jupquote:Op maandag 23 juli 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is toch die budweiser reclame neem ik aan? Ik heb hier last van een webilter, kan het dus niet zien.
quote:
Faag....quote:
Petatten ftw!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
ik heb ineens trek in patat.
Het is een koffie en thee chat, en de gewoonte bestaat dat ik een thee tt maakquote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup
waar is de koffie in de TT?![]()
weeet ik veelquote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een koffie en thee chat, en de gewoonte bestaat dat ik een thee tt maak
quote:
Frikadellen....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ff de frituur aangezet![]()
vandaag ochtend eten 2 kroketten 2 frikandellen... zeer gezond ahum
ontbijten met snackquote:Op maandag 23 juli 2007 11:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ff de frituur aangezet![]()
vandaag ochtend eten 2 kroketten 2 frikandellen... zeer gezond ahum
Nog even doorpostenquote:
wat moet ik dan met mijn vrije tijd?quote:
.35 nog...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal nu eventjes meehelpen dan, toch bijna pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?de tourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef Houniet het volgende:
ik ga koffie regelen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?
- Turkse pizza !!![]()
- broodjes met filet americain van supermarkt
- iets anders, nl...
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
passief sport kijkenquote:
nou dat kunnen ze welquote:
dankquote:
Stokbroodje Briequote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet lunch kopen, maar wat?
- Turkse pizza
- broodjes met filet americain van supermarkt
- iets anders, nl...
pokemonquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
En alvast kijken of ik die nieuwe pokemon ds kan halen.
ik wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga er weer vandoor
ik wordt GEK van mijn tante
Goeie reactiequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga er weer vandoor
ik wordt GEK van mijn tante
[serieus]Ik vind het hartstikke verslavend, ik zweer het je[/] en ik ben echt niet meer de doelgroep qua leeftijd, denk ikquote:
Het mag.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
[serieus]Ik vind het hartstikke verslavend, ik zweer het je[/] en ik ben echt niet meer de doelgroep qua leeftijd, denk ik
tourgrapjes:
Waarom doen Erik en Thomas Dekker niet samen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jullie zijn niet wijs...quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
ik heb dat wel vaker, en ik snap er echt helemaal niks van!quote:
Gelukkig. De serie etc ken ik niet, maar het RPG element in het spel vind ik leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het mag.
Maar ik vind pokemon en consorten erg irritant
Desalniettemin wens ik je er veel plezier mee![]()
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijdenquote:
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflookquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat wel vaker, en ik snap er echt helemaal niks van!
ik ben ontzettend goed in nederlands (een 8 op mijn diploma) dan typ ik regelmatig dit
snap er echt niks van
Die mensen op de fiets geef ik dan nog groot gelijk, iedereen die sport, maar die kijkers... luie dondersquote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijden
de helft van mijn vrienden kijkt naar dragonball zquote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig. De serie etc ken ik niet, maar het RPG element in het spel vind ik leuk.
3 fm kuiken. RIP.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflook
Heb je je naam laten veranderen Phneo?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
25 minuten en het gaat hier weer stinken naar sambal en knoflook
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het getuigt van intelligentie om naar een paar mensen op een fiets te gaan kijken, die proberen zo snel mogelijk van a naar b te rijden
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.![]()
Ik niet, je gaat je toch niet de cholera fietsen....quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen op de fiets geef ik dan nog groot gelijk, iedereen die sport, maar die kijkers... luie donders
kotsen is zo '99, het heet brokkelen tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
kots TT en kots topic 2007?
Kotsen wás voor mij zo 1997. Nu is het 2007.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Houniet het volgende:
kotsen is zo 99, het heet brokkelen tegenwoordig![]()
In een raceauto scheuren lijkt me wel supervetcoolgaaf!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
of zelf een F1 coureur te zijn die uit de bochten vliegt![]()
daar pas ik ook voor..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel iets slimmer dan zelf op die fiets te stappen.![]()
dat lijkt me ook wel leuk, maar vooral omdat het hard gaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In een raceauto scheuren lijkt me wel supervetcoolgaaf!Dan hoef je maar 1 x te trappen en je gaat veel harder!
![]()
Dat zal ik nooit beweren...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
damestennis is niks stoms aan om naar te kijken hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit beweren...![]()
En in dat opzicht is kijken naar elke sport stom...![]()
Sport![]()
Da's ook best geinigquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een keer in zoeen race Mini gegast.
Bak herrie vooral.quote:
Ik heb daar eens wat van gedownload.Maar jesus, die afleveringen worden zo uitgerekt. Op zich is het grappig, maar het duurt maar en duurt maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de helft van mijn vrienden kijkt naar dragonball z
Dat vind ik ook altijd zeer triest, maar goed, ze zoeken het zelf maar uit
Ik blijf er niet voor thuis
Soms komen die wagens niet eens omhoog als het te langzaam gaat of te stijl is...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar pas ik ook voor..
Ik zat gister te denken: het is ook arelaxed om daar achter te rijden, met zo'n ploegauto...
Moet je teringlangzaam rijden
dameshockey ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
damestennis is niks stoms aan om naar te kijken hoor
niet alleen sportquote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit beweren...![]()
En in dat opzicht is kijken naar elke sport stom...![]()
Sport![]()
Alleen gassen of ook rijen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een keer in zoeen race Mini gegast.
Nee, ik ben vergevingsgezindquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je je naam laten veranderen Phneo?
Alleen gas geven. Hij stond in de werkplaats.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen gassen of ook rijen?
Nee kuuk, dat heb je fout.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dragonball Z. Dat wás tof tot ze op een gegeven moment alles door elkaar gingen herhalen en er Dragonball GT ofzoiets kwam.
Ik keek dat toen ik nog in 4HAVO zat man. Toen was ik 15.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
Nee kuuk, dat heb je fout.
Dragonball Z is voor kinderen.
En het is stom.
Freeza sagaquote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dragonball Z. Dat wás tof tot ze op een gegeven moment alles door elkaar gingen herhalen en er Dragonball GT ofzoiets kwam.
Jij bent de enige die wat te klagen heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
wat een collega's...
C: Waarom haal jij de koffie uit de automaat met een mok en niet in een bekertje zoals iedereen?
ik: Mok drinkt lekkerder dan een goor plastic bekertje
C: Mjah, nu past er wel 2x zoveel in... ?
ik: dus?
C: Extra kosten voor de baas?
ik: ? Waar bemoei jij je mee? Ik loop nu minder vaak, omdat ik nu meer koffie in eens haal en dus vaker op mijn eigen plek ben en dus meer kan fok werken?
C: Owja..
ik:![]()
collega'squote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:![]()
wat een collega's...
C: Waarom haal jij de koffie uit de automaat met een mok en niet in een bekertje zoals iedereen?
ik: Mok drinkt lekkerder dan een goor plastic bekertje
C: Mjah, nu past er wel 2x zoveel in... ?
ik: dus?
C: Extra kosten voor de baas?
ik: ? Waar bemoei jij je mee? Ik loop nu minder vaak, omdat ik nu meer koffie in eens haal en dus vaker op mijn eigen plek ben en dus meer kan fok werken?
C: Owja..
ik:![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |