Omdat ze laat zich als een kleuter door de Febo sturen en staat daar een beetje zogenaamd leuk te doen terwijl ze alles behalve gezellig is. En dat zoenen zoenen, kom op ze is 60 en gedraagt zich als een puber van 12!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Zooooooo ik ben wel weer klaar met het Dennis en Sliekoliedje.
Ik moet het nog zien. Kijken of hij dat durft. (zoenen met slet van brian)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef F04 het volgende:
Dennix komt er aan.
Daar komt hooofdpijn van, ze gaan me beklimmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Natasia: Als ik er tussen ga zwemmen dan kunnen ze niet van me afblijven. Je weet hoe het gaat dus doe maar niet.
omg
Precies, zo ist maar net.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
Als iets bekend is is dat Natasia al heeeeeeeeeeel lang op Brian geilt en zij denkt nu ik geen Brian jij geen Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Ik geloof Brian trouwens 100% wat betreft Natasia. Het lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat Brian elke dat probeert zn tong in die moddergrot van Natasja te steken. Andersom is het wel duidelijk dat Natasja zichzelf op een presenteerblaadje aan Brian aanbiedt.![]()
bij Mitch en ook bij Nena..........quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
en ze schreeuwt hem na waarom wacht je niet op mijn antwoord of ga je je tong weer in iemands bek steken. En Nadia maar lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef itsme het volgende:
Brian, mannie
kan ik je even spreken?
wil je dat nu als je het niet wilt moet je dat ook zeggen.
Hij moest ook even goed in en uit ademen voordat hij dr aansprak.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
toch maar niet praten met dellie want dat heeft geen zin want ze is tipsch.
Brian zijn stem trilt![]()
haha nou zo makkelijk komt i eniet van mannie af, ze loopt m alweer achternaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
Brian wil niet met haar praten nu ze tips is. Dan doen ze het niet.
Tipsch is iemand anders hoor, dat is een userquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
toch maar niet praten met dellie want dat heeft geen zin want ze is tipsch.
Brian zijn stem trilt![]()
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
sorry maar ik ken alleen het woord tipsyquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tipsch is iemand anders hoor, dat is een user![]()
Typisch Dennis, komt weer aankakken als de pret over isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Tarzan gaat ook nog even zwemmen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Ja Dennis sta je eerst een half uur voor de spiegel je klaar te maken om bij de meiden in het zwembad te duiken zijn ze der alweer uithoooopeloos.
Ik vind brrrriian eng en sneaky maar ik heb nog niet het punt bereikt dat ik zijn kop niet meer kan zien. Dat heb ik wel met natasja en lellebel, daar kan ik gewoon niet meer naar kijken. En als hij beseft dat er 24/7 camera's hangen in het huis dan begrijp ik niet dat hij die lellebel elke nacht in haar reet loopt te stampen. Ik geef toe dat ik soms toch ook wel heel erg om brrrrian moet lachen, zoals hij tegen een paard loopt te kletsen of een stel kikkers in de vijver of voor James Bond loopt te spelen. Maar ik ben er ook van overtuigd dat hij buiten de gouden kooi om met alle gemak zijn vriendin door de huiskamer smijt.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |