Totdat je wat aan de muur of het plafond op wilt hangen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef Igen het volgende:
Zelfs met eigen voordeur en eigen huisnummer. Leuk!
Waarom moet dat eigenlijk in 2010 tegen de grond? Ziet er toch nog prima uit?
neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef Nanook24 het volgende:
Vrijdag al!!! Wat gaat dat hard allemaal joh!![]()
Is jedan al terug van vakantie om te helpen schilderen?
uh huhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
ziet er echt cute uit MB![]()
logeeradresje erbij![]()
Dat rode autootje staat niet in de Deurloostraat. Dat is mijn straatquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:27 schreef wouswous het volgende:
Gezellig, weer een nieuwe bewoner in de buurt!
(toevallig de Deurloosstraat, bij het rode-electrische autootje in de straat?)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat rode autootje staat niet in de Deurloostraat. Dat is mijn straat
Malburgen... Need more to say???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef tummeke het volgende:
Pas op met je motor achter je huisje!
Mijn berging hier is al eens opengebroken (slot is ook vrij waardeloos).. En dat had ik ook al verwacht vooraf... Heb m'n motor dan ook niet hier staan maar nog steeds bij m'n ouders wat dorpen verderop in de garage..
Maargoed, ik woon dan ook bij de brug in Zuid en niet in presikhaaf, dus misschien dat je daar met goed vastzetten nog wel weg komt
Verder leuk huisje! Gefeliciteerd!
Wordt nog druk in deze buurtquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef wouswous het volgende:
Malburgen... Need more to say???
Maar die rode auto: prachtig :-)
Woon in de flat op de hoek: 3e verd. bij de gele K..
ja, de aardige vrijwilliger met bus had zich aangemeld voor de 11e.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef appelsap het volgende:
Dat wordt flink doorwerken dit weekend.
Maar wel ontzettend leuk en spannend zo snel al. Zou je anders eigenlijk het weekend erna er in gaan?
Daar mist alleen nog het hurktoilet.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
Schijten doen we op/in Frankrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |