om de hoek zelfs bij Rijnijsselquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef ymme het volgende:
Leuk een huisje
PresikhaafAls ik uit school kom, kan ik jouw zo komen begroeten joh, is vlakbij 't rijnijssel
dank dankquote:Op maandag 30 juli 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Supertof die kleuren Bloempje.
Ik zit nu tijdelijk op het noodgebouw, omdat er één gebouw aan de grond is gegaan (ook op presikhaaf) waardoor alles weer veranderd en verschoven moest worden. kan ik mooi in de pauze bij jouw thee komen drinkenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
om de hoek zelfs bij Rijnijssel![]()
Zeg, dat wordt daar geen motorhangout he? Ik wil ook nog een beetje van m'n rust kunnen genietenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussymooie kleuren
ik wil snel eens langskomen met de motor![]()
dan wordt het voor jou met mijn housewarming: "If you can't beat them: join them" want daar komen aardig wat motorrijdersquote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg, dat wordt daar geen motorhangout he? Ik wil ook nog een beetje van m'n rust kunnen genieten
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wordt het voor jou met mijn housewarming: "If you can't beat them: join them" want daar komen aardig wat motorrijders![]()
Ga lijstjes maken over wat je nog moet doen, wanneer je het gaat doen met wie je het gaat doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
nadeel is dat ik er echt wel doorheen zit hier..
zit hier NIETS te doen.. terwijl er thuis en in het nieuwe huisje nog zoooooveel te doen is.. zo nutteloos dit...
Gammaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Waar heb je de schaapmat vandaan wil m'nweten?
Park sonsbeek is ook best leuk andersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou! alles bijna ingepakt en in busjes geladen enzo.. morgen om 6 uur vertrekken we naar Arnhem, maar nu nog even genieten aan de boulevard.. dat zal ik wel gaan missen...morgen alles dus over... spannend! Zal wel foto's maken uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou! alles bijna ingepakt en in busjes geladen enzo.. morgen om 6 uur vertrekken we naar Arnhem, maar nu nog even genieten aan de boulevard.. dat zal ik wel gaan missen...morgen alles dus over... spannend! Zal wel foto's maken uiteraard
![]()
Parkstraat bedoel je.. daar is het leuk.. heb daar om de hoek gewoond (emmastraat)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef L0t.. het volgende:
Ohh, leuk! Wij hebben ook woensdag de sleutel gekregen van ons appartementje in Arnhem, blij blij blij![]()
In de Parklaan, heb het even opgezocht, 2,3km van jou vandaan![]()
Hm, dat bedoel ik ja, komt omdat waar ik nu woon vlakbij de parklaan isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:21 schreef teig het volgende:
[..]
Parkstraat bedoel je.. daar is het leuk.. heb daar om de hoek gewoond (emmastraat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |