal betalen. Een woordje van dank kan er nooit af - maar reken er maar wel op dat je een racist, fascist, egoist en/of landverrader genoemd wordt wanneer je klaagt of weg wil. Nederland eens aantrekkelijk maken voor normaal volk, ho maar...
uhmmmmm dus?... heb je daar alleenrecht op ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
godsamme................. van de ene uiterste in het andere..........
Mwoah, dat weet ik niet. Voor zover ik weet heeft de KKK niet ontzettend veel aanwezigheid in Texas, en ik vraag me af of zij nou zo happig zijn om een Nederlands -edit- die zijn woede voornamelijk over het internet verspreid onder hun "medebroeders" te weten.quote:
Ik vond dit topic interessanter toen er geen gebash was.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
Wel een goed topic dit. Ik vind de reacties van StefanP zeer de moeite van het lezen waard.
Natuurlijk, het buitenland is leuk voor even. Maar na een paar jaar is het nieuwe eraf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:57 schreef newsman het volgende:
Weet je, wat me opvalt, zomaar hoor, de meeste Nederlandse studenten, multiculti of Dutch, komen na een aantal jaar gewoon weer terug in Nederland.
Dit geldt voor de meeste emigranten dat ze uiteindelijk weer terug keren naar Nederland, of dit ook waar is voor de groep hoogopgeleide emigranten is maar de vraag. Ik heb twee master opleidingen achter de rug, woon in het buitenland maar sluit het niet uit dat ik gewoon weer terug kom naar Nederland.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:57 schreef newsman het volgende:
Weet je, wat me opvalt, zomaar hoor, de meeste Nederlandse studenten, multiculti of Dutch, komen na een aantal jaar gewoon weer terug in Nederland.
Hoe beneveld moet je zijn om dat soort waanbeelden te uiten? Heeft iemand het hier over kastes? Vertel eens, in welke post? Nou? Iemand is het niet eens met de absurde belasting - hij wil natuurlijk 'verbieden dat de gewone man met zijn veertig uur werken een pilsje kan drinken', of anders denkt hij wel terug naar 1890 'toen het gewone werkvolk nog te belazeren was en hij ze aan het werk kon zetten voor een stuiver'! Of anders trekt hij zich wel af aan de gedachte dat er toen nog respect was. Of niet? Hoe kom je er in hemelsnaam op? Zielig meisje.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef Waterwereld het volgende:
Ik denk eerder dat juist veel allochtonen die hier gestudeerd hebben weer terug gaan. In het begin vond ik dat belachelijk, maar met al die haat heen en weer (Ja, vanuit alle kanten) kan ik me het wel voorstellen ook.
Dat elkaar opjoelen over plebs en paupers? Kom zeg, zie juist veel bedrijven reorganiseren. Daardoor komen de mensen op straat te staan. Werkgevers die totaal geen verstand hebben van management (wel doen alsof). Daar heb je links en rechts weer een paar honderd op straat staan.
Ik heb de hele discussie zo'n beetje gevolgd. Denk alleen dat bepaalde mensen het al niet eens meer over mensen met een uitkering hebben.
Denk dat een Stephan het over de man/vrouw heeft die gewoon keihard voor het minimumloon werkt en ja, dat dit soort mensen zelfs nog in een huurhuis mag leven...Tssst. Het zou toch niet mogen dat de gewone man naar dezelfde bakker kan gaan als waar hij heen gaat.
Hoezo jaloers? Wie jaloers? De gewone man die 40 uur werkt? Ik denk eerder dat het de werkgevers zijn die het niet kunnen verkroppen dat de gewone man met zijn veertig uur werken in het weekeinde een pilsje kan drinken. Het zou verboden moeten zijn! Dit zou alleen voorbehouden moeten zijn aan de hogere Kaste!
Waar zijn de clubs die ervoor zorgen dat het gepeupel ...paupers (m.a.w. het werkvolk) buiten de deur houdt! Hoofdschuddend vol zwelgend van zelfmedelijden moet hij denken aan de jaren 1890. toen het gewone werkvolk nog te belazeren was en hij ze aan het werk kon zetten voor een stuiver. En ja, tien uur per dag zou het moeten zijn. Voor de helft van het loon, want hij heeft immers gestudeerd!
Hoe durven ze. In andere landen heb je dat niet. Daar zorgen werkgevers er met harde hand voor dat hun werknemers niet klagen. Dat ze dankbaar zijn voor de maaltijden van pap en water. Langzaam gaat zijn hand naar zijn kruis. Oh, wat hadden ze het vroeger goed. toen was er nog respect!
Zoals ik al zei. Wat zijn jullie een stel ontzettend trieste figuren. Er is geen discussie mogelijk met jullie walgelijke antwoorden. Nergens zie ik een antwoord op het feit dat het in NL nat, koud, kaal, plat, chagrijnig en duur is en dat het initiatiefvolle mensen onmogelijk gemaakt wordt. Nergens lees ik een antwoord op mijn mening dat ruimtelijke ordeningsbeleid in NL stompzinnig is. Nergens zie ik ook maar iets als reactie op al die hoogopgeleide jongeren die NL verlaten, behalve onzin als 'landverraders' of 'NSB'ers'. Of verwensingen dat ik een KKK'er ben, dat ik me 's nachts in slaap huil, of dat ik me aftrek bij de gedachte aan RESPECT!!!! Meer komt er niet uit. Smerig volk. Ach, ik weet uit welke hoek dit allemaal komt - dezelfde die bij het minste of geringste iemand helemaal zwartmaakt. Echt te walgelijk voor woorden. Laffe en walgelijke lui, dat zijn jullie.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef D1 het volgende:
[..]
Mwoah, dat weet ik niet. Voor zover ik weet heeft de KKK niet ontzettend veel aanwezigheid in Texas, en ik vraag me af of zij nou zo happig zijn om een Nederlands puistenkoppie die zijn woede voornamelijk over het internet verspreid onder hun "medebroeders" te weten.
Ik wilde alleen aangeven dat dit soort huillie retoriek alles behalve nieuw en origineel is.
quote:[quote]Op dinsdag 31 juli 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
.]quote:[..]Uitkeringstrekkers die geen zin hebben om te werken, die mogen het van mij daarentegen uitzoeken. De totale minachting voor prestaties en initiatief in NL zijn waar het om draait. [.
Ja, het is in Nederland kaal koud en nat, en als je een eigen zaak wilt beginnen, stikt het van de regeltjes maar dat is de laatste jaren wel verbeterd, men hoeft eigen startkapitaal meer te hebben voor een BV, en er gaan stemmen op voor algehele belastingvrijstelling de eerste drie jaren, ook heb je de vrijstelling startend ondernemer. Ook gaat de belasting soepeler om met controles bij kleine ondernemers.quote:Nergens zie ik een antwoord op het feit dat het in NL nat, koud, kaal, plat, chagrijnig en duur is en dat het initiatiefvolle mensen onmogelijk gemaakt wordt.
Het ruimtelijke ordeningsbeleid in Nederland is absoluut stompzinnig met die grote kale vlek midden in nederland die het groene hart wordt genoemd en gewoon droge polder is, waar niets gebouwd wordt en met een HSL tunnel onder de koeien door.quote:Nergens lees ik een antwoord op mijn mening dat ruimtelijke ordeningsbeleid in NL stompzinnig is.
En jaarlijks verlaten 130.000 potentiele belastingbetalers Nederland zodat men binnen tien jaar de AOW niet kan betalen. Dat is waar. Maar de wal zal het schip keren, overigens zitten veel rijke AOW-ers in Spanje en geven daar hun royale pensioen uit.quote:Nergens zie ik ook maar iets als reactie op al die hoogopgeleide jongeren die NL verlaten, behalve onzin als 'landverraders' of 'NSB'ers'.
Dit stukje geeft precies weer waarom je in mijn ogen zo ontzettend triest bent. Je loopt ongenuanceerd af te geven op bijna alles wat niet blank is, en zeker alles wat Moslim is, en verwacht dan nog serieus genomen te worden ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
huil...
[..]
Zoals ik al zei. Wat zijn jullie een stel ontzettend trieste figuren. Er is geen discussie mogelijk met jullie walgelijke antwoorden. Nergens zie ik een antwoord op het feit dat het in NL nat, koud, kaal, plat, chagrijnig en duur is en dat het initiatiefvolle mensen onmogelijk gemaakt wordt. Nergens lees ik een antwoord op mijn mening dat ruimtelijke ordeningsbeleid in NL stompzinnig is. Nergens zie ik ook maar iets als reactie op al die hoogopgeleide jongeren die NL verlaten, behalve onzin als 'landverraders' of 'NSB'ers'. Of verwensingen dat ik een KKK'er ben, dat ik me 's nachts in slaap huil, of dat ik me aftrek bij de gedachte aan RESPECT!!!! Meer komt er niet uit. Smerig volk. Ach, ik weet uit welke hoek dit allemaal komt - dezelfde die bij het minste of geringste iemand helemaal zwartmaakt. Echt te walgelijk voor woorden. Laffe en walgelijke lui, dat zijn jullie.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik al zei. Wat zijn jullie een stel ontzettend trieste figuren. Er is geen discussie mogelijk met jullie walgelijke antwoorden. Nergens zie ik een antwoord op het feit dat het in NL nat, koud, kaal, plat, chagrijnig en duur is en dat het initiatiefvolle mensen onmogelijk gemaakt wordt. Nergens lees ik een antwoord op mijn mening dat ruimtelijke ordeningsbeleid in NL stompzinnig is. Nergens zie ik ook maar iets als reactie op al die hoogopgeleide jongeren die NL verlaten, behalve onzin als 'landverraders' of 'NSB'ers'. Of verwensingen dat ik een KKK'er ben, dat ik me 's nachts in slaap huil, of dat ik me aftrek bij de gedachte aan RESPECT!!!! Meer komt er niet uit. Smerig volk. Ach, ik weet uit welke hoek dit allemaal komt - dezelfde die bij het minste of geringste iemand helemaal zwartmaakt. Echt te walgelijk voor woorden. Laffe en walgelijke lui, dat zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |