Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.![]()
Tijd voor een briefkaarten actiequote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
Hoe lang is Brian nu al helemaal opgefokt? Een uur of 3? Dat is toch absurd?
Je weet niet of dat waar isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Een oprecht leuk mens dat Brian kaalgeplukt heeft![]()
Ik zeg nooit meer dat ik iemand lief vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vergelijk nooit meer iemand met een bouvier...!
![]()
dat vindt JIj maar als hij bij mij in de straat zou wonen.propte ik hem echt wel in de Vuilnisbak!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.
Wij hebben thuis ook een boilerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat je een heel vertekend beeld krijgt van Brian, hij is totaal zichzelf niet. Hij is een van de weinige die beseft dat er 24/7 camera's hangen. Ook op zn para momenten. Het is geen foute gast, menig streamer is 10x erger denk ik als deze in huis zit vol met ego's.
Dat was Tamara toch niet ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je weet niet of dat waar is
Netty is nog steeds dol op Tamara, zou ze dat zijn als haar lieve zoontje is benadeeld?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Nadat Amanda het heeft uitgemaakt met Brian omdat hij zijn tong in Nadia dr mond heeft gestopt twee dagen geleden, gaat ze samen met Nadia los. Ze hebben net samen ´gedanst´ op She´s a ho en daarna wilde Nadia dr haar tangen, maar Mannie wil eerst zwemmen en dan tangen. Brian zit ondertussen op zijn gitaar te spelen.
Nadia probeerde Mannie eerder op de avond het bed van Dennis in te praten om daarna te zeggen dat nu de liefde met Mitch een kans heeft. Het enige wat Nadia wil is uiteraard Brian.
Vandaar mijn poll± [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Kimberleyy het volgende:
hahaha elly gaat mij gewoon aan 100 euro helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |