dit was lekker en gezondquote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef vlad het volgende:
[..]
als ik moet eten als een konijn wil ik ook neuken als een konijn![]()
en aangezien ik geen vriendin meer heb, trek ik me maar weer een zak chips open![]()
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit was lekker en gezond
en sinds ik geen junk food meer eet voel ik me ook beter
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.drie happen en heb de hele bak weggedondert
niet te vreten die rommel
heb de frituurpan maar aangezet
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.drie happen en heb de hele bak weggedondert
niet te vreten die rommel
heb de frituurpan maar aangezet
![]()
maar alles wat ik lekker vind, is niet gezondquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarom moet je het ook zelf maken met meuk die je wel lekker vind![]()
geef mezelf nog een jaartje of 20 voordat het ophoudtquote:
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef vlad het volgende:
[afbeelding]
Britney heeft ook wel eens betere tijden gekend![]()
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnen![]()
ik ook, maar op moment is daar ook niet zo veel meer voor nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit was lekker en gezond
en sinds ik geen junk food meer eet voel ik me ook beter
ik vind Froukje best geilquote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kan
ach, ik ben anders het afgelopen jaar ook niet veranderd in een blonde god knape negertquote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Fugie het volgende:
vroegah was froukje nog wel te doen, maar afgelopen jaar is ze hard achteruit gegaan
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kan
naast mij lijkt ze tig keer knapperquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
KIJK NAAR DIE PLORKENKOP DAN!
hier regent het ook non stopquote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Fugie het volgende:
wat betekend plorken ?
tis hier trouwens echt gruwelijk slecht weer, hopelijk is het morgen wat beter in de spits
Ik durf te wedden dat jij een lekkerder wijf bent qua hoofd dan dat wichtquote:
Welke spits?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Fugie het volgende:
wat betekend plorken ?
tis hier trouwens echt gruwelijk slecht weer, hopelijk is het morgen wat beter in de spits
ja zijn geen files meer eh ?quote:
Helaas van korte duur.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja zijn geen files meer eh ?
das goed nieuws, dan doe ik er niet zo lang over naar amersfoort
a59 - a15 - a27 terror :p
jah 4 uur per dag zonder file, vorige keer 's ochtends om 6 uur weg en om half 8 thuis ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
Wel een schijteind naar amesfoort hoor![]()
Zou ik niet vol houden dag in dag uit...
in Canada drinken veel mensen geen Corona meer, omdat tijdens testen is gebleken dat er urinesporen in het bier zitquote:
Zachtjes tikt het regen op mijn zolderraamquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
a gentle rain falls softly on my weary eyes
as if to hide a lonely tear
my life will be forever autumn
cos you're not here
ach, overal zit wel iets naars inquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef vlad het volgende:
[..]
in Canada drinken veel mensen geen Corona meer, omdat tijdens testen is gebleken dat er urinesporen in het bier zit![]()
drink ze!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |