quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
klopt, Christina aguilera is zwangerquote:
Onze Heilige Kaarzenslopert en Fleshlightjunkquote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjabbo? Tjabbo? Hoe de fuk is Tjabbo?
Die Ffleshlight was een goeie jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze Heilige Kaarzenslopert en Fleshlightjunk
Ben ik al klaar of zo?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
maar 5 keer bekeken
Nou ja ik heb ervan genoten.... Maar om het treinengedeelte echt leven in te blazen zal er constructief in gepost moeten worden, en niet een keer in de maand.
Hiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
lo
Ik heb op zich nog wel wat hoor, wellicht niet ZO spannend, maar ik wachtte even hoe dit ontvangen zou wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Met e een keer per maand refereeerde ik dan ook naar mezelf.
Daar zat de auto afgelopen vrijdag in jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Xtreem het volgende:
DGB?
de hele tijd smsjes met "zeg paal man gozah, dat kankah raam doet het nog niet"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zat de auto afgelopen vrijdag in ja'helaas' niet gezien...
En mark is nog steeds bezig zijn elektrische ramen te fixen
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de hele tijd smsjes met "zeg paal man gozah, dat kankah raam doet het nog niet"
heerlijke rijomgeveing woon je jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hier is het bijna drempel, paal en stoplichtloos. Ik kan me maar 2 stoplichten bedenken, geen enkele paal en wel iets meer drempels, maar naar mijn huis is het gelukkig nog drempelloos.
Mag ook welquote:
klopt ik heb het besteld ja en netjes binnen gekregen. En nog niks gedaan om eerlijk te zijn. Morgen heb ik iemand laten komen die het er in gaat zetten voor mijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]Nee, kwam zijn topic tegen... onderdelen heeft ie besteld in Fryslan
ik hoop het niet dat had ik gister ook alquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:27 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag wordt echt een laaaaaaaaaaaaaange en moeizame dag.
Toch wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik hoop het niet dat had ik gister ook al
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:27 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag wordt echt een laaaaaaaaaaaaaange en moeizame dag.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Boeeeeeehoeeeeeeehoeeeeeeee. Ik wil terug naar bed.
hier liggen de wegen vol met zooi en iedereen schrikt van een klein takjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef Fugie het volgende:
Was wel blij dat het vanochtend droog was, anders krijg je weer van die aapjes die niet durven te rijden maar toch de weg op gaan
mja ach, het is ook best eng ehquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier liggen de wegen vol met zooi en iedereen schrikt van een klein takje![]()
vanochtend hier in de straat 300 meter achter een rennede haas aan gerdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zag gisteravond ook een takje liggen in de berm, maar ik dacht dat het een konijn was, dus trapte ik op de rem![]()
.
Lampen uit doen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
vanochtend hier in de straat 300 meter achter een rennede haas aan gerdenen hier op het werk zit de tuin vol met wilde konijnen ne hazen, zijn hier gaan wonen toen detuin vol zat met 4x4 ambus voor ijsland
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ik wil slapen
ik wil naar huis toe
ik wil zon
ik wil geen regen
ik wil geen storm
ik heb mn lampoen alleen in uiterste noodzaak aan. hoe minder ik ze gebruik hoe minder snel ze kapot gaanquote:
met laagstaand zonnetje of uberhaupt felle zon is het ook wel hendigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef Dangel het volgende:
in duister, schemer, rotweer, of als iemand met gele koplampen me tegemoet komt staan ze wel aan
toen ik om 7:05 vertrok was het hier al klaarlichte dag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Maar vanochtend was het toch ook niet echt licht-licht![]()
.
Toen ik ging (8:45) vond ik het in ieder geval wel nodig om mijn lampen aan te zetten.
dan ook inderdaad, was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
met laagstaand zonnetje of uberhaupt felle zon is het ook wel hendig
Die heb ik ook gehad, via, via, via.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef Fugie het volgende:
ik heb speciale 5000k lampjes uit japan![]()
Het staat beter dan die gelige standaard lichtjes, maar kwa opbrengst heb je er niet veel meer aan. Je ziet alleen de borden langs de weg een stukkie beter
mijnes zijn na een jaar kapoet gegaan, had toch 2 setjs dus nu zitten er weer nieuwe inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, via, via, via.
Ze gingen na een maandje al stuk. Toen nieuwe gekregen. Idem dito.
vrijdag!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Is er trouwens nog iemand jarig vandaag ().
Zo ja:Gefeliciteerd
!
KDL-52X2000quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
Weet er iemand een leuk klein cadeautje voor mijn vader?
Still livin' the eighties. Nicequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader wil per se een projectie TV.
Nog steeds mijmerend over die tijd dat Anne er nog niet was.......quote:
Welnee. Ik ben zijn lievelingetje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog steeds mijmerend over die tijd dat Anne er nog niet was.......
Net als je broertje.quote:
exact.quote:
Mijn jongste broer is verre van oké hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:15 schreef Dangel het volgende:
Naakte vrouw in Ferrari bezoekt tankstation
En Anne haar broers zijn ook okVoor zover ik contact met ze heb gehad dan
T is Mukie met haar nieuwe vriend, schijntquote:
Oh dan is je jonhgste broer die wazige gast?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb je van mijn oudste. Die ook even wat benzine cadeau deed.
Precies. Die halve turkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh dan is je jonhgste broer die wazige gast?
Dan hebben we het over dezelfdequote:
Ik heb geen broertjesquote:
Mijn moeder heeft ook een Brava hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Dangel het volgende:
Ik dacht dat die Brava van je vader was?Jullie rijden ook allemaal en elkaars auto he?
Waar is de feest nu btw? verkocht? mag ik dan nu de foto posten?
ik trek me elke avond af bij die fotoquote:
je bedoelt, je gaat toekijken leuk vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef ook_gek het volgende:
wat mij overkomt. De geen die mijn raam ging fixen komt hier aan en duwt een set dop sleutels in mijn handen. Zo succes![]()
ja hallo dat ga ik niet doen
Ik moest helpen
Dus na een klein half uurtje sleutelen zat alles er in en doet mijn raam het weer perfecto
* ook_gek gaat sleutelen nog leuk vinden![]()
Je klinkt als een hoerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef Dangel het volgende:
ik wild emeteen erna 'grapje'posten maar toen had ik ineens een klant![]()
Wat ik heb alles moeten doen hij heeft alleen maar vast gehouden. Ik moest zelfs verzinnen hoe alles terug gezet moest wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bedoelt, je gaat toekijken leuk vinden
Ik heb soms ook klanten op zolder,is helemaal leukquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo is gewoon de godfather van PTA
Thanx schatjequote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en nogmaals gefeliciteerd bronzige beer Chabbo
Beter dan jou trein/fietsquote:
Moet jij toch weten fles (light)quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjabbo? Tjabbo? Hoe de fuk is Tjabbo?
Thanks voor het complimentquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:
dat barrel van tjabbo ziet er nu ook wel redelijk toonbaar uit eh, heb je toch netjes gedaan tjab.
ik sta er ZO eng opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Als ie lachwekkend is, moet je even wachten tot ik thuis ben hoor.
We zien wel, zou leuk zijn als jij en Tim er ook bij zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Oh Paladijn, misschien dat ik niet naar Zandvoort kom. Tim wil wel een rondje rijden, maar er is iets met zijn koppeling ofzo. Hij gaat nog even kijken of mijn vader tijd heeft om dat te fixen en anders durft ie het even niet aan dus weet ik niet of het de moeite is om even te komen. (alhoewel ik best wel wil komen kijken want het ligt zo onderhand toch op de route, dus misschien wel, misschien niet).
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef ook_gek het volgende:
wat mij overkomt. De geen die mijn raam ging fixen komt hier aan en duwt een set dop sleutels in mijn handen. Zo succes![]()
ja hallo dat ga ik niet doen
Ik moest helpen
Dus na een klein half uurtje sleutelen zat alles er in en doet mijn raam het weer perfecto
* ook_gek gaat sleutelen nog leuk vinden![]()
was gratis, maar verwacht er niet veel meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Thanks voor het compliment
Waar maak ik het geld naar over?
lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbooo wat een mooi scheurhok
Keertje racen tegen m'n mama's 1.3 12v?
Da's mijn fuugjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
was gratis, maar verwacht er niet veel meer
Je gaat met 't viking famke wilde wiven vangen in Tsjechenland?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ben ik weer. route voor de vakantie uitgeprint.
We gaan op Janajachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat met 't viking famke wilde wiven vangen in Tsjechenland?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bent er ook nooit dus ik hoef ook niet moeilijk te doen
Hey ouwe, dat ken ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Tjabbo het volgende:
ik zit tijdens het rijden constant naar de watertemp meter te kijken.
* Tjabbo heeft supra neigingen
overwerk je niet. niet zolang je het nog hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:57 schreef Dangel het volgende:
zo, dat was veel bijlezen!
Lol. Ik denk dat alle supra eigenaren een tik hebben van upgrades en metertjes kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hey ouwe, dat ken ik!![]()
Bij de emmer hou ik de water temp en oliedruk ook scherp in de gaten
Heb ik mezelf aangeleerd in de Supra uit angst voor een BHG of knock-knock
Daar kom ik nooit meer van af![]()
Coole OP btw!
Doet me goed om zo'n strakke Supra in de OP te zien staan!
7M![]()
Met je hoofd te dicht op de turbo gestaan zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lol. Ik denk dat alle supra eigenaren een tik hebben van upgrades en metertjes kijken.
Ik welquote:Geen idee of dat nu een goed ding is eigenlijk![]()
Misschien wat teveel boost gesnovenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met je hoofd te dicht op de turbo gestaan zeker?
Ik hoop van niet.quote:De Slet wordt een tweede klustopic?
Verschillende orders op 1 pallet door elkaar zetten en leveren, Afmetingen die niet kloppen, manco zendingen, pallet zending te laat binnen laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:10 schreef Dangel het volgende:
weer eens extreme drukte
leveranciers die zich niet aan afspraken houden
pakketjes die niet in het busje van de koerier passen
Ja, dat is idd heel normaal. En dat zou het niet moeten zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verschillende orders op 1 pallet door elkaar zetten en leveren, Afmetingen die niet kloppen, manco zendingen, pallet zending te laat binnen laten komen.
Is heeeeel normaal![]()
Vraag het eens aan alexxxxx. die woont ook in fryslan en is helemaal leip van die oost-europeesche troe..ehhh auto's.quote:
slim zou het zijn dat wanneer er 2 of meer orders op 1 pallet staan de dozen te nummeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel normaal. En dat zou het niet moeten zijn.
Zijn we lollig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vraag het eens aan alexxxxx. die woont ook in fryslan en is helemaal leip van die oost-europeesche troe..ehhh auto's.
Dat gaat bij onze levernaciers dan wel weer goed, maar wij bestellen meestal dan ook achterlijk kleine hoeveelheden, pallets zijn hier een zeldzaamhied. elke ambu is uniek en weer anders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
slim zou het zijn dat wanneer er 2 of meer orders op 1 pallet staan de dozen te nummeren.
1/10 bv als order 1 uit 10 collo bestaat
2/4 als order 2 uit 4 collo bestaat
3/7 als order 3 uit 7 collo bestaat
dan heb je een pallet zo uitgezocht.
maar ja tijd en geld he
Ik ookquote:
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:14 schreef Fugie het volgende:
ik zat er even over te denken om een fabia hatch te leasen, maar omg mijn huidige opel zich al beter in elkaar zeg
mijnes heeft tenminste niet van dag gare plastic overal zeg, en paneeltjes die je gewoon met je pink van de middenconsole ruktquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nu kan het natuurlijk niet op tegen de duitse degelijkheid, ook niet van 14 jaar geleden.
zijn toch al vw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ik
heb je wat te doen in week 33?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Joahweoeahhhhhhhhhhhhh!
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven danquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan net mijn nieuwe baan heb.
Zo niet, dan heb ik niks te doen.
Ik heb daar geen geld voor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven dan
Als je naar Safari Beekse Bergen gaat en je verstaat geen hol van wat die demo mensen zeggen....quote:
Eerste wat ie verteld is dat't een jongeman is. Een midlifertje, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi deze jongeman van 44 jaar (hbo- er) die gezellig, humoristisch, spontaan en slank is, is op zoek naar een leuke gezellige vrouw die met mij naar een zonnige oord vakantie wil vieren. Heb dat namelijk wel verdiend na een jaar hard werken. De reis kost je zowieso niks!!!Gezelligheid staat voorop!!Heb geen zin om alleen op vakantie te gaan!!!Heb vacantie vanaf 21 juli tot en met 12 augustus
44 en dan is het eerste wat je over jezelf verteld atje HBO hebt?
mja maar blijkbaar is het interieur nog niet helemaal verhiptquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je weet dat en nog vergelijk je ze met duitse auto's?
Ik vond Skoda verhoudingsgewijs ook best duur in de lease trouwens, tenzij je genoegen neemt met een kale auto... Honda Civic 2.2 cdti niet wat voor je, of is dat ook te duur? nvm, zelfde prijsklasse als de Corolla, zelfs iets hoger...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Fugie het volgende:
was trouwens ook bijna toyota gaan rijdenmaar zon yaris is toch echt te klein en de auris is te duur
Mijn leasebudget is niet zo groot, 540 euro vergoeding en zelf leg ik het liefst zo min mogelijk bij. Het is uiteindelijk maar een simpele waggiequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond Skoda verhoudingsgewijs ook best duur in de lease trouwens, tenzij je genoegen neemt met een kale auto... Honda Civic 2.2 cdti niet wat voor je, of is dat ook te duur?
Ik ga er van uit dat de gemiddelde fokker wel weet wie ik ben. zo neit kunnen ze daar snel achterkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt niet gemeld dat je een jongeman van 44 lentes bent
Als je bedrijf er fatsoenlijk mee omgaat trekken ze de bij_betaling_ 100% van je bij_telling_ af. Dan wordt een duurdere auto opeens een stuk interesanter... ook is het een aanrader om een compleet pakket te halen ipv opties los in te laten bouwen, want deze betaal je vrijwel volledig af (dat was bij mijn keuzes het geval).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mijn leasebudget is niet zo groot, 540 euro vergoeding en zelf leg ik het liefst zo min mogelijk bij. Het is uiteindelijk maar een simpele waggie![]()
Kwa vermogen boeit het me ook totaal niet, sta de helft van de tijd toch stilAlleen heb ik een sterke voorkeur voor veel opties en dat zit er ook niet echt in
Maar de opties waar ik uit kan kiezen zijn:
Yaris 1.4 D4D Terra
Fiesta 1.4TDCI 50kW futura automaat
Ibiza 1.4 TDI 51kW Reference
Swift 1.3D Exclusive
207 1.4HDI 70pk X-Line
Clio III 1.5dCi 70 Authentique
Fabia 1.4 TDI 59kW Ambiente
Corsa 1.3CDTI DRF 55kW Business
Polo 1.4 TDI 51kW Trendline
En pas als je richting de 75 euro zelf neerleggen gaat krijg je andere modellen erbij.
Dus in staat tot geweldige ervaringen, als je t goed nat noudtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef ThaFreak het volgende:
zowel de polo als de fabia hebben een enorme KUT motor aan boord![]()
Je betaalt er sowieso geld voor (bijtelling) en als je er vier jaar in moet rijden kun je er maar beter vier jaar van genieten IMHOquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef Fugie het volgende:
jah is inc brandstof enzo. Ik wil het liefst zo min mogelijk bijbetalen want ik vind het niet nuttig om geld uit te geven aan zon domme auto
maar ik vond de fietsa automaat wel een relaxt idee, de corsa is geloof ik ook wel populair in het bedrijf. Voor 555 heb je de crossa met 66kw dus dat is wel redelijk vlotEn anders de ibiza maar die heeft zon vage neus
* Fugie nu naar strandfeestje
Whehe, ik doe inkoop er bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Hoere homo inkopersLaten ze 2 grote projecten op 1 dag binnen komen terwijl ik al 4 dagen achter elkaar niks te doen had
![]()
Beetje verdelen van binnenkomende goederen is ook een vak![]()
Ik ga 18 augustus naar de Beekse Bergen. Maar dan niet voor de beestjes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je naar Safari Beekse Bergen gaat en je verstaat geen hol van wat die demo mensen zeggen....
Dan komt dat door mijOf natuurlijk door de gebruiker van al die geweldige audio
![]()
UPS kwam vanmorgen met 39 pakettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik doe inkoop er bijZelf doen is altijd beter
Wat ga je doen dan? naar die huisjes daarzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga 18 augustus naar de Beekse Bergen. Maar dan niet voor de beestjes.
Ik had van één leverancier vandaag ineens alle lopende bestellingen van dit jaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
UPS kwam vanmorgen met 39 paketten![]()
DHL had een pallet of 6 bij![]()
En geen mensen om het weg te werkenben blij dat ik na deze week vakantie heb
![]()
[18-08-2007] Decibel outdoor *O*quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? naar die huisjes daarzo?
wilde de 'rolla inruilen op de auris...maar ff niet gedaan nog.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Fugie het volgende:
was trouwens ook bijna toyota gaan rijdenmaar zon yaris is toch echt te klein en de auris is te duur
maar gezeik achteraf is de garantiequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus in staat tot geweldige ervaringen, als je t goed nat noudt
Neu, meer als in rest van de avond amper achter de PCquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
euh, fijne vakantie denk ik?
Ik hoop 'tquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
het wordt dus geen lange dag voor jou vandaag
ZACHTJES ZACHTJES!!!!!!!quote:
aha logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop 't.
Misschien denk ik daar over een uur anders over.
Dus nu nog even vrolijk doen, voordat ik verander in een chagrijnig mens.
dat doe ik al maanden langquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef Fugie het volgende:
Ik mag mezelf weer een dag vervelen op kosten van de baas
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
He wanneer gaat de jouwe weer rijden? Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen he.
Anders ff aanmelden op shoarma, daar zitten (haast alleen) 7mmers
Het gaat toch wel over je hoofd hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ZACHTJES ZACHTJES!!!!!!!
Hij is extreem gevoelig![]()
ja tuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat toch wel over je hoofd hè![]()
?
my thoughts.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat toch wel over je hoofd hè![]()
?
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf.
Ik weet het wachtwoord niet meer van mijn hotmail-account (hij doet het niet) en dan klik op "wachtwoord vergeten" en kan ik niet anders dan op "instructies versturen per email" drukken.
En waar stuurt ie het heen denk je?
geheime vragenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.
kan je niet een geheime vraag doen dan
Daarnet kon ik alleen het hotmailadres aanklikkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.
kan je niet een geheime vraag doen dan
graag gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarnet kon ik alleen het hotmailadres aanklikken.
Bij de tweede keer stond (gelukkig) wel een alternatief mailadres.
aanstellerquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
graag gedaan.
* ook_gek gaat weer even in relext houding zitten want ik ga echt kapot hier
sorryquote:
Ja zeer zeker is een huis/appartement belangrijker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Volgende week even bij een appartementje kijken.
Dat vind ik iets belangrijker.
Ik moet nog een projectje met de AW11 afronden zodat daar ook geen geld meer in gaat zitten.
Sinds ik de AW11 als daily heb ipv de Supra hou ik bakken met geld over elke maand![]()
Voorheen knalde ik er soms wel 300-400 liter Euro 98 doorheen in een maand!
Nu is dat ongeveer 150-200 liter Euro 95, dus dat scheelt nogal in de portemonee
Als dat appartementje doorgaat steek ik eerst m'n geld in de inboedel etc.
Is ff iets belangrijker dan m'n Supra, hoewel ik dat apparaat soms enorm mis!
Vooral als er een 330 of Impreza naast me komt staan bij de stoplichten![]()
Nope, heb ik ook nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker is een huis/appartement belangrijker.
En de supra is duur. en dude jij hebt er 2haha.
Toch? of is die sloper al weg?
uhmquote:
's avonds een vent, 's ochtends een vent hequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent he![]()
Had laatst een meerdaagse cursus. Cursusleider 'ietwat aangeschoten', 3 uur geslapen. Staat de volgende ochtend z'n cursus te geven (brak, maar dat was bijna niet te merken). 's middags was zijn rol wat kleiner, maar toen lag hij ziek in bedquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent he![]()
He hoelang zit je nu alweer bij je huidige werkgever dan? Ik wist niet dat je alweer opgestapt was bij de vorige baan
eerste bedrijf waar ik 6 jaar gewekt heb is failliet gegaan toch. En nu zit ik bij een soort door start maar dat is echt niks. Ik ga met de grootste tegen zin naar mijn werk. Ik zit de hele dag niks te doen ik trek dat niet. Het is zo zonde van mijn tijd. Ik zit letterlijk mijn tijd hier te verdoen en het salaris is ook kut. En het mee delen in de winst is natuurlijk leuk. Maar als die er niet meer is.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
He hoelang zit je nu alweer bij je huidige werkgever dan? Ik wist niet dat je alweer opgestapt was bij de vorige baan
Aah ok dan heb ik niets gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eerste bedrijf waar ik 6 jaar gewekt heb is failliet gegaan toch. En nu zit ik bij een soort door start maar dat is echt niks. Ik ga met de grootste tegen zin naar mijn werk. Ik zit de hele dag niks te doen ik trek dat niet. Het is zo zonde van mijn tijd. Ik zit letterlijk mijn tijd hier te verdoen en het salaris is ook kut. En het mee delen in de winst is natuurlijk leuk. Maar als die er niet meer is.......
in het begin was het ook geweldig. Een volledig nieuw bedrijf uit de grond stampen is heerlijk om te doen en we hadden hele grote orders en het ging geweldig. Tot dat die grote orders niet meer kwamen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Aah ok dan heb ik niets gemist.
Ik dacht namelijk dat je het enorm naar je zin had in het doorstartbedrijfje waar je terecht gekomen was.
Niet dus
school is geen optie voor mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef Fugie het volgende:
je had ook gewoon je school moeten afmaken eh
ja of gewoon thuis gaan zitten, heb ik ook aan zitten denkenquote:
dat lijkt me nou wer geen goed planquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja of gewoon thuis gaan zitten, heb ik ook aan zitten denken
ik vermaak me wel. Ga hier en daar heenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat lijkt me nou wer geen goed plan
thuis heb je immers ook niets te doen en werkervaring is altijd beter op je cv
Ja maar toch... de hardware boeren hebben het maar zwaar de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vermaak me wel. Ga hier en daar heen
Ik ben vroeg begonnen met werken en die werk ervaring komt mij nu heel goed van pas.
Zit al ruim 10 jaar in deze branche en dat word zeer op prijs geteld
Daar (zat) ook een GTE in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doeje daar mee dan?
Ook nog oplappen? zit daar nog een blok in? (ge blokje?)
Ok dus je hebt geen gte blok 'over' ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Daar (zat) ook een GTE in.
Ding heeft een rotte wielrand en een deuk in het rechter voorscherm.
Als ik geld en tijd zat heb gaat die ook weer de weg op
Ja klopt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Jij maakte daarnet FOK! kapot, Dangel.
Blijf er voortaan met je tengels vanaf, stom achterlijk kutwijf.
Ejaaaaaaaaa mambaaahdie eeeeeeeeejoooooooooooooo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Dangel het volgende:
oooooooooooooh
oooooooooooooh
ik vind jou zoooo
zooooooooooooo
EEEEE-OOOOOH!
eeeeeeejoooooow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |