Omdat ze laat zich als een kleuter door de Febo sturen en staat daar een beetje zogenaamd leuk te doen terwijl ze alles behalve gezellig is. En dat zoenen zoenen, kom op ze is 60 en gedraagt zich als een puber van 12!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Zooooooo ik ben wel weer klaar met het Dennis en Sliekoliedje.
Ik moet het nog zien. Kijken of hij dat durft. (zoenen met slet van brian)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef F04 het volgende:
Dennix komt er aan.
Daar komt hooofdpijn van, ze gaan me beklimmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Natasia: Als ik er tussen ga zwemmen dan kunnen ze niet van me afblijven. Je weet hoe het gaat dus doe maar niet.
omg
Precies, zo ist maar net.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
Als iets bekend is is dat Natasia al heeeeeeeeeeel lang op Brian geilt en zij denkt nu ik geen Brian jij geen Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |