Natasja zei dat Brian het ook bij haar had geprobeerd, Brian zei vervolgens dat zij degene was die constant probeert haar tong naar binnen te wurmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Ja Hij heeft haar nodig hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Shayndel het volgende:
brainless gaat het weer goed praten met zijn hypnose physische gezeik.
![]()
ja en daarna zei hij dus dat zij juist degene is die haar tong in zijn mond stopt, elke dag, maar haar straatje schoon praat door dat te ontkennen ivm Wilgoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij zei Natasia het en heeft Brian dat niet bevestigd?
Brians commentaar was "Vuile bisatch"
Gaan we nu zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Is het nu definitief uit tussen Brian en Amanda?
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
how ehm low ehm can ehm he ehm go ehmquote:
jaaaa,voor het komende uur zeker nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Definitief tot morgenochtendquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
40 minuten.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa,voor het komende uur zeker nog wel![]()
Vannacht hebben ze weer goedmaak sex.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het wel ja, maar ze zijn weer on speaking terms, dus wie weet is het dadelijk weer aan
Nee jo, dat is de mode van tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Dennix deed zijn zwembroek over zijn onderbroek aan, volgens mij heeft hij wat kleins te verbergen.
Een Ettiennetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Dennix deed zijn zwembroek over zijn onderbroek aan, volgens mij heeft hij wat kleins te verbergen.
huh, wat? snollie heeft NIETS met mij te maken jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
toch maar niet praten met dellie want dat heeft geen zin want ze is tipsch.
Brian zijn stem trilt![]()
sorry schat.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh, wat? snollie heeft NIETS met mij te maken ja![]()
Hij moet toch ergens zn handen kwijtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef neehe het volgende:
Inderdaad. Als mijn vriendje (Dennis?) dat tegen me zou zeggen is het een seconde later mijn EX-vriendje !!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Shayndel het volgende:
Onzin iemand die 3 keer h*er zegt en daarna zelfs nog in slowmotion het herhaald die doet dat niet uit boosheid.
Heb ik ook altijd ....jij niet???quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Het was in blijdschap gebeurd...... dat is toch wel de giller van de week.
Wat is hij desperate zeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Dark het volgende:
Mannie, mannie, mannie, ga niet allemaal andere dingen erbij halen, ik heb het nu over dit.
Natasja er nu onmiddelijk uit, ik ben die negerin inmiddels echt spuugzat.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef T-lex het volgende:
Nou, ff die Natasia er met spoed uit.
Een lekkere chick erin en dan is kijken wie er spijt krijgt...![]()
Zo pardoes met zijn tong in haar mond??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef burtbeej het volgende:
Het is een ongelukje, hij viel.
Hoe dat wijf praat. Vooral over der kutjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Pavement het volgende:
Dennis en Nadia, die verleinwoordjes komen echt mn strot uit !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |