Het klinkt allemaal zo zaligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
net om half 10 de sleutels van mn oude huisje ingeleverd
was wel heel definitief zo eigenlijkmaar heb eigenlijk geen traan hoeven laten... is prima zo, en er staat een hardstikke tof huisje op me te wachten in Arnhem
![]()
![]()
vanavond vertrek ik laat, na toneel richting Arnhem om er te blijven![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:
Een Ninja Ymme? Lijkt me echt voor geen meter achterop zitten op zo'n supersport, magoed![]()
Faithy, wil je een gixxer kopen? Ik denk dat een (oudere) CBR veel lekkerder zit, een gixxer is zo opgevouwen![]()
Ik heb trouwens helemaal geen zin meer om naar Scheveningen te rijden als jij er niet bij bent![]()
Ja een zwarte ninja. Helemaal top. Ik zit nog achterop ja. Je kunt daar goed op achterop zitten hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:
Een Ninja Ymme? Lijkt me echt voor geen meter achterop zitten op zo'n supersport, magoed![]()
Faithy, wil je een gixxer kopen? Ik denk dat een (oudere) CBR veel lekkerder zit, een gixxer is zo opgevouwen![]()
Ik heb trouwens helemaal geen zin meer om naar Scheveningen te rijden als jij er niet bij bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |