het voordeel van dit huisje is: dat ik niet veel nieuwe meubels hoef te kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, gaaf huisjeIk kan me zo goed voorstellen dat je dit liever hebt dan die kamer
Op jezelf wonen is toch het prettigst! Oja, en als dat andere topic dichtgaat moet je hier je nieuwe meubels toch echt neerzetten hoor, kom op met die foto's
yup, die sloopwoninkjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:10 schreef type_29 het volgende:
presikhaaf 2?
Ik zit op mijn werk.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, die sloopwoninkjes![]()
2010 gaan ze tegen de grond
Totdat je wat aan de muur of het plafond op wilt hangen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef Igen het volgende:
Zelfs met eigen voordeur en eigen huisnummer. Leuk!
Waarom moet dat eigenlijk in 2010 tegen de grond? Ziet er toch nog prima uit?
neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef Nanook24 het volgende:
Vrijdag al!!! Wat gaat dat hard allemaal joh!![]()
Is jedan al terug van vakantie om te helpen schilderen?
uh huhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
ziet er echt cute uit MB![]()
logeeradresje erbij![]()
Dat rode autootje staat niet in de Deurloostraat. Dat is mijn straatquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:27 schreef wouswous het volgende:
Gezellig, weer een nieuwe bewoner in de buurt!
(toevallig de Deurloosstraat, bij het rode-electrische autootje in de straat?)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat rode autootje staat niet in de Deurloostraat. Dat is mijn straat
Malburgen... Need more to say???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef tummeke het volgende:
Pas op met je motor achter je huisje!
Mijn berging hier is al eens opengebroken (slot is ook vrij waardeloos).. En dat had ik ook al verwacht vooraf... Heb m'n motor dan ook niet hier staan maar nog steeds bij m'n ouders wat dorpen verderop in de garage..
Maargoed, ik woon dan ook bij de brug in Zuid en niet in presikhaaf, dus misschien dat je daar met goed vastzetten nog wel weg komt
Verder leuk huisje! Gefeliciteerd!
Wordt nog druk in deze buurtquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef wouswous het volgende:
Malburgen... Need more to say???
Maar die rode auto: prachtig :-)
Woon in de flat op de hoek: 3e verd. bij de gele K..
ja, de aardige vrijwilliger met bus had zich aangemeld voor de 11e.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef appelsap het volgende:
Dat wordt flink doorwerken dit weekend.
Maar wel ontzettend leuk en spannend zo snel al. Zou je anders eigenlijk het weekend erna er in gaan?
Daar mist alleen nog het hurktoilet.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
Schijten doen we op/in Frankrijk
om de hoek zelfs bij Rijnijsselquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef ymme het volgende:
Leuk een huisje
PresikhaafAls ik uit school kom, kan ik jouw zo komen begroeten joh, is vlakbij 't rijnijssel
dank dankquote:Op maandag 30 juli 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Supertof die kleuren Bloempje.
Ik zit nu tijdelijk op het noodgebouw, omdat er één gebouw aan de grond is gegaan (ook op presikhaaf) waardoor alles weer veranderd en verschoven moest worden. kan ik mooi in de pauze bij jouw thee komen drinkenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
om de hoek zelfs bij Rijnijssel![]()
Zeg, dat wordt daar geen motorhangout he? Ik wil ook nog een beetje van m'n rust kunnen genietenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussymooie kleuren
ik wil snel eens langskomen met de motor![]()
dan wordt het voor jou met mijn housewarming: "If you can't beat them: join them" want daar komen aardig wat motorrijdersquote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg, dat wordt daar geen motorhangout he? Ik wil ook nog een beetje van m'n rust kunnen genieten
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wordt het voor jou met mijn housewarming: "If you can't beat them: join them" want daar komen aardig wat motorrijders![]()
Ga lijstjes maken over wat je nog moet doen, wanneer je het gaat doen met wie je het gaat doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
nadeel is dat ik er echt wel doorheen zit hier..
zit hier NIETS te doen.. terwijl er thuis en in het nieuwe huisje nog zoooooveel te doen is.. zo nutteloos dit...
Gammaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Waar heb je de schaapmat vandaan wil m'nweten?
Park sonsbeek is ook best leuk andersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou! alles bijna ingepakt en in busjes geladen enzo.. morgen om 6 uur vertrekken we naar Arnhem, maar nu nog even genieten aan de boulevard.. dat zal ik wel gaan missen...morgen alles dus over... spannend! Zal wel foto's maken uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou! alles bijna ingepakt en in busjes geladen enzo.. morgen om 6 uur vertrekken we naar Arnhem, maar nu nog even genieten aan de boulevard.. dat zal ik wel gaan missen...morgen alles dus over... spannend! Zal wel foto's maken uiteraard
![]()
Parkstraat bedoel je.. daar is het leuk.. heb daar om de hoek gewoond (emmastraat)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef L0t.. het volgende:
Ohh, leuk! Wij hebben ook woensdag de sleutel gekregen van ons appartementje in Arnhem, blij blij blij![]()
In de Parklaan, heb het even opgezocht, 2,3km van jou vandaan![]()
Hm, dat bedoel ik ja, komt omdat waar ik nu woon vlakbij de parklaan isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:21 schreef teig het volgende:
[..]
Parkstraat bedoel je.. daar is het leuk.. heb daar om de hoek gewoond (emmastraat)
Het klinkt allemaal zo zaligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
net om half 10 de sleutels van mn oude huisje ingeleverd
was wel heel definitief zo eigenlijkmaar heb eigenlijk geen traan hoeven laten... is prima zo, en er staat een hardstikke tof huisje op me te wachten in Arnhem
![]()
![]()
vanavond vertrek ik laat, na toneel richting Arnhem om er te blijven![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:
Een Ninja Ymme? Lijkt me echt voor geen meter achterop zitten op zo'n supersport, magoed![]()
Faithy, wil je een gixxer kopen? Ik denk dat een (oudere) CBR veel lekkerder zit, een gixxer is zo opgevouwen![]()
Ik heb trouwens helemaal geen zin meer om naar Scheveningen te rijden als jij er niet bij bent![]()
Ja een zwarte ninja. Helemaal top. Ik zit nog achterop ja. Je kunt daar goed op achterop zitten hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:
Een Ninja Ymme? Lijkt me echt voor geen meter achterop zitten op zo'n supersport, magoed![]()
Faithy, wil je een gixxer kopen? Ik denk dat een (oudere) CBR veel lekkerder zit, een gixxer is zo opgevouwen![]()
Ik heb trouwens helemaal geen zin meer om naar Scheveningen te rijden als jij er niet bij bent![]()
Ja ik heb al plannen inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Enneh, Vork, jij had al plannen voor oud en nieuw?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |