Natasja zei dat Brian het ook bij haar had geprobeerd, Brian zei vervolgens dat zij degene was die constant probeert haar tong naar binnen te wurmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Ja Hij heeft haar nodig hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Shayndel het volgende:
brainless gaat het weer goed praten met zijn hypnose physische gezeik.
![]()
ja en daarna zei hij dus dat zij juist degene is die haar tong in zijn mond stopt, elke dag, maar haar straatje schoon praat door dat te ontkennen ivm Wilgoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Gaan we nu zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Is het nu definitief uit tussen Brian en Amanda?
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
how ehm low ehm can ehm he ehm go ehmquote:
jaaaa,voor het komende uur zeker nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Definitief tot morgenochtendquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
40 minuten.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa,voor het komende uur zeker nog wel![]()
Vannacht hebben ze weer goedmaak sex.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |