jupquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is toch die budweiser reclame neem ik aan? Ik heb hier last van een webilter, kan het dus niet zien.
quote:
Faag....quote:
Petatten ftw!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
ik heb ineens trek in patat.
Het is een koffie en thee chat, en de gewoonte bestaat dat ik een thee tt maakquote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup
waar is de koffie in de TT?![]()
weeet ik veelquote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een koffie en thee chat, en de gewoonte bestaat dat ik een thee tt maak
quote:
Frikadellen....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ff de frituur aangezet![]()
vandaag ochtend eten 2 kroketten 2 frikandellen... zeer gezond ahum
ontbijten met snackquote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ff de frituur aangezet![]()
vandaag ochtend eten 2 kroketten 2 frikandellen... zeer gezond ahum
Nog even doorpostenquote:
wat moet ik dan met mijn vrije tijd?quote:
.35 nog...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal nu eventjes meehelpen dan, toch bijna pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?de tourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef Houniet het volgende:
ik ga koffie regelen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?
- Turkse pizza !!![]()
- broodjes met filet americain van supermarkt
- iets anders, nl...
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
passief sport kijkenquote:
nou dat kunnen ze welquote:
dankquote:
Stokbroodje Briequote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?
- Turkse pizza
- broodjes met filet americain van supermarkt
- iets anders, nl...
pokemonquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
En alvast kijken of ik die nieuwe pokemon ds kan halen.
ik wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga er weer vandoor
ik wordt GEK van mijn tante
Goeie reactiequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga er weer vandoor
ik wordt GEK van mijn tante
[serieus]Ik vind het hartstikke verslavend, ik zweer het je[/] en ik ben echt niet meer de doelgroep qua leeftijd, denk ikquote:
Het mag.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
[serieus]Ik vind het hartstikke verslavend, ik zweer het je[/] en ik ben echt niet meer de doelgroep qua leeftijd, denk ik
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jullie zijn niet wijs...quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
ik heb dat wel vaker, en ik snap er echt helemaal niks van!quote:
Gelukkig. De serie etc ken ik niet, maar het RPG element in het spel vind ik leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het mag.
Maar ik vind pokemon en consorten erg irritant
Desalniettemin wens ik je er veel plezier mee![]()
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijdenquote:
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflookquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat wel vaker, en ik snap er echt helemaal niks van!
ik ben ontzettend goed in nederlands (een 8 op mijn diploma) dan typ ik regelmatig dit
snap er echt niks van
Die mensen op de fiets geef ik dan nog groot gelijk, iedereen die sport, maar die kijkers... luie dondersquote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijden
de helft van mijn vrienden kijkt naar dragonball zquote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig. De serie etc ken ik niet, maar het RPG element in het spel vind ik leuk.
3 fm kuiken. RIP.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflook
Heb je je naam laten veranderen Phneo?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflook
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijden
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.![]()
Ik niet, je gaat je toch niet de cholera fietsen....quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen op de fiets geef ik dan nog groot gelijk, iedereen die sport, maar die kijkers... luie donders
kotsen is zo '99, het heet brokkelen tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
kots TT en kots topic 2007?
Kotsen wás voor mij zo 1997. Nu is het 2007.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Houniet het volgende:
kotsen is zo 99, het heet brokkelen tegenwoordig![]()
In een raceauto scheuren lijkt me wel supervetcoolgaaf!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
of zelf een F1 coureur te zijn die uit de bochten vliegt![]()
daar pas ik ook voor..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.![]()
dat lijkt me ook wel leuk, maar vooral omdat het hard gaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In een raceauto scheuren lijkt me wel supervetcoolgaaf!Dan hoef je maar 1 x te trappen en je gaat veel harder!
![]()
Dat zal ik nooit beweren...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
damestennis is niks stoms aan om naar te kijken hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit beweren...![]()
En in dat opzicht is kijken naar elke sport stom...![]()
Sport![]()
Da's ook best geinigquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een keer in zoeen race Mini gegast.
Bak herrie vooral.quote:
Ik heb daar eens wat van gedownload.Maar jesus, die afleveringen worden zo uitgerekt. Op zich is het grappig, maar het duurt maar en duurt maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de helft van mijn vrienden kijkt naar dragonball z
Dat vind ik ook altijd zeer triest, maar goed, ze zoeken het zelf maar uit
Ik blijf er niet voor thuis
Soms komen die wagens niet eens omhoog als het te langzaam gaat of te stijl is...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar pas ik ook voor..
Ik zat gister te denken: het is ook arelaxed om daar achter te rijden, met zo'n ploegauto...
Moet je teringlangzaam rijden
dameshockey ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
damestennis is niks stoms aan om naar te kijken hoor
niet alleen sportquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit beweren...![]()
En in dat opzicht is kijken naar elke sport stom...![]()
Sport![]()
Alleen gassen of ook rijen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een keer in zoeen race Mini gegast.
Nee, ik ben vergevingsgezindquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je je naam laten veranderen Phneo?
Alleen gas geven. Hij stond in de werkplaats.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen gassen of ook rijen?
Nee kuuk, dat heb je fout.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dragonball Z. Dat wás tof tot ze op een gegeven moment alles door elkaar gingen herhalen en er Dragonball GT ofzoiets kwam.
Ik keek dat toen ik nog in 4HAVO zat man. Toen was ik 15.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
Nee kuuk, dat heb je fout.
Dragonball Z is voor kinderen.
En het is stom.
Freeza sagaquote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dragonball Z. Dat wás tof tot ze op een gegeven moment alles door elkaar gingen herhalen en er Dragonball GT ofzoiets kwam.
Jij bent de enige die wat te klagen heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
wat een collega's...
C: Waarom haal jij de koffie uit de automaat met een mok en niet in een bekertje zoals iedereen?
ik: Mok drinkt lekkerder dan een goor plastic bekertje
C: Mjah, nu past er wel 2x zoveel in... ?
ik: dus?
C: Extra kosten voor de baas?
ik: ? Waar bemoei jij je mee? Ik loop nu minder vaak, omdat ik nu meer koffie in eens haal en dus vaker op mijn eigen plek ben en dus meer kan fok werken?
C: Owja..
ik:![]()
collega'squote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
wat een collega's...
C: Waarom haal jij de koffie uit de automaat met een mok en niet in een bekertje zoals iedereen?
ik: Mok drinkt lekkerder dan een goor plastic bekertje
C: Mjah, nu past er wel 2x zoveel in... ?
ik: dus?
C: Extra kosten voor de baas?
ik: ? Waar bemoei jij je mee? Ik loop nu minder vaak, omdat ik nu meer koffie in eens haal en dus vaker op mijn eigen plek ben en dus meer kan fok werken?
C: Owja..
ik:![]()
quote:
Xmen snapte ik op een gegeven moment ook niet meer. Komt door dat vage uitzendprogramma wat de zenders op dat moment kregen bij die tekenfilms. Maar het was wel tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
Freeza saga
30 afleveringen met de ene transformatie na de andere. Jesus, dat duurde lang. Dat was nog erger dan de xmen aflevering waarin Apocalypse alle psychics had gekidnapped om de tijd opnieuw in te richten
Sicko dat ik ben....
als je 15 bent, ben je puber, geen kind.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik keek dat toen ik nog in 4HAVO zat man. Toen was ik 15.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent de enige die wat te klagen heeft![]()
Zij gooien telkens een plastic bekertje weg en dat is niet bepaald milieuvriendelijk![]()
De kosten die dat op den duur met zich meebrengen, wegen niet op tegen de paar euro's die jouw baas meer uitgeeft omdat jij van volle mokken koffie houdt... [afbeelding]
Daarbij lopen zij wellicht 12x per dag naar de automaat en jij slechts 4x....![]()
Collegae![]()
Que watte??quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freeza saga
30 afleveringen met de ene transformatie na de andere. Jesus, dat duurde lang. Dat was nog erger dan de xmen aflevering waarin Apocalypse alle psychics had gekidnapped om de tijd opnieuw in te richten
Sicko dat ik ben....
Tis net wielrennen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En het is stom.
Super Sayan Trunks... Die later met Gohan tot Gotank mergdequote:
ernstig hequote:
Ik vond xmen wel tof, maar goed, dat vond ik transformers ook. Van die laatste heb ik alle afleveringen nogquote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Xmen snapte ik op een gegeven moment ook niet meer. Komt door dat vage uitzendprogramma wat de zenders op dat moment kregen bij die tekenfilms. Maar het was wel tof.
fubarquote:
Iedereen zanikt over het feit dat Vrachtwagens niet naast elkaar moeten rijden of dus niet moeten inhalen. Nu rijden ze achter elkaar, is het weer niet goedquote:Een nog onbekende man is maandagochtend op de N65 bij het Brabantse Vught overreden door twee vrachtwagens, en overleden aan zijn verwondingen. Het ongeluk gebeurde even voor 04.30 uur.
De politie weet nog niet waarom de man op de rijksweg liep. De toedracht van het ongeluk wordt nog onderzocht. De vrachtwagens reden achter elkaar De weg was tot 07.45 uur afgesloten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En het is stom.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wielrennen is voor nitwits
dragonball z voor kinderen
Dat is alleen een extra toevoeging zodat we weten dat hij minstens 20 wielen over zich heeft gehad.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Iedereen zanikt over het feit dat Vrachtwagens niet naast elkaar moeten rijden of dus moeten inhalen. Nu rijden ze achter elkaar, is het weer niet goed![]()
FRUTS!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
ELLLLAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Is daar al een smiley van?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
ELLLLAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yo no quiero morir de fumar...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yo quiero fumar
(c) cypress hill
ik wil 't niet echt
cyclops. irritante lamlul. Wolverine was tig keer toffer, Gambit natuurlijk ookquote:
quote:
Dat is geen smiley met parapluutje...quote:
Deurtje open, 100 fokkers erin, deurtje dicht?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
hoe krijg je 100 FOKKERS in een Smart????
Leg een afgedrukte versie van ijsmeis.rar erin??quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar 't is een liedje van CH.
Toff nummer
100 smarts in een fokker kan makkelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Geen smart daar neerzetten, maar een supportersbus.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cypress hill.
Maar dat vind je toch niet leuk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
100 smarts in een fokker kan makkelijk
[img=578xnull]http://vliegtuighomepage.nl/f70aus.jpg[/img]
rap superstarquote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cypress hill.
Maar dat vind je toch niet leuk.
ben nu niet thuis hequote:Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?![]()
Misschien wel.
Pleur ff wat op je webspace en geef die linkje...![]()
Trouwens, webspace activeren bij Tiscali is zo eenvoudig nog niet.....![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tof nummer, maar ze hebben veeeeeeel vettere platen...
had niet verwacht dat je cypress hill tof zou vinden btw, gezien je overige muzieksmaakquote:
quote:
ik heb een hele brede smaakquote:Op maandag 23 juli 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je cypress hill tof zou vinden btw, gezien je overige muzieksmaak
Bij eminem in het voorprogramma ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb een hele brede smaaksterker nog, ik heb ze live gezien, cypress hill
eetsequote:
Niets meer...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben nu niet thuis he
zal 't vanvond even doen..
Wat scheelt eraan bij tiscali dan?
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij eminem in het voorprogramma ofzo?
Hier is het enkelt bewolkt.quote:
Al vanaf 11:05quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel wist...
Ik was er eerst niet zeker van, omdat in de tvgids stond dat de uitzending om 11 uur zou beginnen, maar toen was er nog niets...![]()
Heb het gewoon aan laten staan en ineens hoor in Mart praten!![]()
quote:
quote:
Neej, ik ben amateurquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij wel een proffesioneel versnipperaar?
Nou vooruit, zolang het geen papier is dat je versnipperd vind ik het goed.quote:
net pokemon kunnen kopenquote:
een tekend plaatje over dat liedjequote:
succesquote:
ik heb het alquote:
daarom wens ik je succesquote:
nee, je had pizza.quote:
Irritantquote:
ookquote:
dank je. Al denk ik dat mijn vrouw de ds gaat inpikkenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom wens ik je succes
en eetsmakelijk
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
dank je. Al denk ik dat mijn vrouw de ds gaat inpikken
ah well, ik overleef hetquote:
zo, de rest van de week chillen hier. Wat overdrachtsdocumentjes maken om interessant te lijken....quote:
dat doet iemand anders voor mequote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou vooruit, zolang het geen papier is dat je versnipperd vind ik het goed.![]()
hehehequote:Op maandag 23 juli 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Irritant [afbeelding]
Het kaartje waar ze nu zijn, klopt niet...![]()
quote:
Wasabi mayo? Klinkt goed. Alleen de wasabi is thuis opquote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef BrandX het volgende:
ik heb van het weekend wasabi-mayonaise gegeten bij mijn patat!![]()
![]()
![]()
errug lekker!
oh, enaan iedereen die ik vanochtend niet heb gezien, en gelijk weer
aan iedereen, want ik schijn weer wat te moeten doen.
![]()
ze hadden het hier (die mayo dus, van de tonijn weet ik nietsquote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi mayo? Klinkt goed. Alleen de wasabi is thuis op
Ik vond het recept van gisteren ook erg geslaagd, zalmpje met wasabi en lente uitjes e.d. In het recept stond tonijn, maar die is overal uitverkocht? (Of komt iig niet meer binnen).
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
download Fire FTP even, installeer die, en dan wijst het zichzelf wel een beetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef OA het volgende:
Eer, die webspace is nu geactiveerd.
Wat moet ik minimaal doen om er iets (bijv. foto's) op te zetten?![]()
![]()
quote:
Serieus? Zo eenvoudig?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
download Fire FTP even, installeer die, en dan wijst het zichzelf wel een beetje.
Bij create accounts vul je iets in als 'ftp.tiscali.nl' (iets dergelijks kan je wel vinden via je provider) en je wachtwoord en username uiteraard.
Als je dan op connect klikt, krijg je rechts de ruimte op je webserver, en links gewoon de mappen op je pc. Dan kun je gewoon heen en weer slepen
Weet ik toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Zo eenvoudig?![]()
Eer, je bent een held!![]()
Help me vanavond even herinneren.quote:(btw ik wilmet sigaar hebben...)
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:33 schreef OA het volgende:
Trouwens, is het standaard beveiligd, of moet ik daar ook nog wat voor doen?
Je merkt het wel: ik ben een absolute noob op dit gebied... [afbeelding]
Op voorwaarde dat je het adres weet....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.
Niemand behalve jij kan er iets opzetten, maar iedereen kan alles eraf halen. (downloaden, niet verwijderen)
quote:
nee, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je het adres weet....![]()
Maar als ik naar jouw site ga, kom ik verder nergens... alleen als jij een link geeft...![]()
ik gebruik altijd FlashFXPquote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.
Niemand behalve jij kan er iets opzetten, maar iedereen kan alles eraf halen. (downloaden, niet verwijderen)
Mja, maar fireFTP is gewoon een addon voor mozilla, scheelt weer een extra openstaand schermquote:
Oké, ik zal eerst eens even met onschuldige gepaintetetetete bestanden gaan experimenteren...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat klopt inderdaad.
Als je een map op je server zet, wordt het adres iets als: http://home.tiscali.nl/~username/map.
Je hebt dan nog een indexpagina nodig, anders zie je er niks
De indexpagina heet dan ok index.html.
Ik zal eens even een kijkje nemen!quote:
Je gaat het nu op werk proberen?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, ik zal eerst eens even met onschuldige gepaintetetetete bestanden gaan experimenteren...![]()
iig bedankt eer![]()
[..]
Ik zal eens even een kijkje nemen!![]()
Nee joh, ik heb nog wel íéts te doen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat het nu op werk proberen?
wat is het adres eigenlijk...
als ik er ben vanavond, en je bent ermee aan het kloten, kan ik nog wel even live ondersteuning gevenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb nog wel íéts te doen hoor.![]()
Vanavond na het eten ga ik ff klooien! [afbeelding]
zet um op radio tourquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
... en de radio gaat weer uit..
Ik zou graag een filter op m'n radio willen hebben
Doen!quote:
Das maar 3 cm korter dan dat ik ben!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
langer hoeven ze van mij ook niet zo nodig te zijn.
Daar hoor je ELLA in elk geval nietquote:
Inderdaad mooie lengtequote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
iddquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
Dan ben je ook een klein ventjequote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Das maar 3 cm korter dan dat ik ben!![]()
Ik heb ze liever ietsjes korter. Mijn vriendin is 1.67m![]()
Ook een goeie lengte.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
ik ben 1.85
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor ook op de radio dat je binnenkort NL kampioenschap Jumpstyle hebt
ergquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Hij dacht dat het voor alle renners was die wel eens van de fiets vallen
RRRRROGER.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Helaas niet, nog een half uurtje werken en dan ga ikquote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
iemand inspiratie voor een maandag-middag-reltopic?
Of zijn er maandag-middag-reltopics?
Dan ga ik daar ook even kijken.
In de AT zie ik niet zoveel...
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
wat een slechte grappen hoor ik op de radio:
Lange 'tour de' Frans
Frank-rijk Aard...
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan ben je ook een klein ventje![]()
![]()
Ik ben ook niet enorm lang, 1.84. Lang zat![]()
Mooie lengte vind ik zelf. Je verandert er toch niets aan...
Je kan er wel wat aan veranderen hoorquote:
Ik haat mensenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik haat mensen die slissen en een reclame inspreken.
Ik haat reclame
Ja, das waer!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan er wel wat aan veranderen hoor
Ze kunnen tegenwoordig heel professioneel je benen breken en het dan weer aan elkaar laten groeien, zodat je langer wordt...
mij ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das waer!![]()
Lijkt mij toch niet zoeen goed plan though... [afbeelding]
Reltopic = puickheid alom!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
iemand inspiratie voor een maandag-middag-reltopic?
Of zijn er maandag-middag-reltopics?
Dan ga ik daar ook even kijken.
In de AT zie ik niet zoveel...
Ik heb wel even zin in een verzetje jaquote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Reltopic = puickheid alom!![]()
Ik ga even denken!![]()
quote:
daar neem ik vrij voor, wel voor een etappe als vandaagquote:
Flinke schade op het campingterrein dan...quote:Trippende Deen scheurt rakelings langs tenten
AMSTERDAM - Een 27-jarige Deen is vrijdagnacht rond 01.30 uur op de Amsterdamse camping Zeeburg rakelings langs tenten gescheurd waarin kinderen lagen te slapen. Hij verklaarde onder invloed te zijn van alcohol, wiet en een paddo.
...
...
De man, die verklaarde zich niets meer van het voorval te kunnen herinneren, moest een boete van 430 euro betalen
...
Ook moest hij een schadevergoeding van twintig euro aan de campingeigenaar betalen.
Ja, die heeft minimaal met een ploeg achter z'n auto geredenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Flinke schade op het campingterrein dan...![]()
Effe een tukkie gedaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
ZO, net uitgepit
En wat meldt de Telegraaf met een grote kop?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.... ware het niet dat ik voor vervoer afhankelijk ben van schoonOA...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar neem ik vrij voor, wel voor een etappe als vandaag![]()
![]()
4Massol :wquote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat meldt de Telegraaf met een grote kop?
"Man onder invloed van PADDO"
Laterz peeps
Smerige sensatiekrant is het!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat meldt de Telegraaf met een grote kop?
"Man onder invloed van PADDO"
Laterz peeps
nopequote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe een tukkie gedaan?
Heb je al wat gehoord van je sollicitatie eigenlijk?
uberhaupt, de krant is voor n00bsquote:
Nee joh, er zijn echt wel chille kranten hoor.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
ik pak mijn laptop gewoonquote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn echt wel chille kranten hoor.
Het is best fijn om soms even gewoon met je krantje en je bakkie aan tafel te zitten...
Vind ik.
Binnen nu en 2 wekenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
wanneer krijg je daar wat van te horen dan?
Ik ook niet. Gewoon des ochtends of avonds een krantje leezen + een fikse bak dampende koffie ernaast!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mwah, ik hou er niet zo van om grote lappen tekst op een scherm te lezen.
Daarom moet je gewoon zo'n tabloidding nemen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
Ik houd niet van grote stukken papier die niet makkelijk vouwbaar zijn.
Is dat Heineken?quote:
Pisbierquote:
Maar ik zou na 1 glas dronken worden.quote:
fokken, betaaldquote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
Autootjes zoeken en zo en dat allemaal betaald door de baas
Gewoon pis. Het is de naam bier niet waardig.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
Pisbier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |