De meeste mensen van jouw leeftijd die ik ken zitten al helemaal niet op foraquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dan heb je een oude broer, wat Fastmatti zegt.
Mensen van mijn moeders leeftijd (72) zitten niet of nauwelijks op internet. Maar van mijn leeftijd, als ik kijk naar collega's en vrienden/bekenden toch redelijk wat.
En ook op fora, hoewel niet op FOK!.
Nee, je hoeft me niet te feliciteren, mijn feestje komt volgende week pas, en dan zijn we in het buitenland.
Midnight's Children, Sir Salman Rushdie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:25 schreef Elseetje het volgende:
En PJO, nog iets goeds gelezen onlangs?
Toe maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Midnight's Children, Sir Salman Rushdie.
Welke TU?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
Zit op de TU dus ik probeer aan alle stereotype beelden te voldoen![]()
Ok. Gewoon vaak eten is niks mis mee, zelfs beter dan een paar keer veel etenquote:
Laat 'm, als 'ie dat leuk vindtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
Ryan, kap eens met die laffe kloon.
Misschien heeft dat met opleiding te maken dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De meeste mensen van jouw leeftijd die ik ken zitten al helemaal niet op foraDie zijn al blij als ze weten hoe ze moeten mailen
Dan doen mijn ouders het nog beter
En ja, ik heb een oude broer, krijg je met een groot gezin
Ja, misschien dat hoger opgeleiden minder op intenet te zoeken hebben jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Misschien heeft dat met opleiding te maken dan?
Had het ontbijt en de lunch al gemist, dus het magquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok. Gewoon vaak eten is niks mis mee, zelfs beter dan een paar keer veel etenAlleen laat eten is niet zo slim
Je ouders zijn niet hoogopgeleid?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, misschien dat hoger opgeleiden minder op intenet te zoeken hebben ja
Maakt niet veel uit als je ook veel later gaat slapen.quote:
Dat is niet vaak etenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Had het ontbijt en de lunch al gemist, dus het mag![]()
Een verstoord ritmequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit als je ook veel later gaat slapen.
Mijn ouders zijn hoog opgeleid. Die zitten ook niet op foraquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je ouders zijn niet hoogopgeleid?
Vandaar dat grote gezin?
Jawel, dan eet ik de hele dag door. Broodje, snicker, borrelnoten. En dan krijg ik echt honger.quote:
Dan ben jij het die niet hoogopgeleid is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hoog opgeleid. Die zitten ook niet op fora
Klinkt gezondquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Jawel, dan eet ik de hele dag door. Broodje, snicker, borrelnoten. En dan krijg ik echt honger.
Doen ze in alle andere tijdzones ook, hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een verstoord ritmeKickie toch
Wat onverantwoord
Ik heb geen vervolgopleiding gedaan nee, dat was te saaiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:59 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dan ben jij het die niet hoogopgeleid is?
Hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 00:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doen ze in alle andere tijdzones ook, hoor.
Ja, zo wordt het nooit wat met die vriendschap, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Elseetje het volgende:
Dan ga je toch lekker in één van die andere tijdzones zitten?
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten 40ers en 50ers alleen op internet als ze 'iets' willen weten.
Moet je beter je best doenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het nooit wat met die vriendschap, hoor.
Geen vervolgopleiding, na je doctoraal zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb geen vervolgopleiding gedaan nee, dat was te saai
Hebben wij dezelfde oudersquote:Op zondag 22 juli 2007 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn verslaafd aan de buienradar.
En jongeren?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten 40ers en 50ers alleen op internet als ze 'iets' willen weten.
Tja, ze is een supervrouwquote:Op zondag 22 juli 2007 00:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Geen vervolgopleiding, na je doctoraal zeker?
Maar hoe heeft je moeder die hoge opleiding gedaan tussen het baren van al die kinderen door?
Wel knap.
Ik ken er geenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Er gaat niets boven een traditionele huismoeder.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Er gaat niets boven een traditionele huismoeder.
Je kan het maar niet loslaten hè? Daar zeur je nou al 3 maanden overquote:Op zondag 22 juli 2007 00:09 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Hier Elseetje.
Voltooiddeelwoorden.
Sorry, maar wat een gezeik. Ik open Taal- en spelfouten van veelplegers juist om te zorgen dat Originele taal- en spelfouten #13 niet ondergesneeuwd raakt met steeds dezelfde mensen. Ik had iemand nodig als voorbeeld in de OP, Viswijfje lag voor de hand om dat ik daar niet voor hoefde te zoeken. Het is helemaal niet bedoelt om mensen een waardeoordeel aan hun broek te hangen, het is bedoelt om vele fouten van dezelfde users te kunnen clusteren. Ik kan gemiddeld elk topic doorspitten om nog een hele hoop andere users die veel fouten maken te vinden. Waarom zou je dat niet mogen verzamelen? Waarom zijn originele taal- een spelfouten geoorloofd vermaak, maar mag je mensen niet wijzen op hun fouten, zodat ze er misschien nog iets van leren?
Ik dacht op deze manier Originele taal- en spelfouten #13 schoon te houden, maar mensen toch de kans te bieden wat vaker dezelfde users te plaatsen, zonder dat het vermoeiend wordt. Sue me. Maar je classificering van mijn topic is onjuist, je had ook kunnen vragen of ik iemand anders in de OP wilde zetten dan Viswijfje. Het is zeker niet bedoeld om mensen voor gek te zetten of af te zeiken. Het is precies hetzelfde vermaak als in Originele taal- en spelfouten #13 maar dan wél vaker met dezelfde users.
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas op bed brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ken er geenKan je er wat meer over vertellen?
Hoewel, nu ik er over nadenk, is m'n 'schoonmoeder' er waarschijnlijk één
Topmoederquote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.
Zo'n huismoeder in spe is ontzettend onaantrekkelijk. Vooral als je het van mijlenver ziet aankomen dat ze thuis gaan zitten als ze gelegd hebben.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Na schooltijd was moeders er altijd, lekker kopje thee drinken. Moeders had (en heeft) het eten altijd stipt om 6 uur op tafel. Als ik ziek was kwam moeders een kopje thee met beschuitje-kaas op bed brengen. M'n bammetjes stonden altijd klaar 's morgens.
Ik kan wat niet loslaten en wat zeur ik al 3 maanden?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kunt het maar niet loslaten hè? Daar zeur je nou al 3 maanden over
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:14 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik kan wat niet loslaten en wat zeur ik al 3 maanden?
Ik ben opnieuw geregistreerd op 29 juni jl.
Ik heb in 2001 en 2002 hier ook gepost, onder een andere naam. Ik ken jou niet.
Ik heb wel af en toe hier gelurkt.
Verdient zich terug. Veel beter maatschappij. Minder dropouts. Minder criminaliteit. Minder files. Beter milieu. Minder echtscheidingen. Veel minder stress. ETc.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zo'n huismoeder in spe is ontzettend onaantrekkelijk. Vooral als je het van mijlenver ziet aankomen dat ze thuis gaan zitten als ze gelegd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |