Het is z'n taak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
Welkom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Hoelang duurt de tour nog?
Wat een pessimismequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tour stopt voor niemand
Het duurt nog wel een paar decennia.
Dat is te overlevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef du_ke het volgende:
Nog een dikke week Elseetje voglende week zondag komen ze aan in Parijs.
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is te overlevenGaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Nee, wie wil dat nou zien?quote:Gaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Dan had ik het toch goed onthouden, dat je daar aan het eind zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Wie weet...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Ze zullen eerst de bergen nog overmoeten...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Met de hypocriet Al Gore aan boord?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Alleen met klowjow.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Apropos het volgende:
Vanwaar de vraag? Heeft je pianovriendje zich opeens bekend gemaakt als hetero?
Nouja, platonisch, dus. En vrouwen, mensen van het vrouwelijke geslacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.
Dat nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijten![]()
Omdat ik schijnbaar alleen maar mannen ken die het niet kunnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, het antwoord is bevestigend. Vanwaar de vraag?
Vroeg of laat zitten ze aan jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Omdat ik schijnbaar alleen maar mannen ken die het niet kunnenVroeg me af of er ook uitzonderingen zijn.
Daar begrijp ik niets van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ze kappen ermee voordat het zover komt
Die vriendschappen eindigen dus vrij vroeg? En wat is de opgegeven reden?quote:
Dat ze ermee kappen omdat ze toch meer van me willen, en ik bezet ben dus blablabla...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die vriendschappen eindigen dus vrij vroeg? En wat is de opgegeven reden?
Is dat alles wat je kunt definiëren?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, platonisch, dus. En vrouwen, mensen van het vrouwelijke geslacht.
O ja, ik vergat dat je onvrij was. Dan begrijp ik het volkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat ze ermee kappen omdat ze toch meer van me willen, en ik bezet ben dus blablabla...
Oh, ok... Maar waarom kunnen ze dan niet gewoon vrienden zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
O ja, ik vergat dat je onvrij was. Dan begrijp ik het volkomen.
Wat moet je nog meer hebben? Je kent de definities van die dingen tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kunt definiëren?
Ja, zeg, je hebt vrouwen en vrouwen. Met alle soorten vrouwen kan ik vriendschappen onderhouden, maar er zijn d'r ook waar ik alleen sex mee zou kunnen hebben of alleen vriendschap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer hebben? Je kent de definities van die dingen toch
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zeg, je hebt vrouwen en vrouwen. Met alle soorten vrouwen kan ik vriendschappen onderhouden, maar er zijn d'r ook waar ik alleen sex mee zou kunnen hebben of alleen vriendschap.![]()
Ja, eerder inhoudelijk dan qua uiterlijk. Een vriendschap onderhouden op basis van uiterlijk slaat nergens op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?
QED. Het ventje ziet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
Ga jij maar weer bij je grote held Sjun een bruin armpje halen gefrustreerd jongetje. Misschien dat je daar wel wat presteert.
Niet omdat ze knap is, maar ondanks dat ze knap is...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eerder inhoudelijk dan qua uiterlijk. Een vriendschap onderhouden op basis van uiterlijk slaat nergens op.
Tuurlijk kan dat, maar zelf al een relatie hebben kan goed helpen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet omdat ze knap is, maar ondanks dat ze knap is...
Nee.Vrouwen hebben toch nooit wat boeiends te vertellen. Dat dan blijft er enkel het neuken over.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, ok... Maar waarom kunnen ze dan niet gewoon vrienden zijn
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:32 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Ik snap niet waarom je het hier vraagt, aangezien het niet om ons gaat maar om die persoon, toch? Ken genoeg mannen die het wel doen, en anderen doen het niet. Een penis zal het niet voor je bepalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?
Kijk, als je het fietsen niet mooi vindt is er nog genoeg reden om te kijken: de natuur die je ziet.quote:
Van een drentse redneck had ik niets anders verwacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee.Vrouwen hebben toch nooit wat boeiends te vertellen. Dat dan blijft er enkel het neuken over.
in het Dagblad v/h Noorden een interview met Jean, werd er gewoon een beetje verdrietig van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze zullen eerst de bergen nog overmoeten...
Sim bij iemand anders er inproppen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
Klotezooi. Telefoon is gesneuveld en ik moet nog iemand bellen![]()
Telefooncel. Slimbo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
Klotezooi. Telefoon is gesneuveld en ik moet nog iemand bellen![]()
Die zijn niet zo eenvoudig meer te vinden tegenwoordigquote:
Kan ook de huistelefoon natuurlijk gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn niet zo eenvoudig meer te vinden tegenwoordig. En dan moet je wel het telefoonnummer hebben.
Ik heb er nog 2 liggen. Zet je naam en adres maar even neer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
De nerds in DIG willen me ook al niet helpen met een nieuwe telefoon![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)r_Spaanse_kroonprinsquote:Rechter verbiedt cartoon over Spaanse kroonprins
ANP
MADRID - Het Spaanse hooggerechtshof heeft vrijdag bevolen dat de complete editie van het satirisch weekblad El Jueves uit de schappen moet worden genomen vanwege een spotprent van kroonprins Felipe die seks heeft met zijn vrouw prinses Letizia.
De afbeelding tast volgens een rechter de ‘eer en waardigheid van de voorgestelde mensen’ aan. De zaak was aangespannen door de openbaar aanklager die stelde dat de tekening mogelijk de wet overtreedt.
Het republikeinse tijdschrift El Jueves wilde een recent kabinetsbesluit aan de kaak stellen waarin staat dat ouders voor elke baby 2500 euro krijgen. In de cartoon zegt een lachend prins Felipe: ‘Realiseer jij je dat als je zwanger wordt, ik dichter bij werken kom dan ik ooit eerder in mijn leven ben geweest?’
Het gebeurt bijna nooit dat in Spanje uitgaven uit de handel worden genomen. De laatste keer dat een blad werd verboden wegens kritiek op het koningshuis was in 1986.
Waar hebben we dit eerder gehoordquote:Nationale Alliantie opgeheven
Uitgegeven: 21 juli 2007 18:27
Laatst gewijzigd: 21 juli 2007 18:41
AMSTERDAM - De Nationale Alliantie heeft zichzelf opgeheven. Het driekoppige bestuur gaat maandag naar de Kamer van Koophandel om de partij uit te schrijven, zegt bestuurslid Jan Teijn.
De nationalistische beweging, door antifascisten als extreem rechts beschouwd, telde nog twintig leden.
Demoniseren
Een week geleden gaf het bestuur aan op te stappen. Tot dit weekeinde hadden leden de tijd zichzelf op te werpen als nieuwe bestuursleden, maar dat is niet gebeurd.
Een demonstratie in Rotterdam begin april waarbij slechts zeven sympathisanten kwamen opdagen, deed Teijn en consorten beseffen dat er weinig toekomst meer zat in hun partij, die in november 2003 werd opgericht.
De demonstratie had als thema 'stop het demoniseren van nationalisten'. Een eerdere demonstratie in de Maasstad liep in maart uit op een vechtpartij met Feyenoord-supporters.
Vlaams Belang
Teijn hoopte in Nederland een partij uit de grond te kunnen stampen gemodelleerd naar het Vlaams Belang in België of het Front National in Frankrijk. "De nationalistische groeperingen in Nederland maken er een zootje van", zegt Teijn.
"Wij willen niet dat mensen zich als skinhead kleden, puur om te shockeren. Dat pikt de gewone bevolking niet. Het zou op een nette manier moeten, zoals in de omringende landen. We hebben meer standpunten dan alleen maar over de samenstelling van de bevolking, hoor."
Rechtdoorzee
De NA weigert zichzelf extreem rechts te noemen en afficheert zichzelf als 'niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee'.
De website blijft nog tot april in de lucht, zegt Teijn. De overgebleven leden krijgen hun betaalde contributie, dertig euro, terug.
Problemen
De Anti-Fascistische Aktie reageert verheugd op het verdwijnen van de Nationale Alliantie, en maakte het zelfs eerder wereldkundig dan de beweging zelf.
"Dat er structurele problemen binnen de Nationale Alliantie zijn, is geen nieuws. De laatste twee demonstraties van deze partij waren genante vertoningen."
Hij vindt z'n plezier wel in 't Beerhoes hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef du_ke het volgende:
in het Dagblad v/h Noorden een interview met Jean, werd er gewoon een beetje verdrietig van.
Wiedes waarom ik het hier vraag: overgroot percentage aan mannelijke postersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het hier vraagt, aangezien het niet om ons gaat maar om die persoon, toch? Ken genoeg mannen die het wel doen, en anderen doen het niet. Een penis zal het niet voor je bepalen.
Ja hoor, uitstekend, maar ik ben dan ook maar een watjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Dat vind ik bij jou nou weer niet verrassendquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet echt een persoon van grote vriendschappen, maar van het handjevol mensen waarmee ik al decennia bevriend ben is er maar één vrouw.
Jij bent toch nog een jongetje?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja hoor, uitstekend, maar ik ben dan ook maar een watje
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat vind ik bij jou nou weer niet verrassend
Maakt niet uit hoor, ik vind het eik wel een grappige termquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja... JijIk vind jou zo'n... Ventje...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
Maar goed, Elseetje, misschien ben jij gewoon geen vriendschapsmateriaal voor de andere sexe.
Okquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik vind het eik wel een grappige term
Waarom zou je in vredesnaam een recept nodig hebben als je al weet wat je wilquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Elseetje het volgende:
Ohja, ik ben op zoek naar een lekker recept waarbij ik kipfilet met rozemarijn kan combineren, maar kan niks vinden
Omdat gewoon kipfilet en rozemarijn in een pan gooien zo loos lijktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam een recept nodig hebben als je al weet wat je wil![]()
Hopelijk wel voor de gelijke sexe?quote:
Het zou me verbazen als ze dat met de eigen sekse wel is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
Maar goed, Elseetje, misschien ben jij gewoon geen vriendschapsmateriaal voor de andere sexe.
Geen problemen meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Hopelijk wel voor de gelijke sexe?
Dat is aan mij dan weer niet besteed, of ik niet aan hen.
Ja, dat is wat ik in de koelkast heb liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
En het recept moet perse spreken over kipfilet?
http://www.gratisrecept.nl/recept/gevulde-kipfilet-met-banaan.php
Kom, noem 's nader, da's leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef Reya het volgende:
Over sekseverschillen zijn al zoveel loze woorden gewisseld dat ik enkel van het bemerken van het onderwerp een niet nader te noemen pavlovreactie krijg.
Peuteren is leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Je moet ook niet aan mensen peuteren, van welke sexe dan ook. Tenzij letterlijk.
Dat stemt overeen met de constatering dat je geen mannenmateriaal bentquote:
Dat ligt ook een beetje aan de input van het contact; naar mijn ervaring is een goed begin allesbehalve een stevige basis, omdat juist dan er meer in het spel kan zijn. Overwegend van de mannelijke kant, maar niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geen problemen meeIk onderhoud alleen ook graag contact met de andere sexe, het is wezenlijk andere vriendschap.
Het begin van de vriendschap is meestal makkelijk, maar op een gegeven moment worden ze afstandelijk, en als ik het er na maanden dan eindelijk uitpeuter, is het (bijna) altijd hetzelfde liedje
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat stemt overeen met de constatering dat je geen mannenmateriaal bent.
Och, als ze je wel willen heb je niks te klagen tochquote:
Het probleem is nou juist dat ze me willenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, als ze je wel willen heb je niks te klagen toch?
Maw, jij geeft de verkeerde signalen af.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het probleem is nou juist dat ze me willen
Gelukkig heb ik dan nog een zeer nijpend dilemma voor je:quote:
Dat zal het zijn, het is mijn schuldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maw, jij geeft de verkeerde signalen af.
Hoogst waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, het is mijn schuld
Er zijn inderdaad wel meer vrouwen die dit doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, het is mijn schuldHelemaal geen algemeen voorkomend probleem
Duh. Er was ook nog het alternatief dat ze én dat niet willen EN niet bevriend willen zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor de drank. Sowieso is het beter om dit in het donker te bewaren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan nog een zeer nijpend dilemma voor je:
op ongeveer twee meter van de plek waar ik nu zit te typen, staat een boekenkast. De boekenkast staat compleet vol met boeken, op de middelste plank na, want daar staat mijn drankvoorraad. Echter, in de tussentijd is mijn verzameling boeken dermate gegroeid dat ik meer boeken heb dan er op de overige planken van mijn boekenkast staan. Wat nu te doen? Boeken zomaar ergens neerdumpen is duidelijk niet de bedoeling, maar het bezwaart me om mijn drankvoorraad weg te halen.
Ok, dan is het mijn schuld. Kennelijk ben ik zo onweerstaanbaar dat mannen alleen aan seks kunnen denken als ze mij zien/sprekenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, dan is het mijn schuld. Kennelijk ben ik zo onweerstaanbaar dat mannen alleen aan seks kunnen denken als ze mij zien/spreken![]()
Dat helpt niet tegen een geile stemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een experiment: zorg dat de volgende potentiële potente mannelijke kameraad je alleen in boerka te zien krijgt.
En dan wachten op de kamervragen van Wilders.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een experiment: zorg dat de volgende potentiële potente mannelijke kameraad je alleen in boerka te zien krijgt.
Eh.. daar is een oplossing voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een geile stem![]()
De laatste afhaker had me nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fastmatti, begrijp ik uit het voorgaandequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De laatste afhaker had me nog niet eens gezien
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Fastmatti, begrijp ik uit het voorgaande. Ben jij ook de oorzaak van de oververhitte telefoon
?
Gaat je stem over msn?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik die al 'ns in m'n msn heb gehad
Heb je MSN danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik die al 'ns in m'n msn heb gehad
msn is de eerste stap van dit forum afquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
Erger: je verwacht bevriend te raken met msn-knullen?
Oh nee, zo bedoel ik het niet, ik reken internetvolk ook tot volk. Maar msn- dat klink zo vreselijk puberaal (en dan is wel neuken, geen vriendschap nog normaler).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
msn is de eerste stap van dit forum afMaargoed, er zijn natuurlijk verschillende gradaties vriendschap, ik reken 'internetvriendschap' ook tot de vriendschappen ja. Andere orde, natuurlijk. Sue me
Ik msn wel, makkelijke manier om contacten te onderhouden met mensen die aan de andere kant van Nederland wonen. Wees blij dat ik niet aan hyves doequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet, ik reken internetvolk ook tot volk. Maar msn- dat klink zo vreselijk puberaal (en dan is wel neuken, geen vriendschap nog normaler).
Ik msn niet (eenmaal gedaan ooit), dus wat weet ik ervan.
Quote, in de bookmarks, voor als je later groot bentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Elseetje het volgende:
Maargoed, het gaat niet zozeer om wel neuken, geen vriendschap, maar eerder om geen vriendschap, wel relatie (dus ook neuken ja)
Hoewel, nu ik er over nadenk, valt één van de msn-erts wel onder het kopje geen vriendschap, wel neuken
* Elseetje zei neuken
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
Hyves, bestaat die huiveringwekkende hype nog?
Je bent gewoon een meisjes-meisje. Misschien trekt het ooit bij.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Quote, in de bookmarks, voor als je later groot bent.
Nee, ik heb niemand in de SC opgeduikeldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zijn er serieus echt mensen die je toevoegen omdat je toevallig in de SC post![]()
Ow. Ik laat het altijd daarbijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niemand in de SC opgeduikeldTenminste, dat denk ik...
Maar het voorstadium is natuurlijk PM'en of fobo-berichtjes uitwisselen, dat snap je toch wel hè?
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
Ken je de uitdrukking gemener dan kattestont ?
Niemand krijgt m'n emailadresquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow. Ik laat het altijd daarbij. Zeer speciaal uitverkorenen mogen m'n emailadres
.
Jammer.quote:
Geef je je echte naam wel (snel)?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niemand krijgt m'n emailadresAlleen m'n msn-adres
Kon ook niks vinden op kattenstontquote:
Nee, nooitquote:Geef je je echte naam wel (snel)?
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Elseetje het volgende:
Nog geen stukje naamquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Bedoel jij met echte naam voornaam + achternaam of geef je ook je voornaam niet?
Voornaam, soms. Heel beperkt. Eenmaal per ongeluk in de SC gezet, en eenmaal expres.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nog geen stukje naamDus geen voornaam, geen achternaam
Jij?
Oh trouwens, je had gelijk, ik kon het recept prima zelf bedenken
Dat heb ik weer gemist danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Voornaam, soms. Heel beperkt. Eenmaal per ongeluk in de SC gezet, en eenmaal expres.
Omdat iemand het vroeg die het wel mocht weten. Bij nader inzien: die kent ook mijn volledige naam, die op één plaats op het internet stond. Maar dat was later. (Ik heb mijn naam daar laten weghalen, om de minvermogenden geen munitie te schenken).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat heb ik weer gemist danWaarom expres in de SC?
Been there, done that, now for something completely different.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Ontkenningsfase, je hebt stiekem grote trek in belerende groene tiepjes
Je hebt het dus even in de SC neergezet, en daarna weer weggehaald? Wie was dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat iemand het vroeg die het wel mocht weten. Bij nader inzien: die kent ook mijn volledige naam, die op één plaats op het internet stond. Maar dat was later. (Ik heb mijn naam daar laten weghalen, om de minvermogenden geen munitie te schenken).
Er is nog iemand hier die mijn volledige naam kent, maar die kent mij dan ook al heeeeeeeeeeeeeel lang.
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Been there, done that, now for something completely different.![]()
Ik zal niet verklappen dat je Els heet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:54 schreef Elseetje het volgende:
Er lopen welgeteld 2 mensen op dit forum die mijn naam kennen, maar die ken ik niet van hier, maar in het echt
Dat weet hij, dat weet ik, en allen die het zagen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt het dus even in de SC neergezet, en daarna weer weggehaald? Wie was dat?
Mijn echte naam stond ergens voluit, niet te koppelen aan sigme. Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meerquote:Bedoel je dat jouw naam ergens volledig stond, te koppelen aan sigme, of dat per definitie jouw naam op één plek voluit stond?
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meer.
One-night-stands zeg ik niet te kennenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal niet verklappen dat je Els heet.
Serieus. Ik ben niemand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat weet hij, dat weet ik, en allen die het zagen..
Oh, ik ben wel te vinden op internet. Dat is het nadeel van politiek actief zijnquote:Mijn echte naam stond ergens voluit, niet te koppelen aan sigme. Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meer.
"En verder was Dion Graus te druk met poepen en ik moest toch nog langs de supermarkt hier vlakbij."quote:De lokale politiek schitterde door afwezigheid.
(...)
Wel vertegenwoordigd was de Partij voor de Vrijheid (PVV) in de aanwezigheid van Tweede Kamerlid Raymond de Roon, die zelf woonachtig is in Almere. ''Geert Wilders wilde hier graag zelf staan, maar hij is op vakantie.
Kantjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.
Ik ook niet, maar een of twee publicaties zijn heel wat geplaatst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef sigme het volgende:
Serieus. Ik ben niemand.
Ik ben net klaar met etenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik laat jullie aan elkaar over. Zaterdagavond, tien uur geweest... 'truste!
Wat zegt dat dan?quote:
Jouw ontwijkende, nikszeggende antwoorden worden vervelend, LC.quote:
Jij wil gewoon te vaak graag weten wat iemand met een loze opmerking bedoelt, voornamelijk wanneer het jouw persoontje betreftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw ontwijkende, nikszeggende antwoorden worden vervelend, LC.
Je eigen privé-haremquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Namen zijn nu allemaal bekend. Ik laat jullie met een geheime cia-vlucht overbrengen naar een onbekende plek waar geen wetten gelden en laat jullie zolang martelen dat jullie alles op zullen biechten.
If you were my wife, I'd poison your coffee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef Elseetje het volgende:
Jij wil gewoon te vaak graag weten wat iemand met een loze opmerking bedoelt, voornamelijk wanneer het jouw persoontje betreft![]()
Inhout of inhoud?quote:En sinds wanneer ben jij fan van posts met inhoudt?
Ware liefdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
If you were my wife, I'd poison your coffee.
Kut, ik heb 'm er toch achter gezetquote:Inhout of inhoud?
Het verklaart wel z'n voorkeur voor scheldpartijen boven argumenten.quote:
Je hoort wat anders te zeggen.quote:
Ware het niet dat het niet origineel is, het halve forum doet het. Bovendien is het geen spelfout, maar een typefout.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat is iets voor originele taalfouten.
Ook geen grammaticale fout inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ware het niet dat het niet origineel is, het halve forum doet het. Bovendien is het geen spelfout, maar een typefout.
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:54 schreef Elseetje het volgende:
"PJO, doe nou 's lief tegen me, je bent altijd zo gemeen"
Ah nee, die is écht al te vaak gedaan! Bovendien doe ik niet aan rolbevestigende antwoorden als het me niet uitkomtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.
Het is andersomquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ook geen grammaticale fout inderdaad.
Voltooiddeelwoorden zijn erg vervelend.
Fok is nog zo'n beetje het enige waar ik Nederlands tik. Merk ook als ik wat teruglees dat ik echt kromme zinnen maakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite mee
Maar door dat verdomde fok begin ik zelfs bijna 'me moeder' te typen
Niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite mee
Maar door dat verdomde fok begin ik zelfs bijna 'me moeder' te typen
quote:Brad en Angelina verrassen personeel Frans pretpark
Uitgegeven: 21 juli 2007 17:39
Laatst gewijzigd: 21 juli 2007 17:43
AMSTERDAM - Brad Pitt heeft, samen met Angelina Jolie en drie van hun vier kinderen, een bezoekje gebracht aan een Frans pretpark. Het personeel was stomverbaasd toen het gezin het park onaangekondigd binnenwandelde, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People.
"We wonen in een klein stadje, dus we zijn niet gewend aan sterren", vertelt een medewerker van het Aventure-Parc in Massignac. Maandagmiddag reed een geblindeerd busje het terrein op. "Ik vroeg me af wie die man met het petje en de vrouw met de zwarte zonnebril waren", zegt de medewerker. "We waren in shock toen we ontdekten dat het Brad en Angelina waren."
Het personeel bood het stel en hun kinderen Maddox (5), Pax (3) en Zahara (2) gratis toegang aan, maar Brad en Angelina stonden erop dat ze de toegangsprijs van vijf euro per persoon gewoon betaalden.
Park
Pitt en Jolie bleven een uur in het park, waar de kinderen op springkussens speelden en schommelden. "Ik dacht dat ik hallucineerde toen ik Brad Pitt op het springkussen tekeer zag gaan", vertelt een medewerker.
Het park verwelkomt op een normale dag zo'n honderd gasten, maar was door het slechte weer vrijwel verlaten.
Praag
Het gezin was eerder in Praag voor opnamen van de film 'Wanted', waar Jolie in speelt. Daarna zou het privévliegtuig naar Parijs zijn genomen voor een vakantie.
Nee, niet.quote:
Revequote:Dat is spreektaal.
Wie spreektaal, geen dialect, kan schrijven, heeft vaak veel liefhebbers van zijn/haar proza. Reve kon dat ook zo goed.
ALLES!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je eigen privé-harem
Wat zou er precies opgebiecht moeten worden?
Fok haalt mijn taal echt zwaar naar benedenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Fok is nog zo'n beetje het enige waar ik Nederlands tik. Merk ook als ik wat teruglees dat ik echt kromme zinnen maak![]()
Zo kom je er niet hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ALLES!
ALLES, HOOR JE ME? ALLES!!!![]()
Haha.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, niet.
[..]
Reve
Schrijf toch gewoon ABN, dan is het voor iedereen duidelijk![]()
Als het over Reve gaat haak ik ook afquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:16 schreef Fastmatti het volgende:
Gaan we van pianogeneuzel naar literatuurgeneuzel![]()
Heb geen boek meer aangeraakt sinds mijn mondelijke-overhorings-trauma van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als het over Reve gaat haak ik ook af
Verder is literatuur top
Barbaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef Fastmatti het volgende:
Heb geen boek meer aangeraakt sinds mijn mondelijke-overhorings-trauma van de middelbare school
![]()
Mondelinge overhoring was een makkiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb geen boek meer aangeraakt sinds mijn mondelijke-overhorings-trauma van de middelbare school
![]()
Dakdekker?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zit op de TU dus ik probeer aan alle stereotype beelden te voldoen![]()
Bij mij ook, mar dat kwam vooral door een goede verstandhouding met de dienstdoende docentequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mondelinge overhoring was een makkie
Nu je FOK! hebt leren kennen, en afgemeten naar hoeveel je hier in POLSC post, zal dat nog minder worden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mondelinge overhoring was een makkie
Maar ik ken veel mensen die dankzij de middelbare school zijn afgehaakt
Op mij heeft het geen invloed gehad, ik las toen 20 boeken per maandPas toen ik ging werken (hoe ironisch) had ik geen tijd meer om te lezen, en nu lees ik 2 boeken per maand
Reya tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij mij ook, mar dat kwam vooral door een goede verstandhouding met de dienstdoende docente
Nee, is al redelijk lang constant, het is sinds vorig jaar wel iets afgenomen, maar dat komt niet door fokquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:27 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Nu je FOK! hebt leren kennen, en afgemeten naar hoeveel je hier in POLSC post, zal dat nog minder worden waarschijnlijk.
Internet heeft er voor gezorgd dat mensen van mijn generatie (ik ben waarschijnlijk van je moeders generatie) veel minder zijn gaan lezen, denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, is al redelijk lang constant, het is sinds vorig jaar wel iets afgenomen, maar dat komt niet door fok
Ik betwijfel of je van m'n moeders generatie bentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:31 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Internet heeft er voor gezorgd dat mensen van mijn generatie (ik ben waarschijnlijk van je moeders generatie) veel minder zijn gaan lezen, denk ik.
Wij nemen nu boeken mee op vakantie.
Maar ook op vakantie lees je niet echt.
48, gisteren geworden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je van m'n moeders generatie bentWaarschijnlijk zit je dichter bij m'n oudste broer
Mijn ouders lezen veel meer dan ik, vooral mijn moeder.
Dan zit je dichter bij m'n oudste broerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:35 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
48, gisteren geworden.
Ik las ook veel, maar door internet veel minder.
Wel lees je veel op internet, maar dat is niet echt een boek lezen vanzelfsprekend.
Dan schelen jij en je broer echt veelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan zit je dichter bij m'n oudste broer![]()
Zwanger?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:40 schreef gelly het volgende:
Zo, burrito's op en nu een bak B&J.
Dan heb je een oude broer, wat Fastmatti zegt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan zit je dichter bij m'n oudste broerEn de meeste mensen die ik ken van die leeftijd zitten bepaald niet veel op internet, dat zijn meer de mensen van mijn leeftijd en jonger
(moet je nog gefeliciteerd worden voor je verjaardag gister?)
Scherpquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan schelen jij en je broer echt veel![]()
De meeste mensen van jouw leeftijd die ik ken zitten al helemaal niet op foraquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dan heb je een oude broer, wat Fastmatti zegt.
Mensen van mijn moeders leeftijd (72) zitten niet of nauwelijks op internet. Maar van mijn leeftijd, als ik kijk naar collega's en vrienden/bekenden toch redelijk wat.
En ook op fora, hoewel niet op FOK!.
Nee, je hoeft me niet te feliciteren, mijn feestje komt volgende week pas, en dan zijn we in het buitenland.
Midnight's Children, Sir Salman Rushdie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:25 schreef Elseetje het volgende:
En PJO, nog iets goeds gelezen onlangs?
Toe maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Midnight's Children, Sir Salman Rushdie.
Welke TU?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
Zit op de TU dus ik probeer aan alle stereotype beelden te voldoen![]()
Ok. Gewoon vaak eten is niks mis mee, zelfs beter dan een paar keer veel etenquote:
Laat 'm, als 'ie dat leuk vindtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
Ryan, kap eens met die laffe kloon.
Misschien heeft dat met opleiding te maken dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De meeste mensen van jouw leeftijd die ik ken zitten al helemaal niet op foraDie zijn al blij als ze weten hoe ze moeten mailen
Dan doen mijn ouders het nog beter
En ja, ik heb een oude broer, krijg je met een groot gezin
Ja, misschien dat hoger opgeleiden minder op intenet te zoeken hebben jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Misschien heeft dat met opleiding te maken dan?
Had het ontbijt en de lunch al gemist, dus het magquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok. Gewoon vaak eten is niks mis mee, zelfs beter dan een paar keer veel etenAlleen laat eten is niet zo slim
Je ouders zijn niet hoogopgeleid?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, misschien dat hoger opgeleiden minder op intenet te zoeken hebben ja
Maakt niet veel uit als je ook veel later gaat slapen.quote:
Dat is niet vaak etenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Had het ontbijt en de lunch al gemist, dus het mag![]()
Een verstoord ritmequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit als je ook veel later gaat slapen.
Mijn ouders zijn hoog opgeleid. Die zitten ook niet op foraquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je ouders zijn niet hoogopgeleid?
Vandaar dat grote gezin?
Jawel, dan eet ik de hele dag door. Broodje, snicker, borrelnoten. En dan krijg ik echt honger.quote:
Dan ben jij het die niet hoogopgeleid is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hoog opgeleid. Die zitten ook niet op fora
Klinkt gezondquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Jawel, dan eet ik de hele dag door. Broodje, snicker, borrelnoten. En dan krijg ik echt honger.
Doen ze in alle andere tijdzones ook, hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een verstoord ritmeKickie toch
Wat onverantwoord
Ik heb geen vervolgopleiding gedaan nee, dat was te saaiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:59 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dan ben jij het die niet hoogopgeleid is?
Hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 00:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doen ze in alle andere tijdzones ook, hoor.
Ja, zo wordt het nooit wat met die vriendschap, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Elseetje het volgende:
Dan ga je toch lekker in één van die andere tijdzones zitten?
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten 40ers en 50ers alleen op internet als ze 'iets' willen weten.
Moet je beter je best doenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het nooit wat met die vriendschap, hoor.
Geen vervolgopleiding, na je doctoraal zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb geen vervolgopleiding gedaan nee, dat was te saai
Hebben wij dezelfde oudersquote:Op zondag 22 juli 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.
En jongeren?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten 40ers en 50ers alleen op internet als ze 'iets' willen weten.
Tja, ze is een supervrouwquote:Op zondag 22 juli 2007 00:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Geen vervolgopleiding, na je doctoraal zeker?
Maar hoe heeft je moeder die hoge opleiding gedaan tussen het baren van al die kinderen door?
Wel knap.
Ik ken er geenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Er gaat niets boven een traditionele huismoeder.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Er gaat niets boven een traditionele huismoeder.
Je kan het maar niet loslaten hè? Daar zeur je nou al 3 maanden overquote:Op zondag 22 juli 2007 00:09 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Hier Elseetje.
Voltooiddeelwoorden.
Sorry, maar wat een gezeik. Ik open Taal- en spelfouten van veelplegers juist om te zorgen dat Originele taal- en spelfouten #13 niet ondergesneeuwd raakt met steeds dezelfde mensen. Ik had iemand nodig als voorbeeld in de OP, Viswijfje lag voor de hand om dat ik daar niet voor hoefde te zoeken. Het is helemaal niet bedoelt om mensen een waardeoordeel aan hun broek te hangen, het is bedoelt om vele fouten van dezelfde users te kunnen clusteren. Ik kan gemiddeld elk topic doorspitten om nog een hele hoop andere users die veel fouten maken te vinden. Waarom zou je dat niet mogen verzamelen? Waarom zijn originele taal- een spelfouten geoorloofd vermaak, maar mag je mensen niet wijzen op hun fouten, zodat ze er misschien nog iets van leren?
Ik dacht op deze manier Originele taal- en spelfouten #13 schoon te houden, maar mensen toch de kans te bieden wat vaker dezelfde users te plaatsen, zonder dat het vermoeiend wordt. Sue me. Maar je classificering van mijn topic is onjuist, je had ook kunnen vragen of ik iemand anders in de OP wilde zetten dan Viswijfje. Het is zeker niet bedoeld om mensen voor gek te zetten of af te zeiken. Het is precies hetzelfde vermaak als in Originele taal- en spelfouten #13 maar dan wél vaker met dezelfde users.
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas op bed brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ken er geenKan je er wat meer over vertellen?
Hoewel, nu ik er over nadenk, is m'n 'schoonmoeder' er waarschijnlijk één
Topmoederquote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.
Zo'n huismoeder in spe is ontzettend onaantrekkelijk. Vooral als je het van mijlenver ziet aankomen dat ze thuis gaan zitten als ze gelegd hebben.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas op bed brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.
Ik kan wat niet loslaten en wat zeur ik al 3 maanden?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kunt het maar niet loslaten hè? Daar zeur je nou al 3 maanden over
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:14 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik kan wat niet loslaten en wat zeur ik al 3 maanden?
Ik ben opnieuw geregistreerd op 29 juni jl.
Ik heb in 2001 en 2002 hier ook gepost, onder een andere naam. Ik ken jou niet.
Ik heb wel af en toe hier gelurkt.
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zo'n huismoeder in spe is ontzettend onaantrekkelijk. Vooral als je het van mijlenver ziet aankomen dat ze thuis gaan zitten als ze gelegd hebben.
Ik zoek de controverse niet, EchtGaaf.quote:
In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]Dat klinkt veel als mijn 'schoonmoeder' ja
Wij beschouwen haar als een rariteit
Ga toch een topic openen jijquote:Op zondag 22 juli 2007 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.
Achja, niet iedereen leeft in de 21ste eeuwquote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, niet iedereen leeft in de 21ste eeuw
Dat ligt in deze regio aan de buurt waarin je woont.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.
Huismoedersquote:Op zondag 22 juli 2007 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.
Die is vol schatquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
In dat niet hoeven zat ook een zekere trots bij mannen, herinner ik me nog.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Laat ik het trouwens anders formuleren. Nederlandse vrouwen zijn onaantrekkelijk, huisvrouw of niet![]()
Zijn ze met pensioen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.
Dat valt toch wel mee? Als ik zo rond me heen kijk dan zijn die 'huismoeders' toch vooral bezig met het shoppen met de CC van manliefquote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.
Mijn moeder heeft een zooi kinderen opgevoed, het huishouden altijd gedaan én nooit minder dan 3 banen tegelijk gehad. Persoonlijk vind ik dat indrukwekkender dan wat voor soort moeder dan ookquote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom word je nu boos?quote:
Nou ik zou zeggen, probeer fok er nog een keertje van te overtuigen dat er goede argumentatie achter je standpunten schuiltquote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw weer achter het aanrecht! #2
Deze niet...![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Waarom word je nu boos?
Jij bent toch zeker wel sexy, gewaagd en aantrekkelijk?
De laatste keer dat ik m'n paspoort controleerde was ik Nederlandsquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Laat ik het trouwens anders formuleren. Nederlandse vrouwen zijn onaantrekkelijk, huisvrouw of niet![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Yup. En dan gaan ze fietsen he. "Even op de buienradar kijken !".
Er zijn ook in Nederland ook leuke vrouwen hoor. Beter kijken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Is een en al goed standpuntquote:Op zondag 22 juli 2007 00:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, probeer fok er nog een keertje van te overtuigen dat er goede argumentatie achter je standpunten schuilt
Ze dragen geen unisex, zo erg is het nog niet. En de fietsen gaan achterop een terreinwagen, niet op een Ford Fiësta.quote:
Je maakt het niet beter zoquote:Op zondag 22 juli 2007 00:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze dragen geen unisex, zo erg is het nog niet. En de fietsen gaan achterop een terreinwagen, niet op een Ford Fiësta.
Echt nietquote:Op zondag 22 juli 2007 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn ook in Nederland ook leuke vrouwen hoor. Beter kijken.![]()
Laat me raden... Duits.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:23 schreef Elseetje het volgende:
Alhoewel dat natuurlijk niet mijn ware afkomst is
Of importquote:Op zondag 22 juli 2007 00:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij betrekt je vrouwen uit het buitenland?
Mijn condoleances.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik werk met 3 Brabanders op de afdeling, ik herken het dialect.
Welke TU zit je, petje?quote:
Leuk, iedereen gaat gokkenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Polen?
(Grote gezinnen?)
Oostenrijks dan. Duitsers hebben meer humor dan jij.quote:
Ja, eigenlijk zou er subsidie op gegeven moeten worden op dit soort speelgoedquote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n nichtje ook een speelgoedkeuken gegeven, lekker rolbevestigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |