Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.![]()
Tijd voor een briefkaarten actiequote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
Hoe lang is Brian nu al helemaal opgefokt? Een uur of 3? Dat is toch absurd?
Je weet niet of dat waar isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Een oprecht leuk mens dat Brian kaalgeplukt heeft![]()
Ik zeg nooit meer dat ik iemand lief vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vergelijk nooit meer iemand met een bouvier...!
![]()
dat vindt JIj maar als hij bij mij in de straat zou wonen.propte ik hem echt wel in de Vuilnisbak!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.
Wij hebben thuis ook een boilerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.
Dat was Tamara toch niet ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je weet niet of dat waar is
Netty is nog steeds dol op Tamara, zou ze dat zijn als haar lieve zoontje is benadeeld?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Nadat Amanda het heeft uitgemaakt met Brian omdat hij zijn tong in Nadia dr mond heeft gestopt twee dagen geleden, gaat ze samen met Nadia los. Ze hebben net samen ´gedanst´ op She´s a ho en daarna wilde Nadia dr haar tangen, maar Mannie wil eerst zwemmen en dan tangen. Brian zit ondertussen op zijn gitaar te spelen.
Nadia probeerde Mannie eerder op de avond het bed van Dennis in te praten om daarna te zeggen dat nu de liefde met Mitch een kans heeft. Het enige wat Nadia wil is uiteraard Brian.
Vandaar mijn poll± [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Kimberleyy het volgende:
hahaha elly gaat mij gewoon aan 100 euro helpen
O shit, dat had ik wel willen zienquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
Wel tekenend dat Natasia ook meedeed en het zwaaien naar Brian en het schreeuwen van,'Brian is een loser!!'
Volgens mij heeft Brian geen Aids hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
Valt me trouwens op dat Briejan met de week magerder wordt. Lijkt een beetje op Rock Hudson in Dynasty
Als dit voortaan elke avond het beeld wordt.....quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
het wordt nu echt Witte jassen tijd hoor..of busje komt zo...........
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Brian nu van de autocue aan het lezen![]()
Breenless is heel erg bang, vooral voor Breenlessquote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Brian is zichzelf weer moed aan het inpraten.
ja ze vindt dat brian haar heeft laten vallen, hij zei namelijk dat niet hij zijn tong in haar mond heeft gestopt maar zij haar tong in zijn mond heeft gestopt, maar om haar eigen straatje schoon te praten zegt ze dat het andersom wasquote:
nadia had te weinig gegeten om meer drank aan te kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef Kimberleyy het volgende:
Nog even vraagje... Hoezo mocht Amanda wel aan de wijn en Nadia niet?
Heerlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ze vindt dat brian haar heeft laten vallen, hij zei namelijk dat niet hij zijn tong in haar mond heeft gestopt maar zij haar tong in zijn mond heeft gestopt, maar om haar eigen straatje schoon te praten zegt ze dat het andersom was
maar eerst zei hij dat hij dat niet had moeten zeggen (kankerhoer)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Myriam1978 het volgende:
hij zei: het interesseert me geen malle moer
Hahahahaha lmaoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
nadia had te weinig gegeten om meer drank aan te kunnen![]()
Zei hij niet gewoon hoer?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
maar eerst zei hij dat hij dat niet had moeten zeggen (kankerhoer)
ja maar dat ging dan om de kanker niet om de hoerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
maar eerst zei hij dat hij dat niet had moeten zeggen (kankerhoer)
Ik geniet nog even...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
B: Allemaal vals, allemaal vals, allemaal vals, vooral Natasia. Valse focking loeder echt waar
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
Ja Brian blazen kreng, blaas het van je af.![]()
Nogal.......... en dat al meer dan 3 uur...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef burtbeej het volgende:
Toch wel eng dat hij tegen zichzelf moet blijven praten om zn rust te houden zodat hij niet uitflipt
Ik zet net de streams aan en val hier in!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik geniet nog even...
eigenlijk de hele avond al!
![]()
Omdat?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Elly is erg zielig eigenlijk...
Yep. Vuile hoer, geen kankerhoer.quote:
Nee dat is altijd hoor als iemand geen gesprekspartner heeft...dan gaan ze altijd hardop praten...let maar eens op dat gebeurt in alle soaps...hoe moet je als kijker anders weten wat er in iemands hoofd omgaatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef burtbeej het volgende:
Toch wel eng dat hij tegen zichzelf moet blijven praten om zn rust te houden zodat hij niet uitflipt
Ben je ff weg en dan mis je meteen weer een heleboel...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan en val hier in!!!![]()
En dat nadat hij eerst in de fitness een hele tijd tegen die bokszak aan heeft lopen rammen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal.......... en dat al meer dan 3 uur...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ik durf het geluid niet aan te zetten.
Zijn die 2 sletten erg luidruchtig?
ontzettendquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Vind ik niet, de ideale first lady eigenlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ja heel erg en ze zingen dus ik zou het niet doenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ze zingen luidkeels bier en tietenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
dat moet van de huis piesgoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef burtbeej het volgende:
Dronken mensen spreken de waarheid!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Amanda zingt tegen Dennis: Jij bent een saaie miljonair!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat is altijd hoor als iemand geen gesprekspartner heeft...dan gaan ze altijd hardop praten...let maar eens op dat gebeurd in alle soaps...hoe moet je als kijker anders weten wat er in iemands hoofd omgaat![]()
Ja verdomme!!! Kan niet eens ff funzenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je ff weg en dan mis je meteen weer een heleboel...![]()
Omdat ze laat zich als een kleuter door de Febo sturen en staat daar een beetje zogenaamd leuk te doen terwijl ze alles behalve gezellig is. En dat zoenen zoenen, kom op ze is 60 en gedraagt zich als een puber van 12!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Zooooooo ik ben wel weer klaar met het Dennis en Sliekoliedje.
Ik moet het nog zien. Kijken of hij dat durft. (zoenen met slet van brian)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef F04 het volgende:
Dennix komt er aan.
Daar komt hooofdpijn van, ze gaan me beklimmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Natasia: Als ik er tussen ga zwemmen dan kunnen ze niet van me afblijven. Je weet hoe het gaat dus doe maar niet.
omg
Precies, zo ist maar net.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
Als iets bekend is is dat Natasia al heeeeeeeeeeel lang op Brian geilt en zij denkt nu ik geen Brian jij geen Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
bij Mitch en ook bij Nena..........quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
en ze schreeuwt hem na waarom wacht je niet op mijn antwoord of ga je je tong weer in iemands bek steken. En Nadia maar lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef itsme het volgende:
Brian, mannie
kan ik je even spreken?
wil je dat nu als je het niet wilt moet je dat ook zeggen.
Hij moest ook even goed in en uit ademen voordat hij dr aansprak.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
toch maar niet praten met dellie want dat heeft geen zin want ze is tipsch.
Brian zijn stem trilt![]()
haha nou zo makkelijk komt i eniet van mannie af, ze loopt m alweer achternaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
Brian wil niet met haar praten nu ze tips is. Dan doen ze het niet.
Tipsch is iemand anders hoor, dat is een userquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
sorry maar ik ken alleen het woord tipsyquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tipsch is iemand anders hoor, dat is een user![]()
Typisch Dennis, komt weer aankakken als de pret over isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Tarzan gaat ook nog even zwemmen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Ja Dennis sta je eerst een half uur voor de spiegel je klaar te maken om bij de meiden in het zwembad te duiken zijn ze der alweer uithoooopeloos.
Ik vind brrrriian eng en sneaky maar ik heb nog niet het punt bereikt dat ik zijn kop niet meer kan zien. Dat heb ik wel met natasja en lellebel, daar kan ik gewoon niet meer naar kijken. En als hij beseft dat er 24/7 camera's hangen in het huis dan begrijp ik niet dat hij die lellebel elke nacht in haar reet loopt te stampen. Ik geef toe dat ik soms toch ook wel heel erg om brrrrian moet lachen, zoals hij tegen een paard loopt te kletsen of een stel kikkers in de vijver of voor James Bond loopt te spelen. Maar ik ben er ook van overtuigd dat hij buiten de gouden kooi om met alle gemak zijn vriendin door de huiskamer smijt.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Natasja zei dat Brian het ook bij haar had geprobeerd, Brian zei vervolgens dat zij degene was die constant probeert haar tong naar binnen te wurmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Ja Hij heeft haar nodig hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Shayndel het volgende:
brainless gaat het weer goed praten met zijn hypnose physische gezeik.
![]()
ja en daarna zei hij dus dat zij juist degene is die haar tong in zijn mond stopt, elke dag, maar haar straatje schoon praat door dat te ontkennen ivm Wilgoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Gaan we nu zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Is het nu definitief uit tussen Brian en Amanda?
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
how ehm low ehm can ehm he ehm go ehmquote:
jaaaa,voor het komende uur zeker nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Definitief tot morgenochtendquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
40 minuten.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa,voor het komende uur zeker nog wel![]()
Vannacht hebben ze weer goedmaak sex.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aan
Nee jo, dat is de mode van tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Dennix deed zijn zwembroek over zijn onderbroek aan, volgens mij heeft hij wat kleins te verbergen.
Een Ettiennetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Dennix deed zijn zwembroek over zijn onderbroek aan, volgens mij heeft hij wat kleins te verbergen.
huh, wat? snollie heeft NIETS met mij te maken jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
sorry schat.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh, wat? snollie heeft NIETS met mij te maken ja![]()
Hij moet toch ergens zn handen kwijtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Inderdaad. Als mijn vriendje (Dennis?) dat tegen me zou zeggen is het een seconde later mijn EX-vriendje !!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Shayndel het volgende:
Onzin iemand die 3 keer h*er zegt en daarna zelfs nog in slowmotion het herhaald die doet dat niet uit boosheid.
Heb ik ook altijd ....jij niet???quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Het was in blijdschap gebeurd...... dat is toch wel de giller van de week.
Wat is hij desperate zeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Dark het volgende:
Mannie, mannie, mannie, ga niet allemaal andere dingen erbij halen, ik heb het nu over dit.
Natasja er nu onmiddelijk uit, ik ben die negerin inmiddels echt spuugzat.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef T-lex het volgende:
Nou, ff die Natasia er met spoed uit.
Een lekkere chick erin en dan is kijken wie er spijt krijgt...![]()
Zo pardoes met zijn tong in haar mond??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef burtbeej het volgende:
Het is een ongelukje, hij viel.
Hoe dat wijf praat. Vooral over der kutjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Pavement het volgende:
Dennis en Nadia, die verleinwoordjes komen echt mn strot uit !
Ik loop ook altijd iedereen te bekken op straat als ik blij benquote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn tong schiet ook altijd bij iedereen naar binnen als ik blij ben![]()
dat Amanda dat dan weer niet heeft....vreemd hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd iedereen te bekken op straat als ik blij ben![]()
Ohhhhhhhhh dat ga ik voortaan ook doen als ik blij benquote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn tong schiet ook altijd bij iedereen naar binnen als ik blij ben![]()
Wie zit nou met wie te bekken daar in het zwembad?quote:
zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda en Brainless, wat een gescripte nep-zooi ...... net een echte soap ...![]()
Morgen neuken ze weer met elkaar.
snol met snolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wie zit nou met wie te bekken daar in het zwembad?
Wat zullen de mensen op straat blij zijn dat ik niet vaak blij ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh dat ga ik voortaan ook doen als ik blij ben![]()
![]()
They were on a break !!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt dat ze nooit dit soort dingen deed als ze een relatie had...
Ze vergeet voor het gemak even hoe ze vreemd ging met Brian toen ze nog een vriendje had![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Pffft word zo moe van die eindeloze gesprekken van H&L en B&A het komt er uiteindelijk toch weer op neer dat ze diezelfde avond de meisjes bukken voor hun mannetje omdat B&H van de FEBO hun back-up niet kwijt mogen
Yep.. en het is altijd waar... en ze valt er natuurlijk voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Oh: het ik ben je niet waard senario ?![]()
Vind Brian ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
Wel apart dat Amanda het Nadia wel vergeeft.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Dark het volgende:
Brian zag ineens dat het Mannie niet was?????????
quote:
Verdomme hij zou gisteren Terror plegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Mika25 het volgende:
00:01, het is nu Dinsdag.
Weer een dag dat Dennix niets gedaan heeft
hij gaat zo Huub natspetteren terwijl hij keihard: KWAAK KWAAK roeptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Mika25 het volgende:
00:01, het is nu Dinsdag.
Weer een dag dat Dennix niets gedaan heeft
Maar jij ziet toch ook, dat dit gewoon een heel slecht toneelstuk is tussen die twee ....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Amanda komt nu wel weer sterk uit de hoek qua argumentatie.
Helemaal niet, zij pakt haar vriend aan die haar vriendin zoende.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
Wel apart dat Amanda het Nadia wel vergeeft.....
Dat is wel een typische Brian-excuus ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het nu wel hilarisch vinden als Brian zou zeggen dat Nadia hem begon te zoenen en dat hij zijn mond erover wilde houden om haar so called vriendschap met Amanda niet te verstoren...![]()
![]()
8quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar jij ziet toch ook, dat dit gewoon een heel slecht toneelstuk is tussen die twee ....
30 jaar geen sexquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je op die leeftijd van Elly nog lopen te soppen? Volgens mij vindt ze het wel wat
Dat heeft ze altijd als ze wat aanschoten. Dat is juist het leukstequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Amanda komt nu wel weer sterk uit de hoek qua argumentatie.
Juist ja.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helemaal niet, zij pakt haar vriend aan die haar vriendin zoende.
Tot Amanda er achterkomt dat het niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer gebeurd isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Hij dacht dat het manny was.
exitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef noekje het volgende:
Amanda gooit best hard een kussen naar Brian z'n hoofd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Oooohhh nu word het mooiBrian gaat echt flippen zo
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot Amanda er achterkomt dat het niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer gebeurd is![]()
Dan zijn Brian en Nadia allebei de pineut![]()
Iedereen weet het.... behalve Amandaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Brainless kan af een toe een lach gewoon niet onderdrukken ...... hoezo slecht toneelspel.
en als dat niet werkt,krijgen we vuurwerk!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef Meneermax het volgende:
ah, nu krijgen we de brian-emo-truc,,,
euro'tje lenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat een sooi weerBijna spijt dat ik geen streams meer heb
![]()
jemig ja! da;s wel een vliegtuigje waard. ik lap 25,-quote:
Ik voel weer een gedicht opkomen.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
Het wordt heet onder Brian zijn voetjes, hij is Natas kwijt als back up, nu moet hij werkelijk alles doen om Manny terug te krijgen. Voro het eerst in 10 maanden moet hij werken.
ik ook das 50quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Meneermax het volgende:
[..]
jemig ja! da;s wel een vliegtuigje waard. ik lap 25,-
Eensch. Je hebt dan wel de collect call van Sylvia en Eric naar Huub gemist .....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dit nu slecht geacteerd of zo?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hoe krijgen we die INFO de kooi in...make my day!
Is het echt een paar keer gebeurd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:10 schreef nueffeniet het volgende:
wel lache als Huub nu binnenkomt ëy LOLO hebbie nu verteld van die andere 2 keer??"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |