Als je naar Safari Beekse Bergen gaat en je verstaat geen hol van wat die demo mensen zeggen....quote:
Eerste wat ie verteld is dat't een jongeman is. Een midlifertje, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi deze jongeman van 44 jaar (hbo- er) die gezellig, humoristisch, spontaan en slank is, is op zoek naar een leuke gezellige vrouw die met mij naar een zonnige oord vakantie wil vieren. Heb dat namelijk wel verdiend na een jaar hard werken. De reis kost je zowieso niks!!!Gezelligheid staat voorop!!Heb geen zin om alleen op vakantie te gaan!!!Heb vacantie vanaf 21 juli tot en met 12 augustus
44 en dan is het eerste wat je over jezelf verteld atje HBO hebt?
mja maar blijkbaar is het interieur nog niet helemaal verhiptquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je weet dat en nog vergelijk je ze met duitse auto's?
Ik vond Skoda verhoudingsgewijs ook best duur in de lease trouwens, tenzij je genoegen neemt met een kale auto... Honda Civic 2.2 cdti niet wat voor je, of is dat ook te duur? nvm, zelfde prijsklasse als de Corolla, zelfs iets hoger...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Fugie het volgende:
was trouwens ook bijna toyota gaan rijdenmaar zon yaris is toch echt te klein en de auris is te duur
Mijn leasebudget is niet zo groot, 540 euro vergoeding en zelf leg ik het liefst zo min mogelijk bij. Het is uiteindelijk maar een simpele waggiequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond Skoda verhoudingsgewijs ook best duur in de lease trouwens, tenzij je genoegen neemt met een kale auto... Honda Civic 2.2 cdti niet wat voor je, of is dat ook te duur?
Ik ga er van uit dat de gemiddelde fokker wel weet wie ik ben. zo neit kunnen ze daar snel achterkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt niet gemeld dat je een jongeman van 44 lentes bent
Als je bedrijf er fatsoenlijk mee omgaat trekken ze de bij_betaling_ 100% van je bij_telling_ af. Dan wordt een duurdere auto opeens een stuk interesanter... ook is het een aanrader om een compleet pakket te halen ipv opties los in te laten bouwen, want deze betaal je vrijwel volledig af (dat was bij mijn keuzes het geval).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mijn leasebudget is niet zo groot, 540 euro vergoeding en zelf leg ik het liefst zo min mogelijk bij. Het is uiteindelijk maar een simpele waggie![]()
Kwa vermogen boeit het me ook totaal niet, sta de helft van de tijd toch stilAlleen heb ik een sterke voorkeur voor veel opties en dat zit er ook niet echt in
Maar de opties waar ik uit kan kiezen zijn:
Yaris 1.4 D4D Terra
Fiesta 1.4TDCI 50kW futura automaat
Ibiza 1.4 TDI 51kW Reference
Swift 1.3D Exclusive
207 1.4HDI 70pk X-Line
Clio III 1.5dCi 70 Authentique
Fabia 1.4 TDI 59kW Ambiente
Corsa 1.3CDTI DRF 55kW Business
Polo 1.4 TDI 51kW Trendline
En pas als je richting de 75 euro zelf neerleggen gaat krijg je andere modellen erbij.
Dus in staat tot geweldige ervaringen, als je t goed nat noudtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef ThaFreak het volgende:
zowel de polo als de fabia hebben een enorme KUT motor aan boord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |