das nog eens luxequote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zal je wat anders vertellen :/
Hier bij een kasteel in de buurt zitten de wc's een stukje buiten de gevels, en je kan zo vanaf daar de gracht in schijten
Daaromquote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
Ze zijn wel fijn hoor, vooral in Frankrijk, hoef je niet op een gore bril te zitten
Pessimistquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
leuke wc als je last heb van een aanval van heftige spetterpoep![]()
Gadverquote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef afcajos het volgende:
Ik kwam een keer niets vermoedend bij zo'n hurk toilet om te pissen, lag er op die dingen waar je je voeten in zet een drol![]()
lezen met je kloten in het water hangend lijkt mij ook geen pretje, neequote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij is het klote krant lezen op zo'n plee.
Precies!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
Ze zijn wel fijn hoor, vooral in Frankrijk, hoef je niet op een gore bril te zitten
Bedankt voor de informatie, weer een land waari k niet naar toe wil. Ooit.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef zarGon het volgende:
In Turkije bestaan die dingen ook.
Relaxed,.
Dan zie jij iets verkeerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Als je nou misstapt, wat dan? Als ik de eerste foto zo zie, sta je tot je enkels is de stront.
Heb je er nog nooit opgezeten ? nooit in frankrijk geweest?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Als je nou misstapt, wat dan? Als ik de eerste foto zo zie, sta je tot je enkels is de stront.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |