In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]Dat klinkt veel als mijn 'schoonmoeder' ja
Wij beschouwen haar als een rariteit
Ga toch een topic openen jijquote:Op zondag 22 juli 2007 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.
Achja, niet iedereen leeft in de 21ste eeuwquote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, niet iedereen leeft in de 21ste eeuw
Dat ligt in deze regio aan de buurt waarin je woont.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In deze regionen is het gelukkig doodnormaal.
Huismoedersquote:Op zondag 22 juli 2007 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.
Die is vol schatquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
In dat niet hoeven zat ook een zekere trots bij mannen, herinner ik me nog.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Laat ik het trouwens anders formuleren. Nederlandse vrouwen zijn onaantrekkelijk, huisvrouw of niet![]()
Zijn ze met pensioen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.
Dat valt toch wel mee? Als ik zo rond me heen kijk dan zijn die 'huismoeders' toch vooral bezig met het shoppen met de CC van manliefquote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zou vandaagdedag ook niet meer kunnen natuurlijk, da's niet te betalen. Gelukkig had m'n vader een goede baan zodat m'n moeder nooit heeft hoeven werken. Nahja, behalve in het begin dan. En het huishouden is natuurlijk ook een meer dan fulltime baan.
Mijn moeder heeft een zooi kinderen opgevoed, het huishouden altijd gedaan én nooit minder dan 3 banen tegelijk gehad. Persoonlijk vind ik dat indrukwekkender dan wat voor soort moeder dan ookquote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom word je nu boos?quote:
Nou ik zou zeggen, probeer fok er nog een keertje van te overtuigen dat er goede argumentatie achter je standpunten schuiltquote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw weer achter het aanrecht! #2
Deze niet...![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Waarom word je nu boos?
Jij bent toch zeker wel sexy, gewaagd en aantrekkelijk?
De laatste keer dat ik m'n paspoort controleerde was ik Nederlandsquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Laat ik het trouwens anders formuleren. Nederlandse vrouwen zijn onaantrekkelijk, huisvrouw of niet![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Yup. En dan gaan ze fietsen he. "Even op de buienradar kijken !".
Er zijn ook in Nederland ook leuke vrouwen hoor. Beter kijken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Huismoeders![]()
![]()
Is een en al goed standpuntquote:Op zondag 22 juli 2007 00:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, probeer fok er nog een keertje van te overtuigen dat er goede argumentatie achter je standpunten schuilt
Ze dragen geen unisex, zo erg is het nog niet. En de fietsen gaan achterop een terreinwagen, niet op een Ford Fiësta.quote:
Je maakt het niet beter zoquote:Op zondag 22 juli 2007 00:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze dragen geen unisex, zo erg is het nog niet. En de fietsen gaan achterop een terreinwagen, niet op een Ford Fiësta.
Echt nietquote:Op zondag 22 juli 2007 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn ook in Nederland ook leuke vrouwen hoor. Beter kijken.![]()
Laat me raden... Duits.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:23 schreef Elseetje het volgende:
Alhoewel dat natuurlijk niet mijn ware afkomst is
Of importquote:Op zondag 22 juli 2007 00:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij betrekt je vrouwen uit het buitenland?
Mijn condoleances.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik werk met 3 Brabanders op de afdeling, ik herken het dialect.
Welke TU zit je, petje?quote:
Leuk, iedereen gaat gokkenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Polen?
(Grote gezinnen?)
Oostenrijks dan. Duitsers hebben meer humor dan jij.quote:
Ja, eigenlijk zou er subsidie op gegeven moeten worden op dit soort speelgoedquote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n nichtje ook een speelgoedkeuken gegeven, lekker rolbevestigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |