Ik zet net de streams aan en val hier in!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik geniet nog even...
eigenlijk de hele avond al!
![]()
Omdat?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Elly is erg zielig eigenlijk...
Yep. Vuile hoer, geen kankerhoer.quote:
Nee dat is altijd hoor als iemand geen gesprekspartner heeft...dan gaan ze altijd hardop praten...let maar eens op dat gebeurt in alle soaps...hoe moet je als kijker anders weten wat er in iemands hoofd omgaatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef burtbeej het volgende:
Toch wel eng dat hij tegen zichzelf moet blijven praten om zn rust te houden zodat hij niet uitflipt
Ben je ff weg en dan mis je meteen weer een heleboel...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan en val hier in!!!![]()
En dat nadat hij eerst in de fitness een hele tijd tegen die bokszak aan heeft lopen rammen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal.......... en dat al meer dan 3 uur...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ik durf het geluid niet aan te zetten.
Zijn die 2 sletten erg luidruchtig?
ontzettendquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Vind ik niet, de ideale first lady eigenlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ja heel erg en ze zingen dus ik zou het niet doenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ze zingen luidkeels bier en tietenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
dat moet van de huis piesgoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef burtbeej het volgende:
Toch wel eng dat hij tegen zichzelf moet blijven praten om zn rust te houden zodat hij niet uitflipt
Dronken mensen spreken de waarheid!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Amanda zingt tegen Dennis: Jij bent een saaie miljonair!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat is altijd hoor als iemand geen gesprekspartner heeft...dan gaan ze altijd hardop praten...let maar eens op dat gebeurd in alle soaps...hoe moet je als kijker anders weten wat er in iemands hoofd omgaat![]()
Ja verdomme!!! Kan niet eens ff funzenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je ff weg en dan mis je meteen weer een heleboel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |